|
|
Bekijk resultaten poll: Hoeveel jaar verschil mag er volgens jou MAXIMUM zijn tussen jongen en meisje ? | |||
1 jaar |
![]() ![]() ![]() ![]() |
1 | 1.11% |
2 jaar |
7 | 7.78% |
3 jaar |
12 | 13.33% |
4 jaar en meer.... |
70 | 77.78% |
Aantal stemmers: 90. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat soort gedachtegangen spelen zich alleen af bij bepaalde type meisjes, het type dat vooral houdt van "feestuh, make-up en boyzzz". Een heleboel andere meisjes denken zo helemáál niet. Maar iig, de uitzondering die ik ken deed me inzien dat het allemaal zo simpel niet ligt en dat je niks per definitie vast kunt stellen. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() [edit] wat Morgan zegt, dat snap ik zelf ook niet zo. Een vriendin van mij heeft een vriend van 23 (zij is zelf 16). Ik vind hem heel aardig etc etc etc, maar ik vraag me echt af wat hij als man, met een meisje van 16 moet?! Voor de rest gaat het goed tussen hen, dus ben ik blij voor ze. Toch denk ik dat het eens fout zal gaan. [/edit]
Laatst gewijzigd op 03-06-2006 om 20:26. |
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, dat zullen alle meisjes van vijftien met een oudere vriend wel zeggen. Ik ben niet verliefd op mijn (toen-nog-niet-)vriend geworden omdat hij zoveel ouder is dan ik, ik kijk wel uit, ik heb betere dingen te doen. ![]()
||
Citaat:
![]() Of wilde je dit niet horen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En als het nu goed gaat, wat maakt het dan uit? Er kan áltijd iets fout gaan in de toekomst, daar kan je niet altijd rekening mee houden. En als die tijd komt, dan komt hij. Dat geldt toch voor alle relaties en dingen zo? Sommige mensen kunnen niet om gaan met verschillen tussen personen (door leeftijd, of wat dan ook), andere mensen hebben er geen problemen mee en vinden een manier om bij elkaar te zijn om die verschillen heen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() edit: ah ik denk dat ik je verkeerd begreep, je bedoelt dat ons verschil helemaal niet erg groot is, welja relaties waarin de jongen echt een stukje jonger is dan het meisje, komen minder vaak voor en zijn ook wat minder aanvaard. Laatst gewijzigd op 04-06-2006 om 09:27. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Elk antwoord is welkom...behalve van diegene dan die alles in het belachelijke willen trekken ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Liefde en het leeftijdsverschil keepdreaming | 2 | 14-03-2010 18:13 | |
Liefde & Relatie |
stelling ivm leeftijdsverschil vedetje | 33 | 04-05-2006 08:26 | |
Liefde & Relatie |