Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2006, 22:36
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
teenager schreef op 14-06-2006 @ 19:33 :
hm, dat is wel interessant om te weten. dus je wordt werkelijk geboren met de aanleg om goed te kunnen sporten. is dit dus afhankelijk van de hoeveelheid testosteron die je van nature aanmaakt?

dat zou betekenen dat je het nooit zult bereiken als je als meisjesmeisje geboren bent..

iets om over na te denken!
Wat dacht je van testosteron inspuiten? Zeker nog nooit van anabole steroïden gehoord?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-06-2006, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Muchacha schreef op 04-06-2006 @ 21:30 :

Ik raad je wel aan om hier eens met een psycholoog over te praten, deze kan je helpen met je eventuele 'transformatie' naar een jongen
Inderdaad. Dan krijg je wel hormonen oid. Maar dat doen ze ook niet 1 2 3 natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 23:27
jolijn73
jolijn73 is offline
om een goed beeld te krijgen van wat je nu wel of niet wil, zou je ook eens een tijdje kunnen proberen om je juist heel vrouwelijk op te stellen, en voor jezelf duidelijk te krijgen wat je wel en niet wil.

ik ben zelf gewoon jolijn. een vrouwenlichaam - maar niet een meisje-meisje. en ook geen echte vent. maar voor de persoon die ik ben is er wel ruimte in mijn lichaam. ik voel mijn lichaam ook wel meer als vervoermiddel voor mijn persoonlijkheid dan dat ik mijn lichaam als mijn persoonlijkheid zie.

eigenlijk ook geen gezond beeld, maar dat kan me dan ook weer niets schelen.
Oud 21-06-2006, 14:07
Wickey
Wickey is offline
Maar even terug naar de vraag van de topicstarter

Je borsten plat krijgen door ze plat te binden is niet geheel ongevaarlijk. Als je dat te vaak en te strak doet, vernietig je datgene wat je borsten vol en rond maken. Je borsten transformeren dus langzaam in twee slappe theezakjes. Dit komt nooit (!) meer goed. Dus denk er goed over na.

Als je het toch graag wilt moet je het niet met verband doen. Dat snijdt in je huid en doet dus de hele dag pijn. Je kan beter een 'frog bra' nemen (NL-woord kwijt ervoor) of nog beter; compressieshirts. Er is iemand in Nederland die ze maakt. Ze zijn niet goedkoop (40 euro ongeveer) maar is wel het beste dat je kan nemen. Ik zal de link wel eens posten als ik m weer weet (A)

En je hebt mn pm gehad?

Groet
Wickey

*EDIT*
Deze link dus

Hebben ook zwemkleding en slips

Laatst gewijzigd op 21-06-2006 om 14:15.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten