Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
een uitvaart kan nooit lang genoeg duren? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Als ik echt iedereen aan het huilen zou willen hebben zou ik vragen om (nederlandse teksten raken vaak veel beter); at the close of every day - oude man Gorki - vaarwel Gorki - punk is dood "het leven is hard en dan ga je dood. In weze is het simpel." "punk is dood en wij leven nog, we komen altijd veel te laat, er is hoop voor ons want wij leven nog" Gorki - de volgende dag "Je praat maar door Je vindt het fijn Om bij de gevoelige mensen te zijn Er is een band die jou verbindt Met je broertjes en je zusjes En na de afwas als de avond komt Zit je samen rond de kachel Er is vlees in de kuip Brood op de plank En de zandman op tv En je denkt aan de volgende dag Maar de volgende dag is nu nog veraf De volgende dag ligt op de loer Maar nu is er de lol Wat zou je de sfeer bederven" Gorki - wij dansen en zingen "Ons plan is onzeker De toekomst is duister hoort u ons klagen Wij dansen en zingen" Gorki - straks komt het onhei "En bij het afscheid wou ik zeggen Het was fijn hier bij jullie, lieverdjes" Gorki - mijn oude hart "o, mijn oude hart je gaat maar door hoe hou je dat toch vol ben je nog niet moe" Gorki - het einde is nabij Gorki - zo lang het duurde Gorki - red mijn ziel Gorki - wie zal er voor de kinderen zorgen at the close of every day - new day revival Als je het iets vrolijker wil; The Polyphonic Spree - Section 12 (Hold me now) "Hold me now. Don't start shaking. You keep me safe. Don't ever think you're the only one when times are tough in your new age." |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Radiohead - Exit Music (for a film) lijkt me wel mooi. En een beetje ironisch.
||
Citaat:
![]() Gorki idd een goede keus ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 |