Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2006, 13:53
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 09-05-2006 @ 14:47 :
Voor NAC is Tamerus een prima speler, lijkt me zo.
NAC heeft een "goolleemaker" nodig, geen aanvaller die 6x per jaar scoort.
Advertentie
Oud 09-05-2006, 14:04
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
vijf schreef op 09-05-2006 @ 14:53 :
NAC heeft een "goolleemaker" nodig, geen aanvaller die 6x per jaar scoort.
Elke club heeft een topspits nodig. Die zijn nou eenmaal moeilijk te krijgen.
Oud 09-05-2006, 14:06
Verwijderd
Hahahaha Ik zit nu echt goed de trainersperikelen bij MVV te volgen

Eric Gerets is gesignaleerd en schijnt om 16.00 een gesprek met het MVV-bestuur te hebben

Altijd leuk die verhalen, volgens mij is Gerets bezig met titelvoetbal bij Galatasaray, maar goed
Oud 09-05-2006, 14:15
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Ertur schreef op 09-05-2006 @ 15:06 :
Hahahaha Ik zit nu echt goed de trainersperikelen bij MVV te volgen

Eric Gerets is gesignaleerd en schijnt om 16.00 een gesprek met het MVV-bestuur te hebben

Altijd leuk die verhalen, volgens mij is Gerets bezig met titelvoetbal bij Galatasaray, maar goed
Gerets zie ik nog eerder naar Vitesse komen
Oud 09-05-2006, 14:32
Verwijderd
Citaat:
Ketjing schreef op 09-05-2006 @ 15:15 :
Gerets zie ik nog eerder naar Vitesse komen
Hij heeft wel een band met MVV en een huis op 10 km van Maastricht. Familie van me heeft heeeel vroeger 3 huizen naast hem gewoond, toen hij bij MVV en PSV speelde.

Bij K'lautern verdiende hij meer dan een miljoen per jaar, bij Galatasaray zal dat niet minder zijn, eerder meer. Hij wordt ws kampioen in Turkije, dus hij hoeft daar niet weg. Ik denk dat zowel Vitas als MVV niet dergelijke bedragen gaat betalen.
Oud 09-05-2006, 16:44
Gimme more beer
Hasselbaink naar NEC?
Oud 09-05-2006, 16:52
Fides
Fides is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 09-05-2006 @ 17:44 :
Hasselbaink naar NEC?
Dan zullen de suikeroompjes flink in de buidel moeten tasten gok ik zo.
Oud 09-05-2006, 16:54
Gimme more beer
Citaat:
Fides schreef op 09-05-2006 @ 17:52 :
Dan zullen de suikeroompjes flink in de buidel moeten tasten gok ik zo.
Hij zal wel naar Heerenveen of Qatar gaan ofzo. Suikeroompjes hebben we niet meer

Hij is natuurlijk wel transfervrij.
Oud 09-05-2006, 18:30
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ja, was het een paar dagen hiervoor nog Frank de Boer, is het nu Erik Gerets. Weet niet of ik dit nog moet geloven, want hij zal op dit moment zijn ogen volledig op Galatasaray gericht hebben, die zijn nog volop in de race voor het kampioenschap. Naja, laten we maar afwachten, ook Gerets zie ik graag komen.

Koeman naar PSV, dat wordt volgend seizoen dus dat een andere club kampioen wordt?
Oud 09-05-2006, 19:00
Gimme more beer
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 09-05-2006 @ 19:30 :
Koeman naar PSV, dat wordt volgend seizoen dus dat een andere club kampioen wordt?
Koeman is een goede trainer.
Oud 09-05-2006, 22:20
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 09-05-2006 @ 20:00 :
Koeman is een goede trainer.
vind je?
Oud 09-05-2006, 22:28
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
2 dagen geleden had ik nog gelezen dat Koeman zijn contract wilde uitdienen, lekker betrouwbaar weer. Kan trouwens ook de krant zijn.

Ach ja, ik ben benieuwd naar volgend seizoen
Oud 09-05-2006, 22:32
Ketjing
Ketjing is offline
Ik ben benieuwd hoe Vitesse het gaat doen, de constructie Huistra (juiste papieren) en Boskamp is mogelijk, maar KNVB zegt dat het spelen met vuur is.

Ik hoor al geruchten van Blind, en eerder werd Gerets genoemd (die schijnt terug te willen naar Nederland)
Oud 09-05-2006, 23:09
Gimme more beer
Citaat:
Ketjing schreef op 09-05-2006 @ 23:20 :
vind je?
Ja, dat vind ik wel. Bij vitesse was hij onervaren, maar heeft hij het prima gedaan (in '00 eindigden ze meteen 4e) en ook bij Ajax heeft hij twee keer het kampioenschap behaald en de andere twee keer was hij "runner up". Ik meen dat hij in z'n eerste jaar bij Ajax zelfs kampioen werd én de beker pakte. Hij heeft ook nog de kwartfinale van de CL bereikt, waarin ze prima halve finalist hadden kunnen worden. Ik vind dat zijn CV meer voor zich spreekt dan van menig ander kandidaat. Ajax heeft altijd problemen met de technische staf, daar moet je hem niet op afrekenen.
Oud 09-05-2006, 23:36
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 09-05-2006 @ 17:54 :
Hij zal wel naar Heerenveen of Qatar gaan ofzo.
Ik denk niet dat hij naar Heerenveen zal gaan, nu ze daar net de Vries hebben gehaald en Nilsson ook nog voorin hebben rondlopen.
Oud 09-05-2006, 23:59
Gimme more beer
Citaat:
Acromega schreef op 10-05-2006 @ 00:36 :
Ik denk niet dat hij naar Heerenveen zal gaan, nu ze daar net de Vries hebben gehaald en Nilsson ook nog voorin hebben rondlopen.
Er is interesse in Nilsson en Heerenveen heeft interesse in Hasselbaink. Daarnaast is de Vries gehaald voor de breedte.
Oud 10-05-2006, 08:34
Fides
Fides is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 09-05-2006 @ 23:32 :
Gerets (die schijnt terug te willen naar Nederland)
Ik denk dat het een subtiele hint van hem was dat hij open stond voor PSV oid. Hij gaat niet opeens de helft van zijn salaris inleveren om een of ander provincieclubje in Nederland te trainen als hij ook meer dan een miljoen bij Galatasaray kan verdienen.
Oud 10-05-2006, 09:14
Verwijderd
Ik ben het trouwens eens met Gimme more beer, met de aantekening dat je Koeman niet of nauwelijks invloed op het aankoopbeleid moet geven

Maar bij 020 deed hij het gewoon redelijk goed, bij Vites ook. Kwartfinale CL met Benfica is ook niet onaardig, en in Portugal hebben volgens mij Sporting Lissabon en Porto nu eenmaal meer geld, al heeft Benfica de grootste aanhang. Beetje Feyenoord tov 020 en PSV. Als ik het goed begrijp waren er ook nauwelijks mogelijkheden om de ploeg te versterken, en zouden zeker twee dragende spelers vertrekken.

Bovendien zou Koeman goed overweg moeten kunnen met de Zuid-Amerikaanse enclave bij PSV.
Oud 10-05-2006, 10:06
Bruut
Bruut is offline
Ajax beëindigt samenwerking met Danny Blind

Amsterdam, 10 mei 2006
De directie van AFC Ajax heeft besloten om de samenwerking met Danny Blind als hoofdtrainer en met Ruud Krol en Gerard van der Lem als zijn assistenten tussentijds te beëindigen. Zij zijn hierover vanochtend geïnformeerd.

De redenen voor dit besluit zijn de volgende:
· Het eerste elftal van Ajax heeft de belangrijkste doelstelling, te weten daadwerkelijk meestrijden om het landskampioenschap, niet behaald.

· Het eerste elftal van Ajax heeft gedurende het afgelopen seizoen niet het gewenste voetbal gespeeld, namelijk attractief, aanvallend en dominant voetbal.

· Zowel de progressie van het collectief als van individuele spelers - een enkele uitzondering daargelaten - is, in de periode van ruim een jaar, onvoldoende.

De beoordeling van de technische staf betreft de gehele periode van 14 maanden waarin Danny Blind, Ruud Krol en Gerard van der Lem functioneerden. De besluitvorming omtrent hun positie heeft gisteravond plaatsgevonden tijdens een bijeenkomst met directie en Raad van Commissarissen van Ajax. In de uiteindelijke afweging die heeft geleid tot beëindiging van de samenwerking zijn de resultaten en ontwikkelingen van het gehele seizoen meegewogen, inclusief de gewonnen play-offs en de bekerfinale.

Ajax betreurt het feit dat er in de afgelopen weken commotie is ontstaan omtrent de positie en toekomst van Danny Blind, in het bijzonder daar waar het de rol en stellingname van de clubleiding betreft. Ajax hecht eraan te benadrukken dat zij met haar beslissing om gedurende het seizoen af te zien van een inhoudelijke reactie over de prestaties en resultaten van het eerste elftal en het functioneren van de technische staf, te allen tijde heeft beoogd op een zorgvuldige en integere manier te opereren.

De clubleiding van Ajax hecht er tot slot aan zijn waardering uit te spreken voor de niet aflatende inzet en betrokkenheid die Danny Blind, Gerard van der Lem en Ruud Krol gedurende het seizoen hebben getoond, niet in de laatste plaats in de afgelopen periode. Aan Danny Blind spreekt de clubleiding zijn bijzondere dank uit voor zijn jarenlange inzet voor en bijdrage aan Ajax.

www.ajax.nl

Geen idee wat ik als ajacied hiervan moet denken
Oud 10-05-2006, 10:10
MC Bobie
MC Bobie is offline
Citaat:
Bruut schreef op 10-05-2006 @ 11:06 :
Geen idee wat ik als ajacied hiervan moet denken
Tijdens het seizoen dacht ik 'ontslaan die kerel'. Na het behalen van voorronde CH en het winnen van de beker ga ik toch twijfelen. Waarschijnlijk is dit wel het beste want Ajax was dit seizoen niet zoals het hoort te zijn.

Ik las trouwens dat Ajax Edgar Davids weer wilt gaan halen
Oud 10-05-2006, 10:22
Gimme more beer
Citaat:
Ertur schreef op 10-05-2006 @ 10:14 :
Ik ben het trouwens eens met Gimme more beer, met de aantekening dat je Koeman niet of nauwelijks invloed op het aankoopbeleid moet geven
Och, dat weet ik niet, hij moet gewoon geen van Gaal achter zich hebben, maar het aankoopbeleid van Koeman was zo slecht nog niet eens. Koné voor Zlatan was een prima transferserie geweest, lijkt me

Daarnaast heeft hij gewoon veel goede spelers gehaald. Maxwell en Ibrahimovic in zijn eerste seizoen, van der Vaart is toen écht goed gaan spelen, jongens als Sneijder, Stekelenburg zijn bij hem op precies het juiste moment gedebuteerd. Ik zie hem, nogmaals, écht als een goede trainer ja
Oud 10-05-2006, 10:54
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 10-05-2006 @ 11:22 :
Och, dat weet ik niet, hij moet gewoon geen van Gaal achter zich hebben, maar het aankoopbeleid van Koeman was zo slecht nog niet eens. Koné voor Zlatan was een prima transferserie geweest, lijkt me

Daarnaast heeft hij gewoon veel goede spelers gehaald. Maxwell en Ibrahimovic in zijn eerste seizoen, van der Vaart is toen écht goed gaan spelen, jongens als Sneijder, Stekelenburg zijn bij hem op precies het juiste moment gedebuteerd. Ik zie hem, nogmaals, écht als een goede trainer ja
maar dan vergeet je Sikora, Soetaers, Sonck, Charisteas (?)
Oud 10-05-2006, 10:55
kalinho
kalinho is offline
Was te verwachten. en gwoon logisch eigenlijk. Jammer is alleen de manier hoe, en dat Ten Cate bij de eerste de beste slechte wedstrijd nu misschien gelijk weggewuifd wordt.
Oud 10-05-2006, 11:10
Verwijderd
hehe, Danny wordt de nieuwe trainer van NAC
Oud 10-05-2006, 11:12
Gimme more beer
Citaat:
kalinho schreef op 10-05-2006 @ 11:54 :
maar dan vergeet je Sikora, Soetaers, Sonck, Charisteas (?)
Dus op basis van vier namen zeg je dat iemand niet aan kan kopen? Gullit, dié kan niet aankopen. Koeman heeft prima handelingen verricht. Natúúrlijk zitten er miskopen bij, daar ontkom je niet aan, maar Koeman heeft goede prestaties neergezet met een matig Ajax, dat vind ik toch wel prijzenswaardig.
Oud 10-05-2006, 11:35
Fides
Fides is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 10-05-2006 @ 11:22 :

Maxwell en Zlatan zijn gekocht door Co Adriaanse als het goed is.
Oud 10-05-2006, 12:19
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Fides schreef op 10-05-2006 @ 12:35 :
Maxwell en Zlatan zijn gekocht door Co Adriaanse als het goed is.
ja idd. En behalve Sneijder (waar aardige ruzie door ontstond) is er niemand echt gedebuteerd hoor. V.d Vaart was al gedebuteerd, en de Ridder en de Mul zijn weggebonjoured naar Celta en Vitesse.
Oud 10-05-2006, 12:58
Gimme more beer
De aankoop van Maxwell en Zlaten zijn naar mijn weten opdracht van Koeman geweest, daarnaast had van der Vaart nog nooit zo veel gescoord als in zijn eerste twee jaar Koeman.

Je kunt zeggen wat je wilt, maar Koeman is gewoon een goede trainer, dat de technische staf niet in orde was, is een ander verhaal.
Oud 10-05-2006, 13:13
Spelvout
Spelvout is offline
Citaat:
Acromega schreef op 10-05-2006 @ 00:36 :
Nilsson is veel meer een linksbuiten, de Vries is gehuurd voor de rest van dit seizoen, en de optie tot koop wordt waarschijnlijk niet gelicht.
Oud 10-05-2006, 18:34
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Dit kan ook in een ander topic.

Maar het zat er wel weer dik in. Danny haalt gewoon de CL met Ajax, wint de beker, maar dat mocht allemaal niet baten, vooral omdat Ajax een bagger seizoen speelt. Maja, de spelers moeten zorgen voor goed voetbal, die hebben hier ook een aandeel in. Ajax speelt trouwens al seizoenen bagger met deels dezelfde spelers + miskopen, dus het ligt allemaal niet aan Blind alleen vind ik. Het grootste probleem bij Ajax ligt al jaren bij een onstabiele organisatie.
Ik had trouwens Blind behouden voor de club (bijvoorbeeld weer terug naar de jeugd trainen of zo), hij is een echte Ajax-man, kent de club door en door. Maja, das mijn mening, misschien was het ook niet eerlijk geweest voor de rest van de staf als Blind mocht blijven en een andere functie bekleden en de rest van de staf niet.

En nu mag Henkie ten Cate het zeker gaan proberen? En oh ja Danny, in Maastricht zoeken ze ook nog een nieuwe trainer.
Oud 10-05-2006, 18:35
Verwijderd
Mja

Ik denk niet dat Blind een geweldige coach is, maar het lijkt me duidelijk dat de problemen bij 020 dieper liggen dan alleen bij de hoofdcoach.
Oud 10-05-2006, 18:47
Fides
Fides is offline
'020' gebruiken voor Amsterdam/Ajax is tamelijk onzinnig.
Oud 10-05-2006, 19:14
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Echt diep driest van het ajax bestuur, voor de verandering staan supports eens achter hun coach, sturen ze hem weg.
En ik hoop voor het bestuur dat hetmet ten cate niks word, kunnen ze zelf oprotten kan er eindelijk een echt ajax bestuur komen met oud ajaxcieden die weten wat goed is voor de club . Want dit is allemaal import.

P.S. ik hoop het niet voor ten cate, maar wel heeeeeeel erg voor het bestuur, eikels
Oud 10-05-2006, 19:38
kalinho
kalinho is offline
B-tje laat dak m post maar ja.

Volgens de Engelse krant The Mirror zijn pogingen van Henk ten Cate om Edgar Davids te overtuigen niet meer nodig. De middenvelder van Tottenham Hotspur zou al besloten hebben te vertrekken.

Nadat de Spurs afhaakten voor Champions League-voetbal zou Davids de beslissing genomen hebben om te vertrekken. Trainer Martin Jol wil meewerken aan een transfer, aangezien er dan weer geld in het laatje wordt gebracht.

Volgens het Algemeen Dagblad wil Ajax Davids samen met Ten Cate, die de nieuwe trainer zou moeten worden, binnenslepen.

Stam Perez Huntelaar Davids Stekelenburg. Is toch een aardige basis dacht k zo waar de rest van het team zich om heen kan vormen. ik zeg 34 wedstrijden 90 punten
Oud 10-05-2006, 19:42
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
ikbenschipper1 schreef op 10-05-2006 @ 20:14 :
Echt diep driest van het ajax bestuur, voor de verandering staan supports eens achter hun coach, sturen ze hem weg.
En ik hoop voor het bestuur dat hetmet ten cate niks word, kunnen ze zelf oprotten kan er eindelijk een echt ajax bestuur komen met oud ajaxcieden die weten wat goed is voor de club . Want dit is allemaal import.

P.S. ik hoop het niet voor ten cate, maar wel heeeeeeel erg voor het bestuur, eikels
jij snapt er niet veel van he?
Blind, hoe aardige gozer ook, heeft gewoon slecht gespeeld met ajax, puur door een nieuw playoffsysteem en Huntelaar is het seizoen gered anders had Ajax gewoon 4e geworden en halve finalist

En om nou te hopen dat het met TenCate niks word, lijkt me niet goed dat dan de zoveelste trainer binnen 1 jaar weg is
Oud 10-05-2006, 20:44
ikbenschipper1
Citaat:
kalinho schreef op 10-05-2006 @ 20:42 :
jij snapt er niet veel van he?
Blind, hoe aardige gozer ook, heeft gewoon slecht gespeeld met ajax, puur door een nieuw playoffsysteem en Huntelaar is het seizoen gered anders had Ajax gewoon 4e geworden en halve finalist

En om nou te hopen dat het met TenCate niks word, lijkt me niet goed dat dan de zoveelste trainer binnen 1 jaar weg is
Ik snap het heel goed, het bestuur van ajax moet trainers er gewoon eens een keer niet naar 1 jaar uit trappen. Omdat het toevallig een jaar slecht gaat. 1 Jaar is niks om een team op te bouwen.
Oud 10-05-2006, 23:30
Korsakoff
Korsakoff is offline
Ajax heeft het bestuur gekregen dat het verdiend. (ho, niet gelijk allemaal boos worden, laat me eerst uitlullen.) Ajax profileerd zich meer als bedrijf dan als sportclub (bijvoorbeeld ddor die "leuke"aandeeltjes). ook het bestuur gedraagt zich alsof Ajax een gewoon bedrijf is.

als het in een bedrijf even slecht gaat dan vallen er ontslagen. bij ajax ging het alweer niet zo goed en daarom is Blind ontslagen. ze willen binnen 1 jaar slagen en kijken niet verder vooruit. zo creeer je dus de situatie dat trainers, die het even niet goed doen, niet de kans krijgen om een team op te bouwen.
Oud 11-05-2006, 15:35
Verwijderd
Wat een lul die Wielaert:

Rob Wielaert niet naar NAC
NEC-speler Rob Wielaert zal komend seizoen níet voor NAC uitkomen. Wielaert tekende eind januari een contract dat hem voor vier seizoenen aan NAC verbond. Dat contract is inmiddels ontbonden.

Rondom de derde nacompetitiewedstrijd van NAC tegen TOP Oss nam Wielaert contact op met NAC. Hij wilde met de clubleiding om de tafel. In het gesprek dat volgde, gaf Wielaert aan dat hij liever niet naar NAC kwam. Vervolgens werd er overeenstemming bereikt over ontbinding van het contract. Theo Mommers: "Het is heel simpel: spelers die niet met hart en ziel voor NAC willen spelen, hoeven ook niet te komen."

Bron: NAC.nl
Oud 11-05-2006, 18:03
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Twente trekt Wielaert aan

De TC/Tubantia meldt dat Rob Wielaert voor vier seizoenen tekent bij FC Twente. De verdediger, die de afgelopen vijf seizoenen voor NEC speelde had eerst getekend bij NAC maar kon toch door een ontsnappingsclausule in zijn contract, die te maken had met het verblijf van zijn oude trainer Lok bij NAC, naar Enschede komen. De 27-jarige verdediger speelde afgelopen seizoen 29 wedstrijden voor de club uit Nijmegen waarin hij 1x wist te scoren. De transfervrije Wielaert kwam eerder al uit voor PSV en FC Den Bosch en speelde in tot nu toe 208 wedstrijden waarin hij goed was voor 13 doelpunten. De eerste nieuwe aankoop van Fred Rutten wordt zondag officieel door FC Twente gepresenteerd. 'Ik had bij FC Twente de wens neergelegd om deze speler vast te leggen. Ik ben blij dat dit door het snelle en adequate handelen van FC Twente gelukt is', aldus nieuwe trainer op de officiële clubsite.
haha hij wilde gewoon niet meer naar NAC omdat hij ineens een aanbieding kreeg van een veeel mooiere club

Er moest in ieder geval een centrale verdediger bijkomen met het vertrek van Touzani, en misschien wordt er daarnaast al wel rekening gehouden met een vertrek van Niemeyer (of Zomer). Wielaert ben ik wel tevreden mee, solide verdediger, mooie leeftijd, nodige ervaring en een harde werker.
Oud 11-05-2006, 18:55
Gimme more beer
Haha, Rob "ik kan niet opbouwen, HELP!" Wielaert voelt zich te goed voor NAC
Oud 11-05-2006, 19:13
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ach, als je niet mans genoeg bent om voor een uitdaging te gaan rot je maar op ook.
Oud 11-05-2006, 19:36
Gimme more beer
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 11-05-2006 @ 20:13 :
Ach, als je niet mans genoeg bent om voor een uitdaging te gaan rot je maar op ook.
Ik kan het me heel goed voorstellen. Het was een team met potentie én hij kwam een bekende trainer tegen die hem allerlei beloftes deed. Nu is daar niets meer van over. Ik ben in ieder geval blij dat wij hem kwijt zijn, want hij is al twee jaar fenomenaal slecht.
Oud 11-05-2006, 21:47
ikbenschipper1
Citaat:
Korsakoff schreef op 11-05-2006 @ 00:30 :
Ajax heeft het bestuur gekregen dat het verdiend. (ho, niet gelijk allemaal boos worden, laat me eerst uitlullen.) Ajax profileerd zich meer als bedrijf dan als sportclub (bijvoorbeeld ddor die "leuke"aandeeltjes). ook het bestuur gedraagt zich alsof Ajax een gewoon bedrijf is.

als het in een bedrijf even slecht gaat dan vallen er ontslagen. bij ajax ging het alweer niet zo goed en daarom is Blind ontslagen. ze willen binnen 1 jaar slagen en kijken niet verder vooruit. zo creeer je dus de situatie dat trainers, die het even niet goed doen, niet de kans krijgen om een team op te bouwen.
En daar kan ik het HELAAS als ajaxfan niet mee oneens zijn, oplossing ajax van de beurs halen lijkt me maar dat kost geld.
Oud 11-05-2006, 21:50
Ketjing
Ketjing is offline
Wielaert samen met Schuurman op de bank?
Oud 11-05-2006, 21:53
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 11-05-2006 @ 20:36 :
Ik kan het me heel goed voorstellen. Het was een team met potentie én hij kwam een bekende trainer tegen die hem allerlei beloftes deed. Nu is daar niets meer van over. Ik ben in ieder geval blij dat wij hem kwijt zijn, want hij is al twee jaar fenomenaal slecht.
Ik ben daarom ook blij dat hij niet komt. Maar goed, je weet als speler dat wanneer je bij een club als NAC het vaak onrustig is, maar wanneer het goed gaat worden de overwinningen ook 3x zo groot gevierd
Oud 11-05-2006, 22:22
Gimme more beer
Citaat:
Ketjing schreef op 11-05-2006 @ 22:50 :
Wielaert samen met Schuurman op de bank?
Schuurman zou van mij nog best terug mogen komen.
Oud 11-05-2006, 22:54
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 11-05-2006 @ 23:22 :
Schuurman zou van mij nog best terug mogen komen.
Help, Wielaert is nog slechter dan Schuurman?
Oud 11-05-2006, 22:55
Gimme more beer
Citaat:
Stom Konijn schreef op 11-05-2006 @ 23:54 :
Help, Wielaert is nog slechter dan Schuurman?
Als rechtsback of rechtshalf zéker wel ja
Oud 12-05-2006, 10:05
Strever
Strever is offline
Davids naar Ajax
Oud 12-05-2006, 10:06
Strever
Strever is offline
Citaat:
ikbenschipper1 schreef op 10-05-2006 @ 21:44 :
Ik snap het heel goed, het bestuur van ajax moet trainers er gewoon eens een keer niet naar 1 jaar uit trappen. Omdat het toevallig een jaar slecht gaat. 1 Jaar is niks om een team op te bouwen.
Mee eens.. En wat heeft Ajax verloren? Alleen de titel toch?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten