Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2006, 19:21
Crimson
Crimson is offline
Voor update: scroll ff naar een post hieronder

Goed, ik vind 't best wel raar om hier m'n verhaal te doen. Bang dat bekenden het lezen enzo, omdat het nogal gedetailleerd is.

Maar we doen 't toch maar even!
Was dit weekend naar Pinkpop met een vriendin. Super weekend, samen heerlijk gelachen.
Zaterdagavond gingen we 'uit' in de partytent en ik zag daar een enorm leuke jongen. Ik wees hem aan en mijn vriendin was ook onder de indruk. Toevalliger kan het niet: hij strikt voor mijn voeten z'n veters, staat op, en zegt terwijl ik 'm verbaasd aankijk 'anders was er niemand voor je gevallen vanavond' (later bleek dat 'ie dat ff ter plekke bedacht had). Leuk staan praten, op een gegeven moment zijn we naar buiten gegaan en hebben we tot 5 uur 's nachts gepraat samen, over van alles, en ik heb bijna nog nooit zo leuk met een jongen gepraat. Daarna gingen we terug naar de camping en hebben we tot 8 uur mijn tent lopen zoeken (kon niet bij hem, want hij lag daar met een vriend). Uiteindelijk toch gevonden en ik was erg bang dat 'ie me nou achterlijk vond, maar dat bleek mee te vallen.
Volgende dag hebben we met hem en z'n vriend de hele dag gehangen. 's Avonds gingen zij weer naar die tent en wij gingen niet mee, omdat we dachten dat ze genoeg van ons hadden. In mijn tent krijg ik een smsje dat hij het erg jammer vond, want hij had graag de laatste dans gehad. Uiteindelijk issie toen nog even naar onze tent gekomen om afscheid te nemen, want maandag zouden vrienden van hem komen en veel bands die hij wilde zien.
Overdag kreeg ik tijdens Blof een smsje dat hij het erg leuk met mij had gehad en 'de rest nog wel een keer zou uitleggen'.
Heb hem die dag verder niet meer gezien, hij smste wel tijdens mijn laatste concert en toen ik in de trein zat heeft hij me nog 3x gebeld om de Peppers te laten horen. Tijdens het laatste gesprek had hij het over msnen en dat onze campingwandeling (zoeken naar mijn tent) toch wel het hoogtepunt was van zijn pinkpop. Later thuis kreeg ik ook nog een smsje.

Dinsdagochtend smste hij dat hij onderweg naar huis was. Stuurde iets terug, kreeg weer iets terug en smste toen of ik zijn msn adres mocht, want 'dan konden we onze wandeling nabesprelen'. Dit stuurde ik gelijk na zijn laatste sms. Sindsdien heb ik niet meer iets van hem gehoord, is nu dus al anderhalve dag geleden. Ik vraag me af wat ik nu moet denken.
Ik heb nog nooit iemand meegemaakt die zo slecht laat merken of hij me leuk vindt. Ik vraag me af wat hij bedoelt met 'de rest leg ik nog wel een keer uit'. Vraag me af wat die rest is.
Ook vind ik het opvallend dat hij me vaak en veel uit zichzelf smst, ook tijdens concerten die hij erg graag wilt zien, en me een paar keer belt tijdens de Peppers. Hij denkt blijkbaar wel aan me. Of vinden jullie dat ik me druk maak omdat 'ie zo lang doet over terug smsen?
Oftewel, moet ik hem bellen? Of smsen? Of langer wachten en me niet aanstellen? En wat zou hij dus bedoelen met de rest leg ik nog wel uit?

Laatst gewijzigd op 08-06-2006 om 12:38.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-06-2006, 19:27
Pierreke
Pierreke is offline
Klinkt als gezellig! Ik denk dat hij je wel leuk vind hoor.. Misschien dat hij wil nadenken of dat hij wil kijken of jij ook iets uit jouzelf stuurt. Misschien moet je maar gewoon een leuke of lief berichtje naar hem sturen.. Gok er gewoon op Succes!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2006, 19:28
Verwijderd
Hij heeft een vriendin ofzoiets? Beetje dubieus.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2006, 19:31
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Pierreke schreef op 07-06-2006 @ 20:27 :
Klinkt als gezellig! Ik denk dat hij je wel leuk vind hoor.. Misschien dat hij wil nadenken of dat hij wil kijken of jij ook iets uit jouzelf stuurt. Misschien moet je maar gewoon een leuke of lief berichtje naar hem sturen.. Gok er gewoon op Succes!
Dat deed ik dus dinsdagochtend; nadat 'ie mij had gesmst, stuurde ik wat terug, daarop smste hij weer en mijn tweede smsje was dus de vraag of ik zijn msnadres mocht, omdat hij het er over had de dag daarvoor aan de telefoon.

Ik denk trouwens niet dat hij een vriendin heeft. Nouja, als het mijn vriend was en hij was zo met een meisje, dan had ik 'm gedumpt.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2006, 19:44
Verwijderd
Misschien is hij moe en even aan het bij slapen of nagenieten?
Met citaat reageren
Oud 07-06-2006, 19:48
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 07-06-2006 @ 20:44 :
Misschien is hij moe en even aan het bij slapen of nagenieten?
Mja, dacht ik ook al aan. Maar anderhalve dag is wel erg lang..
Met citaat reageren
Oud 07-06-2006, 19:57
Thee Muts
Thee Muts is offline
Ik zou hem gewoon nog een keertje bellen of smsen. Misschien is die laatste sms toevallig niet aangekomen of weet ik veel wat. Het klinkt alsof jullie het heel gezellig hebben gehad, dus als hij nu opeens geen interesse meer zou hebben, dan merk je dat snel genoeg.

Ik zou iig gewoon nog een poging wagen
Oud 07-06-2006, 20:02
Verwijderd
Misschien is zijn beltegoed op ofzo. Ik zou nog even wachten, en als hij morgen nog niks terug heeft gesmst, zou ik hem, op een luchtige manier, vragen waarom hij niks meer laat horen. Succes ermee!

Het zou inderdaad al kunnen dat hij een vriendin heeft, iets anders kan ik niet verzinnen bij 'de rest leg ik nog wel uit.'
Met citaat reageren
Oud 07-06-2006, 20:06
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 07-06-2006 @ 21:02 :

Het zou inderdaad al kunnen dat hij een vriendin heeft, iets anders kan ik niet verzinnen bij 'de rest leg ik nog wel uit.'
Ja, is misschien ook wel zo. Ik weet het niet precies eigenlijk. Maar dan vind ik het wel raar dat hij er niks over heeft gezegd.
Zijn vriend zei wel iets over 'als zijn vriendinnetje/als hij een vriendinnetje heeft die hem vaker wil zien, dan vraagt hij altijd op een psychologische manier waarom' (ging over 't feit dat hij door z'n studie vaak doorvraagd), maar volgens mijn vriendin zei die vriend dat in het algemeen en niet per se over het 'nu'. En bovendien hadden ze dat dan al 100x kunnen laten vallen over eventuele vriendinnen.
Hmm.. maarja, de mogelijk bestaat wel, als is 'ie klein.

En leuk dat zoveel mensen hierop reageren!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2006, 20:07
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 07-06-2006 @ 21:02 :
Dat zou wel verklaren waarom hij gedurende pinkpop zoveel contact zocht en nu niet meer. Want daar was zijn vriendin dan niet en nu moet hij veel voorzichtiger zijn ofzo?

Nouja, als dat zo zou zijn, heeft de ts iig recht op een uitleg en die heeft hij ook beloofd. Ben benieuwd!
Oud 07-06-2006, 20:14
Luna
Luna is offline
misschien is dat wat ie nog wilde uitleggen, over dat ie een vriendin had/heeft of wat dan ook. misschien liep dat al niet goed. weet jij veel..
Hebben jullie nou gezoend of niet?
Oud 07-06-2006, 20:16
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Luna schreef op 07-06-2006 @ 21:14 :
misschien is dat wat ie nog wilde uitleggen, over dat ie een vriendin had/heeft of wat dan ook. misschien liep dat al niet goed. weet jij veel..
Hebben jullie nou gezoend of niet?
We hebben niet gezoend nee, sowieso niet heel veel lichamelijk contact gehad. Maar wel bepaalde blikken.

Het kan niet echt zijn dat 'ie een hekel aan msn heeft, want hij begon er zelf over toen ik in de trein naar huis zat en hij nog daar zat.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2006, 20:20
Tiño
Tiño is offline
misschien is zn beltegoed op
Oud 07-06-2006, 20:39
zeep007
zeep007 is offline
aaah wat een heerlijke festival liefde! anywho, maak je niet zo druk. Gewoon ff wachten of zelf initiatief nemen. Het klinkt iig alsof het wel goed zit
Met citaat reageren
Oud 07-06-2006, 20:51
IkZweerJou
IkZweerJou is offline
Okee, stuur hem een berichtje waarin je vraagt of hij je laatste smsje ontvangen heeft, dan antwoord ie vanzelf wel.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2006, 21:11
Crimson
Crimson is offline
Ik kan 'm ook nog nú bellen..
Met citaat reageren
Oud 07-06-2006, 21:21
Smokin'
Smokin' is offline
Wat een man. Duidelijk iemand van mijn leerschool. Zelfs een hekel aan msn! Geweldig. Wat mij betreft gooit hij er nog een paar dagen tegenaan, alhoewel ik bang bent dat er geen echt idee achter zit. Wel vind ik dat hij iets teveel sms-st maar dat terzijde.

Anyway. 1,5 dag is niks. Weet jij veel waar die kerel mee bezig is. vriend helpen verhuizen, oma naar bejaardentehuis, groot project op de uni, drukke dag met ophalen nieuwe bank en dumpen van een oude. niks aan het handje denk ik.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2006, 21:21
Streepjescode
Streepjescode is offline
ik zou zeggen... go for it. (en dan hier vertellen. Ben nieuwsgierig wat 'ie je nog uit te leggen heeft..)
Oud 07-06-2006, 21:25
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Smokin' schreef op 07-06-2006 @ 22:21 :
Wat een man. Duidelijk iemand van mijn leerschool. Zelfs een hekel aan msn! Geweldig. Wat mij betreft gooit hij er nog een paar dagen tegenaan, alhoewel ik bang bent dat er geen echt idee achter zit. Wel vind ik dat hij iets teveel sms-st maar dat terzijde.

Anyway. 1,5 dag is niks. Weet jij veel waar die kerel mee bezig is. vriend helpen verhuizen, oma naar bejaardentehuis, groot project op de uni, drukke dag met ophalen nieuwe bank en dumpen van een oude. niks aan het handje denk ik.
Ik zei niet dat hij een hekel aan msn had, hij begon er zelfs zelf over. Maar hij leek me wel zo iemand eigenlijk.
Maargoed, ik zit nu te twijfelen tussen nu bellen of wachten. Als hij morgen nog niet terug heeft gesmst, ben ik wel redelijk teleurgesteld ja.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2006, 22:16
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 07-06-2006 @ 20:57 :
Ik zou iig gewoon nog een poging wagen

Ja dit. Het is het proberen waard toch .
-(mss leest hij dit topic wel )-
Met citaat reageren
Oud 07-06-2006, 22:52
Orpheus
Orpheus is offline
Bellen. Dan kan hij er niet meer om heen dat jij aan hem denkt.
Oud 07-06-2006, 23:00
Anaïs
Anaïs is offline
En al gebeld?
Met citaat reageren
Oud 07-06-2006, 23:03
Verwijderd
jee wat een diepzinnige gedachtes hierachter. maak je neit druk en bel hem, dan weet je tenminste direct wat zijn bedoelingen zijn
Met citaat reageren
Oud 07-06-2006, 23:21
Verwijderd
Citaat:
Crimson schreef op 07-06-2006 @ 20:21 :
'anders was er niemand voor je gevallen vanavond' (later bleek dat 'ie dat ff ter plekke bedacht had)
Tjonge, wat een fantasie

OT: ik zou gewoon wachten. Anderhalve dag uitslapen na een 3-daags festival is niks.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2006, 23:41
Al Murphy
Al Murphy is offline
Je hebt blijkbaar gedurende pinkpop al niks anders gedaan dan op en af sms'en, dus het zou me niks verbazen als ie dat beu is voor de rest van de week. En als ik het verder goed begrijp is die kerel pas dinsdag van pinkpop teruggekomen, hebben jullie je een dag platgebombardeerd met - allemachtig - sms'jes, en ben je nu in paniek omdat er een dag geen sms'jes waren? Mwa, 'k zou niet weten waarom er iets aan de hand moet zijn. Maar je hebt zijn telefoonnummer toch? Waarom bel je dan niet gewoon even, als je 'm nog eens wil spreken?

Of hij jou leuk vind, zou ik niet weten. Moest hij helemaal overhoop zijn van je, dan had je hem maandag nog wel gezien, in plaats van dat jullie op 200m van elkaar wat tekstberichtjes op en af liepen te sturen. Lijkt me dus niet echt holderdebolderverliefdheid. Maar je weet maar nooit. Spreek nog eens af? Dan merk je het vanzelf wel. EN VERGEET DIE KUT-MSN, DAT IS ALLEEN MAAR GOED OM NOG MEER MISVERSTANDEN TE KWEKEN
Oud 07-06-2006, 23:49
Vice
Vice is offline
Misschien is hij wel homo en wil hij alleen bevriend met je zijn.
Oud 07-06-2006, 23:54
Anton aus Tirol
Anton aus Tirol is offline
Citaat:
Crimson schreef op 07-06-2006 @ 20:21 :
Goed, ik vind 't best wel raar om hier m'n verhaal te doen. Bang dat bekenden het lezen enzo, omdat het nogal gedetailleerd is.
(...)
Sindsdien heb ik niet meer iets van hem gehoord, is nu dus al anderhalve dag geleden. Ik vraag me af wat ik nu moet denken.
(...)
Ik vraag me af wat hij bedoelt met 'de rest leg ik nog wel een keer uit'. Vraag me af wat die rest is.
(...)
Oftewel, moet ik hem bellen? Of smsen? Of langer wachten en me niet aanstellen? En wat zou hij dus bedoelen met de rest leg ik nog wel uit?
Jee, je hebt al anderhalve dag niets meer van hem gehoord!! ... Dan zou ik me toch ook ernstig zorgen gaan maken. ...Kom op, het is maar anderhalve dag!

En wat hij bedoelt met de rest leg ik nog wel een keer uit dat weet echt niemand op dit forum hier. Dat kun je toch gewoon recht toe recht aan vragen. Ik zie het probleem niet.

En je bent ook nog bang dat bekenden dit gaan lezen...

Kortom, je had dit niet moeten posten en gewoon even rustig moeten afwachten.
Oud 08-06-2006, 00:31
vosje16
vosje16 is offline
Geen idee waarom, maar mijn gevoel zegt mij dat hij enkel vrienden wil zijn...
Met citaat reageren
Oud 08-06-2006, 03:10
Mephisto
Mephisto is offline
Ah, vrouwen..

Nee, 1½ dag is niet lang. Mensen toevoegen op msn is gewoon zo'n ding dat je doet als je weer helder bent en als je flink los gaat op een festival dan duurt dat wat langer.
Oud 08-06-2006, 07:53
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Al Murphy schreef op 08-06-2006 @ 00:41 :
Je hebt blijkbaar gedurende pinkpop al niks anders gedaan dan op en af sms'en, dus het zou me niks verbazen als ie dat beu is voor de rest van de week. En als ik het verder goed begrijp is die kerel pas dinsdag van pinkpop teruggekomen, hebben jullie je een dag platgebombardeerd met - allemachtig - sms'jes, en ben je nu in paniek omdat er een dag geen sms'jes waren? Mwa, 'k zou niet weten waarom er iets aan de hand moet zijn. Maar je hebt zijn telefoonnummer toch? Waarom bel je dan niet gewoon even, als je 'm nog eens wil spreken?
Ten eerste is het hij die mij steeds smste, niet andersom.
En waarom ik denk dat er iets aan de hand zou zijn; ik smste hem de vraag of ik zijn msnadres mocht. Daar heeft hij niet op geantwoord. Het dus niet dat ik het 'gewoon' raar vind dat hij niks meer uit zichzelf laat horen.

@Vice: hij is geen homo, dat weet ik zeker.

Anyway, als ik vandaag nog niks gehoord heb bel ik 'm even.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2006, 10:26
cornershop
cornershop is offline
Citaat:
Anton aus Tirol schreef op 08-06-2006 @ 00:54 :
Jee, je hebt al anderhalve dag niets meer van hem gehoord!! ... Dan zou ik me toch ook ernstig zorgen gaan maken. ...Kom op, het is maar anderhalve dag!

dit.
+ echt NIET gaan smsen waarom hij niks terug stuurt. Dat is zo stom.
Oud 08-06-2006, 12:31
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
cornershop schreef op 08-06-2006 @ 11:26 :
dit.
+ echt NIET gaan smsen waarom hij niks terug stuurt. Dat is zo stom.
True, dan zou ik 'm altijd nog even bellen ipv smsen.

En nogmaals: ik vind het echt niet raar om anderhalve dag niks van iemand te horen, maar wel als ik een smsje met een VRAAG heb gestuurd, en dan ook nog eens een vraag die inhoud heeft.

Nou, een uurtje geleden kreeg ik van hem een smsje met: mijn mail is (z'n mailadres). Beetje kortaf, maar goed. Ik voeg 'm vanavond wel toe en dan zie ik wel wat er van komt.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2006, 12:38
Kikkertje :D
Kikkertje :D is offline
Je kant toch vragen: is er iets? je bent zo stil...
Met citaat reageren
Oud 08-06-2006, 15:28
Verwijderd
Citaat:
Kikkertje schreef op 08-06-2006 @ 13:38 :
Je kant toch vragen: is er iets? je bent zo stil...
alsof je je hart gaat luchten bij iemand die je amper kent
Met citaat reageren
Oud 08-06-2006, 16:43
Crimson
Crimson is offline
Hopelijk issie vanavond op msn.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2006, 17:50
NoDoubt
NoDoubt is offline
Citaat:
Crimson schreef op 08-06-2006 @ 17:43 :
Hopelijk issie vanavond op msn.
succes
Met citaat reageren
Oud 08-06-2006, 18:01
Verwijderd
Hee cool, ik was ook op pinkpop
Ik denk dat je je te druk maakt, msn vanavond met hem en dan zie je het wel.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2006, 19:54
Lilything
Lilything is offline
Wtje, ik ken dat wel wat je beschrijft
en in je hoofd speel je de hele tijd die wandeling af etc,
maar wat je je niet realiseert is dat je zoveel 'meer' ervan maakt dan het eigenlijk is. Ik wil niet zeggen dat het 'niets' is, maar je maakt er 'teveel' van

Het lastige is dat het hierna altijd zal gaan om jullie tweeen, terwijl het prettiger is als je elkaar net leert kennen om in een groep zijn enzo, zonder direct met elkaar ofzo zo 'close' te moeten zijn. Anders beloof je elkaar misschien teveel (of juist te weinig) in sms en krijg je er later toch wat bedenkingen bij etc.

Dus mijn enige voorstel is dat je hem ergens meevraagt (bijv. met zijn vriend erbij) bij 1 of andere happening bij jullie in de buurt, en dan zorgen dat die vriend van hem wel btje aansluiting vindt bij je vriendin (anders issut zo lullig voor je vriendin) en dan moet het wel een leuke happening, concert zus en zo, kermis? 1 of andere markt, iets speciaal van jullie streek whatever? Stel dat nou niet te lang uit, want vaak is echt contact toch t beste testmiddel (dan voel je zelf ook wel of t goed zit

Ohja, en niet jaloers zijn als je vriendin straks n setje vormt met die vriend van hem en hij bijvoorbeeld niet met jou
Oud 08-06-2006, 20:35
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Lilything schreef op 08-06-2006 @ 20:54 :
Wtje, ik ken dat wel wat je beschrijft
en in je hoofd speel je de hele tijd die wandeling af etc,
maar wat je je niet realiseert is dat je zoveel 'meer' ervan maakt dan het eigenlijk is. Ik wil niet zeggen dat het 'niets' is, maar je maakt er 'teveel' van

Het lastige is dat het hierna altijd zal gaan om jullie tweeen, terwijl het prettiger is als je elkaar net leert kennen om in een groep zijn enzo, zonder direct met elkaar ofzo zo 'close' te moeten zijn. Anders beloof je elkaar misschien teveel (of juist te weinig) in sms en krijg je er later toch wat bedenkingen bij etc.

Dus mijn enige voorstel is dat je hem ergens meevraagt (bijv. met zijn vriend erbij) bij 1 of andere happening bij jullie in de buurt, en dan zorgen dat die vriend van hem wel btje aansluiting vindt bij je vriendin (anders issut zo lullig voor je vriendin) en dan moet het wel een leuke happening, concert zus en zo, kermis? 1 of andere markt, iets speciaal van jullie streek whatever? Stel dat nou niet te lang uit, want vaak is echt contact toch t beste testmiddel (dan voel je zelf ook wel of t goed zit

Ohja, en niet jaloers zijn als je vriendin straks n setje vormt met die vriend van hem en hij bijvoorbeeld niet met jou
Toen we zolang gepraat hadden waren we samen. Ik heb hem eigenlijk in mijn eentje ontmoet. Mijn vriendin stond er naast, maar die heeft verder niet echt met hem gepraat. Daarna zijn we samen naar buiten gegaan en hebben we dus lang samen gepraat, zonder andere mensen erbij. De volgende dag waren we pas met z'n 4en. Ik voel me dus totaal op me gemak met hem alleen, omdat we toch zo'n 8 uur samen hebben doorgebracht samen. Ik vond juist dat ik makkelijker met hem kon praten zonder iemand erbij, een gesprek met zijn 2en voeren is makkelijker dan met z'n 4en. Ik ken hem om het kort te zeggen dus buiten een groep.

Anyway, hij is nog niet online geweest. Begin steeds meer te denken dat er iets is met een eventuele vriendin, misschien dat z'n huidige relatie bijvoorbeeld net uit is. Maargoed. Ik wil 'm iig meevragen naar een concert, als het tenminste 'klikt' op msn én als hij geen vriendin heeft.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2006, 20:43
Verwijderd
Wacht eerst eens even rustig voordat jeje druk gaat maken.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2006, 20:51
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 08-06-2006 @ 21:43 :
Wacht eerst eens even rustig voordat jeje druk gaat maken.
Doe ik ook, maar hij moet gewoon op msn komen! (oftewel, ik maak me wel druk ja)
Met citaat reageren
Oud 08-06-2006, 21:03
Verwijderd
bellehhhh
Met citaat reageren
Oud 08-06-2006, 21:04
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Surprise schreef op 08-06-2006 @ 22:03 :
bellehhhh
nah, niet nu ik net z'n msn heb. alhoewel, ik zou 'm wel erg graag willen bellen en willen zeggen: zo, heb je nou een vriendin of niet, en zo niet....
Met citaat reageren
Oud 08-06-2006, 21:09
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Crimson schreef op 08-06-2006 @ 22:04 :
nah, niet nu ik net z'n msn heb. alhoewel, ik zou 'm wel erg graag willen bellen en willen zeggen: zo, heb je nou een vriendin of niet, en zo niet....
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

niet doen, dat is echt behoorlijk kansloos
je moet gewoon dat concert voorstellen (maar dattie wel zn eigen kaartje betaald!) en dan btje tactisch checken of die eigenlijk vriendin heeft ofzo.......als je er speciaal voor belt, nee dat kan echt niet
Oud 08-06-2006, 21:11
SkYRyDEr
SkYRyDEr is offline
Citaat:
Pierreke schreef op 07-06-2006 @ 20:27 :
Jongens zijn eikels... Die sturen nooit smsjes als ze je niet leuk vinden en de kans groot is dat je ze nooit meer ziet....

Ik zeg het zit wel goed
Oud 08-06-2006, 22:28
-(L)-
Ik ben erg benieuwd hoe dit afloopt. Ik hoop voor je dat hij snel 'n keer op msn is, als jij er ook bent
Met citaat reageren
Oud 08-06-2006, 22:46
Anton aus Tirol
Anton aus Tirol is offline
Ik zou echt niet te veel gaan bellen/sms-en/msn-en whatever met hem... je claimt hem dan veel te veel en dat werkt waarschijnlijk alleen maar afstotend (je kent hem nog maar een paar dagen hè )
Oud 08-06-2006, 22:56
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Happyyy schreef op 08-06-2006 @ 23:28 :
Ik ben erg benieuwd hoe dit afloopt. Ik hoop voor je dat hij snel 'n keer op msn is, als jij er ook bent
Met citaat reageren
Oud 08-06-2006, 23:25
Verwijderd
Ga wel even posten hoe dit afloopt ja?! Dat is leuk.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2006, 11:12
Crimson
Crimson is offline
Haha, ik kon me gisteravond niet inhouden en belde 'm. En guess what, ik belde 'm wakker!! Hij lag al te slapen, want hij had ochtenddienst. Ik zei ja sorry, maar ik was zo benieuwd wat je nou bedoelde. En hij met z'n slaperige kop ooh het was niet zo boeiend hoor. Maar weet nu alsnog niet wat hij bedoelde, heb 'm maar weer verder laten slapen. Voel me nu behoorlijk dom, maar kan er opzich wel om lachen. Dit is typisch iets voor mij. Maargoed, als ie nog op msn komt vandaag zal ik wel ff mn excuses aanbieden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten