Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Misschien zal dit de eerste keer zijn maar ik ben het wel eens met LPF idd Amerika moet eens stoppen met dat arogante gedrag, Nederland zal zijn rug recht houden. en als amerika ons aanvalt koeten we Amerika ( symbolisch ) de oorlog verklaren. Tuurlijk zullen we verliezen maar we moetn niet over ons heen laten lopen !!!
Eindelijk iemand die het durft te zeggen ! Diep respect ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Die amerikanen kunnen er ook niets aan doen dat ze door hun overheid zo gigantisch geindoctrineerd worden.
||
Citaat:
|
![]() |
Inderdaad, als Amerika hier gaat binnenvallen dan moeten we dat niet zomaar pikken. Ik denk dat van Raay wel een punt heeft. Het is natuurlijk onhaalbaar, maar de humor zit erin dat het voorstel van de VS (tot 't aannemen van zo'n wet) net zo onzinnig is. Trouwens, wat wapens betreft hebben we misschien niet zoveel, maar we kunnen NY ook aanvallen met vliegtuigen, Schiphol heeft er genoeg lijkt me. Ik vind overigens dat we een wet moeten aannemen dat we bij een aanval van Amerika ons aansluiten bij Al Qaeda.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
mond houden en laten doodzwijgen? Onze kop in het zand steken en doen of er niets aan de hand is? Deze wet zorgt ervoor dat diplomatieke betrekkingen tussen Europa en de VS uitgetest worden. Als een Brit in Afghanistan een oorlogsmisdaad heeft gepleegd en wordt aangeklaagd door het ICC (terecht) zal daarvoor moeten terecht staan. Een eerlijk proces kan ie verwachten (dat is immers een vereiste). Is het echter een Amerikaan die een oorlogsmisdaad gepleegd had, wordt het moeilijk om hem te arresteren want: hij kan bevrijd worden door zijn land; dat betekent dan dus dat: of (A) het ICC zet de diplomatieke betrekkingen tussen Europa en de VS op spel en zal de Amerikaan aanklagen; of (B) het ICC besluit de Amerikaan niet te vervolgen. Bij A: risico bestaat dat er een geschil (of erger) komt tussen de VS en Europa. Een geschil dat iig verder gaat dan het geschil om staal die nu gaande is. Bij B: er wordt onderscheid gemaakt en de Brit wordt in feite gediscrimineerd ten opzichte van de Amerikaan. De Brit moet immers wel voor het ICC verschijnen om dezelfde daden, maar de Amerikaan niet. |
![]() |
|
![]() |
sorry maar ik heb wel het gevoel dat mensen zich een beetje te snel bedreigd voelen zo was het een paar jaar geleden ook met die immigranten die voelden zich bedreigd als iemand ze aan keek en dan vonden ze het nodig om er op los te beuken.
dat is toch niet wat we willen toch?? ten tweede je moet wel kijken waarom zo'n wet is aan genomen het zal vast wel zijn om een of ander fout land binnen te vallen of bang te maken. de regel op nederland zal vast wel gewoon een bij werking zijn als ik dat zo kan noemen |
![]() |
|
/me heeft het gevoel dat haar berichten niet meer gelezen worden
![]() Het gaat er toch niet om dat we ons bedreigd voelen omdat Nederland het ICC herbergt? Het gaat eerder mijn inziens om het feit dat het logischer is dat het ICC wel uitkijkt om een Amerikaan aan te klagen zodat diplomatieke betrekkingen niet verstoord worden. Dat vind ik een grotere bedreiging dan "we kunnen door deze wet Nederland aanvallen". En voor mijn argumentatie, moet je maar even mijn berichten lezen. Ook in het topic: http://www.forum.scholieren.com/show...hreadid=120646 |
![]() |
||
Citaat:
Persoonlijk vind ik dat de EU Amerika zou moeten boycotten tot ze die wet ongedaan maken, maar dat zullen ze toch wel niet doen ![]()
||
Citaat:
Misschien kunnen we zorgen dat iedereen een brief schrijft naar Brussel waarin onze bezorgdheid kenbaar wordt gemaakt en dat Europa dit niet over zich heen moet laten komen! Als zij het niet doen, dan doen wij het wel! Wie doet mee? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en.... wij hebben frans bauer, laten we die ff op hun frequentie de hele dag bleren. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
iig wel een heleboel goed georganiseerde en zwaarbewapende bendes ![]() Probeer Harlem maar eens te bezetten....
||
Citaat:
|
Ik zie het al helemaal voor me, de Nederlandse mariniers weten wonder boven wonder New York binnen te dringen, maar nemen een verkeerde afslag en belanden in een ghetto waar ze stuiten op de plaatselijke gangs, die in een zeldzaam geval van verbroedering een verbond blijken te hebben gesloten. Er wordt nooit meer iets van de mariniers vernomen....
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
hell, dan valt er weinig meer te bezetten ![]() mariniers kunnen die amateur-gangetjes aan, die gasten (gangs) hebben nooit anders leren schieten als met de gun in de heupen en op full auto ![]() |
![]() |
||
Citaat:
De VS had er (geloof ik) 512 in de meest geavanceerde uitvoering. Oh oh, wat zijn we gevaarlijk ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en anders kun je nog altijd wat bereiken met geldgeschuif. bovendien hebben wij jantje smit, doen we die cadeau aan de amerikanen. |
![]() |
|
Ze wouden gewoon een waarschuwing geven dat amerika onzin loopt te verkondigen. Bedoel waarom zou amerika nederland binnen mogen vallen, of andere delen van europa. Wat geeft die arrogante zak van een bush het recht daartoe. Als bush de grote bink wil uithangen moet ie een keer echt medogenloos zijn. Gooi afganistan plat, hup beindig gewoon het leven daar. Als ie dat doet. Dan kunnen we verder praten. Tot dan blijft het gewoon een texaanse trekvlek die looptte power trippen in het witte huis.
||
Citaat:
Jij niet dan? ![]()
|
Verwijderd
|
Sorry hoor, maar Als die oppervlakkige, niet zow heel erg slimme Bush hier komt aankloppen met wat militairen vin dik dat wij het recht hebben om wat terug te doen....Tja en dat Amerika dan vele malen groter is, doet er niet toe, want als een veel groter persoon jou aanvalt, ga je ook niet toekijken hoe je in elkaar wordt geslagen........zou niet echt gezond zijn! Maar wat ik niet begrijp is dat die Amerikanen die wet hebebn kunnen verzinnen! Tjezus dus zij mogen wel bijv. al-quada leden veroordelen, maar niemand mag de oorlogsmisdaden van 'onze-grote-vrienden' de Amerikanen veroordelen, nee stel je voor dat de wereld komt te weten wat je allemaal in een land uitvreet! Argh, stomme Amerikanen, achtelijke propagandamachine!
|
![]() |
|
![]() |
Ook domme mensen kunnen soms best goeie dingen zeggen; ook al doen ze dat niet altijd zoals het hoort. Het idee is gewoon dat we dit niet toe willen laten denk ik; en dat dan uit de grote mond van een LPFer.
maarja, hoe willen we de machtigste loser van de wereld gaan stoppen? weinig kans; of misschien kunnen we Van Der G. inhuren (JJvR:"alweer?") om amerika neer te knallen als niemand oplet; maar van de andere kant mogen die amerikanen blij zijn als ze nederland op de kaart kunnen vinden. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Waarom New York? Washington is strategisch gezien handiger, heb je meteen het Pentagon in handen plus het Witte Huis. Dan heb je het zenuwcentrum van de VS te pakken
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|