Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb toevallig afgelopen zaterdag n8 nog een mixje over me hoofd heen gekregen.. d'r zat passie, passoa, pisang, rum, bacardi en cola in.. Me haar bleef ophoog staan!
Oja, ik ben nog geen 1 keer uyitge weest zonder bier over heen te krijgen ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Heb ooit de fout gemaakt te proberen rode wijnvlekken te behandelen met wasmiddel. Die werden toen mooi donkerblauw. Gelukkig was het een wit shirt, en konden die vlekken gewoon weggebleekt worden. |
![]() |
|
belachelijk grootte klapdeuren geven ook niet mee
![]() de Cheetah (duitsland) heeft binnen 2 van die belachelijk hooge en breede klapdeuren. bijna 2x zo groot als mij, en ik ben 1.85 of zo. zouden we net gaan, liepen wat mensjes voor me en een van hun duwt (met moeite) die deur helemaal open, ik liep vlak achter ze en wou ook doorlopen, toen een van m'n vrienden m'n riep. 'k had al wat op dus reactie ging 'n beetje traag, ik draai om, zei iets, en liep toen door om door die deur te gaan. Maar die was net aan het terugzwiepen toen (ze gaan naar 2 kanten open), dus BANG, die deur vliegt tegen me aan, 'k kwam helemaal los van de grond en vloog achteruit tegen de vloer. minder prettig ja ![]()
|
![]() |
was een x uit in amsterdam in zo'n skyhutgeval en daar zijn 2 irritanten trappen en ik ben dus een x van de trap afgevallen.
we stonden een x met een groepje op een tafel te dansen maar was nog al druk en ik ben er dus vanaf gevallen zaterdag gingen we uit in amsterdam daar hadden ze binnen kandalaars opgehangen en mijn vriend zat opo zo'n afgezaagde boomstam en die wou iets zeggen dus ik buk zo en wil weer omhoog komen heb ik mijn hoofd tegen dat stomme ding gestoken. Had gelijk een bult op mijn hoofd en is hartstikke blauw |
![]() |
||
Citaat:
![]() tsja et enige wat ik me kan herrinere is dat ik me peuk tege een goeie vriendin dr arm aandrukte*perongeluk* en dat er zuipuh over me heen kwam ..
|
![]() |
euh..
oke komt die in een cafe effe over een afgedekt biljart heen om naar de toilet te gaan, anders moest je door een enorme drukte, wilde ik er afspringen vloog ik op de grond ![]() 1 keer op de dansvloer zo vrolijk aan het dansen dat ik op de grond viel en een snee in m'n arm had ![]() euh dat was het wel Greetz Enrico
|
![]() |
Een of andere idioot heeft laatst een chemisch goedje op me arm gesmeerd precies aan de binnenkant van me elleboog
![]() Het lelijke is dat ik niet merkte toen hij het deed, maar dat het gewoon ineens heel warm werd en het vel begon te blaren. Zijn de mindere leuke dingen
|
Verwijderd
|
drankjes over je heen. Laatst nog een heel glas cola zelf omgegooid over mezelf heen.
en jullie hebben het allemaal over sigaretten op je arm, ik heb het eens op een best wel idiote plek gehad. Ik lag op de tafel (afgedekte pooltafel) bij iemand op schoot. Maar wel te roken. Toen had ik afgetikt, of wat dan ook op mn vest. Toen waren er allemaal vonkjes, maar eentje was ook onder me truitje gekomen. Maar dat merkte ik pas toen het pijn deed. Dus had ik een brandwondje op mn borst. Er zit nu nog een litteken. Verder ben ik best vaak gevallen, omdat ik weer eens teveel gedronken had. Ook wel een keertje een glas gebroken voor de neus van de barkeeper in een klein cafeetje. verder weet ik niet zoveel meer. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Ik ben een keer van het podiumpje geduwt, ik word trouwens elke week wel d'r een keer vanaf geduwt, maar ik viel dus net met mijn hand in het glas, en mijn vinger lag dus helemaal over, en dat moest gehecht worden, ik heb nu (na 3 maanden) nog steeds geen gevoel in mijn vinger, ik hoop dat het ooit nog terug komt, maar de zenuw is dus door...
Verder zit ik na het stappen altijd vol met blauwe plekken en snijwonden.
|
![]() |
Ben ik dan de enige die op zijn bek gaat op de terug weg van het stappen??
![]() Ik bedoel van je fiets afpleuren, straal je huis voor bij fietsen, verdwalen. In de winter met je bezopen kop achterop bij iemand zitten op je bek gaan en in de sloot belanden er gelukkig uitkomen en merken dat de brommer niet meer start, je kleren zeiknat zijn, je telefoon het niet doet, het half 5 's nachts, vriest en helemaal geen flauw idee hebt van waar je bent? en vervolgens anderhalf uur lang buitenronddwaalt in niemandsland tot je iets bekends ziet? Heeft niemand ooit zo iets meegemaakt??
||
![]() |
Citaat:
jaa !! was een keer met een vriend op de fiets terug en we hebben tussen het fietspad en de snelweg een verhoogde rand en die had hij niet gezien dus fietste hij er overheen. Toen werd ie gelanceerd en kwam met een driedubbele slato weer op de grond terecht !! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
wat dacht je van een plastic glas (altijd leuke uitvinding met carnaval en scuimparty's) tussen de hakken van je schoenen. Sta je net te stampen, glas ertussen, ja da gaat natuurlijk niet goed dus dan ga je door je enkel (zoals ik)
of die trapjes in een discotheek, ook altijd leuk. Kijk je ff achterom en dan loop je zoals ik natuurlijk gwoon door, waardoor je dus bijna op de grond ligt.
|
![]() |
Gek doen op de dansvloer en dan bij iemand opspringen en samen ompleuren.
Nep ruzie maken en wat duwen, en toen duwde hij me iets te hard en kwam ik met me hoofd op een barkruk terecht (vette buil op me hoofd) ![]() Of 5 biertjes beet houden en dan struikelen. ![]() Bier omgooien op het tafeltje (dat gebeurt wekelijks) Of vreemde dingen uitslaan, niet meer kunnen praten. ![]() in slaap vallen in een discotheek. van de barkruk afpleuren. teveel geld uitgeven ![]() Of naar huis fietsen en dan overal bijna tegen opfietsen vrijdag fietste ik bijna de vaart in, en belande uiteindelijk lachend in het gras. Of thuiskomen met overal blauwe plekken die twee weken zichtbaar zijn ![]() Of een lekkere sigaretten brand plek onder me oog ook zo leuk. meer kan ik er even niet bedenk maar ja het zijn de dagelijkse ongelukken in een kroeg/discotheek. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik ben al regelmatig gevallen in de kroeg, en dan niet bescheiden, nee vol op mn buik, tussen de mensen/op t podium/al vastpakkend aan barkrukken. Voor de rest ben ik wel eens de wc uit komen lopen met slierten van enkele meters wc papier onder mn schoenen, en t was toen niet zo druk dus iedereen stond me aan te kijken en ik ook nog: "wa nou? da heb ik altijd hoor!". Mwah doe wel vaker stomme dingen, verkeerde mensen aanspreken enz.
|
![]() |
|
-Drank over je heen krijgen
-Sigaretten afrdukken -Vrienden/vriendinnen die niet lekker worden en met de ambulance naar het ziekenhuis worden gebracht -Heb ooit perongeluk een glas kapot geknepen -Stond ooit in een vechtpartij in K2 (misschien kent iemand dat, zit in A'dam) Ik had er niets mee te maken maar ik stond er naast. Knal gevangen van een wildvreemde gozer -Jongens die je lastig vallen -Ben ooit ui m'n broek gescheurd -Als je open schoenen aanhebt gaan mensen er juist vaker op staan -Uitglijden over een plas water/drank, door je enkel gaan Meer kan ik me ff niet bedenken ![]() |
![]() |
|
Lang, lang, heeeeel lang geleden, toen ik net uitging, stond ik eens in de lokale disco samen met een vriendin op een verhoging te dansen, en we wilden er af.....zij sprong eraf, maar ik hield haar hand vast, en ze gleed uit ofzo...
![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
heb wel een keer iets heel leuks mee gemaakt na het uitgaan.
Ik zat met een vriend op een hekje bij een cafe, komt er een hele oude man die helemaal dronken was, die ging autorijden. Eerst halve minuut naar sleutelgat zoeken. Toen minuut naar contact slot. Toen kwam het leukste reed ie vooruit tegen een paaltje, toen achteruit tegen een paar fietsen toen stopte die en duwde nog een keer tegen de fietsen aan. (ik zat achter in het spoor van de auto en was maar ff achter het muurtje waar we op zaten gaan staan voor mijn eigen veiligheid). Maar goed, die vent schakelde (toen ie stilstond een paar keer goed verkeerd, het kraakte flink), toen draaide die voorlangs weg en schaafde een mercedes. vervolgens reed ie nog achteruit tegen een andere auto, voordat het personeel van het cafe hem stopte. En het aller leukste was nog wel dat er nog een paar oude mensen bij hem woude instappen. Toen kwam de politie. Was vette fun ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zou jij het uitmaken als je vriend(in) met een ander had gezoend? kiddin | 126 | 29-09-2008 10:34 | |
Lifestyle |
akkefietjes Tom Violence | 81 | 12-06-2005 22:10 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Franse discussie - vertalingen .Pure | 6 | 22-12-2004 15:42 | |
Liefde & Relatie |
gevoelens voor een goede vriend.. Twirp© | 18 | 05-12-2004 12:30 | |
Liefde & Relatie |
Wat is het moeilijkste dat je ooit hebt meegemaakt in je liefdesleven? stout! | 71 | 04-10-2004 14:30 | |
Liefde & Relatie |
moet ik het haar vertellen? cybergurlie17 | 9 | 18-08-2002 09:39 |