Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2006, 13:51
Carn
Carn is offline
Citaat:
Blenderhead schreef op 28-05-2006 @ 14:48 :
haha herkenbaar. Maar ik lag idd ook elke dag een paar uur bij het zwembad.
de reden dus dat ik liever de douche in ging
Oud 28-05-2006, 13:52
Verwijderd
Ik werd op Sziget elke ochtend rond een uur of 7 wakker (ja toen sliep ik meestal 'al' ) omdat ik moest pissen. Da's een goede tip want dan zijn de dixies net geleegd/schoongemaakt (=besparing van je plastuiten) en staat er geen rij voor de douches en zijn ze nog warm!!!

Verder: krentenbollen, zakjes met 5-minuten pasta (+saus) voor goedkoop eten, plastuiten, muggenspul, oordopjes!

Edit: 's nachts naar de plee gaan is op Sziget trouwens echt té ranzig want het is niet verlicht dus je ziet ook niet waar je in gaat staan als je zo'n dixie binnenstapt
Met citaat reageren
Oud 28-05-2006, 13:55
Carn
Carn is offline
Citaat:
Moenbloem schreef op 28-05-2006 @ 14:52 :
Edit: 's nachts naar de plee gaan is op Sziget trouwens echt té ranzig want het is niet verlicht dus je ziet ook niet waar je in gaat staan als je zo'n dixie binnenstapt
Ja. Zo heb ik ooit al pissend moeten kotsen dankzij de lucht die naar boven kwam . Een ware uitdaging voor je motoriek, dat kan ik je vertellen
Oud 28-05-2006, 13:56
Carn
Carn is offline
Citaat:
Moenbloem schreef op 28-05-2006 @ 14:52 :
Ik werd op Sziget elke ochtend rond een uur of 7 wakker (ja toen sliep ik meestal 'al' ) omdat ik moest pissen. Da's een goede tip want dan zijn de dixies net geleegd/schoongemaakt (=besparing van je plastuiten) en staat er geen rij voor de douches en zijn ze nog warm!!!
ja er zijn een paar tijdstippen waarop je goed kan douchen daar..heel vroeg, of laat in de middag en gewoon savonds. Ben ook een keer voor het slapen gaan (uurtje of 4) in de douche gegaan; goed te doen. Wel koud, maar goed.
Oud 28-05-2006, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Carn schreef op 28-05-2006 @ 14:50 :
dat wel, zolang den buik goed gevuld is kan er weinig misgaan.
mja bodempje leggen voordat je gaat drinken is gewoon ok.
En om op krachten te komen ook.
Mijn festival begint meestal ook pas als ik goed gegeten heb.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2006, 20:50
grandmommy
grandmommy is offline
beetje gezond eten is inderdaad wel erg van belang imho, zeker omdat mijn maag toch al snel over de zeik is in het buitenland en ik geen zin heb om duizend tabletjes te moeten slikken tegen een opgebl;azen gevoel. gewoon niet relaxt.
Oud 28-05-2006, 22:59
Verwijderd
ja precies
na een avondje/nachtje/ochtendje/middagje goed feesten is mijn maag echt flink van streek. En dan wil ik gewoon fatsoenlijk eten.
Dit jaar gaat het zuurdesembrood met kruidenkaas gewoon lekker mee. komkommer erbij.
Zuurdesem brood blijft ten minste lang goed.

En ik neem cashewnoten mee. Lekker en voedzaam. Ultieme snack als je wazig bent.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2006, 18:30
niamen
niamen is offline
Autoradio op een auto accu met leuke speakers. Altijd leuke reacties van andere mensen en ideaal voor een afterparty na het festival.
Oud 30-05-2006, 18:58
niamen
niamen is offline
ow en gewoon een fatsoenlijk grote tent waar je gewoon in kan staan.
Oud 30-05-2006, 19:27
funest
funest is offline
ja hoor, hoe is het?
hoe groot ben jij?

en waarom zou je in je tent willen staan? ik slaap meestal liggend?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2006, 19:29
Carn
Carn is offline
ik vind het wel fijn als ik ff kan staan tijdens bv omkleden, of gewoon als het donker is.
Oud 30-05-2006, 19:38
woezel
woezel is offline
vrienden met een busje
Oud 30-05-2006, 19:43
Verwijderd
Citaat:
funest schreef op 30-05-2006 @ 20:27 :
ja hoor, hoe is het?
hoe groot ben jij?

en waarom zou je in je tent willen staan? ik slaap meestal liggend?
ik slaap niet (zoveel) in mijn tent liggen mijn spullen voor als ik toch wil slapen en mijn bier
Met citaat reageren
Oud 30-05-2006, 19:44
Verwijderd
Citaat:
Carn schreef op 30-05-2006 @ 20:29 :
ik vind het wel fijn als ik ff kan staan tijdens bv omkleden, of gewoon als het donker is.
- als alles wat je mee neemt (op slaapzak/tent/luchtbed/bier/eten na) niet in een normale rugzak past dan doe je iets fout. Dus geen 6 paar sokken, 3 broeken, 2 truien etc. Als het droog blijft dan heb je niet eens een reden om je om te kleden.

Met citaat reageren
Oud 30-05-2006, 19:57
Carn
Carn is offline
dat gaat alleen op op festivals van 3 dagen Op sziget doe ik ècht wel een schone box aan.
Oud 30-05-2006, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Carn schreef op 30-05-2006 @ 20:57 :
dat gaat alleen op op festivals van 3 dagen Op sziget doe ik ècht wel een schone box aan.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2006, 22:14
funest
funest is offline
ja maar ik verkies toch echt wel liggend omkleden en een tent van 2 kilo boven staand omkleden (whats the fucking use, je zweet toch uit je tent meestal) en een tent van 8 kilo.
maargoed.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2006, 22:34
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Carn schreef op 30-05-2006 @ 20:57 :
true true en kant is goed opvouwbaar, dat is wel relaxt.
Oud 30-05-2006, 22:35
Carn
Carn is offline
je moet gewoon zorgen dat iemand anders zo'n tent meeneemt
Oud 30-05-2006, 22:37
funest
funest is offline
kijk, daar ben ik het wel met je eens.
alles wat je andere voor je kan laten dragen.. doen
Met citaat reageren
Oud 30-05-2006, 22:43
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Maar dan moet je een tent delen. Ik heb altijd een 3-persoons voor mezelf. Heeeeerrrlijk.

oh ja, mijn tip van de dag: Wet-wipes. Oftewel vochtige doekjes.
Altijd handig als je onder de bagger zit, je perongeluk iets goors op de wc hebt aangeraakt of als je gewoon vind dat je oksel nogal meuren.
En kaplaarzen/waterdicht schoeisel voor als het kutweer word. Door de bagger lopen met je allstars is niet fijn, want die dingen drogen niet en elke keer als je droge sokken aandoet heb je weer gore natte poten. Dus.
En een gaspitje+mini kookgerei om 's ochtends een eitje te bakken/water te koken/soep te maken whatever. Want (op Lowlands iedergeval) is het warme eten in die supermarktjes te goor voor woorden.

Ok, nog 1 ding. Het is functioneel en het staat hip als je er veel hebt in verschillende kleurtjes: breaklights.
Een zaklampje mag ook, maar dat is minder hip en geeft geen gevoel van euforie als je het door midden breekt.
Oud 30-05-2006, 23:03
Verwijderd
mijn minimaclight komt altijd goed van pas. Zoals midden in de nacht je tent opzetten enzo. Beetje interessant mee doen

Bij slecht weer draag ik gewoon kisten.

en je eigen gaspitje is zeker relaxed.
Ik ging sochtends op lowlands een broodje ommelet halen, en ik had al niet zo'n honger, maar ik moest eten anders kreeg ik heel de dag last van mijn maag. Is dat ding van binnen gewoon bevroren
dat was goor.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2006, 23:09
capibara
capibara is offline
Laat anderen je bier sjouwen
Pap aan met een stel boeren en krijg een fles tequila cadeau.
Organiseer foodfights met mensen bij voorkeur niet op eigen turf.
Oud 30-05-2006, 23:10
grandmommy
grandmommy is offline
wel eerst even zorgen dat je kisten een beetje goed onderhouden en dus waterdicht zijn hehehe. ik moest eens op stage een waterput schoonmaken want daar zat allemaal mest en stro in en toen had ik wel natte sokken ik ben niet zo aardig voor m'n kisten.
Reageren

Regels voor berichten