Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
er zijn koekjes gestolen uit de koektrommel. Op de plaats van het "delict" was op dat moment 1 persoon aan wezig. Pietje. Je zou denken dat het 100% zeker is dat Pietje die koekjes gestolen heeft, maar is dit wel zo? M.a.w.: wanneer kun je 100% zeker weten wanneer dat het geval is? Ga eens bij jezelf na wat je voor 100% zeker weet hoe een bepaalde situatie in elkaar steekt, dan wel is geweest?
||
Citaat:
Dat het een fantasie is heb je wel gelijk in, zoals ik al eerder heb genoemd komt zo'n situatie natuurlijk nooit echt voor.
||
Citaat:
En zal marteling de negatieve gevoelens die tegen een samenleving gekoesterd worden niet slechts aanwakkeren, met mogelijk meer aanslagen als gevolg? Wat maakt een samenleving waar marteling toegestaan is beter ('onschuldig' zelfs) dan de kwaadwillende krachten die men bestrijdt? P.S. Onderzoek waarbij geen gebruik gemaakt wordt van marteling is niet "niks doen".
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En drie hoeraatjes voor Rollo.
||
Citaat:
![]() De mens is een ondankbaar wezen dat altijd meer wilt. ![]() Laatst gewijzigd op 13-03-2006 om 17:30. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
'Two months on anything can make you an addict' ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
natuurlijk is het afhankelijk van een samenleving maa rik heb het over de westerse samenlevig natuurlijk waarom is andrs het argument dat je een onschuldig niet mag martelen wel geldig da theef ttoch net zo goed met moreel te maken ? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Overigens, morele afwegingen zijn ook in de Westerse wereld niet overal gelijk.
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Stel: Je gaat iemand een potje flink martelen en die persoon komt tot een bekentenis. Die kan dan nog altijd gelogen zijn, al heeft een goede ondervrager het vast wel door. Als iemand de waarheid verteld kan je meteen stoppen met martelen, dan weet die gemartelde dat ook.. Dan gaan ze niet onnodig door.. Schade beperkt.. Dan weet het slachtoffer dat de waarheid vertellen hem bevrijd van de martelingen. enz enz enz.. Tevens ben ik nog steeds een fan van de Amerikaanse aanpak, het lijkt er op dat die werkt. Al ben ik er aan de andere kant ook niet zeker van of de dreiging wel zo groot is als er door de Amerikanen geclaimd word. |
![]() |
||
Als ik het goed begrepen heb wordt een leugendetector geïntroduceerd met behulp van een aantal controlevragen, om te kijken welke reacties het lichaam daarop geeft. Is de spanning hoog bij zowel de controlevragen als bij de echte vragen, dan is de test zinloos. Al vraag ik me af of iedereen er zo christelijk mee omgaat.
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Als iemand wat leuks vindt -> PM. Laatst gewijzigd op 14-03-2006 om 14:43. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*BEEP!* Auw! *BEEP!* Nee, niet doen, dat mag niet van mijn godsdienst! *BEEP!* |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ten eerste bestaat er niet zoiets als puur fysieke marteling want je zult er ook geestelijk last van krijgen, maar ik zou liever lichamelijk gemarteld worden, doet op korte termijn meer pijn maar psychische marteling heb je de rest van je leven last van.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() martelen is altijd fout, niemand heeft t recht om een andere naar de klote te meppen omdat ze denken dat ie iets fout heeft gedaan... en een echte crimineel kan je ook op een menselijke manier straffen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() en een hele rritante vrouwachter de telfoon om mensen echt te kwellen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() maar dan bind je iemand vast en laat je water op zijn hoofd druppelen ze hebben het getest bij mythbusters en die vrouw flipte totaal ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zoals professor2 al zegt, ze binden iemand vast op een stoel en laten er druppels water op het hoofd neerkomen. Omdat je vastzit, gaat dit je storen en daar word je gek van. Als je niet vast zit, kan je er gewoon tegen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nederlandse militairen martelden in Irak Levitating Nun | 257 | 25-11-2006 23:24 | |
De Kantine |
Voor welke martelaar heb jij het meeste respect? SM | 195 | 05-04-2004 09:52 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Martelaar/Terrorist Einherjar | 2 | 25-06-2003 23:01 | |
Muziek |
Muziek martelen! Verwijderd | 64 | 25-05-2003 00:51 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
CNN verzweeg jarenlang martelingen.... Sweet_Hadar | 33 | 24-04-2003 09:29 | |
Vrije tijd |
Martel mag vertrekken bij vitesse... Krugdinho | 4 | 02-11-2002 18:48 |