Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2006, 11:12
Verwijderd
Het is toch altijd goed om in dit soort topics bevestigd te krijgen dat mannen echt niet zo heel anders zijn
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-06-2006, 22:48
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Wow, het verhaal van de TS lijkt veel op het verhaal waarmee het met mijn laatste ex is uitgegaan. En dus weet ik hoe je je voelt. Tuurlijk is het over, want als ze opeens zo vastbesloten is (al is dat ook raar ja) dan is dat niet zo maar, dan is het gevoel echt weg. Treuren hoort er ook bij maar dat gaat wel over hoor. En het leven als vrijgezel is ook mooi hoor, ik hoop dat je daar snel genoeg achter komt.

Je kunt zeker ook vrienden blijven met haar, maar het ligt er ook aan hoe de komende weken/maanden gaan verlopen tussen jullie. Het ligt er ook aan hoe je in elkaar zit. Als je de komende weken gevoelig blijft in haar bijzijn, is het misschien beter om contacten te verbreken. Al moet je het eerst even aankijken hoe het contact gaat verlopen. Stap je er wat makkelijker overheen dan kun je gewoon vrienden blijven. Misschien kom je wel binnenkort wel een mindere kant van haar tegen waardoor je achteraf blij bent dat het over is.

Gezien je vorige posts schat ik je toch eerder in als gevoelig. Dan zou ik zeggen: kijk het nog een tijdje aan. Ik ben ook vrij gevoelig, wilde ook vrienden blijven met mijn laatste ex, maar ik heb nu al weken geen contact meer met haar. Heb ik ook geen behoefte meer aan aangezien ik al snel een ander beeld van haar heb gekregen dan in de periode toen ik iets met haar had.

Ook al zeg ik dat de openingspost van een week geleden is, toch nog sterkte de komende weken. Probeer toch van het leven te genieten (ja, dat kan ook zonder haar of met een vriendschappelijke band tussen jou en haar).
Oud 06-06-2006, 05:57
Apomes
Apomes is offline
Ik heb het nu ook aan de hand! Mijn gevoel is opeens weg terwijl hij werkelijk wel de jongen is waar ik voor het eerst tegen zei 'ik hou van je'.

Nu weet ik niet of het echt de gevoelens zijn die weg zijn of door mijn medicatie
Oud 07-06-2006, 17:46
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
Citaat:
herbalpower schreef op 28-05-2006 @ 12:00 :
Ik ben gedupt.

Het huilen staat me nader dan het lachen, maar na (op een dag na) 3 maanden heeft ze het uitgemaakt.

Ze begon donderdag een beetje te morren en vrijdag ging mijn kop eraf. De reden was dat het gevoel ineens weg was, ze hoefde er niet meer over te denken het was meteen definitief.
Ik ging vrijdag met haar naar boven en ik voelde dat het de laatse keer zou zijn dus ik heb nog maar eens goed rondgekeken en alles goed in me opgenomen want ik voelde dat het de laatste keer was dat ik op haar kamer zou zijn. Dat het een keer uitgaat ok snap ik maar dan zo opeens!!!!
Ik ben toen ze het vertelde opgestaan en met de tranen in mijn ogen weg gegaan en naar huis gereden. Nu voel ik me klote en sommigen weten hoe het voeld.

Ze zei ook dat ze het heel erg voor me vond en dat we vrienden konden blijven (cliche, maar goed).

Als extra infromatie zou ik willen toevoegen dat we elkaars eerste relatie waren en dat zij net van pil gewisseld is. Ze heeft wel eens last van stemmingwisselingen maar nooit zo.

Is dit nu echt helemaal over?? of zit er ergens nog een kans in dat het goed komt en hoe moet ik met deze siuatie omgaan?

danke voor het lezen en eventuele reacties

Niks meer van je laten horen dan komt ze vanzelf terug... dan mist ze iets van het samen doen enzo... maar ga er niet als een kip zonder kop achteraan lopen!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2006, 21:23
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
tikmaarwat schreef op 07-06-2006 @ 18:46 :
Niks meer van je laten horen dan komt ze vanzelf terug... dan mist ze iets van het samen doen enzo... maar ga er niet als een kip zonder kop achteraan lopen!
je tikt idd maar wat
Met citaat reageren
Oud 16-06-2006, 17:27
Maresha
Maresha is offline
hee rot man
ik zou er niet aan moeten denken dat mn vriend t uitmaakt

ik wens je veel sterkte,
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 14:40
taam_07
taam_07 is offline
herbalpower schreef op 28-05-2006 @ 20:14 :
Where the answers won't come around, I blame myself for being me again

Direct - blind for you
Oud 19-06-2006, 21:40
joehoe19
joehoe19 is offline
wat een k*twijf!!! sorry hoor....
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 15:11
Jazzy-me
Jazzy-me is offline
* ik weet hoe je je voeld * heel goed...
ben 8 maanden terug ook als donderslag bij hemel gedumd. maar voor hem was dat niet zo!, hij dacht er al een tijje over al viel het niet te merken dezelfde dag maakte hij nog plannen voor vakantie en een weekendje weg 's avonds kwam hij langs me en beldenog van 'Hey Schat hoe laat zal ik bij je zijn' En zomaar opeens ist over... Sterkte man! Je zal het er vast nog lange tijd moeilijk mee hebben..
kusje op je hart
Oud 21-06-2006, 16:57
Bruut
Bruut is offline
3 maanden dude.. Kom op zeg

Als het nou 3 jaar was! maar 3 maanden?
Oud 24-06-2006, 21:51
U*NiQ
U*NiQ is offline
Ik snap jou helemaal, mijn ex vriend heeft het op precies dezelfde manier uitgemaakt met precies dezelfde redenen (het voelt niet meer goed, ik ben niet meer verliefd op je) en dit ook een aantal dagen nadat we plannen hadden gemaakt voor kerst en oud & nieuw. Ook ik zag het aankomen.
Ik ben daar toen heel erg verdrietig van geweest, maar ben op een gegeven moment ook op een realistische manier naar mijn relatie met hem gaan kijken. Bij een relatie is het normaal gesproken geven en nemen, bij mijn relatie met hem gaf ik alleen maar en nam hij alleen maar. Nu weet ik niet of dat bij jou ook zo is, of misschien waren er andere dingen? Maar ik kan je garanderen dat je je beter gaan voelen. Op een morgen wordt je wakker en besef je dat het allemaal zo erg niet is, dat je beter verdiend dan een meisje die je zomaar ineens aan de kant zet. Tot dan, sterkte ermee.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2006, 21:52
U*NiQ
U*NiQ is offline
Citaat:
Bruut schreef op 21-06-2006 @ 17:57 :
3 maanden dude.. Kom op zeg

Als het nou 3 jaar was! maar 3 maanden?
So what? Als je verliefd ben, ben je dat nu eenmaal. En dan helpt het niet wanneer iemand aan komt met opmerkingen zoals jij hierboven maakt
Met citaat reageren
Oud 24-06-2006, 23:48
Lorelei
Lorelei is offline
dank u
Oud 25-06-2006, 01:19
eelco
eelco is offline
typisch iets vrouwelijks, het eindeloos opsparen van problemen zonder erover te willen praten en dan in een keer BOEM uit
Oud 25-06-2006, 12:29
DanseMacabre
DanseMacabre is offline
Nouja bij mij ging het ook zo uit, maar dan was het gevoel van zijn kant er niet meer.
Oud 25-06-2006, 12:40
Captain N
Captain N is offline
Citaat:
eelco schreef op 25-06-2006 @ 02:19 :
typisch iets vrouwelijks, het eindeloos opsparen van problemen zonder erover te willen praten en dan in een keer BOEM uit
Zo true, bij mij ook een week geleden...na 2 fucking jaren zomaar ineens BLAM..weg uit over finito, en we kunnen wel vrienden blijven natuurlijk, maar het blijft mooi kut.
Stomme is dat ook mijn ex (blijft raar om dat nu zo te zeggen) plannen aan het maken was voor mn verjaardig (over een week ...) en plannen voor de zomer, we zouden nog naar parijs gaan en dan opeens komt ze aan dat het gevoel weg is, dat ze me meer ziet als een vriend dan als haar vriend en dat ze ook vrij wil zijn en niet gebonden..

Geloof me je bent dus niet de enige die dit meegemaakt heeft.

Maar ga er uit, ga dingen doen..tenminste dat wordt mij vertelt, maar of het gaat helpen valt nog te bezien.

Laatst gewijzigd op 25-06-2006 om 12:45.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2006, 12:58
eelco
eelco is offline
Citaat:
Captain N schreef op 25-06-2006 @ 12:40 :
Zo true, bij mij ook een week geleden...na 2 fucking jaren zomaar ineens BLAM..weg uit over finito, en we kunnen wel vrienden blijven natuurlijk, maar het blijft mooi kut.
Stomme is dat ook mijn ex (blijft raar om dat nu zo te zeggen) plannen aan het maken was voor mn verjaardig (over een week ...) en plannen voor de zomer, we zouden nog naar parijs gaan en dan opeens komt ze aan dat het gevoel weg is, dat ze me meer ziet als een vriend dan als haar vriend en dat ze ook vrij wil zijn en niet gebonden..

Geloof me je bent dus niet de enige die dit meegemaakt heeft.

Maar ga er uit, ga dingen doen..tenminste dat wordt mij vertelt, maar of het gaat helpen valt nog te bezien.
Ja en het ergste is dan nog dat ze na een maand ofzo het ergens met je over willen hebben en BAM klap2 Daar komt ze even overleggen over die hele leuke jongen die ze heeft ontmoet. Alsof jij daar behoefte aanhebt........
Zei denkt aan een platonische relatie met jou en jij denkt aan heel iets anders. En op het toppunt van je ellende komt ze dan aanzetten met die nieuwe gozer..... Vrouwen???
Oud 25-06-2006, 13:34
Captain N
Captain N is offline
Hm ik weet het niet, wat ze mij vertelde is het niet uitgegaan omdat het slecht ging tussen ons, maar ze wil vrij zijn, op drzelf aangewezen zijn...wat haar betreft zit ze nog wel 5 jaar zonder nieuwe vriend.

Tenminste dat ZEGT ze..of ik het moet geloven is een 2e, maar als ze over een maand al met een nieuwe kerel aan komt zetten kan ze die vriendschap tussen ons ook wel op dr buik schrijven..

Ach vrouwen inderdaad..wat ik gehoord heb bestaan er wel leuke waar je wat aan hebt, maar waar zitten jullie dan!!!
Oud 25-06-2006, 15:51
Simplicity
Simplicity is offline
Citaat:
Captain N schreef op 25-06-2006 @ 14:34 :
Hm ik weet het niet, wat ze mij vertelde is het niet uitgegaan omdat het slecht ging tussen ons, maar ze wil vrij zijn, op drzelf aangewezen zijn...wat haar betreft zit ze nog wel 5 jaar zonder nieuwe vriend.

Tenminste dat ZEGT ze..of ik het moet geloven is een 2e, maar als ze over een maand al met een nieuwe kerel aan komt zetten kan ze die vriendschap tussen ons ook wel op dr buik schrijven..

Ach vrouwen inderdaad..wat ik gehoord heb bestaan er wel leuke waar je wat aan hebt, maar waar zitten jullie dan!!!
Ze zijn er heus wel

Ontopic :

Ga eruit, leuke dingen doen. Vooral aan jezelf denken nu. En hou geen hoop meer, dat maakt alleen maar kapot.
Hoe vervelend het ook gelopen is, het is toch gebeurd. En je kunt er niets meer aan veranderen.
Je kan wel boos en verdrietig zijn, maar over een tijdje zie je wel in dat dat ook niet alles is.
Komt helemaal goed, het kost alleen wat tijd.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2006, 21:24
Flijn
Flijn is offline
Citaat:
Captain N schreef op 25-06-2006 @ 14:34 :

Ja, die zijn bezet hè
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten