Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2006, 21:30
Verwijderd
Citaat:
rxn schreef op 10-04-2006 @ 19:57 :
eerst kon je nog zo goed rijden en heb je zelfs zgn stiekem in je moeders auto gereden toen ze weg was?
ja, en nu denk ik dat ik ga zakken?

en zogenaamd? haha. JA IK DEED ALSOF.

Laatst gewijzigd op 10-04-2006 om 21:37.
Advertentie
Oud 10-04-2006, 21:39
__
__ is offline
ik moest net werken en dat vond ik maar kut want ik vond één zo'n gast helemaal niet aardig doen en toen was ik chagrijnig en toen draaiden ze ook nog het nummer dat ze op de crematie van m'n neef draaiden en toen had ik er helemaal genoeg van. MAAR, ik dacht dat vrij regelen / tijden veranderen een big deal was maar dat viel gelukkig reuze mee en zodoende heb ik net geregeld dat ik vrijdag toch naar het optreden van de band van m'n vriendje kan en zaterdag (en zondag, eh ja, maar dan werk ik toch niet he) naar paaspop yaaaaayyy, leuk weekend voor de boeg!

maar JEZUS, beter blijven m'n ouders nog even daar in madrid maar nee hoor, ze zijn inmiddels al geland in dusseldorf en zijn on their way home NEEM IK AAN. gatverdarrie. ik heb helemaal geen behoefte aan ouders in huis.
Oud 10-04-2006, 23:02
ZerO
ZerO is offline
Ik moest vanmiddag naar de tandarts en ik kwam keurig op tijd aan maar ik heb alsnog 3 kwartier moeten wachten en toen werd ik een beetje agressief want ik moest mijn trein halen want ik moest werken en aaaaah het werd me even teveel maar ik heb het net gered
nou ga ik slapen !
Oud 10-04-2006, 23:19
Verwijderd
ik heb gewerkt
en toen gewerkt

en voor morgen vrij geregeld zodat ik langs 100 uitzendbureaus kan voor nieuw werk. yeahhhhhh. ik kijk er al naar uit. zz.
Oud 11-04-2006, 00:10
Verwijderd
ik ben vandaag naar eindhoven geweest om te winkelen maar dat schoot niet echt op en toen ging ik in utrecht maar ergens wijn drinken en nu moet ik nog een hoop in mn rekenmachine zetten en ik ben kkmoe maar het moet wan morgen tentamen,
Oud 11-04-2006, 07:00
kruizer
kruizer is offline
Ik ben wat te enthousiast omgesprongen met de senseo en loop nu al keihard heen en weer te stuiteren.
Dat belooft wat.
Oud 11-04-2006, 08:40
idontcare
idontcare is offline
vandaag keek ik naar buiten en zag ik dat de zon scheen (JA DAT HEB IK BELEEFD JA) en zometeen ga ik naar het strand in scheveningen met een vriendinnetje en haar hond en dat wordt ganz geil
Oud 11-04-2006, 09:08
Jolene
Jolene is offline
Ik ga weer de hele dag achter een klein bureautje zitten en af en toe een klant helpen in deze uitgestorven zooi.Voor de rest ga ik maar roken,mn baas irriteren en naar foto's van iemand die ik leuk vind staren .

Dat is ook de rest van mijn week .
Oud 11-04-2006, 10:18
Verwijderd
gisteren niet naar school geweest, gewerkt, thuis even wat geregeld. ik ben daarna naar een vriend van me geweest die na 4 maanden terug kwam uit oostenrijk. dat was erg gezellig, lekker smoken en biertjes drinken.
verder heb ik net alle afleveringen gedownload van THE TICK, dus ben ik cooler dan de kerstman!
zo naar school en daarna een vergadering in de Winston Kingdom over een feest wat ik daar ga geven.
Oud 11-04-2006, 10:24
Gadje
Gadje is offline
Vanaf donderdag een paar dagen Berlijn gehad, was geweldig,
Veel culturele dingen gedaan en matties gemaakt met Oost Duitsers en gedanst in de grootste gayclub van Berlijn.
Wauw <3
Gisteren dagje Amsterdam en feestje van vriendin.
Oud 11-04-2006, 10:25
Verwijderd
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 11-04-2006 @ 11:18 :

verder heb ik net alle afleveringen gedownload van THE TICK
Vet! Torrent?
Oud 11-04-2006, 11:24
Verwijderd
Ik was het weekend in Groningen bij mijn beste vriendinnetje die net gedumpt is dus om de haverklap in tranen uitbarstte, dat was erg gezellig. Gisteravond was mijn vriendje er ook nog bij en dat zorgde ook nog voor problemen. Nu ben ik bij hem thuis en ik had toegezegd bij hem te slapen maar dat ik dan vandaag heel heel vroeg weg zou gaan en nu was hij vergeten de wekker te zetten dus nu zit ik hier en drink ik warm water zonder thee want dat was ik vergeten te pakken.
Oud 11-04-2006, 11:41
ZerO
ZerO is offline
haha ik zit op school met mijn projectgroepje en we maken een powerpoint presentatie voor morgen en ze gaan een van mijn emo foto's daarvoor gebruiken zzzz
Oud 11-04-2006, 11:48
da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik heb mijn scheikundetentamen verpest dus die moet ik herkansen en nu moet ik leren voor natuurkunde. Dolletjes
Oud 11-04-2006, 12:11
Verwijderd
ik ben op school voor een project waar ik geen flikker aan heb gedaan en het is heel mooi geworden zonder mijn hulp. nu haalt een klasgenoot koffie voor me omdat ik hier aanbeden word en ik ga de hele middag gratis internetten.
Oud 11-04-2006, 12:38
Moustache
Moustache is offline
Ik ben blijkbaar in staat om zonder ene fuck te doen best prima cijfers te halen voor m'n tentamens
Verder geen fuck uitgevoerd vandaag.
Oud 11-04-2006, 12:43
idontcare
idontcare is offline
nou net was ik dus naar het strand en het was heel grappig want we gingen allemaal duitse woorden in het zand schrijven daarnaast gingen we ook op de foto met alle kuilen die we konden vinden
Oud 11-04-2006, 13:02
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Doavid schreef op 11-04-2006 @ 13:38 :
Ik ben blijkbaar in staat om zonder ene fuck te doen best prima cijfers te halen voor m'n tentamens
Verder geen fuck uitgevoerd vandaag.
Wat voor profiel heb je dan?
Oud 11-04-2006, 13:12
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Ik ben helemaal leip gegaan vannacht met vrienden om te vieren dat we onze beoordeling achter de rug hebben en nu ben ik brak. straks naar mn ouders zielig doen en hun eten opeten en vanavond komt mn vriendje als t goed is langs.
Oud 11-04-2006, 13:20
Verwijderd
GESLAAGD voor mn rijbewijs

HAHA
Oud 11-04-2006, 13:36
100%hallal
100%hallal is offline
Citaat:
S/-\nne schreef op 11-04-2006 @ 14:20 :

HAHA
Wunderbar!
Oud 11-04-2006, 13:45
idontcare
idontcare is offline
Citaat:

HAHA
ZIE JE NOU WEL!!
wat goed!!
Oud 11-04-2006, 13:52
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:

HAHA
gefeliciteerd!
Oud 11-04-2006, 13:58
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Supernova* schreef op 11-04-2006 @ 14:36 :
Wunderbar!
Oud 11-04-2006, 14:37
__
__ is offline
gefeliciteeeeerd

ik heb net m'n paaspop combiticket gehaald en daar ben ik erg content mee. net ook geregeld dat er een vriendinnetje dan 2 nachten blijft slapen, hoppa, gezelliggg.

m'n latijn schoolexamen had ik verneukt maar dat maakt geen drol uit, die herkans ik wel. wat is het leven toch mooi.
Oud 11-04-2006, 14:38
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Ik hoopte nog op een nederlaag van geschiedenis leraar omdat ik vrijdag gespijbeld had tijdens het proefwerk, maar de lul begreep opeens waar ik mee zat

Verder ben ik nu een nachtje alleen thuis, net mijn ouders uitgezwaaid die ergens een nachtje gaan vertoeven in Leuven.

8,5 voor mijn engels schrijfvaardigheid gehaald.
Oud 11-04-2006, 14:50
ExVaal
ExVaal is offline
Ik ging vandaag met m'n hond naar het winkelcentrum, en naar de apotheek.
Oud 11-04-2006, 14:54
idontcare
idontcare is offline
het centrum van nootdorp is ook wel een belevenis op zich .
Oud 11-04-2006, 14:54
grandmommy
grandmommy is offline
ik zit al vanaf half elf op school en zometeen als ik om tien voor half vijf uit ben moet ik meteen door naar mijn werk want ik moet om vijf uur werken, teh_suxxx
Oud 11-04-2006, 15:13
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
idontcare schreef op 11-04-2006 @ 15:54 :
het centrum van nootdorp is ook wel een belevenis op zich .
Zeker met mijn hond.
Oud 11-04-2006, 15:14
terror koekjes
terror koekjes is offline
Nou ik ging naar Alexandrium en toen viel me op dat het heel naar was en toen ging ik naar Hesseplaats want toen ik drie was ging ik daar weleens shoppen met moeders maar er waren maar drie winkels en toen had ik niets gekocht maar ik heb wel kleren nodig anders heb ik het zo koud
Oud 11-04-2006, 15:18
terror koekjes
terror koekjes is offline
Nu was ik mijn elegante werkpakje op 95 graden zodat het gaat krimpen en ik morgen niet kan werken
Oud 11-04-2006, 15:35
Verwijderd
Ik ben langs een hoop uitzendbureaus geweest, dat was wel weer nuttig. Straks uit eten met COLLEGA'S en daarna naar ice age twee. Niet dat ik deel één heb gezien.
Oud 11-04-2006, 15:40
Eurotrashgirl
Eurotrashgirl is offline
Ik ben gister met een paar studiegenootjes wezen swingah en dat was opzich heel leuk tot een van hen ruzie kreeg met een sloerie die beweerde dat ze bier over zich heen had gekregen van dat studiegenootje .
Vanmorgen had ik vroeg college en daar ben ik wonder boven wonder ook nog heengegaan. Nu ben ik kkbrak.
Oud 11-04-2006, 16:05
Verwijderd

India Swatsika bling
Oud 11-04-2006, 16:08
Broeder
Broeder is offline
Dat ding heeft tenminste wel een mooi zwaartepunt in het midden.
Oud 11-04-2006, 16:17
kuik
kuik is offline
ik ging vandaag werken bij een kkchagerijnige vrouw en ik deed alles verkeerd en ik moest alles in haar zicht doen zodat ze commentaar kon geven en ze zei 'ja je werk zeker nog niet zo lang bij de thuiszorg heeeh?' grrr.. maar de meneer van vanmorgen was wel lief.. nu kijk ik voor aanbieding in krantjes en ik heb een mini-oven voor 13 euro gevonden
Oud 11-04-2006, 16:29
botulismf
botulismf is offline
Ik hoorde vandaag een paar koters uit mijn nieuwe stageklas verkondigen dat Meester Jorge 'best wel cool' was. Het was mijn tweede dag, en weer erg leuk. Ik heb nog geen klassikale voorbereide les gegeven, alleen een kennismakingsactiviteit gisteren. En ik heb al een paar keer met een groepje van 3 of 4 slechte rekenaars breuksommen geoefend, en dat ging goed. De klas is druk, erg druk, maar ook erg leuk.

Verder dacht ik een half uur geleden dat ik tosti's ging maken maar de werkelijkheid is hard en onvoorspelbaar.
Oud 11-04-2006, 21:58
Verwijderd
dankje, allen (L)
Oud 11-04-2006, 22:06
Maharani
Maharani is offline
Citaat:
Fake schreef op 11-04-2006 @ 17:05 :
[afbeelding]

India Swatsika bling
Tof.
Oud 12-04-2006, 01:02
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
kuik schreef op 11-04-2006 @ 17:17 :
en ik heb een mini-oven voor 13 euro gevonden
Dat wil ik ook. Ik heb zo'n oude magnetron die geen bakfunctie heeft.
Oud 12-04-2006, 06:36
kuik
kuik is offline
Citaat:
Gwen. schreef op 12-04-2006 @ 02:02 :
Dat wil ik ook. Ik heb zo'n oude magnetron die geen bakfunctie heeft.
bij de marskramer
Oud 12-04-2006, 07:22
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Tot nu toe heb ik het voor elkaar gekregen om mijn ogen te openen, mezelf aan te kleden en een sigaretje te roken.
Best een prestatie op zich, op de vroege morgen!
Oud 12-04-2006, 08:27
woezel
woezel is offline
vrijdag en zaterdag ging ik naar een festivalletje en vrijdag was echt saai tering wat een kutmuziek is dancehall toch. zaterdag was des te leuker en iedereen was dronken behalve ik want ik moest rijden, maar het was best cool om iedereen zat te zien als je nuchter bent. ofzo? zondag hele dag gaar geweest van te weinig slaap. maandag ging ik naar brussel en dat was cool en toen besliste kop of munt dat ik naar gent ging en dat was ook leuk. toen naar antwerpen enu moet ik veel werken maar ik doe niks .

oh en maandag was ik jarig en ik dacht eraan omdat er nu 19v staat.
Oud 12-04-2006, 12:25
ZerO
ZerO is offline
Ik zit op school en ik wil INHOLLAND in de fik steken en mijn werkplaats ook waar ik zometeen heen moet !!!!
Oud 12-04-2006, 12:29
Back Door Man
Back Door Man is offline
Citaat:
woezel schreef op 12-04-2006 @ 09:27 :
19v
gefeliciteerd
Oud 12-04-2006, 12:29
Verwijderd
Ik deed vannacht het licht uit op mijn kamer en viel vervolgens over een fles heen op weg naar mijn bed en nu is mijn knie blauw. Nu ben ik net wakker en wacht ik op de post en ruim ik ondertussen op.
Oud 12-04-2006, 13:36
schimmel
schimmel is offline
Citaat:
kuik schreef op 11-04-2006 @ 17:17 :
ik ging vandaag werken bij een kkchagerijnige vrouw en ik deed alles verkeerd en ik moest alles in haar zicht doen zodat ze commentaar kon geven en ze zei 'ja je werk zeker nog niet zo lang bij de thuiszorg heeeh?' grrr.. maar de meneer van vanmorgen was wel lief.. nu kijk ik voor aanbieding in krantjes en ik heb een mini-oven voor 13 euro gevonden
heh ja, bij mij op mn werk gaat dat ook ongeveer zo, dan denken ze dat ik een vakantiekracht ben of nog maar net werk omdat ik zo jong ben.
Oud 12-04-2006, 14:09
idontcare
idontcare is offline
ik at net een stukje assepoester taart want m'n kleine zusje is vandaag 4 geworden, echt teh schattig.
Oud 12-04-2006, 14:18
Verwijderd
Ik heb een mondeling frans gehad en ik had een 8,5 en ik ben naar de kapper geweest.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten