Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2006, 15:56
Crimson
Crimson is offline
Ben nu met 'm aant msnen.. En op pinkpop had hij nog een vriendin, wat nu sinds 3 dagen uit is..
Maar goed, volgens mij heb ik er teveel bij voorgesteld, want hij vond het niet relevant dit al op pinkpop te zeggen..
Anyway, ben benieuwd wat ie nog meer zegt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-06-2006, 16:01
-(L)-
Ja. Houd ons op de hoogte, mochten er nog interessante vorderingen zijn
Met citaat reageren
Oud 09-06-2006, 16:43
mara18
mara18 is offline
Citaat:
Crimson schreef op 09-06-2006 @ 16:56 :
Ben nu met 'm aant msnen.. En op pinkpop had hij nog een vriendin, wat nu sinds 3 dagen uit is..
Maar goed, volgens mij heb ik er teveel bij voorgesteld, want hij vond het niet relevant dit al op pinkpop te zeggen..
Anyway, ben benieuwd wat ie nog meer zegt.
Logisch toch dat hij dat niet relevant vond. Jullie kenden mekaar net. Het zou nogal opdringerig overgekomen zijn van hem denk ik dan
Het feit dat hij al nadacht over het feit dat hij een vriendin heeft, is toch net een goed teken
Met citaat reageren
Oud 09-06-2006, 16:52
Crimson
Crimson is offline
Het was wel relevant geweest. Ik kon niet in zijn slapen toen ik de mijne kwijt was, en hij zegt nu ook Dat had ik niet kunnen maken tegenover mijn vriendin. Maargoed, hij zegt zelf ook dat als hij geen vriendin had, er wel iets gebeurd was. Maar hij zegt wel dat ik er op het moment niks meer van moet denken dan dat. Dus helaas, end of story voorlopig. Jammer.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2006, 17:51
almighty
almighty is offline
Jammer, was een leuk verhaal
Oud 09-06-2006, 17:53
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
almighty schreef op 09-06-2006 @ 18:51 :
Jammer, was een leuk verhaal
Ja, hij wil wel met me daten straks op Lowlands, en met me zoenen, maar verder niet. dan niet he.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2006, 17:55
Thee Muts
Thee Muts is offline
Ach, jullie kennen elkaar nog maar net en hij komt dus ook net uit een relatie. Misschien heeft hij er daarom nog even helemaal geen zin in. Blijf gewoon leuke dingen doen samen en dan zie je vanzelf wel hoe het loopt. Anders heb je er iig een leuk vriendschappelijk contact bij als het blijft klikken.

Maar wel jammer voor jou natuurlijk
Oud 09-06-2006, 17:59
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 09-06-2006 @ 18:55 :
Ach, jullie kennen elkaar nog maar net en hij komt dus ook net uit een relatie. Misschien heeft hij er daarom nog even helemaal geen zin in. Blijf gewoon leuke dingen doen samen en dan zie je vanzelf wel hoe het loopt. Anders heb je er iig een leuk vriendschappelijk contact bij als het blijft klikken.

Maar wel jammer voor jou natuurlijk
Maar op de vraag over afspreken reageert hij niet zo heel relaxed. Ik vroeg 'm of hij mee ging naar een concert, maar die band had hij al 2x gezien. Ik hoef ook niet per se nu een relatie, maar hem vaker zien lijkt me wel leuk. Bovendien, ik weet dat hij mijn uiterlijk én innerlijk okee vindt, en dat is natuurlijk ook niet altijd zo. Kijk wel of ik nog iets leuks weet te doen, dan stel ik dat wel voor. hij heeft het nu natuurlijk ook erg druk.

edit: en hij woont niet echt om de hoek.

Laatst gewijzigd op 09-06-2006 om 18:02.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2006, 18:14
Verwijderd
ik zou niet nog een keer wat voorstellen. je komt echt enorm desperate over, en het is ook wel duidelijk dat hij niet iets wil afspreken. het lijkt me alleen maar dat hij je nog veel meer zat wordt als je blijft aandringen? de boodschap van zijn kant lijkt me wel duidelijk.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2006, 18:30
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Urm schreef op 09-06-2006 @ 19:14 :
ik zou niet nog een keer wat voorstellen. je komt echt enorm desperate over, en het is ook wel duidelijk dat hij niet iets wil afspreken. het lijkt me alleen maar dat hij je nog veel meer zat wordt als je blijft aandringen? de boodschap van zijn kant lijkt me wel duidelijk.
Ja, maar dat doe ik ook niet. Ik blijf niet aandringen. Ik vind het gewoon jammer, ook omdat hij zo blijft zeggen Jaa echt jammer dat ik een vriendin had blabla.. Want dat blijft hij zeggen: stél dat ik toen geen vriendin had.. Zoenen.. blabla.. tent slapen..blabla.
Dat vind ik stom, want als hij me echt leuk had gevonden, had 'ie nu ook wel willen afspreken, ook al hebben we niet gezoend op Pinkpop.

Want dat feit vindt hij jammer, maar hij laat steeds het feit dat we nu ook nog eens zouden kunnen afspreken achterwege.

Maargoed, hij gaf wel aan dat hij het erg leuk met me heeft gehad op Pinkpop, dus ik sluit niet uit dat er nog wel een afspraak kan komen. Ik ga er alleen niet heel erg op aansturen en als hij niet wilt, ben ik ook zeker niet teleurgesteld.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2006, 18:35
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Crimson schreef op 07-06-2006 @ 20:21 :
Voor update: scroll ff naar een post hieronder

Goed, ik vind 't best wel raar om hier m'n verhaal te doen. Bang dat bekenden het lezen enzo, omdat het nogal gedetailleerd is.

Maar we doen 't toch maar even!
Was dit weekend naar Pinkpop met een vriendin. Super weekend, samen heerlijk gelachen.
Zaterdagavond gingen we 'uit' in de partytent en ik zag daar een enorm leuke jongen. Ik wees hem aan en mijn vriendin was ook onder de indruk. Toevalliger kan het niet: hij strikt voor mijn voeten z'n veters, staat op, en zegt terwijl ik 'm verbaasd aankijk 'anders was er niemand voor je gevallen vanavond' (later bleek dat 'ie dat ff ter plekke bedacht had). Leuk staan praten, op een gegeven moment zijn we naar buiten gegaan en hebben we tot 5 uur 's nachts gepraat samen, over van alles, en ik heb bijna nog nooit zo leuk met een jongen gepraat. Daarna gingen we terug naar de camping en hebben we tot 8 uur mijn tent lopen zoeken (kon niet bij hem, want hij lag daar met een vriend). Uiteindelijk toch gevonden en ik was erg bang dat 'ie me nou achterlijk vond, maar dat bleek mee te vallen.
Volgende dag hebben we met hem en z'n vriend de hele dag gehangen. 's Avonds gingen zij weer naar die tent en wij gingen niet mee, omdat we dachten dat ze genoeg van ons hadden. In mijn tent krijg ik een smsje dat hij het erg jammer vond, want hij had graag de laatste dans gehad. Uiteindelijk issie toen nog even naar onze tent gekomen om afscheid te nemen, want maandag zouden vrienden van hem komen en veel bands die hij wilde zien.
Overdag kreeg ik tijdens Blof een smsje dat hij het erg leuk met mij had gehad en 'de rest nog wel een keer zou uitleggen'.
Heb hem die dag verder niet meer gezien, hij smste wel tijdens mijn laatste concert en toen ik in de trein zat heeft hij me nog 3x gebeld om de Peppers te laten horen. Tijdens het laatste gesprek had hij het over msnen en dat onze campingwandeling (zoeken naar mijn tent) toch wel het hoogtepunt was van zijn pinkpop. Later thuis kreeg ik ook nog een smsje.

Dinsdagochtend smste hij dat hij onderweg naar huis was. Stuurde iets terug, kreeg weer iets terug en smste toen of ik zijn msn adres mocht, want 'dan konden we onze wandeling nabesprelen'. Dit stuurde ik gelijk na zijn laatste sms. Sindsdien heb ik niet meer iets van hem gehoord, is nu dus al anderhalve dag geleden. Ik vraag me af wat ik nu moet denken.
Ik heb nog nooit iemand meegemaakt die zo slecht laat merken of hij me leuk vindt. Ik vraag me af wat hij bedoelt met 'de rest leg ik nog wel een keer uit'. Vraag me af wat die rest is.
Ook vind ik het opvallend dat hij me vaak en veel uit zichzelf smst, ook tijdens concerten die hij erg graag wilt zien, en me een paar keer belt tijdens de Peppers. Hij denkt blijkbaar wel aan me. Of vinden jullie dat ik me druk maak omdat 'ie zo lang doet over terug smsen?
Oftewel, moet ik hem bellen? Of smsen? Of langer wachten en me niet aanstellen? En wat zou hij dus bedoelen met de rest leg ik nog wel uit?
hoezo, vrouwen praten te veel te lang te vaak....
Oud 09-06-2006, 18:41
Crimson
Crimson is offline
Dude... Hoezo nutteloze reply.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2006, 18:42
almighty
almighty is offline
Citaat:
Crimson schreef op 09-06-2006 @ 18:53 :
Ja, hij wil wel met me daten straks op Lowlands, en met me zoenen, maar verder niet. dan niet he.

Oud 09-06-2006, 19:48
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Crimson schreef op 09-06-2006 @ 19:30 :
Ja, maar dat doe ik ook niet. Ik blijf niet aandringen. Ik vind het gewoon jammer, ook omdat hij zo blijft zeggen Jaa echt jammer dat ik een vriendin had blabla.. Want dat blijft hij zeggen: stél dat ik toen geen vriendin had.. Zoenen.. blabla.. tent slapen..blabla.
Dat vind ik stom, want als hij me echt leuk had gevonden, had 'ie nu ook wel willen afspreken, ook al hebben we niet gezoend op Pinkpop.

Want dat feit vindt hij jammer, maar hij laat steeds het feit dat we nu ook nog eens zouden kunnen afspreken achterwege.
Waarschijnlijk vond hij jou gewoon leuk voor die paar dagen en om eventueel een keertje mee naar bed te gaan. Meer niet. En daarom vindt hij het ook jammer dat zijn relatie toen nog niet uit was, anders waren jullie wel met elkaar naar bed geweest. Maar meer hoeft voor hem ook niet, ook niet nu hij geen vriendin meer heeft, dat lijkt me intussen wel duidelijk. Jammer, maar je zou niet veel meer dan een ONS geweest zijn denk ik en een gezellig contact die je op dat soort festivals opdoet
Oud 09-06-2006, 20:17
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 09-06-2006 @ 20:48 :
Waarschijnlijk vond hij jou gewoon leuk voor die paar dagen en om eventueel een keertje mee naar bed te gaan. Meer niet. En daarom vindt hij het ook jammer dat zijn relatie toen nog niet uit was, anders waren jullie wel met elkaar naar bed geweest. Maar meer hoeft voor hem ook niet, ook niet nu hij geen vriendin meer heeft, dat lijkt me intussen wel duidelijk. Jammer, maar je zou niet veel meer dan een ONS geweest zijn denk ik en een gezellig contact die je op dat soort festivals opdoet
Dat blijkt maar weer. Wel jammer, want zoals ik al, hij was écht leuk. Er waren daar knappe jongens genoeg, maar niet die ook leuk konden praten en intelligent waren.
Maarja, ik ben wel teleurgesteld, maar ik zit er niet echt mee ofzo. Ik voel me nu stukken beter dan vanochtend, toen ik nog niks wist. Maargoed, praten kan 'ie nog steeds leuk, dus ik msn lekker verder, zonder iets in m'n hoofd te hebben verder.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2006, 21:20
Crimson
Crimson is offline
Hij had trouwens bijna 2 jaar een relatie met dat meisje.. Dus vind het niet zo gek dat 'ie niet gelijk enthousiast reageert.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2006, 22:01
Kikkertje :D
Kikkertje :D is offline
Is hij in het echt wel net zo lief en eerlijk als op pinkpop? Hij komt een beetje over als iemand die het voor de fun doet
Met citaat reageren
Oud 09-06-2006, 22:06
Orpheus
Orpheus is offline
Lief en leuk houdt nog niet in dat hij direct openstaat voor een nieuwe relatie.

Al was het leuk het verhaal wat te volgen
Oud 09-06-2006, 23:51
Anton aus Tirol
Anton aus Tirol is offline
Citaat:
Urm schreef op 09-06-2006 @ 19:14 :
Yep, inderdaad, je komt veel te desperate over zo...
Oud 10-06-2006, 00:31
Verwijderd
Crimson, hoe oud ben je eigenlijk?
Met citaat reageren
Oud 10-06-2006, 08:25
Crimson
Crimson is offline
Ja, tis bij deze ook afgelopen. Ik ga verder niet meer aandringen op een afspraak ofzo, tis wel goed zo. Hopelijk zie ik 'm nog een keer op Lowlands, maar verder vergeet ik hem gewoon.

Als ik de volgende keer een leuke jongen op een festival tegen kom vraag ik in ieder geval gelijk of 'ie bezet is. Ik had er namelijk op pinkpop nog wel over gedacht om 'm te zoenen, maar ben blij dat ik dat niet gedaan heb. Dat zou namelijk een afwijzing geworden zijn, aangezien hij bezet was.

Hij blijft nu zeggen 'ja, als we gezoend hadden, was ik misschien van de ene relatie in de andere gerold'. Alles leuk en aardig, maar dit maakt voor mij nog niet echt duidelijk waarom hij op pinkpop wellicht wel iets meer van me wilde en nu niet meer. Jammer hoor.

Topic kan dan ook dicht, was een leuk sprookje, wilde dat het iets anders afgelopen was, maar goed, er zijn meer mannen dan kerken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten