Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||||||
Jij kent mij niet dus niet zo hooghartig doen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En dan nog, dit forum is er toch voor om menigen te geven? Citaat:
Citaat:
En je hebt nu tot 2 keer toe gezegd dat je er over op ging houden. Het zou onmogelijk moeten zijn dat deze zin van mij een feit is.
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 23-03-2006 om 17:14. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
@ Andersom:
-Ik heb nooit beweerd jou te kennen, noch mij zo gedragen. Jij daarentegen wel. -Ingespeeld. -Ik spreek toch ook voor mijzelf? -Dit hierboven is net als de vraag eerder een "retorische vraag". -Gezegd. -Hoe valt het dan nog meer te intrepeteren? -Fijn dat je dit leuk vindt. @ Outro: Mijn probleem is de beperking die mij in dit topic wordt opgelegd om mijn mening te uiten. @XIII -Natuurlijk "bitch" ik net zo hard terug, ik heb een standpunt waar ik achtersta. -Dat jij niet de tweede laag van mijn sarcatische zin bekeek, is geen reden om te gaan zuchten en in herhaling te vervallen. Ik heb tot nu toe steeds het zelfde gezegd. Wat er niet goed aan was is al in mijn eerste post in dit topic genoemd. -Wij hebben inderdaad allebei ons punt gemaakt, ik zelfs enkele keren meer door al het gedoe hier. -Jij bepaalt niet wanneer het hier "fini" is.
||
Citaat:
Bedankt voor de verlichtende spellings controle. en dat linkje, echt super ! ![]() weet nu eidelijk wat dat is, echt heeel relaxed! maar nu moet jij hier uiteraard weer op reageren, anders heb je immers niet het laatste woord ![]() sjonge jonge. ik heb heel wat meegemaakt, maar jij bent echt een bijzonder persoon, en dat ben je.
|
Het doet me denken het danseresje door Degas;
http://www.scholieren.com/werkstukken/images/2808_0.jpg Toen het werk net tentoongesteld was vonden mensen het ook niet mooi, misschien omdat het de analytici aan zichzelf deed denken en het ongebruikelijk was/is om juist niet de mooiste aspecten van de mens te laten zien, maar datgene wat minder 'mooi' is.
|
Het lijkt mij toch dat je dit schilderij hebt gemaakt en dat het jezelf voldoening geeft anders plaats je het hier niet. Wie zijn wij dan om te zeggen hoe het anders moet?, dan kan ik het zelf wel namaken, maar dan op mijn eigen manier.
Wat wij wel kunnen doen is je tips geven hoe het beter kan ( het beeld sterker word, anatomie )en of je daar wat mee doet is aan jou... het contrast spreekt me aan, je manier van schilderen... het hartje niet maar genoeg daarover. en ik vind het gezicht niet emotieloos , in tegendeel. Wel in dat wat het lijkt met dat hartje erbij maar die denk ik nu dan weg. Er zitten heus ook wel punten in die ik niks vind of wat beter had gekund, maar goed het ging je niet om de anatomie. En zoals ik al zei als ik de punten opnoem die ik niks vind, kan ik hem zelf wel namaken....... Maar dan is hij en niet meer origineel en slaat het dus helemaal nergens meer op....
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |