Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2002, 05:12
MrOizo
MrOizo is offline
Ghehe hier nog een late reactie
Nou 't lijkt wel alsof je ouders erg labiel zijn je weet niet wat je aan ze hebt en hun gedrag veranderd nog sterker als het weer hmm noujah heb je dus weinig aan hoop dat er idd snel een oplossing komt

trouwens mishandelen kan ook geestelijk zijn, en hoeft niet persee met opzet zijn of de bedoeling zijn, mensen doen vage dingen.

laterz heh
Oud 19-07-2002, 11:39
Tenischa
Tenischa is offline
gelukkig heb jij ff goed nagedacht en zie je in dat het niet veel zin heeft om weg te gaan dat weet je zelf ook wel maar goed op sommigen moment kan je dat gewoon ff geen fuck schelen dat begrijp ik ook wel hoor daar nie van maar hopelijk heb je gelijk en zijn dan al je problemen opgelost!
ik hoop dat het je goed af gaat KIM
heel veel sterkte!!
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef:
Iedereen bedankt voor alle replies enzo...

En ja, ik ga maar volgend jaar proberen op het KIM te komen (marine).
Dan zijn ook meteen alle problemen opgelost, en het kost me niets...
ja.. das een mooi idee dat dat al je problemen oplost, maar daar op komen wist niet je verleden uit, tenzij je ermee dealt.. zal dat je blijven achtervolgen.. Misschien is het probleem ouders uit de weg, maar niet opgelost, want dat is het pas als je normaal met hen om zal kunnen gaan..

Je bent dan ms heel erg slecht behandeld door de hulp daar, maar inderdaad.. Ga es op zoek naar een particuliere psycholoog, zo is mn moeder bijv. ook geholpen.. De hulp die jij 'hebt gehad' is echt niet de enige hulp die er is, er zijn meerdere mogelijkheden.. je moet ze alleen wel willen zien..

Er zijn zoveel dingen die je zou kunnen uitzoeken die je nu al op de been zouden kunnen houden, maar als jij al je geluk richt op die ene gebeurtenis zul je nog es zwaar teleurgesteld worden..

Iedereen geeft je allerlei adviezen en raad je allerlei dingen aan maar je verwerpt het of gaat er niet om in, dan gaat het op aandacht vragen lijken.. Nu wil ik niet zeggen dat ik geloof dat dat is wat je doet, maar waarom post je dit topic als je niks doet met alle adviezen? Dan kun je het topic net zo goed laten want je wil het toch niet weten..

Je kan je helemaal afsluiten voor al het mogelijke, maar dan zul je niet uit je situatie komen en moet je die dus maar gewoon accepteren.. Als ie zo vreselijk is, moet je er wat aan doen, net zo lang proberen tot ie niet zo vreselijk meer is.. Als je er niets aan wil doen, zal het ook wel niet zo vreselijk zijn, en hoef je ook niet om advies te vragen..

maar kvind het gewoon een beetje frustrerend allemaal zo door te lezen..
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 13:26
Isa
Isa is offline
je ouders zijn gewoon superdepressief en daar worden sommige mensen woedend van. overigens snap ik niet dat je eerst zegt waar je ouders je op 1 dag allemaal voor uitgescholden hebben en replies later zegt dat je ouders je niet mishandeld hebben wanneer de jeugdhulpverlening ze daarvan beschuldigd. er bestaat ook geestelijke mishandeling.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 12:10
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Mja, het valt niet echt onder mishandeling, voor mijn gevoel.

Maar moet weg...

Ga nu op vakantie.. 3 weken met m'n ouders.

Zal proberen een internet-cafe te vinden in St. Moritz...

Iedereen veel succes hier, ik weet dat de vakantie voor veel mensen een erg moeilijke tijd is.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 16:43
peperenzout
peperenzout is offline
mij vader enmoeder zijn ook zo hoor
Reageren

Regels voor berichten