Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
heb het topic al wat gevolgd, en ik vind dat je nu heel erg blij mag zijn voor jezelf dat je die stap hebt gezet. Nu kan het (hopelijk) alleen maar beter worden. En laat je niet in de put duwen doordat het vandaag niet lukte, elke dag anders, elke dag beter.
||
![]() |
Citaat:
zal ik aan denken.. ![]()
||
![]() |
Citaat:
(ps. als je wil praten over am dan moet je me maar pmmen) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
sorry hoor wist ik toch niet en sowieso nu kan ik tenminste genezen worden iets op tegen??!
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
over het afleiding zoeken, gewoon even naar buiten is ook al afleiding afleiding zit soms in hele kleine dingen |
![]() |
||
Citaat:
Op deze manier ga je alleen maar nog meer irritaties wekken onder medeforummers. Je komt behoorlijk wanhopig over, daar kan ik me ook goed iets bij voorstellen, maar dat moet je niet gaan spiegelen op de mensen hier. Zij kunnen er niets aan doen.
||
![]() |
Citaat:
het was nog niet zo erg nou sorry hoor maar sinds ik het heb geplaatst en nu is het alweer een heel stuk erger geworden en nouja dit heeft me wel een beetje geholpen anders was het waarschijnlijk nog erger geworden
||
![]() |
Citaat:
hoezo spiegel ik het.. nou was in ieder geval niet de bedoeling.. ik bedoelde het op de manier dat het waarschijnlijk veel erger was geweest als ik niemand [hier] had om mee te praten en dat bedoel ik HELEMAAL niet om medeforummers te kwetsen ofzo, of wat dan ook vind het juist heel erg goed van ze
||
Citaat:
||
Citaat:
Want hoezo vrouwen? Ik ken ook genoeg mannen die het doen/gedaan hebben.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
voor de rest kan k geen enkel feit ontdekken, alleen maar subjectief gelul waar topic-starter nix aan heeft.. dus vind je post behoorlijk zinloos ja.. ontopic: probeer te stoppen of iig voor jezelf grenzen te stellen.. zo kan je het nog enigzins onder controle houden.. goed dat je hulp gezocht hebt en k hoop dat je snel betere manieren dan am vindt om je gevoel kwijt te kunnen! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
sjoooow hier heb ik veel aan gehad.. wat was je rede dit te komen vertellen?! ''stop er gewoon mee en ga iets nuttigs doen'' twee dingen: - er gewoon mee stoppen? zelf ook gedaan? misschien GAAT DAT NIET VANZELF?! je begrijpt er duidelijk helemaal niets van.. - dus BEMOEI JE ER DAN OOK NIET MEE!!
||
![]() |
Citaat:
ja ik ben niet naar een psycholoog maar naar een vertrouwenspersoon [lijkt er wel een beetje op], en daar ben ik het nu mee aan het oplossen.. ja we zoeken ook naar alternatieven, dus zoek ik naar iets wat ipv dit kan.. ben er iig mee bezig!
||
![]() |
Citaat:
pff wie zegt dat dan? jijzelf? omdat jij een jongen bent die het niet doet, en je niet kan voorstellen dat andere jongens het wel doen?! vin t beetje zielig hoor.. feiten? oohja? ik snap niet waar jij je mee bemoeit.. wat wil je hier nou eigenlijk mee bereiken?! iig heeft dit geen zin en is dit geen hulp of steun, de enige rede waarom ik deze topic heb gestart.. dus heb ik er iig niets aan. dus ik zou maar ff ophouden met die onzin..
||
![]() |
Citaat:
precies, het is hartstikke zinloos. ik heb dr iig niets aan.. meteen stoppen lukt niet, maar ik ben ermee bezig. ben in gesprek met een vertrouwenspersoon.. en we zijn idd ook betere manieren enzo aan het zoeken.. waarschijnlijk heb ik hier wel veel aan.. alleen ligt het alsnog allemaal bij mezelf.. dus ik moet me best gaan doen.. zeker..
||
![]() |
Citaat:
okii !
||
Citaat:
die weten vast wel op welke manier je je het beste kan ontladen zodat de drang naar zelfbeschadiging het kleinst blijft succes iig
||
![]() |
Citaat:
naah ze is wel goed hoor, en gaat ook overleggen met de schoolpsycholoog.. en als t echt nodig is gaat ze me misschien wel doorverwijzen ofso.. dankje..
|
Je kunt hier echt niet mee doorgaan. Het kan zelfs levensgevaarlijk worden. Je moet echt hulp hebben om ermee te stoppen. Praat eens met je mentor of de vertrouwenspersson op school of een ambulant jongerenwerker bij jou in de buurt. Kijk op www.jip.nl voor adressen bij jou in de buurt
||
![]() |
Citaat:
ik praat al met een vertrouwenspersoon.. sinds kort..
||
Citaat:
Goed van je dat je al met een vertrouwenspersoon praat. Lucht dat al een beetje op? Liefs, Laura P.s Je hebt pm
||
![]() |
Citaat:
Jaa, dat helpt wel.. heb ik tenminste niet meer het gevoel dat ik het allemaal in me eentje moet oplossen..
||
Citaat:
Juist omdat mensen geestelijk en soms ook fysiek kapot zijn, gaan ze automutileren. Om de innerlijke pijn met lichamelijke te verdringen. Omdat ze met zoveel spanning zitten dat ze geen andere manier zien om er mee om te gaan. Ze zitten voor hun gevoel al op hun dieptepunt.
||
![]() |
Citaat:
Uiteindelijk maak je het inderdaad erger dan het is ja, maar op het moment zelf heb je dat besef niet. Het is nou eenmaal zo dat mensen zulke dingen doen, vluchten in verkeerde 'oplossingen'. Zo'n reactie als jij geeft helpt niet, probeer je een beetje te verplaatsen in een automutilant. Als je dat niet kan, laat het dan lekker met rust.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
jezelf snijden muddercutter | 7 | 18-02-2015 14:29 | |
Psychologie |
[stelling] Het idee snijden komt voor de behoefte! Verwijderd | 17 | 07-06-2002 21:20 | |
Psychologie |
tips om niet te snijden.... punk mae | 35 | 06-03-2002 21:15 | |
Psychologie |
Is snijden in? Proud | 14 | 04-03-2002 13:08 | |
Verhalen & Gedichten |
Snijden! !poisonmind~ | 7 | 18-09-2001 16:10 |