Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
omdat het gevoel weg is, dat is meestal de reden! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Zal wel aan mij liggen, maar als de gevoelens 'opeens' weg zouden zijn na bijna 3 maanden, zou ik niet meer nog net zo kunnen doen als eerder. ![]()
||
Citaat:
![]() Nee hoor, volgens mij was ze geheel bij kennis de afgelopen weken. Ze was wel op een andere pil overgestapt (yasmine) ze had nog wel eens last van stemmingswisselingen. Ja het is uit omdat het gevoel in een klap weg was ![]() Ik ben geen doedje maar als je op deze manier gedumpt wordt dan doet het heel veel pijn. Maar ja ik kwam er dus net achteren dat haar gisternacht een sms je had gestuurd (ja drank) Maar het was een heel net sms met punten en hoofdletters enzo met de strekking of ze er nog eens over na wou denken en dat ik er kapot van was. Ik kreeg een paar minuten later een berichtje terug (zie ik nu) Met dat ze het ook heel erg vond voor me en dat ze het zelf ook niet snapte. Want ik heb haar ook nog gebeld dat ik veilig thuis was gekomen dat riep ze me nog na toen ik het huis uit stormde. Het is allemaal heel netjes tussen ons, maar ik snap het gewoon niet en het doet zo een pijn op deze manier ![]() En ze was ook geen 14, ze was op een maand na 19. We hadden hetzelfde werk en denkniveau HBO. Bijde student dus daar ligt de reden ook niet.
Laatst gewijzigd op 28-05-2006 om 12:32. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Het is natuurlijk onzin dat ze 'ineens' tot deze conclusie is gekomen. Eerst vond ze je leuk..alleen daarna door je gedrag steeds minder leuk. Totdat ze op een punt was waarop ze dacht: fuck dit, ik heb simpelweg meer zin om alleen te zijn dan met herbalpower. En toen maakte ze het uit. Alleen waaromleek alles nog koek en ei te zijn voorheen? Omdat als een meisje in haar gedrag tegenover de jongen laat merken dat ze hem minder leuk begint te vinden ze allemaal gezeur aan haar kop krijgt en daar heeft ze geen zin in. Dus speelt ze een toneelspelletje. Het toneelspelletje van "zo moet ik mij gedragen bij mijn vriend". By the way.. Dit: "liefde maakt maar kapot dan drank goed kan maken, mijn wereld storte in een dag in elkaar Is werkelijk te erg voor woorden. Zum kotsen. Dit is precies de houding waardoor je haar in de eerste plaats bent kwijtgeraakt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() en 3 maanden is opzig vrij kort... het is heus niet het einde van de wereld hoor ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ok MSN tekst aangepast. (sorry) Ik belemmerde haar absoluut niet, ik gaf haar bijna alle vrijheid. Ik gaf haar absoluut niet alle macht, door opleiding ben ik gewent om veel macht over personen te hebben. Ik ben dan ook heel tactich met onderwerpen omgegaan. Ik nam best veel initiatief maar er was genoeg ruimte voor haar ideen en andere dingen. Het was een compleet evenwichtige relatie. En ik schat haar absoluut niet in tot vreemdgaan. (maar je weet het nooit) Maar ik denk persoonlijk echt niet. Verrekte kut wijf ![]()
||
Citaat:
Je leest niet wat hij schrijft en je wijsheden zijn pure tautologiën door verdekt alles open te laten. Zeg dan ook gewoon dat je het niet weet. OT: Ik vind het rot voor je. ![]() Hoe je het ook wendt of keert, ik vind haar gedrag verre van subtiel. Zorg wel dat je echt beseft dat het voorbij is hè. Je hoeft er niet jaren verdrietig om te blijven. Zie het als een hele goede film die je net hebt gezien. Je zou kunnen balen dat ie over is, maar je kunt ook blij zijn dat je een toffe film hebt gezien. En in de toekomst worden er vast nog wel meer toffe films gemaakt, hoogst waarschijnlijk ook nog wel eens een betere ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 30-05-2006 om 01:22. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik probeer niemand iets aan te praten
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en idd, niet naar Smokin' dan wel Mr. Hypertext luisteren. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(m.a.w., die 'sorry' had echt niet gehoeven.) |
![]() |
|||
Citaat:
Met jou was ik het al niet zo bijzonder eens, doordat je net als Hypertext meent elk meisje en elke relatie te doorgronden en je visie op relatie nogal 'male supremacy' overkomt. Maar Hypertext's opmerkingen schoten me helemaal in het verkeerde keelgat, zeker nog een graadje erger. Juist door zijn 'levenswijsheden'. Kijk naar dit: Citaat:
Dat is interessant doen met mogen raden enzo, maar het slaat nergens op. Net zoiets als zeggen "Laat me raden wat er vandaag met jou is gebeurd: "Je bent natgeregend, je bent naar buiten gegaan maar het regende niet, of je bent de hele dag binnen gebleven". Goh, vreemd dat het 'klopt', ik heb net praktisch alle mogelijkheden opgenoemd. ![]()
Laatst gewijzigd op 30-05-2006 om 14:43. |
![]() |
||
Citaat:
Wat een semi-psychologisch bullshitterig fancy-gezever' sla jij uit.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar zonder dit gedoe vind ik het echt vreemd van haar ![]() (en dan gaat een slim iemand bij L&R ook nog een topic openen met "jongens, je snapt er niks van" ofzo =/. Hierbij de tegenaanval.)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Mijn verhaal Undertow | 21 | 10-05-2011 15:39 | |
Liefde & Relatie |
Toch niet alles goed luckyleo | 17 | 26-07-2002 14:48 |