Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Het feit dat hij al nadacht over het feit dat hij een vriendin heeft, is toch net een goed teken ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() edit: en hij woont niet echt om de hoek. Laatst gewijzigd op 09-06-2006 om 18:02. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat vind ik stom, want als hij me echt leuk had gevonden, had 'ie nu ook wel willen afspreken, ook al hebben we niet gezoend op Pinkpop. Want dat feit vindt hij jammer, maar hij laat steeds het feit dat we nu ook nog eens zouden kunnen afspreken achterwege. Maargoed, hij gaf wel aan dat hij het erg leuk met me heeft gehad op Pinkpop, dus ik sluit niet uit dat er nog wel een afspraak kan komen. Ik ga er alleen niet heel erg op aansturen en als hij niet wilt, ben ik ook zeker niet teleurgesteld. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Maarja, ik ben wel teleurgesteld, maar ik zit er niet echt mee ofzo. Ik voel me nu stukken beter dan vanochtend, toen ik nog niks wist. Maargoed, praten kan 'ie nog steeds leuk, dus ik msn lekker verder, zonder iets in m'n hoofd te hebben verder. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied topic #63 WolterB | 500 | 10-06-2007 19:55 | |
Liefde & Relatie |
Een relatie, maar niet echt Crimson | 27 | 07-07-2006 21:52 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #37 Verwijderd | 500 | 29-06-2006 09:36 | |
Lifestyle |
Wow Back Door Man | 500 | 14-06-2006 14:24 | |
Software & Hardware |
Daar is-ie weer! De IRC-funnies! Verwijderd | 40 | 28-06-2002 07:48 |