![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() @ ecrivaine: Hoe is het bij jou verlopen? En waarom zijn er al-tijd problemen met het OV tijdens wedstrijden? ![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
1x 2e plaats Steeds net naast de winst... maar mijn coach was erg tevreden over mijn skiff-tijd, dus ik ben gevraagd om eens een 'echte' wedstrijd te starten. De NSRF waarschijnlijk ![]() Haha, ik wou dat ik ook in dat studentenroeien zat ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Je bent idd een beetje wannabe aan het worden ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ik hou gewoon van roeien. Wel starten he
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() O, en ik zat toen geen boeg omdat dat meisje normaal altijd boeg zit. Ik train 3x per week, zij 2x, maar we zitten op een of andere manier niet vaak samen in de boot (zij sturen of ik sturen of zij niet aanwezig) en toch is zij voor iedereen nog steeds de boeg. Benieuwd hoe het vanavond loopt. ![]()
||
Citaat:
Hadden ze HOnervC4+ kunnen starten, dan waren ze volgens mij nog tweede geworden ook. Een eindtijd op 2:00 strak is nog niet zo slecht. Zeker gezien de materiaalpech.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() De ploeg die de Vlietbokaal bij de mannen heeft veroverd, heeft trouwens ook maar één jaar ervaring. Erg knap van ze, want het veld was nogal zwaar. ![]()
||
Citaat:
Lekker geregeld, weer, maar goed. Beter dat dan niet starten ![]() De Ballast is dan ook nog eens dé baalboot. Als er ergens materiaalpech is, is het bijna altijd de Ballast.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
@ name.no: In Maastricht zit Saurus, een studentenroeivereniging. De meeste grote(re) plaatsen hebben wel een roeivereniging, dus misschien moet je even zoeken in de plaatselijke gemeentegids. Op internet kan ik niets vinden.. Maar probeer het! Studeer je misschien in Maastricht? Of ga je naar een andere studentenstad? Studentenroeien is altijd één van de grotere takken van sport, maar zoals ik al zei hebben de meeste steden ook burgerverenigingen. ![]()
||
Citaat:
![]() In Sittard zit echter geen (studenten)roeivereniging, voor zover ik weet.
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Verder: ik zit met een probleempje. Ik heb er nu een jaar bij Orca opzitten, maar ik ga in Amsterdam studeren komend jaar. Nu zou ik het liefst zo snel mogelijk verdwijnen uit de C4+ en ook direct de B4+ skippen (heb ik met mijn ploeg enkele weken in geroeid en dat ging goed). Geen gezeur meer met zware boten sjouwen, gewoon een licht exemplaartje. ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Die heb ik vorig jaar ook geroeid, wij wisten niet dat we gemixt in de boot moesten of tenminste er waren geen mannelijke Argonauten mee. Dus toen zijn er 2 zware ballen van Euros voor ons geregeld. Was wel een leuke wedstrijd zo met keerboei, alleen jammer dat er bijna alleen maar Eurosploegen waren.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
welk liedje blijft in je hoofd hangen? Verwijderd | 417 | 05-03-2008 19:49 | |
De Kantine |
Aan welk liedje denk je bij de forummer boven je? Orpheo | 500 | 17-10-2007 19:07 | |
Vrije tijd |
Roeien : De Asopos! DP17 | 3 | 28-10-2006 12:40 | |
Muziek |
Ik haat jullie allemaal AaliyahLovah | 66 | 15-06-2003 20:39 | |
Films, TV & Radio |
favo film uitspraak Insatiable | 167 | 22-04-2003 02:54 | |
Muziek |
[gezocht voor schoolproject] Muziek die met water te maken heeft... TMLWKY | 45 | 13-09-2002 21:26 |