Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-05-2006, 17:42
Verwijderd
Citaat:
Crimson schreef op 05-05-2006 @ 18:20 :
Maar je hoeft toch niet per se van iemand te houden om seks te hebben?
Ik bedoel meer, seks om de seks, daar ben ik niet zo voor. One night stands ofzo dus.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-05-2006, 18:14
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Een meisje is een slet als ze binnen een korte periode meerdere mannen seksueel afwerkt en verder niets anders dan alleen maar seks wil met mannen.
Oud 05-05-2006, 18:14
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 05-05-2006 @ 19:14 :
Een meisje is een slet als ze binnen een korte periode meerdere mannen seksueel afwerkt en verder niets anders dan alleen maar seks wil met mannen.
En als je nou gewoon van seks houdt?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2006, 18:23
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Crimson schreef op 05-05-2006 @ 19:14 :
En als je nou gewoon van seks houdt?
Das iets anders. Als je alleen maar gewoon van seks houdt, dan kun je ook jezelf een beetje helpen. Dat is een groot verschil met als je het met iemand doet en verder eigenlijk niets wilt met diegene vind ik.
Oud 05-05-2006, 18:28
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 05-05-2006 @ 19:23 :
Das iets anders. Als je alleen maar gewoon van seks houdt, dan kun je ook jezelf een beetje helpen. Dat is een groot verschil met als je het met iemand doet en verder eigenlijk niets wilt met diegene vind ik.
Masturbatie kan je niet vergelijken met seks met een ander persoon vind ik.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2006, 19:41
fractuur
fractuur is offline
Een slet is iemand die voor geld of goederen met iemand naar bed gaat.

Verder ben ik meer benieuwd naar de omgedraaide stelling. Mannen lijken wel veel meer te kunnen maken..
Edit: Crimson, bij deze heb je dus een medestander.
Oud 05-05-2006, 21:04
Zwoek
Zwoek is offline
Citaat:
fractuur schreef op 05-05-2006 @ 20:41 :
Een slet is iemand die voor geld of goederen met iemand naar bed gaat.

..
Dat is juist een hoer vind ik dan, een slet hoeft er niks voor. En ze is makkelijk voor jongens zoals ik al gezegd heb.
Oud 05-05-2006, 21:08
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 04-05-2006 @ 22:56 :
Altijd
Met citaat reageren
Oud 05-05-2006, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Zwoek schreef op 05-05-2006 @ 22:04 :
Dat is juist een hoer vind ik dan, een slet hoeft er niks voor. En ze is makkelijk voor jongens zoals ik al gezegd heb.
Een hoer krijgt echt géld, een slet doet het - imo - voor aandacht die ze kennelijk alleen op die manier kan krijgen.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2006, 21:26
Zwoek
Zwoek is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 05-05-2006 @ 22:25 :
Een hoer krijgt echt géld, een slet doet het - imo - voor aandacht die ze kennelijk alleen op die manier kan krijgen.
Ja oké, aandacht dan, verder geen geld of goederen.
Oud 05-05-2006, 21:27
Verwijderd
Citaat:
Crimson schreef op 05-05-2006 @ 18:20 :
Moet je even omhoog lezen naar mijn vorige post.
Maar je hoeft toch niet per se van iemand te houden om seks te hebben?
Nee, dat hoeft niet, maar als je ieder weekend weer een ander iemand vindt van wie je niet houdt en met wie je wel seks hebt, dan ben je sletterig. Vind ik dus.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2006, 21:27
Verwijderd
Citaat:
Zwoek schreef op 05-05-2006 @ 22:26 :
Ja oké, aandacht dan, verder geen geld of goederen.
Misschien zijn er ook meisjes die cadeautjes aannemen, dat is een goed. Maar ik denk dat het vooral om diensten gaat
Met citaat reageren
Oud 05-05-2006, 21:51
Optima
Optima is offline
ik heb geslet, maar ik ben geen slet

uitleg: ik heb weleens in een week seks gehad met drie jongens. Die jongens vond ik alledrie even leuk, en was zelfs enigszins verliefd op de een, of gewoon ontzettend aangetrokken tot de ander. Ik wilde gewoon seks met ze hebben omdat ik daar zin in had

maar om dat nou iederweek zo te doen...pfoe...mij niet gezien.

dus: iemand met een constante levenstijl van wisselende seksuele contacten met mensen
Oud 06-05-2006, 01:34
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Zwoek schreef op 05-05-2006 @ 22:04 :
Voor mij is het woord 'slet' dan ook een synoniem van 'hoer'.
Ik vind seks niet heilig, goed of slecht. Dus ben het eigenlijk alleen met fractuur eens in dit topic. En zoals ik al zei, ben ik wel lichtelijk verbaasd over sommige meningen hier. Niet dat ik ze niet respecteer, ik had alleen gedacht dat mensen hier er anders over zouden denken.
Het zou me ook niet uitmaken als mijn vriend (die ik overigens niet heb) voor mij al tig andere vrouwen heeft gehad voor alleen seks - ik kan het me best voorstellen, wat niet betekent dat ik zelf ook (zoveel)wisselende contacten zou hebben.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2006, 09:34
Streepjescode
Streepjescode is offline
ik lees door deze thread toch nog behoorlijk dat vrouwen eigenlijk alleen passief mogen zijn in dit hele verhaal. Een vrouw moet zich achter na laten zitten door een man en hem dan genoeg moeite laten doen voordat ze 'toegeeft' anders is ze 'makkelijk'.

Wat een jaren 50 idee zeg.
Oud 06-05-2006, 09:43
Verwijderd
Citaat:
Streepjescode schreef op 06-05-2006 @ 10:34 :
ik lees door deze thread toch nog behoorlijk dat vrouwen eigenlijk alleen passief mogen zijn in dit hele verhaal. Een vrouw moet zich achter na laten zitten door een man en hem dan genoeg moeite laten doen voordat ze 'toegeeft' anders is ze 'makkelijk'.

Feminisme is zó jaren '80. Die niet zo ouderwets zeg.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2006, 10:03
Streepjescode
Streepjescode is offline
shit, loop ik alweer achter? Ga ik maar oefenen om braaf en zedig cakes te bakken en 7 kinderen op te voeden.
Oud 06-05-2006, 10:19
Zebra
Zebra is offline
Citaat:

Ik denk dat dit idee inderdaad wel klopt ja. Maargoed de emancipatie is dan ook niet in die mate 'ingeburgerd' zoals de meeste vrouwen dat zouden willen, volgens mij. Nevermind, mensen lijken zich nogal graag vast te blijven houden aan oude gewoontes en ideeën; Dus een vrouw die diezelfde week toevallig 3 jongens in haar bed heeft gehad, word over het algemeen ook niet gewaardeerd. Stel je voor! Doet een kerel precies hetzelfde? Prima!

Persoonlijk zou ik er nou niet zo mee kunnen zitten wanneer ik in één week tijd 3 jongens/meisjes in mijn bed zou hebben gehad, en ik hier een actieve rol in zou hebben gespeeld. Zolang er maar geen sprake is van een constante levensstijl, waarbinnen ik dus dagelijks en op langere termijn wisselende seksuele contacten zou hebben. Wat anderen hier dan van zouden vinden, zou me eerlijk gezegd gestolen kunnen worden.
Oud 06-05-2006, 10:21
Verwijderd
Citaat:
Zebra schreef op 06-05-2006 @ 11:19 :

Ik denk dat dit idee inderdaad wel klopt ja. Maargoed de emancipatie is dan ook niet in die mate 'ingeburgerd' zoals de meeste vrouwen dat zouden willen, volgens mij. Nevermind, mensen lijken zich nogal graag vast te blijven houden aan oude gewoontes en ideeën; Dus een vrouw die diezelfde week toevallig 3 jongens in haar bed heeft gehad, word over het algemeen ook niet gewaardeerd. Stel je voor! Doet een kerel precies hetzelfde? Prima!

Persoonlijk zou ik er nou niet zo mee kunnen zitten wanneer ik in één week tijd 3 jongens/meisjes in mijn bed zou hebben gehad, en ik hier een actieve rol in zou hebben gespeeld. Zolang er maar geen sprake is van een constante levensstijl, waarbinnen ik dus dagelijks en op langere termijn wisselende seksuele contacten zou hebben. Wat anderen hier dan van zouden vinden, zou me eerlijk gezegd gestolen kunnen worden.
Wie zegt er nu dat een jóngen géén slet is wanneer hij hetzelfde doet als een meisjes-slet?! Je moet vrouwen niet bij voorbaat zo in een hoekje duwen; dan zie je inderdaad alleen maar dat vrouwen sletterig kunnen zijn en mannen stoer. Dat ís niet zo.
Ik vind het nooit stoer om telkens weer een andere scharrel te hebben waar je mee in bed duikt. Jongens zijn dan niet stoer, meisjes ook niet.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2006, 10:26
Zebra
Zebra is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 06-05-2006 @ 11:21 :
Wie zegt er nu dat een jóngen géén slet is wanneer hij hetzelfde doet als een meisjes-slet?! Je moet vrouwen niet bij voorbaat zo in een hoekje duwen; dan zie je inderdaad alleen maar dat vrouwen sletterig kunnen zijn en mannen stoer. Dat ís niet zo.
Ik vind het nooit stoer om telkens weer een andere scharrel te hebben waar je mee in bed duikt. Jongens zijn dan niet stoer, meisjes ook niet.

Wat ik bedoel te zeggen is dat er op een jongen die er 15 heeft gehad over het algemeen sneller laconiek gereageerd zal worden met de 'och, maakt het uit' of een simpele 'beetje jammer' dan wanneer een meisje precies hetzelfde verhaal vertelt.
Oud 06-05-2006, 11:25
Verwijderd
Citaat:
Zebra schreef op 06-05-2006 @ 11:26 :

Wat ik bedoel te zeggen is dat er op een jongen die er 15 heeft gehad over het algemeen sneller laconiek gereageerd zal worden met de 'och, maakt het uit' of een simpele 'beetje jammer' dan wanneer een meisje precies hetzelfde verhaal vertelt.
Niet bij mensen die ik ken.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2006, 11:26
Verwijderd
Citaat:
Zebra schreef op 06-05-2006 @ 11:26 :

En dat terwijl er al regelmatig gereageerd wordt met: Het maakt geen donder uit of je nou een jongen of meisje bent...
Ik denk dat dat nog behoorlijk meevalt hoor.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2006, 11:54
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Nala schreef op 04-05-2006 @ 21:41 :
Ik vind je een slet wanneer je (en het maakt geen flikker uit of je nou een man of vrouw bent, de actie blijft hetzelfde) vaak met mensen zoent zonder dat je daar een relatie mee hebt, maar gewoon voor het zoenen. Als je regelmatig met zomaar iemand het bed in duikt voor de seks. Als je er iemand op na houdt terwijl je een relatie hebt.
Eensch
Oud 06-05-2006, 11:59
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
een vrouw die diezelfde week toevallig 3 jongens in haar bed heeft gehad, word over het algemeen ook niet gewaardeerd. Stel je voor! Doet een kerel precies hetzelfde? Prima!
Het maakt voor mij niets uit of het nou een vrouw of een man is. Ik heb van beide geen hoge dunk als ze zoiets doen.
Citaat:
Persoonlijk zou ik er nou niet zo mee kunnen zitten wanneer ik in één week tijd 3 jongens/meisjes in mijn bed zou hebben gehad, en ik hier een actieve rol in zou hebben gespeeld.
Dat vind ik dus sletterig gedrag
Oud 06-05-2006, 12:27
Verwijderd
Citaat:

Hm, ik vind jongens en meiden evenzeer sletten als ze zich zo gedragen, geslacht maakt bij mij weinig uit.

Maar goed, volgens een paar definities hier ben ik ook al een slet, dus ik denk er sowieso al gemakkelijker over. Het ligt er maar net aan waar je zelf je grenzen legt... voor mij stelt zoenen eigenlijk niks voor, dus als iemand regelmatig met verschillende mensen zoent, vind ik die persoon niet snel een slet. Echt seks vind ik dan wél weer een grote stap, dus als iemand dat regelmatig met verschillende mensen doet, trek ik wel mijn wenkbrouwen op. Maar 't is dus wat mij betreft heel persoonlijk.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2006, 13:02
Skreature
Skreature is offline
Aldus urban dicitonary, de term Slut:
[list=1][*]A woman with the morals of a man[*]Aomeone who provides a very needed service for the community and sleeps with everyone, even the guy that has no shot at getting laid and everyone knows it. She will give him a sympathy fuck either because someone asked her to or she just has to fuck everyone she knows. These are great people, and without them sex crimes would definitly increase. Thank you slut, where ever you are.

"Dude, did you get laid after the party." No, I fucked Megan, the slut."[*]A girl thats fucked so many guys she cant close her legs anymore

look there she goes, delilah the slut [*]A woman who sleeps with many men.

The difference between a slut and a whore is a whore wants something in return, a slut does it just because she likes it.[*]A female who will screw anyone who asks her to.

Dude...Faye is such a slut[*]a girl who will give it to anyone and all her actions are in a sexual manor.

my girlfriend is such a slut, but i love her.[*]A chick that will spread her legs for anything of the male species. They also use their looks to get what they want...and if a guy wont do what they want they are then labeled 'gay' by the slut. But..other that the looseness...sluts give ok sex. Oh yes...Men who are sluts are actually called 'pimps' because i guess if a guy sleeps with whatever it shows manliness.

Dude...why did that slut take you behind the school?

Dude..You are such a slut!! You slept with 4 chicks this week!! You P.I.M.P![/list=1]

zie hier voor meer verklaringen:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=slut.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2006, 13:33
Experiment
Experiment is offline
Citaat:

Dus een vrouw die diezelfde week toevallig 3 jongens in haar bed heeft gehad, word over het algemeen ook niet gewaardeerd. Stel je voor! Doet een kerel precies hetzelfde? Prima!

Dit is een idee dat je vaak in tijdschriften e.d. leest, maar ik moet zeggen dat ik niemand ken die er zoover denkt! Een man is dan evengoed een slet.

Zelf vind ik een slet iemand die seks heeft met veel verschillende mensen, alleen om de aandacht of om de status.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2006, 13:45
Warsocket
Warsocket is offline
Iemand die met veel individuen neuk in een kort tijdsbestek

ja een veel en kort zijn zo subjectief als de pest
Oud 06-05-2006, 17:48
Zebra
Zebra is offline
Citaat:
Experiment schreef op 06-05-2006 @ 14:33 :
Dit is een idee dat je vaak in tijdschriften e.d. leest, maar ik moet zeggen dat ik niemand ken die er zoover denkt! Een man is dan evengoed een slet.
Ik ken er wel een paar die er zo overdenken, maar ik ben het er zelf niet mee eens (zoals ook elders te lezen is in het topic 'Wanneer is een jongen een slet?'). Voor mij persoonlijk maakt het geslacht geen donder uit, en gaat het puur om hetgeen wat is voorgevallen (seks, zoenen, manier waarop en het aantal o.a.).

Ik haakte mijn verhaal in op hetgeen wat Optima al eerder uit eigen ervaring vertelde. Ik moet er niet aan denken om iedere week met meerdere jongens te zoenen, laat staan seks te hebben, maar stél dat het een keer zo op m'n pad mocht komen dat ik meerdere jongens leuk zou vinden of wat dan ook, dan zou ik het wel overwegen (wat het niet maakt dat ik het daadwerkelijk doen zou) en zelfs wanneer ik er dan voor zou kiezen om het wél te doen; Dan heb ik geslet, maar ik bén er geen een in mijn ogen, puur omdat er geen sprake is van een constante levensstijl. En dat is ook de reden waarom ik mijn definitie van een slet niet baseer rondom een aantal, maar rondom een situatie.
Dat verklaart ook waarom ik iemand die 2 mensen geneukt heeft puur om de seks een grotere slet kan vinden, dan iemand die er 7 heeft gehad waarvan 3 uit een vaste relatie en 4 losse aanhangsels omdat deze toch wel leuk waren, hij/zij ze al langer kende en omdat (meermaals) seks met hen hebben toevallig zo uitkwam. Simpelweg omdat ik me daar wel iets bij voor kan stellen; Met een persoon die ik écht leuk vind, kan ik in principe seks hebben. Met een persoon die ik tijdens een avondje stappen een keer tegenkwam, zo-zo is, en dus maar mee naar huis neem; Helemaal niets.
Oud 06-05-2006, 19:50
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Experiment schreef op 06-05-2006 @ 14:33 :

Zelf vind ik een slet iemand die seks heeft met veel verschillende mensen, alleen om de aandacht of om de status.
Seks om de aandacht? Wat bedoel je daar precies mee?
Met citaat reageren
Oud 06-05-2006, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Crimson schreef op 06-05-2006 @ 20:50 :
Seks om de aandacht? Wat bedoel je daar precies mee?
Niet omdat ze gewoon vreselijk veel zin hebben in seks met iemand, of omdat ze iemand vreselijk leuk vinden, maar omdat het gewoon ego-opkrikkend is ofzo. Ik snap het wel een beetje - toen ik vijftien was deed ik dat met zoenen Een kick krijgen van het kúnnen zoenen met een knappe jongen, niet omdat ik hem nou zo leuk vond verder.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2006, 01:11
Magican
Magican is offline
Als een slet een persoon is die met veel verschillende mensen zoent of neukt, vinden jullie de naam slet dan negatief?

Waarom dan?
Oud 07-05-2006, 10:59
Verwijderd
Citaat:

Dus een vrouw die diezelfde week toevallig 3 jongens in haar bed heeft gehad, word over het algemeen ook niet gewaardeerd. Stel je voor! Doet een kerel precies hetzelfde? Prima!
Dat lees je verkeerd. Ik vind zelf dat iemand (mannelijk cq vrouwelijk) die dat doet een slet is. En er zijn er wel meer die het niet over meisjes/vrouwen hebben maar over personen. Beter lezen dus.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2006, 15:29
Zebra
Zebra is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 07-05-2006 @ 11:59 :
Dat lees je verkeerd. Ik vind zelf dat iemand (mannelijk cq vrouwelijk) die dat doet een slet is. En er zijn er wel meer die het niet over meisjes/vrouwen hebben maar over personen. Beter lezen dus.
Ik heb het niet over de dingen die ik hier lees. Ik heb het over mijn eigen ervaringen met dergelijke verhalen in het algemeen. MIJN ervaring met zulke verhalen stond daar oppervlakkig beschreven, dat jij die ervaring niet hebt met de mensen uit jouw eigen omgeving... Daar kan ik niets aan veranderen, maar beweer nu dan niet dat ik verkeerd lees. Voor mij persoonlijk maakt geslacht immers ook geen verschil, voor anderen uit MIJN omgeving klaarblijkelijk wél.

Laatst gewijzigd op 07-05-2006 om 15:31.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2006, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Zebra schreef op 07-05-2006 @ 16:29 :
Ik heb het niet over de dingen die ik hier lees. Ik heb het over mijn eigen ervaringen met dergelijke verhalen in het algemeen. MIJN ervaring met zulke verhalen stond daar oppervlakkig beschreven, dat jij die ervaring niet hebt met de mensen uit jouw eigen omgeving... Daar kan ik niets aan veranderen, maar beweer nu dan niet dat ik verkeerd lees. Voor mij persoonlijk maakt geslacht immers ook geen verschil, voor anderen uit MIJN omgeving klaarblijkelijk wél.
Dat ligt dan compleet aan die andere mensen, en die kan jij niet veranderen.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2006, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Magican schreef op 07-05-2006 @ 02:11 :
Als een slet een persoon is die met veel verschillende mensen zoent of neukt, vinden jullie de naam slet dan negatief?

Waarom dan?
Negatief ja, omdat ik het nogal ordinair gedrag vind.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2006, 16:21
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Morgan schreef op 06-05-2006 @ 23:47 :
Niet omdat ze gewoon vreselijk veel zin hebben in seks met iemand, of omdat ze iemand vreselijk leuk vinden, maar omdat het gewoon ego-opkrikkend is ofzo. Ik snap het wel een beetje - toen ik vijftien was deed ik dat met zoenen Een kick krijgen van het kúnnen zoenen met een knappe jongen, niet omdat ik hem nou zo leuk vond verder.
Hmm, dat heb ik ook weleens gedaan. Gezoend met een jongen omdat nog 1000 andere meisjes hem leuk vonden, terwijl ik hem zelf helemaal niet leuk vond. Gelukkig was ik dronken, al is dat geen excuus. Maar seks met iemand vanwege dit.. Kan ik me persoonlijk niet echt voorstellen.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2006, 17:02
SwingSwing
SwingSwing is offline
Wanneer ze vreemdgaat terwijl ze nog niet eens 2 weken verkering heeft. En er ook nog eens trots op is ook.

In mijn woordenboek ben je dan een slet.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2006, 18:42
Juda[NL]
Juda[NL] is offline
Citaat:
Myrtille schreef op 04-05-2006 @ 21:20 :
Stelling: Wanneer is een meisje een slet?

Wat vinden jullie? Ben je al een slet als je vaak nieuwe flirts hebt, hen uitgebreid versierd en er verder niks mee doet? Of als je op één avond met veel jongens zoent? Of als je nog nooit een relatie bent begonnen, maar wel elke zaterdagavond met een ander loopt te feesten? Of.. eigen invulling?
Hoezo? werd je slet genoemd dan ofzo
Oud 07-05-2006, 21:32
Verwijderd
Citaat:
Crimson schreef op 07-05-2006 @ 17:21 :
Hmm, dat heb ik ook weleens gedaan. Gezoend met een jongen omdat nog 1000 andere meisjes hem leuk vonden, terwijl ik hem zelf helemaal niet leuk vond. Gelukkig was ik dronken, al is dat geen excuus. Maar seks met iemand vanwege dit.. Kan ik me persoonlijk niet echt voorstellen.
Nee ik ook niet, maar dat komt omdat bij mij die stap gewoon heel groot is. Als dat bij iemand niet zo is, tja, misschien dat het dan gemakkelijker is...
Met citaat reageren
Oud 08-05-2006, 19:55
Zwoek
Zwoek is offline
Citaat:
Magican schreef op 07-05-2006 @ 02:11 :

Waarom dan?
Ze is alleen fout bezig als die jongen denkt dat het wat betekent. Ze is geen slet als die jongen haar ook playt vind ik. Ze gebruikt die jongens dan en dat wordt negatief ja.
Reageren

Regels voor berichten