Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2006, 13:15
Verwijderd
Citaat:
MevrouwM schreef op 18-04-2006 @ 13:30 :
Wat vindt zij er eigenlijk van dat jij niet echt gelovig bent?
Citaat:
Garibaldi schreef op 17-04-2006 @ 15:08 :

Zelf ben ik ook christen, maar lang niet zo fanatiek als zij.
Ik weet niet of dat 'niet echt' is... maar het lijkt me dat hij het dan in ieder geval wel begrijpt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-04-2006, 13:34
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 18-04-2006 @ 14:15 :
Ik weet niet of dat 'niet echt' is... maar het lijkt me dat hij het dan in ieder geval wel begrijpt.
Citaat:
Garibaldi schreef op 17-04-2006 @ 19:19 :
Ik geloof zelf ook, alleen niet zo heftig als zij. Ze wist van begin af aan dat ik niet zo gelovig ben en op z'n tijd zelfs nogal kritisch tegenover het christendom. Waarom ze dan met mij wil samenzijn? Dat heet nu liefde.
Mwah ik had het meer gelezen van dat hij wel gelovig is maar er verder niet zo fanatiek mee bezig is als zijn vriendin.
-Maar ja mss beetje eigen interpertatie?!-

Hij zou haar waarschijnlijk pas echt begrijpen als hij zelf ook zo gelovig zou zijn, toch? Was dat het geval, dan had hij geen probleem nu, lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2006, 14:14
Verwijderd
Uhuh, daar heb je wel een punt. Maar hij moet zich er in ieder geval een beetje in kunnen verplaatsen, dat scheelt alweer.

En blijkbaar is de grote liefde in het leven van dat meisje toch misschien meer god dan haar vriend.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2006, 14:33
gurl19
gurl19 is offline
Ik vind dat ze een beetje overdrijft maar goed..

Tja.. je moet elkaar gewoon accepteren. Ik ben gelovig en mijn vriend wat minder zegma! Hij is anders opgevoed maar accepteert mij wel. Maar ik pas mij soms ook aan hem aan als hij bijvoorbeeld op zondag naar de bioscoop wil. Ik ben dat niet gewend, maar hij gaat ook zo nu en dan met mij mee naar de kerk.

Dus mijn advies: accepteer elkaar, praat met elkaar hoe je denkt , en pas je ook beiden aan elkaar aan!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2006, 14:49
Lente
Lente is offline
Citaat:
gurl19 schreef op 18-04-2006 @ 15:33 :

Dus mijn advies: accepteer elkaar, praat met elkaar hoe je denkt , en pas je ook beiden aan elkaar aan!
Maar als het geloof bij de één zo bepalend is dat al het andere ervoor moet wijken lijkt me dat dat uiteindelijk alleen de ander zich aanpast. Dan krijg je een heel scheve relatie en dat zou voor mij nooit werken.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2006, 15:19
Nyawa
Lastig. Je zult je toch aan elkaar aan moeten passen en van elkaar moeten accepteren dat je een verschil in manier van geloven hebt. En het komt een beetje zo over - maar dat kan ik ook verkeerd interpreteren - dat jij je wel aan haar probeert aan te passen, maar dat zij dat niet of in ieder geval minder doet. Ik denk idd dat ze wat minder afhankelijk van haar geloof zou moeten zijn. Veel praten, misschien ook hulp zoeken bij een geestelijke van buitenaf, want het is echt wel mogelijk om een goede relatie te hebben met een verschil in geloof en zo te zien houden jullie ook wel echt van elkaar.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2006, 16:34
Verwijderd
Zou er moeilijk mee om kunnen gaan..... kben anti god dusw ja......

enne ze gelooft niet.. ze weet het zeker toch?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2006, 19:22
Experiment
Experiment is offline
Citaat:
ZerO schreef op 17-04-2006 @ 15:28 :
ik zou haar dumpen we leven in 2006 halloo als je gelijk moet bidden omdat je over slangen hebt gedroomd
freak
Hier ben ik het eerlijk gezegd wel mee eens
Met citaat reageren
Oud 18-04-2006, 19:34
Verwijderd
Citaat:
sjek schreef op 18-04-2006 @ 13:02 :
ha
dan wacht je jarenlang tot je gaat trouwen
mag je eindelijk eens sexen
blijkt ze er niets van te kunnen (geen ervaring, logisch)
blijkt ze een oerwoud te hebben
blijkt ze vanonder te stinken
blijkt ze een man te zijn
mag je haar alleen in de missionarishouding palen (andere standjes mogen niet van de bijbel)

Kom op knul zoek een assertiever meisje nu je nog kan.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2006, 19:44
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Als ik de TS even mag helpen: hij vraagt niet of je wel of niet met zo'n iemand een relatie zou beginnen en hij vroeg al helemaal niet om reacties naar zijn vriendin toe. Dus beantwoord even zijn vraag (als je met zo'n iemand zou hebben: hoe zou je er mee omgaan?) of reageer anders gewoon niet.
Oud 18-04-2006, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Orpheo schreef op 17-04-2006 @ 23:06 :
denk er maar eens over na.... dan zal je zien dat ik gelijk heb.
arrogant EN dom .
Met citaat reageren
Oud 18-04-2006, 19:50
Hugo Chrétien
Hugo Chrétien is offline
Voordat ik inhoudelijk op de topic in ga, laat ik jullie weten dat ik medelijden heb met alle meisjes die vrienden hebben met een atheistische inslag. Want ik wordt in dit topic op de feiten gedrukt, dat voor velen, liefde slechts waarde heeft vanwege wat er tussen iemands benen zit en wat daarmee gedaan kan worden.

Het punt wat aangesneden wordt is altijd al moeilijk geweest, naar beide kanten op. Maar zoals gurl19 ermee omgaat, brengt een diep gelovige juist in gewetensnood. Geloof is namelijk geen hobby bij het leven, maar het is maatgevend voor het leven. Niemand kan twee heren dienen, want hij zal òf de ene haten en de andere liefhebben, òf zich aan de ene hechten en de andere minachten. Er staat dan ook geschreven: “Wie vader of moeder liefheeft boven Mij, is Mij niet waardig; en wie zoon of dochter liefheeft boven Mij, is Mij niet waardig.” Het komt er dan ook voor een gelovige op aan in die gevallen waarin een geliefde van je verlangt te zondigen of zelfs de Here voorgoed vaarwel te zeggen. En doordat het schriftwoord constant bewaarheid wordt dat zegt: “Een broeder zal zijn broeder overleveren ten dode en een vader zijn kind, en kinderen zullen opstaan tegen hun ouders en hen ter dood brengen”, zijn er velen die de erekroon dragen omdat zij zich niet door hun geliefden van de Weg de Waarheid en het Leven lieten afleiden ten verderve.
Het klopt dan ook wat krummeltje zegt, namelijk dat voor een (diep) gelovige God boven een vriend of vriendin gaat. Zo is ook de wet onderverdeeld: “Gij zult de Here, uw God, liefhebben met geheel uw hart en met geheel uw ziel en met geheel uw verstand. Dit is het grote en eerste gebod. Het tweede, daaraan gelijk, is: Gij zult uw naaste liefhebben als uzelf. Aan deze twee geboden hangt de ganse wet en de profeten.”

Hierdoor is het juist voor beiden zo moeilijk. Voor een gelovige omdat een ongelovige niet de band begrijpt van de gelovige met God. En voor de ongelovige omdat de gelovige zo “streng” is.

Wat ik me echter wel afvraag omdat Garibaldi toch ergens gelovig is, of hij niet gewoon samen met haar kan bidden? (met bijv. als extra argument, de woorden van Jezus: “waar twee of drie zijn vergaderd in mijn naam daar ben ik ook in hun midden”)
En eveneens ben ik benieuwd waarom zij “voor haar” laat bidden. (Een fenomeen dat mij of Evangelisch of Rooms aandoet.) Jezus stierf immers om de weg naar God vrij te maken, niet om nieuwe obstakels ertussenin te plaatsen, zoals allerlei menselijke mediators. Zo heeft Jezus ons ook een gebed gebed geleerd, dat ook wel het “Onze Vader” wordt genoemd.
Oud 18-04-2006, 20:14
IcedEarth
IcedEarth is offline
hihihihihihihihihihihhi
Met citaat reageren
Oud 18-04-2006, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Hugo Chrétien schreef op 18-04-2006 @ 20:50 :
Voordat ik inhoudelijk op de topic in ga, laat ik jullie weten dat ik medelijden heb met alle meisjes die vrienden hebben met een atheistische inslag. Want ik wordt in dit topic op de feiten gedrukt, dat voor velen, liefde slechts waarde heeft vanwege wat er tussen iemands benen zit en wat daarmee gedaan kan worden.
He, zeg, als het bij atheïsten alleen om de seks ging, dan zat ik me hier niet al anderhalve maand de haren uit mijn hoofd te trekken. Men moet christenen niet generaliseren, hier, maar atheïsten ook niet
Met citaat reageren
Oud 18-04-2006, 21:21
dragonstorm
dragonstorm is offline
Christenen met een gevoel van morele superioriteit. Nothing new.

Maar eigenlijk vind ik het wel redelijk beledigend dat, omdat ik niet kan geloven in een god, een hemel of een hel, laat staan belachelijke verhalen in een eeuwenoud boek, dat ik alleen maar van iemands kruis zou kunnen houden.

Wat mij weer moreel superieur laat voelen, is dat ik doorheb dat zoiets een onzinnig idee is . En dat gevoelens van morele superioriteit bijna altijd misplaatst zijn, en dat de ironie daarvan me niet ontgaat .

Nou ja, dat was offtopic.

Nou ja, je moet jezelf afvragen, kun je hier echt mee leven? Want wat ik denk is dat je hier na een tijdje kapot aan gaat, want een vriendin die zo verschillend (en fanatiek) is, is heeeeel erg vermoeiend.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2006, 21:24
de abt van sion
de abt van sion is offline
De ware gelovige is absoluut niet bang voor de satan. Er moet dus meer aan de hand zijn.

Leg haar maar eens bij de psychiater op de divan.

Sterkte!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2006, 21:42
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 18-04-2006 @ 20:46 :
arrogant EN dom .
niks arrogant, en zeker niet dom. mijn mening is tot stand gekomen na lang over na gedacht te hebben, over het probleem religie. ik wacht ook netjes op de dag dat er een regering wakker wordt, en religie verbied.

edit: yes, die is er al!! china...
Oud 18-04-2006, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Orpheo schreef op 18-04-2006 @ 22:42 :
niks arrogant, en zeker niet dom. mijn mening is tot stand gekomen na lang over na gedacht te hebben, over het probleem religie. ik wacht ook netjes op de dag dat er een regering wakker wordt, en religie verbied.

edit: yes, die is er al!! china...
En in China zit het zó goed, allemaal! Net zoals het zo heerlijk liep in de USSR, toen religie daar ook verboden was. Ja, ookal stortte de Sovjet Unie in, het volk greep tóch niet meer terug naar hun opium. Wat een geruststelling
Met citaat reageren
Oud 18-04-2006, 22:33
Hugo Chrétien
Hugo Chrétien is offline
Citaat:
Morgan schreef op 18-04-2006 @ 21:25 :
He, zeg, als het bij atheïsten alleen om de seks ging, dan zat ik me hier niet al anderhalve maand de haren uit mijn hoofd te trekken. Men moet christenen niet generaliseren, hier, maar atheïsten ook niet
Mijn excuses, maar ik wordt altijd een beetje chagrijnig van reacties als die van ZerO en Frostbite.
Oud 18-04-2006, 22:43
Tiño
Tiño is offline
Citaat:
Hugo Chrétien schreef op 18-04-2006 @ 23:33 :
Mijn excuses, maar ik wordt altijd een beetje chagrijnig van reacties als die van ZerO en Frostbite.
en wij om die van jouw
Oud 18-04-2006, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Hugo Chrétien schreef op 18-04-2006 @ 23:33 :
Iedereen wordt chagrijnig van de reacties van ZerO, die moet je dus ook gewoon negeren.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2006, 22:48
Hugo Chrétien
Hugo Chrétien is offline
Citaat:
de abt van sion schreef op 18-04-2006 @ 22:24 :
De ware gelovige is absoluut niet bang voor de satan. Er moet dus meer aan de hand zijn.

Leg haar maar eens bij de psychiater op de divan.

Sterkte!
Ik denk dat ze meer heeft aan een pastoraal medewerker of zoiets. Bovendien is haar achtergrond ons onbekend, waardoor we niet zomaar kunnen oordelen. Ook ik vind alles een beetje vreemd, maar er is slechts één naam in hemel en aarde tot behoud. Dat wil echter niet zeggen dat bijgeloof of droomwichelarij, hoewel zij de mens van God afhouden, geen (tijdelijke) smet kan leggen op het leven van iemand van wie de naam is opgetekend in het boek des levens.
Oud 19-04-2006, 05:46
Garibaldi
Garibaldi is offline
Mijn relatie met haar is inmiddels voorbij. Onze visies op het geloof zijn gewoonweg te verschillend en zij kan daar niet mee overweg. Daarnaast is gebleken dat ze voor mij te stug is in haar denken. Ik heb haar proberen duidelijk te maken dat je God niet overal en altijd voor je problemen nodig hebt, maar dat gaat er bij haar niet in.
Pas nu is gebleken hoe extreem haar geloof is. Ik heb geen spijt van onze relatie en wat ik haar gezegd heb. We zijn altijd eerlijk tegen elkaar geweest en dat vind ik het belangrijkst. Wat ik met haar had is nu niets meer dan een mooie herinnering.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2006, 09:18
Lente
Lente is offline
Citaat:
Garibaldi schreef op 19-04-2006 @ 06:46 :
Mijn relatie met haar is inmiddels voorbij. Onze visies op het geloof zijn gewoonweg te verschillend en zij kan daar niet mee overweg. Daarnaast is gebleken dat ze voor mij te stug is in haar denken. Ik heb haar proberen duidelijk te maken dat je God niet overal en altijd voor je problemen nodig hebt, maar dat gaat er bij haar niet in.
Pas nu is gebleken hoe extreem haar geloof is. Ik heb geen spijt van onze relatie en wat ik haar gezegd heb. We zijn altijd eerlijk tegen elkaar geweest en dat vind ik het belangrijkst. Wat ik met haar had is nu niets meer dan een mooie herinnering.
sterkte
Met citaat reageren
Oud 19-04-2006, 09:42
Verwijderd
Citaat:
Whoh dat is dan wel ineens snel gegaan. Ik vind het wel een slimme keuze, die je ook goed kan verwoorden.
Immers, was het iets gebleven dan had je waarschijnlijk om de haverklap tegen problemen aangelopen.
Sterkte ermee .
Met citaat reageren
Oud 19-04-2006, 10:03
Garibaldi
Garibaldi is offline
Bedankt, Lente.

Citaat:
MevrouwM schreef op 19-04-2006 @ 10:42 :
Whoh dat is dan wel ineens snel gegaan. Ik vind het wel een slimme keuze, die je ook goed kan verwoorden.
Immers, was het iets gebleven dan had je waarschijnlijk om de haverklap tegen problemen aangelopen.
Sterkte ermee .
Dankjewel. Het is inderdaad snel gegaan. De klap was hard omdat ik hem nauwelijks zag aankomen. 'Ik hou van je' betekent voor mij sindsdien bijna niks meer. Ik heb me laten misleiden door onwetendheid, hoop en euforie.

Als het aan mij had gelegen hadden we nu nog, maar vroeg of laat zou ik het zelf ook niet meer kunnen hebben. Ik zou altijd op de tweede plaats komen, zowel in haar denken als in haar doen. Dat blijkt nu wel. God gaat voor alles en doorbreekt zelfs afspraken. Zoiets is voor mij ondoenlijk. Zij was mijn steevaste nummer één en ik was haar nummer twee, onder de eeuwig genoteerde stipnotatie van Hem.
Zij haalt al haar kracht uit God, echt alles. Ik heb haar verteld dat je ook genoeg kracht uit jezelf en uit aardse liefde kan halen. Dat God ons die kracht gegeven heeft, wil ze niet geloven. Er valt geen speld tussen te krijgen, geen compromis te sluiten.

We hebben elkaar allebei verkeerd ingeschat. Zij is stugger dan ik dacht en ik ben flexibeler dan zij dacht. Zij interpreteert de Bijbel heel letterlijk en ik zie het meer symbolisch.

Ik wil bij deze iedereen waarschuwen voor relaties met streng gelovigen: kijk uit. Natuurlijk is een gelovige meer dan gelovig alleen... dat is ook wat me aantrok aan haar. We passen gewoon prima bij elkaar op dat ene belangrijke punt na.
Bedenk goed dat je altijd op nummer twee zal staan. Daar moet je tegen kunnen en ik kan dat niet zoals zo velen hier. Ik dacht dat ik het kon, dat onze liefde dit knelpunt zou kunnen overwinnen, maar het ging gewoon niet. Pas als we op één lijn zitten zullen we weer bij elkaar komen, maar dat gebeurt nooit. Het is over.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2006, 11:44
wup
wup is offline
Ik denk dat het inderdaad beter is dat het nu uit is. Is misschien even bitter, maar het is echt beter.
Ik heb zelf een 'extreem' gelovige vriend gehad, die me elke dag probeerde over te halen naar zijn geloof. Vreselijk. En wat jij beschijft over het nummer 2 zijn. Hij werd altijd boos omdat god voor mij niet nummer 1 was.. nee dat was hij.
Na de zoveelste ruzie om het geloof heb ik het uit gemaakt. Gelukkig.
Ik heb door hem alleen een afkeer gekregen van het hele geloven, terwijl ik dat voor die relatie zelf ook deed.
Goed dat er bij jullie op tijd een eind aan is gekomen maar toch sterkte, want leuk is het natuurlijk niet..
Met citaat reageren
Oud 19-04-2006, 11:54
Garibaldi
Garibaldi is offline
Citaat:
wup schreef op 19-04-2006 @ 12:44 :
Ik denk dat het inderdaad beter is dat het nu uit is. Is misschien even bitter, maar het is echt beter.
Ik heb zelf een 'extreem' gelovige vriend gehad, die me elke dag probeerde over te halen naar zijn geloof. Vreselijk. En wat jij beschijft over het nummer 2 zijn. Hij werd altijd boos omdat god voor mij niet nummer 1 was.. nee dat was hij.
Na de zoveelste ruzie om het geloof heb ik het uit gemaakt. Gelukkig.
Ik heb door hem alleen een afkeer gekregen van het hele geloven, terwijl ik dat voor die relatie zelf ook deed.
Goed dat er bij jullie op tijd een eind aan is gekomen maar toch sterkte, want leuk is het natuurlijk niet..
Ik besef ook dat het beter is. Het voelt nog niet helemaal lekker, maar als ik echt goed nadenk en voel dan weet ik gewoon dat het beter is zo.
Zij probeerde me gelukkig niet extreem over te halen, maar ze moedigde het christendom en mijn interesse daarin wel aan natuurlijk, maar dat is logisch en het stoorde me (nog) niet.
Als ik jouw ervaring zo lees ben ik blij dat we hier zo vroeg en zonder ruzie uitgekomen zijn. Het blijft inderdaad bitter, maar ik heb me er bij neergelegd.
Dankjewel.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2006, 12:35
Lente
Lente is offline
Ik denk dat als je over fundamentele dingen heel anders denkt, het heel moeilijk is een relatie te hebben. Dus niet alleen geloof maar bijvoorbeeld ook politiek. De basisideeen die je hebt en waar je normen en waarden (hoe truttig) op afgestemd zijn. Verschil van mening: geen probleem. Maar over bepaalde 'grotere' zaken wil ik ongeveer hetzelfde denken als mijn vriend.
Ik snap dus heel goed dat het bij jullie niet werkte, hoe jammer het ook is omdat het geloof niet de (enige) reden is dat jullie verliefd werden.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2006, 12:54
hasseltboy
hasseltboy is offline
Ik ehm, weet niet, ik ben zelf "streng gelovig".
Oud 20-04-2006, 12:53
JJ13
JJ13 is offline
als ik het zo lees, is ze er veel mee bezig. ik zou niet weten hoe hiermee om te gaan, want ik ben helemaal niet gelovig en ik zou niet met zo'n iemand een relatie kunnen hebben.
Oud 20-04-2006, 14:12
groovy
groovy is offline
Ik vind inderdaad dat ze wel een beetje mag leren relativeren.

Het lijkt me een meisje dat geen echte 'zondes' begaat, dus ook al droomt ze over een kamer vol van slangen, dat betekent toch niet dat zij iets gedaan heeft waarvoor ze gestraft moet worden door Satan?

Of denkt ze dan dat er slechte dingen zullen gaan gebeuren, als ze Satan ziet in haar dromen?

Verder schreef je:

'Vandaag zou ze namelijk naar me toe komen (we zien elkaar gemiddeld maar één keer in de week), maar dat gaat niet meer door, omdat zij nu ergens naar toe gaat om voor haar te laten bidden.'

Maar hoe bedoel je, ze laat voor zich bidden? Dat snap ik niet helemaal..

Misschien zou het wel een goed idee zijn om elkaar vaker te zien, zodat je haar beter leert kennen en zij jou ook, zodat jullie meer aan elkaar kunnen wennen en kunnen leren met elkaars verschillen om te gaan. Zo kan ze je ook meer vertellen en kun jij kijken of je hier mee kunt en wilt om gaan.

Mag zij nou eigenlijk ook geen dingen doen zoals uitgaan, alcohol drinken, enz.?

Ik vind het wel goed dat ze iets mag hebben met iemand die niet zo sterk gelovig is als haar.

Ik weet ook niet of ik een relatie zou kunnen hebben met iemand die zó streng gelovig is, het zou voor mij voelen alsof ik iemand nooit echt helemaal leer kennen, omdat diegene nog een andere 'liefde' heeft in de vorm van God.
Zal ze die passie ooit echt met jou kunnen delen? Ik hoop het voor je, in ieder geval wel respect dat je niet meteen wegrent en toch energie en moeite in deze relatie wilt steken.

Wel vind ik dat ze dingen zoals dromen niet meteen als het einde van de wereld moet zien. Dromen komt uit je onderbewustzijn en is vaak een uiting van waar je onbewust over nadenkt of mee kan zitten. Als zij elke dag met God bezig is om een 'goed' mens te zijn, is het niet gek dat ze droomt over Satan, juist omdat ze heel graag niet slecht wilt zijn. Dit is dan gewoon een uiting van gevoelens en gedachten, niet van een of andere voorspelling.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2006, 18:05
Verwijderd
Citaat:
groovy schreef op 20-04-2006 @ 15:12 :

Zal ze die passie ooit echt met jou kunnen delen? Ik hoop het voor je, in ieder geval wel respect dat je niet meteen wegrent en toch energie en moeite in deze relatie wilt steken.
Citaat:
Mijn relatie met haar is inmiddels voorbij.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2006, 18:06
Verwijderd
Heel leuk en lief dat jullie zo verliefd zijn. Maar het beste blijft toch echtwel om het uit te maken, zoveel tijd in fanatieke types stoppen is zonde van je eigen energie, je krijgt het er bij haar toch niet uit en uiteindelijk word jij erin meegesleurd.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2006, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Ridder schreef op 20-04-2006 @ 19:06 :
Heel leuk en lief dat jullie zo verliefd zijn. Maar het beste blijft toch echtwel om het uit te maken, zoveel tijd in fanatieke types stoppen is zonde van je eigen energie, je krijgt het er bij haar toch niet uit en uiteindelijk word jij erin meegesleurd.
Het is al uit.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2006, 19:56
underthabridge
underthabridge is offline
Citaat:
Tiño schreef op 18-04-2006 @ 23:43 :
en wij om die van jouw

Maar verder heb je wel een punt
Oud 20-04-2006, 22:57
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
groovy schreef op 20-04-2006 @ 15:12 :

verhaaltje
aaah....wat zielig! typ je zo'n verhaal, blijkt de relatie al uit te zijn.....
Oud 21-04-2006, 18:02
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
*knip*

dahm.. heb ik een heel verhaaltje getypt, blijk het dus uit te zijn!
Beter lezen en de topic helemaal uitlezen, Ino-chan!!!

iig veel sterkte toegewenst!!
Reageren

Regels voor berichten