Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-06-2002, 22:36
Frida
Frida is offline
Hebben jullie wel eens 'ongelukjes' tijdens het uitgaan,

Je valt flauw en komt thuis met blauwe plekken oid?
Je hak van de schoen is afgebroken
Je jas heeft brandmerken van een sigaret of heet erger nog in de fik gestaan?

nou?
Oud 28-06-2002, 08:50
Boogie
Boogie is offline
m'n schoenen zijn wel vaak vies
Oud 28-06-2002, 11:47
french kiss
french kiss is offline
Citaat:
Boogie schreef:
idd
Oud 28-06-2002, 12:06
Tofke_H
Tofke_H is offline
Mijn hand is nogal vaak tegen iemand zijn sigarette geweest.. da brand
Oud 28-06-2002, 12:14
Boogie
Boogie is offline
en natuurlijk bier over me heen wat niet alleen tijdens het uitgaan gebeurt
ik heb ook een keer een of ander zoet drankje over me heen gekregen, dat was helemaal goor

Laatst gewijzigd op 28-06-2002 om 17:36.
Oud 28-06-2002, 17:36
Frida
Frida is offline
Citaat:
Boogie schreef:
ik heb ook een keer een of ander zoet drankje over me heen gekregen, dat was helemaal goor
Bier kan zelfs over je hoofd gegoten worden hoor...
Da's idd niet enkel bij het uitgaan
Oud 28-06-2002, 17:48
Scorpion3000
Scorpion3000 is offline
Citaat:
Boogie schreef:
Da's geen ongeluk, je kiest er voor om in de troep te lopen
Oud 29-06-2002, 09:03
Olive
Olive is offline
Idd van die brandplekken op je arm op 'sigarethoogte'.
En wat ook fijn is, zo'n chemische pasoa of pisangvlek op je net nieuwe witte shirtje. Meestal al aan het begin van de avond, zodat je er mooi de rest van de avond mee kan rondlopen.
Oud 29-06-2002, 13:20
I_am_anouk
I_am_anouk is offline
Citaat:
Boogie schreef:
idd
Oud 29-06-2002, 18:20
Anneke17
Anneke17 is offline
Idd... sigaret tegen je arm... resultaat, flinke brandblaar..en naar dokter..

En hak afbreken van je schoen haha dan heb je wel veel lol...danst dan errug fijn!!
Oud 30-06-2002, 12:13
Rhinus
Rhinus is offline
Ik had een glas in mijn handen en 't glas ging kapot. En toen had ik een bloedhand. En ik heb ook wel eens vieze voeten gekregen .
Oud 30-06-2002, 15:21
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Ik ging een x drinken halen en toen ik mijn hand op de bar legde lag daar glas en ik had al wat op dus bloed wat redelijk dun geworden dus hele hand rood
Oud 01-07-2002, 09:01
Belladonna
Belladonna is offline
Ik heb toevallig afgelopen zaterdag n8 nog een mixje over me hoofd heen gekregen.. d'r zat passie, passoa, pisang, rum, bacardi en cola in.. Me haar bleef ophoog staan!

Oja, ik ben nog geen 1 keer uyitge weest zonder bier over heen te krijgen
Oud 01-07-2002, 14:33
nenne
nenne is offline
bier in m'n ogen.....auwauwauw
Oud 01-07-2002, 14:56
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Olive schreef:
Idd van die brandplekken op je arm op 'sigarethoogte'.
Nog een reden om roken in uitgaansgelegenheden te verbieden IMHO. Zie maar eens schadevergoeding te krijgen als zo'n lul een gat in je nieuwe jas brandt.

Citaat:

En wat ook fijn is, zo'n chemische pasoa of pisangvlek op je net nieuwe witte shirtje. Meestal al aan het begin van de avond, zodat je er mooi de rest van de avond mee kan rondlopen.
Daar heb je bleekwater voor

Heb ooit de fout gemaakt te proberen rode wijnvlekken te behandelen met wasmiddel. Die werden toen mooi donkerblauw. Gelukkig was het een wit shirt, en konden die vlekken gewoon weggebleekt worden.
Oud 01-07-2002, 14:57
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Anneke17 schreef:
Idd... sigaret tegen je arm... resultaat, flinke brandblaar..en naar dokter..
Voor een sigarettenblaar?
Oud 01-07-2002, 14:57
Egyptian
Egyptian is offline
belachelijk grootte klapdeuren geven ook niet mee

de Cheetah (duitsland) heeft binnen 2 van die belachelijk hooge en breede klapdeuren. bijna 2x zo groot als mij, en ik ben 1.85 of zo.

zouden we net gaan, liepen wat mensjes voor me en een van
hun duwt (met moeite) die deur helemaal open, ik liep vlak achter ze en wou ook doorlopen, toen een van m'n vrienden m'n riep.

'k had al wat op dus reactie ging 'n beetje traag, ik draai om, zei iets, en liep toen door om door die deur te gaan. Maar die was net aan het terugzwiepen toen (ze gaan naar 2 kanten open), dus BANG, die deur vliegt tegen me aan, 'k kwam helemaal los van de grond en vloog achteruit tegen de vloer.

minder prettig ja
Oud 02-07-2002, 20:03
meisje1984
meisje1984 is offline
was een x uit in amsterdam in zo'n skyhutgeval en daar zijn 2 irritanten trappen en ik ben dus een x van de trap afgevallen.

we stonden een x met een groepje op een tafel te dansen maar was nog al druk en ik ben er dus vanaf gevallen

zaterdag gingen we uit in amsterdam daar hadden ze binnen kandalaars opgehangen en mijn vriend zat opo zo'n afgezaagde boomstam en die wou iets zeggen dus ik buk zo en wil weer omhoog komen heb ik mijn hoofd tegen dat stomme ding gestoken. Had gelijk een bult op mijn hoofd en is hartstikke blauw
Oud 02-07-2002, 20:24
deWit
deWit is offline
mmzzz.. als ik op vrijdag uit ben geweest, en ik ga op zaterdag weer, val ik wel eens in slaap

Ben nu één keer in de Burger King in slaap gevallen en één keer in de disco
Oud 02-07-2002, 21:16
blackfairy
blackfairy is offline
Citaat:
deWit schreef:
mmzzz.. als ik op vrijdag uit ben geweest, en ik ga op zaterdag weer, val ik wel eens in slaap

Ben nu één keer in de Burger King in slaap gevallen en één keer in de disco
hahahaha.. sorry no offence

tsja et enige wat ik me kan herrinere is dat ik me peuk tege een goeie vriendin dr arm aandrukte*perongeluk* en dat er zuipuh over me heen kwam ..
Oud 02-07-2002, 21:46
enrico
enrico is offline
euh..

oke komt die

in een cafe effe over een afgedekt biljart heen om naar de toilet te gaan, anders moest je door een enorme drukte,
wilde ik er afspringen vloog ik op de grond iedereen lachten. Mijn lichtblauwe broek super vies!!!

1 keer op de dansvloer zo vrolijk aan het dansen dat ik op de grond viel en een snee in m'n arm had , niet echt diep dus het viel mee.

euh dat was het wel

Greetz Enrico
Oud 03-07-2002, 13:15
makita
makita is offline
* bier over me heen
* sigarettenplekken op je arm
* Afspraakjes met foute jongens
* spieren verrekt omdat je met je dronken harses
een tree van een trap mist.

en toch heb ik nu alweer in in zaterdag !!!!!
Oud 03-07-2002, 14:51
Rhinus
Rhinus is offline
Er is gister HEEEL veel nier over me heen gegaan. Maarja 'gratis'-zuipen-voor-10-euro feesten zijn zo nou eenmaal .
Oud 03-07-2002, 20:31
SpeCteR
SpeCteR is offline
Een of andere idioot heeft laatst een chemisch goedje op me arm gesmeerd precies aan de binnenkant van me elleboog brandwond van 3 bij 4 cm in een soort driehoek, heeft 4 weken geduurt voordat het helemaal dicht was, zit nu nog steeds een redelijk litteken.
Het lelijke is dat ik niet merkte toen hij het deed, maar dat het gewoon ineens heel warm werd en het vel begon te blaren. Zijn de mindere leuke dingen
Oud 03-07-2002, 21:42
Verwijderd
drankjes over je heen. Laatst nog een heel glas cola zelf omgegooid over mezelf heen.

en jullie hebben het allemaal over sigaretten op je arm, ik heb het eens op een best wel idiote plek gehad.

Ik lag op de tafel (afgedekte pooltafel) bij iemand op schoot. Maar wel te roken. Toen had ik afgetikt, of wat dan ook op mn vest. Toen waren er allemaal vonkjes, maar eentje was ook onder me truitje gekomen. Maar dat merkte ik pas toen het pijn deed. Dus had ik een brandwondje op mn borst. Er zit nu nog een litteken.

Verder ben ik best vaak gevallen, omdat ik weer eens teveel gedronken had. Ook wel een keertje een glas gebroken voor de neus van de barkeeper in een klein cafeetje.

verder weet ik niet zoveel meer.
Advertentie
Oud 03-07-2002, 22:33
..:PieP:..
..:PieP:.. is offline
of per ongeluk bier over de platen van de DJ heengooien
hoe ik het voor elkaar kreeg weet ik ook niet...
maar et volgende moment staan er ineens 20 man om me heen
Oud 03-07-2002, 22:34
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Ik ben een keer van het podiumpje geduwt, ik word trouwens elke week wel d'r een keer vanaf geduwt, maar ik viel dus net met mijn hand in het glas, en mijn vinger lag dus helemaal over, en dat moest gehecht worden, ik heb nu (na 3 maanden) nog steeds geen gevoel in mijn vinger, ik hoop dat het ooit nog terug komt, maar de zenuw is dus door...

Verder zit ik na het stappen altijd vol met blauwe plekken en snijwonden.
Oud 04-07-2002, 00:36
Verwijderd
Mijn grote ongeluk is natuurlijk rode wijn geweest die ik over mijn hemd en broek had gegooit. Maar met badzout gaat het er zo weer uit
Oud 04-07-2002, 01:49
Klubbin
Klubbin is offline
Ben ik dan de enige die op zijn bek gaat op de terug weg van het stappen??

Ik bedoel van je fiets afpleuren, straal je huis voor bij fietsen, verdwalen.

In de winter met je bezopen kop achterop bij iemand zitten op je bek gaan en in de sloot belanden er gelukkig uitkomen en merken dat de brommer niet meer start, je kleren zeiknat zijn, je telefoon het niet doet, het half 5 's nachts, vriest en helemaal geen flauw idee hebt van waar je bent? en vervolgens anderhalf uur lang buitenronddwaalt in niemandsland tot je iets bekends ziet?

Heeft niemand ooit zo iets meegemaakt??
Oud 04-07-2002, 11:08
Vämpiria_Moon
Vämpiria_Moon is offline
Ik ben een keer flauwgevallen maar bijna gelijk weer kunnen opstaan... me hele blouse vies enzo maarja
Oud 04-07-2002, 13:32
makita
makita is offline
Citaat:
Klubbin schreef:
Ben ik dan de enige die op zijn bek gaat op de terug weg van het stappen??

Ik bedoel van je fiets afpleuren, straal je huis voor bij fietsen, verdwalen.

In de winter met je bezopen kop achterop bij iemand zitten op je bek gaan en in de sloot belanden er gelukkig uitkomen en merken dat de brommer niet meer start, je kleren zeiknat zijn, je telefoon het niet doet, het half 5 's nachts, vriest en helemaal geen flauw idee hebt van waar je bent? en vervolgens anderhalf uur lang buitenronddwaalt in niemandsland tot je iets bekends ziet?

Heeft niemand ooit zo iets meegemaakt??

jaa !! was een keer met een vriend op de fiets terug en we hebben tussen het fietspad en de snelweg een verhoogde rand en die had hij niet gezien dus fietste hij er overheen. Toen werd ie gelanceerd en kwam met een driedubbele slato weer op de grond terecht !!
Oud 07-07-2002, 11:43
Rhinus
Rhinus is offline
Gister op de kermis iets vreemds gezien. Een man liep (met zijn zatte kop?) zeg maar de Spin in terwijl die nog flink aan het draaien was. Er moest een ziekenwagen voor komen..

Waarom zou die man zoiets doen?
Oud 07-07-2002, 13:46
Toscane
Toscane is offline
wat dacht je van een plastic glas (altijd leuke uitvinding met carnaval en scuimparty's) tussen de hakken van je schoenen. Sta je net te stampen, glas ertussen, ja da gaat natuurlijk niet goed dus dan ga je door je enkel (zoals ik)

of die trapjes in een discotheek, ook altijd leuk. Kijk je ff achterom en dan loop je zoals ik natuurlijk gwoon door, waardoor je dus bijna op de grond ligt.
Oud 07-07-2002, 14:34
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
Gek doen op de dansvloer en dan bij iemand opspringen en samen ompleuren.
Nep ruzie maken en wat duwen, en toen duwde hij me iets te hard en kwam ik met me hoofd op een barkruk terecht (vette buil op me hoofd)
Of 5 biertjes beet houden en dan struikelen.
Bier omgooien op het tafeltje (dat gebeurt wekelijks)
Of vreemde dingen uitslaan, niet meer kunnen praten.
in slaap vallen in een discotheek.
van de barkruk afpleuren.
teveel geld uitgeven
Of naar huis fietsen en dan overal bijna tegen opfietsen
vrijdag fietste ik bijna de vaart in, en belande uiteindelijk lachend in het gras.
Of thuiskomen met overal blauwe plekken die twee weken zichtbaar zijn
Of een lekkere sigaretten brand plek onder me oog ook zo leuk.
meer kan ik er even niet bedenk maar ja het zijn de dagelijkse ongelukken in een kroeg/discotheek.
Oud 07-07-2002, 14:42
Frida
Frida is offline
Citaat:
vrijgezel16d schreef:
Gek doen op de dansvloer en dan bij iemand opspringen en samen ompleuren.
Nep ruzie maken en wat duwen, en toen duwde hij me iets te hard en kwam ik met me hoofd op een barkruk terecht (vette buil op me hoofd)
Of 5 biertjes beet houden en dan struikelen.
Bier omgooien op het tafeltje (dat gebeurt wekelijks)
Of vreemde dingen uitslaan, niet meer kunnen praten.
in slaap vallen in een discotheek.
van de barkruk afpleuren.
teveel geld uitgeven
Of naar huis fietsen en dan overal bijna tegen opfietsen
vrijdag fietste ik bijna de vaart in, en belande uiteindelijk lachend in het gras.
Of thuiskomen met overal blauwe plekken die twee weken zichtbaar zijn
Of een lekkere sigaretten brand plek onder me oog ook zo leuk.
meer kan ik er even niet bedenk maar ja het zijn de dagelijkse ongelukken in een kroeg/discotheek.
je zou na het lezen van dit bijna niet meer buiten durven
Oud 07-07-2002, 15:25
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
ik heb ook een keer gehad toen had ik me (witte) jas op de barkruk gelegd en toen was ik dat vergeten. en heb ik de hele avond over me jas heen gelopen want die was er inmiddels afgevallen. overal voetstappen zag er lekker debiel uit.
Oud 07-07-2002, 16:03
..:PieP:..
..:PieP:.. is offline
Citaat:
Rhinus schreef:
Gister op de kermis iets vreemds gezien. Een man liep (met zijn zatte kop?) zeg maar de Spin in terwijl die nog flink aan het draaien was. Er moest een ziekenwagen voor komen..

Waarom zou die man zoiets doen?
hehe wel grappige zelfmoord poging
Oud 07-07-2002, 16:43
miro
miro is offline
Ik ben al regelmatig gevallen in de kroeg, en dan niet bescheiden, nee vol op mn buik, tussen de mensen/op t podium/al vastpakkend aan barkrukken. Voor de rest ben ik wel eens de wc uit komen lopen met slierten van enkele meters wc papier onder mn schoenen, en t was toen niet zo druk dus iedereen stond me aan te kijken en ik ook nog: "wa nou? da heb ik altijd hoor!". Mwah doe wel vaker stomme dingen, verkeerde mensen aanspreken enz.
Oud 07-07-2002, 22:47
AlmereGirl
AlmereGirl is offline
-Drank over je heen krijgen
-Sigaretten afrdukken
-Vrienden/vriendinnen die niet lekker worden en met de ambulance naar het ziekenhuis worden gebracht
-Heb ooit perongeluk een glas kapot geknepen
-Stond ooit in een vechtpartij in K2 (misschien kent iemand dat, zit in A'dam) Ik had er niets mee te maken maar ik stond er naast. Knal gevangen van een wildvreemde gozer
-Jongens die je lastig vallen
-Ben ooit ui m'n broek gescheurd
-Als je open schoenen aanhebt gaan mensen er juist vaker op staan
-Uitglijden over een plas water/drank, door je enkel gaan

Meer kan ik me ff niet bedenken
Oud 07-07-2002, 23:07
DrFreeman
DrFreeman is offline
kotsen in de plee van een discotheek ?
Oud 08-07-2002, 00:50
138
138 is offline
Oud 08-07-2002, 01:20
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
..ieP:.. schreef:

hehe wel grappige zelfmoord poging
Oud 13-07-2002, 16:44
Verwijderd
zwanger thuisgekomen..........oeps
Oud 13-07-2002, 18:06
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
Naojan schreef:
zwanger thuisgekomen..........oeps
Vertel..
Oud 13-07-2002, 19:57
Feestbeest nummer 1
Feestbeest nummer 1 is offline
Lang, lang, heeeeel lang geleden, toen ik net uitging, stond ik eens in de lokale disco samen met een vriendin op een verhoging te dansen, en we wilden er af.....zij sprong eraf, maar ik hield haar hand vast, en ze gleed uit ofzo... en omdat ze mijn hand vast bleef houden vielen we dus van de verhoging, en we vielen dus echt LANGUIT op de dansvloer Nu kan ik er echt onwijze om lachen, maar toen... Anyway we hadden allebei wat blauwe plekken, en we zaten onder de bruine bagger van de dansvloer
Oud 14-07-2002, 04:40
Verwijderd
Wat pijn in je rug hebben na een concert. Kon me niet echt prettig bewegen een aantal dagen Verder niks
Oud 14-07-2002, 08:19
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
na vandaag (dynamo open air) zal ik wel weer veel blauwe plekken en een kater hebben
Oud 14-07-2002, 19:36
alwaysgood
alwaysgood is offline
heb wel een keer iets heel leuks mee gemaakt na het uitgaan.
Ik zat met een vriend op een hekje bij een cafe, komt er een hele oude man die helemaal dronken was, die ging autorijden.
Eerst halve minuut naar sleutelgat zoeken. Toen minuut naar contact slot. Toen kwam het leukste reed ie vooruit tegen een paaltje, toen achteruit tegen een paar fietsen toen stopte die en duwde nog een keer tegen de fietsen aan. (ik zat achter in het spoor van de auto en was maar ff achter het muurtje waar we op zaten gaan staan voor mijn eigen veiligheid).
Maar goed, die vent schakelde (toen ie stilstond een paar keer goed verkeerd, het kraakte flink), toen draaide die voorlangs weg en schaafde een mercedes. vervolgens reed ie nog achteruit tegen een andere auto, voordat het personeel van het cafe hem stopte. En het aller leukste was nog wel dat er nog een paar oude mensen bij hem woude instappen. Toen kwam de politie. Was vette fun
Oud 16-07-2002, 16:54
Scorpion3000
Scorpion3000 is offline
Citaat:
alwaysgood schreef:
heb wel een keer iets heel leuks mee gemaakt na het uitgaan.
Ik zat met een vriend op een hekje bij een cafe, komt er een hele oude man die helemaal dronken was, die ging autorijden.
Eerst halve minuut naar sleutelgat zoeken. Toen minuut naar contact slot. Toen kwam het leukste reed ie vooruit tegen een paaltje, toen achteruit tegen een paar fietsen toen stopte die en duwde nog een keer tegen de fietsen aan. (ik zat achter in het spoor van de auto en was maar ff achter het muurtje waar we op zaten gaan staan voor mijn eigen veiligheid).
Maar goed, die vent schakelde (toen ie stilstond een paar keer goed verkeerd, het kraakte flink), toen draaide die voorlangs weg en schaafde een mercedes. vervolgens reed ie nog achteruit tegen een andere auto, voordat het personeel van het cafe hem stopte. En het aller leukste was nog wel dat er nog een paar oude mensen bij hem woude instappen. Toen kwam de politie. Was vette fun
Waarom deed je neits, je kon iig de politie bellen.. Hadden net zo goed doden kunnen vallen
Oud 17-07-2002, 14:04
T.e.s.s
T.e.s.s is offline
ben een keer uit mijn broek gescheurd. Midden op de bilnaad.

Regels voor berichten