![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vind seks niet heilig, goed of slecht. Dus ben het eigenlijk alleen met fractuur eens in dit topic. En zoals ik al zei, ben ik wel lichtelijk verbaasd over sommige meningen hier. Niet dat ik ze niet respecteer, ik had alleen gedacht dat mensen hier er anders over zouden denken. Het zou me ook niet uitmaken als mijn vriend (die ik overigens niet heb) voor mij al tig andere vrouwen heeft gehad voor alleen seks - ik kan het me best voorstellen, wat niet betekent dat ik zelf ook (zoveel)wisselende contacten zou hebben. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat dit idee inderdaad wel klopt ja. Maargoed de emancipatie is dan ook niet in die mate 'ingeburgerd' zoals de meeste vrouwen dat zouden willen, volgens mij. Nevermind, mensen lijken zich nogal graag vast te blijven houden aan oude gewoontes en ideeën; Dus een vrouw die diezelfde week toevallig 3 jongens in haar bed heeft gehad, word over het algemeen ook niet gewaardeerd. Stel je voor! Doet een kerel precies hetzelfde? Prima! Persoonlijk zou ik er nou niet zo mee kunnen zitten wanneer ik in één week tijd 3 jongens/meisjes in mijn bed zou hebben gehad, en ik hier een actieve rol in zou hebben gespeeld. Zolang er maar geen sprake is van een constante levensstijl, waarbinnen ik dus dagelijks en op langere termijn wisselende seksuele contacten zou hebben. Wat anderen hier dan van zouden vinden, zou me eerlijk gezegd gestolen kunnen worden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het nooit stoer om telkens weer een andere scharrel te hebben waar je mee in bed duikt. Jongens zijn dan niet stoer, meisjes ook niet. |
![]() |
||
Citaat:
Wat ik bedoel te zeggen is dat er op een jongen die er 15 heeft gehad over het algemeen sneller laconiek gereageerd zal worden met de 'och, maakt het uit' of een simpele 'beetje jammer' dan wanneer een meisje precies hetzelfde verhaal vertelt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat dat nog behoorlijk meevalt hoor. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, volgens een paar definities hier ben ik ook al een slet, dus ik denk er sowieso al gemakkelijker over. Het ligt er maar net aan waar je zelf je grenzen legt... voor mij stelt zoenen eigenlijk niks voor, dus als iemand regelmatig met verschillende mensen zoent, vind ik die persoon niet snel een slet. Echt seks vind ik dan wél weer een grote stap, dus als iemand dat regelmatig met verschillende mensen doet, trek ik wel mijn wenkbrouwen op. Maar 't is dus wat mij betreft heel persoonlijk. |
![]() |
|
Aldus urban dicitonary, de term Slut:
[list=1][*]A woman with the morals of a man[*]Aomeone who provides a very needed service for the community and sleeps with everyone, even the guy that has no shot at getting laid and everyone knows it. She will give him a sympathy fuck either because someone asked her to or she just has to fuck everyone she knows. These are great people, and without them sex crimes would definitly increase. Thank you slut, where ever you are. "Dude, did you get laid after the party." No, I fucked Megan, the slut."[*]A girl thats fucked so many guys she cant close her legs anymore look there she goes, delilah the slut [*]A woman who sleeps with many men. The difference between a slut and a whore is a whore wants something in return, a slut does it just because she likes it.[*]A female who will screw anyone who asks her to. Dude...Faye is such a slut[*]a girl who will give it to anyone and all her actions are in a sexual manor. my girlfriend is such a slut, but i love her.[*]A chick that will spread her legs for anything of the male species. They also use their looks to get what they want...and if a guy wont do what they want they are then labeled 'gay' by the slut. But..other that the looseness...sluts give ok sex. Oh yes...Men who are sluts are actually called 'pimps' because i guess if a guy sleeps with whatever it shows manliness. Dude...why did that slut take you behind the school? Dude..You are such a slut!! You slept with 4 chicks this week!! You P.I.M.P![/list=1] zie hier voor meer verklaringen: http://www.urbandictionary.com/define.php?term=slut. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zelf vind ik een slet iemand die seks heeft met veel verschillende mensen, alleen om de aandacht of om de status. |
![]() |
||
Citaat:
Ik haakte mijn verhaal in op hetgeen wat Optima al eerder uit eigen ervaring vertelde. Ik moet er niet aan denken om iedere week met meerdere jongens te zoenen, laat staan seks te hebben, maar stél dat het een keer zo op m'n pad mocht komen dat ik meerdere jongens leuk zou vinden of wat dan ook, dan zou ik het wel overwegen (wat het niet maakt dat ik het daadwerkelijk doen zou) en zelfs wanneer ik er dan voor zou kiezen om het wél te doen; Dan heb ik geslet, maar ik bén er geen een in mijn ogen, puur omdat er geen sprake is van een constante levensstijl. En dat is ook de reden waarom ik mijn definitie van een slet niet baseer rondom een aantal, maar rondom een situatie. Dat verklaart ook waarom ik iemand die 2 mensen geneukt heeft puur om de seks een grotere slet kan vinden, dan iemand die er 7 heeft gehad waarvan 3 uit een vaste relatie en 4 losse aanhangsels omdat deze toch wel leuk waren, hij/zij ze al langer kende en omdat (meermaals) seks met hen hebben toevallig zo uitkwam. Simpelweg omdat ik me daar wel iets bij voor kan stellen; Met een persoon die ik écht leuk vind, kan ik in principe seks hebben. Met een persoon die ik tijdens een avondje stappen een keer tegenkwam, zo-zo is, en dus maar mee naar huis neem; Helemaal niets. ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 07-05-2006 om 15:31. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Liefde & Relatie |
Stelling: Wanneer is een jongen een slet? Streepjescode | 40 | 08-05-2006 10:13 | |
Liefde & Relatie |
Wat vinden jullie slettengedrag? Muchacha | 65 | 07-04-2005 19:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 |