Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik schoot even vol toen die jongen zelfmoord pleegde in Spijt van carry slee. Maar toen was ik nog een paar jaar jonger dan nu. Ik lees nu sowiezo geen Carry Slee meer omdat al die boeken dezelfde hoofdlijnen hebben.
Verder kan ik me niet herinneren dat ik om boeken heb gehuild. OffTopic: We hadden van de week met Duits the Never Ending Story gekeken of dvd, en toen begon die jongen te schreeuwen toen er wat in dat boek gebeurde. later begon hij tegen de mensen in het boek te schreeuwen. Dat was wel heel erg wtf. ![]()
|
Bij een kinderboek dat De ster van Napels heet. Ik kan me de schrijfster niet meer herinneren.
Verder ook bij Alleen op de wereld van Hector Malot. Dat boek is gewoon te zielig (op het frustrerende af). Dat was het wel zo'n beetje. Ik huil niet echt snel om boeken, ook niet om films trouwens. |
![]() |
|
![]() |
uuh de enige waarik nu op kan komen is "het laatste gevecht" van Narnia van Lewis.. (maar dan moet je wel alle 7 de boeken gelezen hebben, anders is t niet zo emotioneel
![]() ![]() en ja, ik weet het, beetje kinderboeken, maar ze zijn zo leuk ![]()
||
Kluun - Komt een vrouw bij de dokter.
(Vorige week, om half twaalf in het donker in bed. En ik had me nog wel zo voorgenomen niet te gaan huilen ![]() Citaat:
|
Zag de topictitel en dacht: "zou het niet weten"
Maar nu we het er zo over hebben, inderdaad: Kluun - Komt een vrouw bij de dokter (bijna twee jaar geleden gelezen, zal verder moeten bekennen dat ik laatst een eigen exemplaar heb gekocht) Buch - De kleine blonde dood (al ergerde ik me er vooral aan dat iedereen in mijn omgeving het er vooral over had dat het verhaal niet waar is) Het was niet echt huilen, maar betrapte mezelf wel op het aanmaken van traanvocht. Ik kan alleen nog steeds niet kiezen wat het volgende boek zal worden dat ik ga lezen (vanavond) iemand een suggestie?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
Fizzle Fluffy, ik huil enkel bij films als dieren sterven ofzo. ![]() |
![]() |
|
thea beckman - saartje tadema
...................... - het kofferkind carry slee - pijnstillers hans manders - bestemming onbekend harriet beecher stowe - de hut van oom tom als kind nog wel meer, maar dat weet ik niet meer. en weer wat ouder: anna enquist - het meesterstuk connie palmen - de vriendschap boudewijn buch - de kleine blonde dood ik ben soms zo gevoelig. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
owjee als ik moet beginnen
Ze staan hier wel al veel maar ach Het jaar met Anne Pijnstillers achtste groepers huilen niet de regenboog voorbij ( ik denk dat het zo heet maar dat weet ik niet zeker) en de gebroeders leeuwenhart idd... Typisch dat kinderboeken tragisch zijn ![]()
|
![]() |
Heel vaak.
Van de week nog om 'komt een vrouw bij de dokter' (in een drukke trein) Bij de laatste drie Potters. En misschien ook wel bij die ervoor. Bij Rico's vleugels (rascha peper) en extreem luid en ongelooflijk dichtbij (safran foer). Aantal keer bij Renate Dorrestein. Bij Sonny Boy, van Annejet van der Zijl, bij de passievrucht. en ik kan nog wel even doorgaan. ik ben een huilebalk.. |
![]() |
|
![]() |
Ommmm.... een heel "irritant boek".
Voor zover ik me in de gedachtes van de hoofdpersoon kon verplaatsen was het een mooi boek. Erg mooi. Toch was de inhoud van het boek een ver van mijn bed show....nee, het werd pas mooi toen ik iets heel per ongeluk ontdekte. Sorry dat ik een beetje onduidelijk ben. Als het er maar staat ![]() Het raakte me ![]() ![]() |
![]() |
|
Om heel veel boeken eigenlijk. Te veel om op te noemen. Ik ben nou eenmaal niet een persoon die gaat huilen om een film, maar meer om een boek.
Bijv.: Weg uit de Peel van Jacque Vriens De paardendans of zoiets van volgens mij Peter Vervloed De amulet van Simone van der Vlugt Maar ook erg om Ik en mijn broer van Katharina von Bredow |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
beuh... bijna niet eigenlijk. HP 6 even, We noemen hem Anna, geloof ik ook. verder niet.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Pijnstillers (en ik denk dat ik daar nog steeds bij kan huilen) en Spijt van Carry Slee.
Ook Ik omhels je met duizend armen van Ronald Giphart. Kom even zo snel niet op andere titels. Bij Komt een vrouw bij de dokter kreeg ik wel een brok in mn keel, maar de tranen stroomden niet over mijn wangen. Mn zusje moest daar wel bij huilen trouwens. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
monoloog: seksueel misbruikt HelpMePlease | 42 | 31-05-2007 14:26 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: te simpel Ieke | 0 | 31-01-2004 14:59 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De reünie Ieke | 0 | 01-10-2003 20:52 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Coma (drama) Anne | 13 | 11-11-2002 12:22 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |