Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-07-2002, 15:19
~*~WiCkEd~*~
~*~WiCkEd~*~ is offline
Ik vond het eerst ook raar,maari k vind nu momenteel ook een jonge kei leuk die 2 jaar jonger is dus

en ze zegguh da een meisje eerder volwassen is als een jonge van hun eigen leeftijd dus .......
Oud 14-07-2002, 13:48
Verwijderd
Als hij echt heel erg leuk en lief is ensjow maakt het tog niej uit??? En trouwens... als je verliefd bent.. wat doet leeftijd er dan toe??
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 15:00
Lievemuisbeestj
Lievemuisbeestj is offline
Citaat:
Fighting for what's right makes life worth living
Hoi hoi, Ik ben het er mee eens dat het helemaal niets uitmaakt of je vriendje jonger is dan jou!! Ik ben zelf 19 geworden vorige week en ik heb nu net een maandje verkering met een jongen die 17(!!!!) is. Oke hij is nou eenmaal jonger dan ik. Maar hij is net als jij zegt ook erg volwassen in zijn doen. Ik weet niet hoe je er zelf over denkt? Als je er niet mee zit dan is het toch helemaal niet erg? Kijk ik zit er zelf ook niet mee. Helaas zijn mijn ouders niet echt positief en ik heb dat wel verteld tegen mijn vriend. Ik vind dat hij dat moet weten. Maar ik merkte wel dat hij het niet echt leuk vond om dat te horen. Hij voelt zich wel een beetje afgewezen nu natuurlijk. Dus dat maakt mij automatisch bang hem kwijt te raken. *zucht* het zit ook niet echt mee. Ik hoop dat bij jou je ouders er niet moeilijk over doen!! En je vriendinnen natuurlijk!! Mijn vriendinnen zijn gelukkig wel heel positief over hem....de meesten dan!!
Veel succes in ieder geval en meid hou dit vol hoor....als je van hem houdt....so what dat ie jonger is!!!!!!
Oud 19-07-2002, 20:21
iron-flower
iron-flower is offline
mijn vriendje is ook een jaar jonger, maar hij zit een klas hoger...en hij is ook wel wat slimmer als mij vind ik, dus ik heb er eigenlijk geen problemen mee
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 23:11
lieveknuf
lieveknuf is offline
maakt niet uit dattie een jaar jonger is tog
heb ik ok wel eens gehad kenne ff lief zijn
Reageren

Regels voor berichten