Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Niks meer van je laten horen dan komt ze vanzelf terug... dan mist ze iets van het samen doen enzo... maar ga er niet als een kip zonder kop achteraan lopen! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Stomme is dat ook mijn ex (blijft raar om dat nu zo te zeggen) plannen aan het maken was voor mn verjaardig (over een week ...) en plannen voor de zomer, we zouden nog naar parijs gaan en dan opeens komt ze aan dat het gevoel weg is, dat ze me meer ziet als een vriend dan als haar vriend en dat ze ook vrij wil zijn en niet gebonden.. Geloof me je bent dus niet de enige die dit meegemaakt heeft. Maar ga er uit, ga dingen doen..tenminste dat wordt mij vertelt, maar of het gaat helpen valt nog te bezien.
Laatst gewijzigd op 25-06-2006 om 12:45. |
![]() |
||
Citaat:
Zei denkt aan een platonische relatie met jou en jij denkt aan heel iets anders. En op het toppunt van je ellende komt ze dan aanzetten met die nieuwe gozer..... Vrouwen???
||
Citaat:
![]() ![]() Ontopic : Ga eruit, leuke dingen doen. Vooral aan jezelf denken nu. En hou geen hoop meer, dat maakt alleen maar kapot. Hoe vervelend het ook gelopen is, het is toch gebeurd. En je kunt er niets meer aan veranderen. Je kan wel boos en verdrietig zijn, maar over een tijdje zie je wel in dat dat ook niet alles is. Komt helemaal goed, het kost alleen wat tijd. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |