Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
een maand geleden heb ik ook een ongelukje gehad. Ik stond op een afstapje met iemand te praten ( een heel leuk iemand)
toen me vriending me per ongeluk een duw gaf. Ik viel dus tegen hem aan en samen vielen we op de grond. Onze hoofden kwamen hard tegen elkaar aan. Voor de zekerheid was er een ambulance gebeld en we bleken een hersenschudding te hebben. We moesten een nachtje in het ziekenhuis blijven. Het begint nu wel iets tussen ons te worden dus het is eigenlijk een geluk bij een ongeluk. ![]() voor de rest heb ik nog nooit iets meegemaakt. Zelfs me schoenen zijn nog nooit weggeraakt en die zwaaien toch soms wel eens door de zaal ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik niet echt grote ongelukken gehad/gemaakt tijdens het uitgaan, maar een op zich klein ongelukje is me wel bijgebleven.
In cafés hebben ze over het algemeen de glazen netjes op de kop gestapeld achter de bar staan. Zo ook in het café waar ik was. Ik was bier aan het bestellen, toen er iemand tegen me aan begon te praten. Ik draaide me toen naar diegene toe en kwam per ongeluk met mijn arm tegen een paar glazen aan. En sindsdien weet ik dat je, als je ze juist raakt, ontzettend veel glazen in een keer kapot kan maken....
|
Stuk uit mn broek gescheurd
Bloedlip Blauwe plekken / schrammen Neus helemaal opgezwollen ![]() Last van mn kniën Extension dr uit gepleurd ![]() Zilver aan mn handen omdat ik vergat handschoenen aan te trekken tijdens het graffen Tas gesloopt Amper kunnen lachen omdat mn gezicht zo'n pijn deed nadat ik een kopstoot had gekregen tegen mn bovenkaak Mwah.. zoveel.. Het meeste was na concerten / kraakpandfeesten ![]() |
![]() |
|
Tja, wat zijn ongelukjes….
Op vechtpartijen en andere ongein na zijn een aantal vage dingen bij uitgaan me nog wel bijgebleven. - Op de fiets van Apeldoorn naar Zwolle. - Een agent onderkotsen in het politiebusje - De laatste trein vanuit Arnhem missen, inbreken in een trein die klaar staat voor reparatie en daarin de nacht doorbrengen. - Voor Engelsman aangezien worden en opgepakt worden in Brugge tijdens Euro 2000. - Sliding op de openbare weg - Je eigen auto kapot trappen, waardoor je niet meer naar binnen kan - Cola in iemand z’n pillen gooien - In Frankrijk zeggen dat je je nek hebt gebroken, per amublance naar het ziekenhuis gebracht worden en gewoon een keelontsteking hebben. - Kopstoot uitdelen en zelf omvallen. - Als 22 jarige op een kinderdisco Tarkan nadoen met de miniplaybackshow - Ook nog winnen! - Een hekel hebben aan polo’s en de drang hebben alle polo’s van de weg te drukken. - Per ongeluk stillen in een polo van de wegdrukken. - Midden op de dansvloer vechten met je eigen schoen - Schoenen aanzien voor Cambuur supporters. - In Londen iemand met een mes bedreigen, z’n geld vragen en dan maar 4 pond voor de taxi pakken. - Met een longontsteking toch naar Qlimax gaan - Een vriend aanzien voor agressieve junk en hem naar de grond slaan - Als jongen een zuigzoen zetten bij een vriend - Vriendinnen die dat soort smoesjes niet geloven. - Met je neus op de dansvloer liggen, omdat je de sfeer wilt snuiven. - Voor 20 euro bakmeel kopen en denken dat het coke is. - De nooddeur op je hoofd krijgen - 100 gulden betalen voor een nieuwjaarsfeestje en er al na 10 minuten uitgezet worden Dingen waar ik trouwens vaak toeschouwer van ben geweest omdat vrienden van me rare acties hadden. Situaties waar je op dat moment van baalt, maar die naderhand nog wel grappig zijn geweest. |
![]() |
|
Ehm..
- Van de trap af vallen ![]() - Drank over je heen krijgen ![]() - Van opstapjes afvallen ![]() - Drinken laten vallen ![]() - Als je naar huis loopt languit in 't plantsoen vallen en iemand anders met je meesleuren ![]() ![]() - Ongeluk met fiets: met iemand mee naar huis fietsen en achterom kijken en dus niet opletten: KABOEM, en daar lig je dan met 2 fietsen in elkaar in je galajurk plat op je bek ![]() - 20 euro verliezen |
![]() |
|
Ik vind het missen van de laatste trein na een concerd in Hardenberg ook wel flink ongeluk.
We moesten 5.5 uur wachten op een kut perronnetje in de vrieskou en verde was daar niks te doen. we zijn op een gegeven moment maar in een portiek van een bejaarde flat gaan zitten. Ik heb het nog nooit zo koud gehad.
|
![]() |
doorweekt met bier
mn broek tot aan mn kniën kapotgescheurd brandplekken van een sigaret make-up zo erg uitgelopen dat mn sjaal er helemaal onder zat mn vingers onder de verf extensions eruit getrokken (door iemand anders) nog een aantal pit-wonden Laatst gewijzigd op 26-12-2002 om 13:17. |
![]() |
|
hmmz, bier en sigarettenwondjes... standaard net als iedereen..
flauwvallen als je stoned bent... en dat nog op je gezicht, met als gevolg een dikke schaafwond op je halve gezicht... en dat dan aan je ouders moeten vertellen ![]() ![]() paar keer gevallen in de discotheek in een dronken bui.. maar meestal zijn er wel mensen die je opvangen (meestal dus niet altijd ![]() op een gala zo dronken worden dat als je je fiets pakt je je evenwicht verliest en dan op de grond valt met je hoofd tegen de stoeprand aan.. en dan de volgende dag moeten werken bij het concert van de Kast met ontzettende hoofdpijn... Nee, das ook niet zo fijn.. en dan nog een paar dingen als vieze voeten, tasjes die kapotgaan, glazen laten vallen, glasscherven tegen je voeten krijgen.. last van vervelende jongens.. |
![]() |
|
nou ik ben een ongelukken maker
ik heb een derdegraads brandwond van een sigaret. (lag op zo'n plankje waar je bierglazen opzet en ik ging er op leunen). er zit nu een litteken en dat is een kuiltje in de palm van mijn hand. een snee in mijn hoofd. (persoonlijk zuipfeestje ik ging breakdancen nou ik kan het dus niet was eerste keer en toen gooide iemand een vol blikje red bull was toch gratis. ik kon me van het hele voorval niks herinneren en had een buld van het breakdancen) ik heb mijn teen opengescheurd na de operatie. ik mocht er eigenlijk niet op lopen. is mijn eigen schuld. en dat waren de erge
|
maar nu mijn broer. die is veel erger.
een concert in de pit een gebroken neus (zelf recht gezet in de mac donalds) een gebroken arm. zegt gevallen van de trap. denk het niet. een blauwe lip een klap van een agressiefe gast. veel blauwe plekken. sneeen. brandwonden.
|
Ik kreeg vroeger heel vaak ruzie, of met wildvreemde of gewoon met de portier... ik had altijd zo van "Huh, wat doe ik mou weer
![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zou jij het uitmaken als je vriend(in) met een ander had gezoend? kiddin | 126 | 29-09-2008 10:34 | |
Lifestyle |
akkefietjes Tom Violence | 81 | 12-06-2005 22:10 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Franse discussie - vertalingen .Pure | 6 | 22-12-2004 15:42 | |
Liefde & Relatie |
gevoelens voor een goede vriend.. Twirp© | 18 | 05-12-2004 12:30 | |
Liefde & Relatie |
Wat is het moeilijkste dat je ooit hebt meegemaakt in je liefdesleven? stout! | 71 | 04-10-2004 14:30 | |
Liefde & Relatie |
moet ik het haar vertellen? cybergurlie17 | 9 | 18-08-2002 09:39 |