Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-07-2002, 14:23
Hellup
Hellup is offline
Citaat:
Frida schreef:

Bier kan zelfs over je hoofd gegoten worden hoor...
Da's idd niet enkel bij het uitgaan
Hihi je mot dus ook nóóit plastic bloemen in je haar proppen (ff de bloemetjes water geven......)
Advertentie
Oud 17-07-2002, 16:16
ABrules
ABrules is offline
Was een keertje naar huis aan het fietsen met me zatte kop enzo, moet je ff 15 meter door een donker paadje naar de poort he. Zit daar een kat,maar ik zag dat dus niet goed, ik schrik me de pleuris flikker van me fiets af en omdat ik dacht dat het een of ander groot beest was, dacht ik eraan om me zo stil mogelijk te houden. Ik lag daar komt di ekat snuffelen en ik schrik em weer kapot, maar goed de kat had voor de rest geen kwade bedoelingen.
Oud 18-07-2002, 15:24
Verwijderd
humzz ik heb een aantal x bier over me heengehad, ook wel brandgaatjes in men truitje...valt wel mee opzich..
Oud 23-07-2002, 01:03
Verwijderd
Was met een personeelsfeestje van ons bedrijf. Nadat 't afgelopen was gingen we (de "harde kern") nog wat afpilsen in een nabijgelegen tent. In ons gezelschap was ook een man van ongeveer 2 meter hoog en één meter breed, zo ongeveer 130kg schoon aan de haak. Is ook al een paar jaar fanatiek aan 't fitnessen (krachttraining) dus echt een beer van een gozer. Anyway, die had al flink lopen fietsen op 't personeelsfeestje, en hij begon steeds joliger te doen. Toen we bij die tent aankwamen begon hij al met 'klieren' van anderen; bijvoorbeeld als er een kereltje van -pak 'm beet- 17 langs 'm liep éven aan zn arm strelen, dat soort geintjes. Al die opgefokte pubers reageerden dan agressief door gelijk achterom te kijken, zo van "jij gaat pijn lijden, gozer" om vervolgens maar weer heel snel door te lopen, na het krijgen van een vriendschappelijke glimlach en een knipoog, en een kleine taxatie van hetgeen voor 'm stond. Enfin, dat ging de héle avond dus zo door. En hij werd zatter en zatter.

Tegelijkertijd had een meisje in ons gezelschap d'r vingers losgehaald een een kapot glas. De hele tafel lag onder 't bloed, dus dat zorgde ook al voor de nodige hilariteit. Een aantal van ons gingen naar buiten omdat we 't wel gezien hadden eigenlijk, waarop die beer buiten komt strompelen met een jaap op z'n hoofd van hier tot Tokyo. Het enige zinnige wat uit zn mond kwam was dat-ie van de trap gevallen was. 't Was een beste wond, en hij had zoveel gezopen dat-ie -toen hij eenmaal zat buiten- nauwelijk zn ogen los kon houden. Het bloedde vrolijk, dus we besloten maar een ambulance te bellen. (Het is trouwens verbazingwekkend hoe snel je dan weer nuchter bent, want ik had 'm goed hangen). Met veel pijn en moeite ambulance gebeld (lang leve goed ontvangst op je mobiel), en wachten maar. Die gozer aan de praat gehouden, zorgen dat die hoofdwond een beetje indimde, je kent 't wel.

Vervolgens kwam er een bekende naar buiten hollen, in tranen en helemaal over de pis, omdat een Turk haar lastig had gevallen. Die Turk komt ook buiten, en wil even dat grietje in elkaar gaan trimmen. Held als ik ben spring ik ertussen en zeg dat die Turk fijn op moet rotten omdat er gewacht wordt op een ambulance en dat er een gewonde zit. Die Turk loopt naar me toe, gevolgd door een portier van die tent die de Turk wegstuurt.

De ambulance was inmiddels gearriveerd, en de beer werd naar de eerste hulp gebracht samen met 2 andere collega's. Nou. Dan was er dat meisje wie zichzelf in de jatten had gesneden met dat glas. Die was op de fiets, en woont niet zo gek ver bij mij vandaan. Ik -ook op de fiets- met haar meerijden zodat ze veilig thuis zou komen. Eenmaal onderweg zeg ik 'we gaan hier rechtdoor' -- waarop een bevestigend 'OK' leek te komen. Wat doet ze? Vliegt naar rechts toe, recht op mij in. Ik kletter tegen 't asfalt, met diverse schaaf- en blauwe plekken tot gevolg. Doen zijn we dus maar stapvoets gaan fietsen.

Later hoorde ik dat de beer 8 hechtingen in z'n hoofd had zitten, en dat-ie om de 2 uur gewekt moest worden. Met als gevolg dat z'n vrouw er ook nog eens fijn mee geconfronteerd werd :>

Ja, mensen, dát zijn de feestjes :>
Oud 23-07-2002, 07:56
Six4Eight
Six4Eight is offline
Ik heb nu een lekker ongelukje op mijn hand

Liep iemand tegen me sigaret aan zaterdag, daardoor viel dat brandende topje op mijn vinger. Het smolt er direct in vast en heeft ongeveer 5 - 10 seconden op mijn vinger gelegen. Lekkere brandblaar nu zeg
Oud 29-07-2002, 18:56
StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Klig zo vaak open als ik terug kom. Kben ook wel eens op een bebloed kussen wakker geworden. Toveel geblowt en gedronken. vaak ook wondjes die uit het niks lijken te komen.
Oud 31-07-2002, 17:38
Roos
Roos is offline
Inderdaad brandvlekken in kleding en op je armen van sigaretten.

Verder heeft er wel eens iemand over m'n jas heen gekost, midden in een café.
Oud 31-07-2002, 22:36
Verwijderd
Citaat:
rosi schreef:
Verder heeft er wel eens iemand over m'n jas heen gekost, midden in een café.
Hou jij je jas aan in een café?
Oud 01-08-2002, 21:59
NielZ
NielZ is offline
Crisis wat een ellende maken jullie allemaal mee...
Ik ga nu ± een jaar uit, en ik nog nóóit wat meegemaakt. Ik heb een x een stukje over een stukkie gras gereden terwijl ik d8 dat het asvalt was dat wat hoger lag (stoep opeens), ik ben soms in een wat jolige bui, heb een x een week met een zuigzoenvlek in me nek (leuk op je werk ensow... ) rondgelopen, heb soms met te weinig kleren aan [uitgeleend aan charmante meisjes]/nat van schuimparty door de kou naar huis gefietst, maar voor de rest doe ik het prima...
Owja ik heb nog wel eens de neiging vermoeid te zijn. Tijden Trance Energy was ik écht bijna in slaap gevallen. En dat terwijl de beat zo hard stond dat bepaalde dingen (bier in glas ensow) mee begonnen te trillen...
Oud 04-08-2002, 20:49
Anneke17
Anneke17 is offline
Citaat:
Chimera schreef:

Voor een sigarettenblaar?
Ja als je zo zat bent om hem snachts in bed open te halen
en dat als resultaat heeft; ontsteking!

vandaar naar de dokter...
Oud 05-08-2002, 09:40
f.vanderlaan
f.vanderlaan is offline
Nou nou, wat een ongelukken allemaal zeg pffffffffffffffffffffffffff
Oud 06-08-2002, 20:54
Roos
Roos is offline
Citaat:
nare man schreef:
Hou jij je jas aan in een café?
Die lag op de barkruk, nog niet eens bovenop, uit voorzorg.
Oud 06-08-2002, 22:18
Verwijderd
Vriendin van me heeft eens drugs in d'r drinken gehad
Begon wazig te flippen en moest naar het ziekenhuis en al die sh*t

Ik zelf ben alleen is in een dronken bui f*cking hard tegen een glazen deur opgelopen wat ik natuuriljk weer heeel hard om moest lachen..
Oud 08-08-2002, 21:02
ducky
ducky is offline
Eerst Nirvana niet herkennen (wat toch echt mijn meest favoriete band is), vervolgens toch de pit in lopen (waarvan ik weet dat ie daar toch best wel beetje hard kan zijn...) nou ja, niet helemaal lekker op mijn benen staan en dus er keihard weer uitgebeukt worden (normaal kan ik toch wel blijven staan...) En natuurlijk nog een keer proberen, met hetzelfde resultaat. Toe de volgende dag toen ik ging douchen me afvragen hoe ik toch aan die blauwe plekken kwam...
Oud 08-08-2002, 23:02
calista
calista is offline
Soms wil je wel ns een goede indruk maken als er toevallig eens eindelijk mooie mannen in de buurt zijn. Ik dacht eens nonchalant tegen een muurtje te gaan staan...en toen bleek opeens dat t muurtje daar ophield en ik tegen lucht probeerde te leunen...resultaat was dat ik vol op mn bek ging en de aandacht kreeg op de verkeerde manier
Oud 12-08-2002, 14:47
Lateralus
Lateralus is offline
ik krijg met enige regelmaat crowdsurfers in mn nek, en één keer schopte een stagediver me in me gezicht *auw*
verder doen brandende sigaretten ook nog wel eens pijn, en zijn er altijd wel mensen die het leuk vinden om bier door de zaal heen te gooien.....verder valt het aantal ongelukken wel mee ofzo
Oud 14-08-2002, 22:03
BBEM
BBEM is offline
een keertje leunden we met z'n allen iets te hevig op een tafel waardoor deze aan het eind van de avond op 2 poten tegen de muur aanstond.
Oud 17-08-2002, 16:23
Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Eens een gevecht gezien, werd net op tijd langs de kant getrokken door een vriendin . Um véél bier over me gehad , scheerschuim aan me rug , harde stamp in me maag gehad door ne maat die het dan wel weer goed gemaakt heeft , voor alle duidelijkheid was wel per ongeluk .
Oud 21-08-2002, 16:54
skyscraper
skyscraper is offline
vinger breken, te veel bloed door glas in je vinger in combinatie met alcohol
Oud 24-08-2002, 03:25
MaakUt
MaakUt is offline
Citaat:
Klubbin schreef:
Ben ik dan de enige die op zijn bek gaat op de terug weg van het stappen??

Ik bedoel van je fiets afpleuren, straal je huis voor bij fietsen, verdwalen.

In de winter met je bezopen kop achterop bij iemand zitten op je bek gaan en in de sloot belanden er gelukkig uitkomen en merken dat de brommer niet meer start, je kleren zeiknat zijn, je telefoon het niet doet, het half 5 's nachts, vriest en helemaal geen flauw idee hebt van waar je bent? en vervolgens anderhalf uur lang buitenronddwaalt in niemandsland tot je iets bekends ziet?

Heeft niemand ooit zo iets meegemaakt??
whahaahah
) had ik in de herfst (wel uberkoud was het).. fiets ik met m'n fiets de sloot in .. telefoon kapot ... 1 schoen kwijt en fiets helemaal naar god (volgende dag schoen en fiets (die er nog half in lag) eruit gevist
Oud 09-10-2002, 10:59
iedere dag is er een
iedere dag is er een is offline
een maand geleden heb ik ook een ongelukje gehad. Ik stond op een afstapje met iemand te praten ( een heel leuk iemand)
toen me vriending me per ongeluk een duw gaf. Ik viel dus tegen hem aan en samen vielen we op de grond.
Onze hoofden kwamen hard tegen elkaar aan.
Voor de zekerheid was er een ambulance gebeld en we bleken een hersenschudding te hebben. We moesten een nachtje in het ziekenhuis blijven. Het begint nu wel iets tussen ons te worden dus het is eigenlijk een geluk bij een ongeluk.

voor de rest heb ik nog nooit iets meegemaakt. Zelfs me schoenen zijn nog nooit weggeraakt en die zwaaien toch soms wel eens door de zaal
Oud 09-10-2002, 13:18
Razzle
Razzle is offline
Citaat:
Dobermann schreef:
Was met een personeelsfeestje van ons bedrijf. Nadat 't afgelopen was gingen we (de "harde kern") nog wat afpilsen in een nabijgelegen tent. In ons gezelschap was ook een man van ongeveer 2 meter hoog en één meter breed, zo ongeveer 130kg schoon aan de haak. Is ook al een paar jaar fanatiek aan 't fitnessen (krachttraining) dus echt een beer van een gozer. Anyway, die had al flink lopen fietsen op 't personeelsfeestje, en hij begon steeds joliger te doen. Toen we bij die tent aankwamen begon hij al met 'klieren' van anderen; bijvoorbeeld als er een kereltje van -pak 'm beet- 17 langs 'm liep éven aan zn arm strelen, dat soort geintjes. Al die opgefokte pubers reageerden dan agressief door gelijk achterom te kijken, zo van "jij gaat pijn lijden, gozer" om vervolgens maar weer heel snel door te lopen, na het krijgen van een vriendschappelijke glimlach en een knipoog, en een kleine taxatie van hetgeen voor 'm stond. Enfin, dat ging de héle avond dus zo door. En hij werd zatter en zatter.

Tegelijkertijd had een meisje in ons gezelschap d'r vingers losgehaald een een kapot glas. De hele tafel lag onder 't bloed, dus dat zorgde ook al voor de nodige hilariteit. Een aantal van ons gingen naar buiten omdat we 't wel gezien hadden eigenlijk, waarop die beer buiten komt strompelen met een jaap op z'n hoofd van hier tot Tokyo. Het enige zinnige wat uit zn mond kwam was dat-ie van de trap gevallen was. 't Was een beste wond, en hij had zoveel gezopen dat-ie -toen hij eenmaal zat buiten- nauwelijk zn ogen los kon houden. Het bloedde vrolijk, dus we besloten maar een ambulance te bellen. (Het is trouwens verbazingwekkend hoe snel je dan weer nuchter bent, want ik had 'm goed hangen). Met veel pijn en moeite ambulance gebeld (lang leve goed ontvangst op je mobiel), en wachten maar. Die gozer aan de praat gehouden, zorgen dat die hoofdwond een beetje indimde, je kent 't wel.

Vervolgens kwam er een bekende naar buiten hollen, in tranen en helemaal over de pis, omdat een Turk haar lastig had gevallen. Die Turk komt ook buiten, en wil even dat grietje in elkaar gaan trimmen. Held als ik ben spring ik ertussen en zeg dat die Turk fijn op moet rotten omdat er gewacht wordt op een ambulance en dat er een gewonde zit. Die Turk loopt naar me toe, gevolgd door een portier van die tent die de Turk wegstuurt.

De ambulance was inmiddels gearriveerd, en de beer werd naar de eerste hulp gebracht samen met 2 andere collega's. Nou. Dan was er dat meisje wie zichzelf in de jatten had gesneden met dat glas. Die was op de fiets, en woont niet zo gek ver bij mij vandaan. Ik -ook op de fiets- met haar meerijden zodat ze veilig thuis zou komen. Eenmaal onderweg zeg ik 'we gaan hier rechtdoor' -- waarop een bevestigend 'OK' leek te komen. Wat doet ze? Vliegt naar rechts toe, recht op mij in. Ik kletter tegen 't asfalt, met diverse schaaf- en blauwe plekken tot gevolg. Doen zijn we dus maar stapvoets gaan fietsen.

Later hoorde ik dat de beer 8 hechtingen in z'n hoofd had zitten, en dat-ie om de 2 uur gewekt moest worden. Met als gevolg dat z'n vrouw er ook nog eens fijn mee geconfronteerd werd :>

Ja, mensen, dát zijn de feestjes :>
Kijk, dit zijn de feestjes
Oud 14-10-2002, 12:49
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik heb een keer een glas bier over me heen gekregen. Maar dat was zo'n geweldig toffe avond, met een heel lief -toenmalig- vriendinnetje, dat dat snel vergeten was.
Oud 16-10-2002, 20:43
Screenager
Screenager is offline
Mja zovaak drinken over me heen gekregen Ook wel eens van de trap gevallen
Oud 17-10-2002, 06:09
french kiss
french kiss is offline
Citaat:
french kiss schreef:
idd
of van het podium vallen
een jongen aanspreken terwijl ie aan het plassen is
Oud 25-10-2002, 19:31
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
french kiss schreef:
een jongen aanspreken terwijl ie aan het plassen is
Dat zou ik nog wel gaaf vinden hoor als jongen zijnde. Komt er ineens een meisje tegen je aan lullen
Oud 26-10-2002, 10:43
the 6th gate
the 6th gate is offline
ehm,bij mij is het nooit verder gekomen dan zo nu en dan een glas bier zomaar laten vallen
o ja, en een keer toen ik naar huis fietste....moest een bocht maken, haalde de bocht niet helemaal en ik flikker leuk een heg in
Oud 27-10-2002, 10:49
Roozie
Roozie is offline
De laatste tijd ben ik echt glazen aan t laten vallen! Verder geen blunders gelukkig
Oud 28-10-2002, 18:16
Demiurge
Demiurge is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
Dat zou ik nog wel gaaf vinden hoor als jongen zijnde. Komt er ineens een meisje tegen je aan lullen
En dan ff omdraaien...

"Hé wat zei je?"

FLETS
Oud 07-11-2002, 08:51
Maartenpaarten
Maartenpaarten is offline
Er werd een keer een rood drankje over m'n witte broek heengegooid, die kon ik dus weggooien...

Verder niet echt veel probelemen gehad, behalve dat m'n schoenen altijd zo vies zijn van dat as/bier mengseltje dat op de grond ligt...
Oud 16-11-2002, 11:20
radio-led
radio-led is offline
In polen is het (geloof ik) de gewoonte dat als een meisje 18 wordt ze 18 keer in de lucht wordt gegooid. Wij waren daar dus ook uitgegaan, en een meisje werd 18 alleen was ze niet echt goed opgevangen: ze werd met een ambulance afgevoerd
Oud 16-11-2002, 11:59
Orion16
Orion16 is offline
Valt wel mee..., alleen hoogstens een paar vlekken op m'n schoenen en glas onder m'n zolen van kapogevallen bierglazen enz. Wie heeft dit ook?
Oud 16-11-2002, 13:18
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Buddy schreef:
In polen is het (geloof ik) de gewoonte dat als een meisje 18 wordt ze 18 keer in de lucht wordt gegooid. Wij waren daar dus ook uitgegaan, en een meisje werd 18 alleen was ze niet echt goed opgevangen: ze werd met een ambulance afgevoerd
Wahahaha LOL
Oud 22-11-2002, 18:57
Studentje
Studentje is offline
Ik niet echt grote ongelukken gehad/gemaakt tijdens het uitgaan, maar een op zich klein ongelukje is me wel bijgebleven.

In cafés hebben ze over het algemeen de glazen netjes op de kop gestapeld achter de bar staan. Zo ook in het café waar ik was. Ik was bier aan het bestellen, toen er iemand tegen me aan begon te praten. Ik draaide me toen naar diegene toe en kwam per ongeluk met mijn arm tegen een paar glazen aan. En sindsdien weet ik dat je, als je ze juist raakt, ontzettend veel glazen in een keer kapot kan maken....
Oud 23-11-2002, 14:02
SugarBox
SugarBox is offline
Stuk uit mn broek gescheurd
Bloedlip
Blauwe plekken / schrammen
Neus helemaal opgezwollen
Last van mn kniën
Extension dr uit gepleurd
Zilver aan mn handen omdat ik vergat handschoenen aan te trekken tijdens het graffen
Tas gesloopt
Amper kunnen lachen omdat mn gezicht zo'n pijn deed nadat ik een kopstoot had gekregen tegen mn bovenkaak

Mwah.. zoveel..
Het meeste was na concerten / kraakpandfeesten
Oud 23-11-2002, 16:40
AGH
AGH is offline
Tja, wat zijn ongelukjes….

Op vechtpartijen en andere ongein na zijn een aantal vage dingen bij uitgaan me nog wel bijgebleven.

- Op de fiets van Apeldoorn naar Zwolle.
- Een agent onderkotsen in het politiebusje
- De laatste trein vanuit Arnhem missen, inbreken in een trein die klaar staat voor
reparatie en daarin de nacht doorbrengen.
- Voor Engelsman aangezien worden en opgepakt worden in Brugge tijdens Euro 2000.
- Sliding op de openbare weg
- Je eigen auto kapot trappen, waardoor je niet meer naar binnen kan
- Cola in iemand z’n pillen gooien
- In Frankrijk zeggen dat je je nek hebt gebroken, per amublance naar het ziekenhuis
gebracht worden en gewoon een keelontsteking hebben.
- Kopstoot uitdelen en zelf omvallen.
- Als 22 jarige op een kinderdisco Tarkan nadoen met de miniplaybackshow
- Ook nog winnen!
- Een hekel hebben aan polo’s en de drang hebben alle polo’s van de weg te drukken.
- Per ongeluk stillen in een polo van de wegdrukken.
- Midden op de dansvloer vechten met je eigen schoen
- Schoenen aanzien voor Cambuur supporters.
- In Londen iemand met een mes bedreigen, z’n geld vragen en dan maar 4 pond voor de
taxi pakken.
- Met een longontsteking toch naar Qlimax gaan
- Een vriend aanzien voor agressieve junk en hem naar de grond slaan
- Als jongen een zuigzoen zetten bij een vriend
- Vriendinnen die dat soort smoesjes niet geloven.
- Met je neus op de dansvloer liggen, omdat je de sfeer wilt snuiven.
- Voor 20 euro bakmeel kopen en denken dat het coke is.
- De nooddeur op je hoofd krijgen
- 100 gulden betalen voor een nieuwjaarsfeestje en er al na 10 minuten uitgezet worden

Dingen waar ik trouwens vaak toeschouwer van ben geweest omdat vrienden van me rare acties hadden. Situaties waar je op dat moment van baalt, maar die naderhand nog wel grappig zijn geweest.
Oud 24-11-2002, 14:49
battlestar
battlestar is offline
Ehm..
- Van de trap af vallen
- Drank over je heen krijgen
- Van opstapjes afvallen
- Drinken laten vallen
- Als je naar huis loopt languit in 't plantsoen vallen en iemand anders met je meesleuren maar ook wel
- Ongeluk met fiets: met iemand mee naar huis fietsen en achterom kijken en dus niet opletten: KABOEM, en daar lig je dan met 2 fietsen in elkaar in je galajurk plat op je bek
- 20 euro verliezen
Oud 25-11-2002, 20:13
Verwijderd
Blauwe enkels..
Oud 26-11-2002, 09:30
meastrecks
meastrecks is offline
Ik vind het missen van de laatste trein na een concerd in Hardenberg ook wel flink ongeluk.

We moesten 5.5 uur wachten op een kut perronnetje in de vrieskou en verde was daar niks te doen.
we zijn op een gegeven moment maar in een portiek van een bejaarde flat gaan zitten.
Ik heb het nog nooit zo koud gehad.
Oud 26-12-2002, 11:12
I_am_anouk
I_am_anouk is offline
hou je vast...

-bier over je heen
- bier over je zelf heen gooien )in dro nken bui
-brandplekken sigaret
-zo dronken zijn dat je je sigaret oprookt tot in de filter... >>> hoestbui
-in de wc staan om je tampon te vernieuwen en opeens gaat de deur open (deur niet op slot gedaan)
Oud 26-12-2002, 13:15
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
doorweekt met bier
mn broek tot aan mn kniën kapotgescheurd
brandplekken van een sigaret
make-up zo erg uitgelopen dat mn sjaal er helemaal onder zat
mn vingers onder de verf
extensions eruit getrokken (door iemand anders)
nog een aantal pit-wonden

Laatst gewijzigd op 26-12-2002 om 13:17.
Oud 26-12-2002, 15:17
Ik ben de Walrus!
Ik ben de Walrus! is offline
Alle rode wijn die zich in mijn omgeving bevindt heeft de neiging zich over mijn kleren heen te gooien.

Verder bier en sigarettenwondjes, niets speciaals.
Oud 31-12-2002, 14:26
Sarsefras
Sarsefras is offline
hmmz, bier en sigarettenwondjes... standaard net als iedereen..
flauwvallen als je stoned bent... en dat nog op je gezicht, met als gevolg een dikke schaafwond op je halve gezicht... en dat dan aan je ouders moeten vertellen M'n smoes was: van de fiets gevallen
paar keer gevallen in de discotheek in een dronken bui.. maar meestal zijn er wel mensen die je opvangen (meestal dus niet altijd .. )
op een gala zo dronken worden dat als je je fiets pakt je je evenwicht verliest en dan op de grond valt met je hoofd tegen de stoeprand aan.. en dan de volgende dag moeten werken bij het concert van de Kast met ontzettende hoofdpijn... Nee, das ook niet zo fijn..
en dan nog een paar dingen als vieze voeten, tasjes die kapotgaan, glazen laten vallen, glasscherven tegen je voeten krijgen.. last van vervelende jongens..
Oud 01-01-2003, 19:05
very drunk driver
very drunk driver is offline
nou ik ben een ongelukken maker

ik heb een derdegraads brandwond van een sigaret. (lag op zo'n plankje waar je bierglazen opzet en ik ging er op leunen). er zit nu een litteken en dat is een kuiltje in de palm van mijn hand. een snee in mijn hoofd. (persoonlijk zuipfeestje ik ging breakdancen nou ik kan het dus niet was eerste keer en toen gooide iemand een vol blikje red bull was toch gratis. ik kon me van het hele voorval niks herinneren en had een buld van het breakdancen) ik heb mijn teen opengescheurd na de operatie. ik mocht er eigenlijk niet op lopen. is mijn eigen schuld. en dat waren de erge
Oud 01-01-2003, 19:07
very drunk driver
very drunk driver is offline
maar nu mijn broer. die is veel erger.

een concert in de pit een gebroken neus (zelf recht gezet in de mac donalds) een gebroken arm. zegt gevallen van de trap. denk het niet. een blauwe lip een klap van een agressiefe gast. veel blauwe plekken. sneeen. brandwonden.
Oud 02-01-2003, 19:30
Quantes
Quantes is offline
-bier over je heen
broek uitscheuren
op je bek gaan in een plas kots
Oud 02-01-2003, 21:53
MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
Ja ik sloeg perongeluk iemand een glas uit zijn handen inclusief drank.
Kan je na gaan hoe ik me soms laat gaan.
Oud 02-01-2003, 23:13
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
dreadzzmeisje schreef:
-op je bek gaan in een plas kots
Dat is wel het toppunt van wat hier allemaal staat
Oud 03-01-2003, 04:42
Quantes
Quantes is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
Dat is wel het toppunt van wat hier allemaal staat

nogal jah
Oud 03-01-2003, 05:47
-niels-
-niels- is offline
Ik kreeg vroeger heel vaak ruzie, of met wildvreemde of gewoon met de portier... ik had altijd zo van "Huh, wat doe ik mou weer "

Regels voor berichten