Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2006, 11:59
WhiteDragon
WhiteDragon is offline
ow vergeten erbij te vermelden. Ik vroeg om een "micro sd geheugen kaartje"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-06-2006, 21:45
DJ Inpossible
DJ Inpossible is offline
Verjaardagscadeau kopen voor me zusje:

v: Ik zoek een goede webcam voor me zusje om foto's mee te maken en voor MSN.
a: Deze sweex is de beste van het moment en kost slechts 35 euro

Met citaat reageren
Oud 14-07-2006, 07:08
moontribe
moontribe is offline
Heb der ook 2

Eerst de harense smid een vriend van me koopt er een pctje zon packerd hell gevalletje thuis aangesloten wil m aanzette hij piept een paar keer verder blijft het zwart. Kast open gemaakt blijkt er geen ram geheugen in te zitten. Kast weer netjes dicht gemaakt en terrug daar hebben ze zeker een kwartier met 2 man zitten kijken wat er mis kon zijn en ze konden niks vinden uiteindelijk gewoon een nieuwe pc gekregen (nog een betere ook ze hadden geen andere meer )

2de was de vobis een tijdje terrug, ik wou mijn computer op de surround set aansluiten met een digitaal signaal zodat ook dts word meegezonden. Ik heb een audigy 2 met digital out zei ik zo tegen die verkoper. volgens hem ging dit absoluut niet en had je een breakout box van 100 euries nodig. toen maar weer naar huis en het internet eens geraadpleegd bleek dat je maar een spdif kabeltje van 5 euro nodig had. tot mijn plezier kregen we dezelfde verkoper dus ik legde hem het verhaal uit ik kreeg toen niet meer dan een norse ow..... als antwoord
Met citaat reageren
Oud 20-07-2006, 16:30
SuperSanne
SuperSanne is offline
Wilde bij de mediamarkt in alexander nieuwe geluidsboxjes voor m'n computer kopen. Ik heb niet veel ruimte en moest ze dus in de buurt van m'n beeldscherm zetten. Mijn vorige boxjes ("speciaal voor PC gebruik!") veranderde mijn monitor in een caleidoscoop, dus ik wilde absoluut zeker weten dat er iets van magnetic shielding in zat.

ik (tegen verkoper): heeft u ook boxjes met magnetic shielding?
verkoper: ... magnetische boxjes?
ik: nee, magnetic shielding
verkoper: *kijkt me aan alsof mijn hoofd in brand staat*
ik: *zucht* boxjes die ik veilig in de buurt van m'n monitor kan zetten
verkoper: *pakt PRECIES dezelfde boxjes die ik eerder had* Ja hoor! Deze zijn speciaal geschikt voor PC gebruik!
ik: &#$@!!!! *gecencureerd*

Op dit moment heb ik hele mooie philips boxjes met een fatsoenlijke beschermlaag

Laatst gewijzigd op 20-07-2006 om 16:33.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2006, 04:15
Verwijderd
Je moet eens over cas timings gaan beginnen. Ze kijken je aan alsof je russisch praat.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2006, 13:55
J-roenn
J-roenn is offline
Citaat:
spawn again schreef op 09-08-2006 @ 05:15 :
Je moet eens over cas timings gaan beginnen. Ze kijken je aan alsof je russisch praat.
ghehehhehe....

of zo'n idioot bij mediamarkt middelburg die maar bleef beweren dat secure digital kaartjes ook in een mini-sd slot passen.
en dat vivanco voor geheugenkaarten een top merk is en dat je nauwelijks beter kan krijgen...

je gaat als je depri bent gewoon technische vraag stellen bij media markt, en ze maken je vanzelf wel aan t lachen

Laatst gewijzigd op 09-08-2006 om 14:17.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2006, 13:57
phoxetis
phoxetis is offline
ik ben dan ook al jaren van mening dat een timmerman beter in staat is om een PC te bouwen dan een IT'er, of erger nog, eentje die pretendeert om dat te zijn
Reageren

Regels voor berichten