![]() |
||
Citaat:
Het verschil tussen pedofielen en pedoseksuelen begrijp ik wel, maar ik zou het best per ongeluk door elkaar gehaald kunnen hebben. Jij kent een pedofiel. Weet je toevallig hoe een pedofiel aan zijn seksuele trekjes komt? Dat heb ik me altijd afgevraagd. Het lijkt me best wel een moeilijke situatie.. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Voor wie het er niet mee eens is: stel je eens systematische haat en vervolging voor tegen een paar duizend man. Ter vergelijking: als een iemand eenmalig vervolgt wordt voor wat ze zijn staat Nederland op zijn achterste benen over discriminatie, hier zou het gaan om duizenden, jaren lang, op een manier waar niemand dus profijt van heeft. Overigens denk ik dat iemand die van zichzelf uitvind dat hij pedoseksueel is en zichzelf een leven lang onder controle weet te houden best wel wat respect verdient. Slechts weinigen zullen zoveel van zichzelf kunnen geven om andere in feite erge dingen te besparen.
||
Citaat:
||
Citaat:
Lees trouwens ook mijn eerdere post eens; ik ben niet voor complete openbaarheid, ik ben voor de mogelijkheid tot opvragen van gegevens bij bijvoorbeeld het aanbieden van een huurcontract of arbeidscontract, met plicht tot geheimhouding. Ik ben namelijk niet van mening dat die mensen geen recht meer hebben op een normaal leven, maar het recht om in een mooie buurt vol kinderen te wonen of in een kinderdagverblijf te werken hebben ze dan vergeven. ![]()
||
Citaat:
|||
Citaat:
Jouw verhaal zou opgaan als er geen sprake was van behandeling, maar voor zover ik weet is bij kinderverkrachting TBS een standaard maatregel. Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Verder ben ik het volledig met T_ID eens.
|
Emmm, was het niet zo dat een pedofiel iemand is die zich aangetrokken voelt tot kinderen en een liefde kan hebben voor kinderen waarbij niet per definitie sex onderdeel van hoeft te zijn, terwijl het perdosexuelen alleen om de sex gaat?
Dat was toch het grote verschil tussen pedofiel en pedosexueel? Lees ook: http://www.hulpnet.com/discussie/discuss3.htm |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|