Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik denk trouwens niet dat hij een vriendin heeft. Nouja, als het mijn vriend was en hij was zo met een meisje, dan had ik 'm gedumpt. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zijn vriend zei wel iets over 'als zijn vriendinnetje/als hij een vriendinnetje heeft die hem vaker wil zien, dan vraagt hij altijd op een psychologische manier waarom' (ging over 't feit dat hij door z'n studie vaak doorvraagd), maar volgens mijn vriendin zei die vriend dat in het algemeen en niet per se over het 'nu'. En bovendien hadden ze dat dan al 100x kunnen laten vallen over eventuele vriendinnen. Hmm.. maarja, de mogelijk bestaat wel, als is 'ie klein. ![]() En leuk dat zoveel mensen hierop reageren! |
![]() |
||
Citaat:
Nouja, als dat zo zou zijn, heeft de ts iig recht op een uitleg en die heeft hij ook beloofd. Ben benieuwd!
||
![]() |
Citaat:
Het kan niet echt zijn dat 'ie een hekel aan msn heeft, want hij begon er zelf over toen ik in de trein naar huis zat en hij nog daar zat. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maargoed, ik zit nu te twijfelen tussen nu bellen of wachten. Als hij morgen nog niet terug heeft gesmst, ben ik wel redelijk teleurgesteld ja. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja dit. Het is het proberen waard toch ![]() -(mss leest hij dit topic wel ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: ik zou gewoon wachten. Anderhalve dag uitslapen na een 3-daags festival is niks. |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() En wat hij bedoelt met de rest leg ik nog wel een keer uit dat weet echt niemand op dit forum hier. Dat kun je toch gewoon recht toe recht aan vragen. Ik zie het probleem niet. En je bent ook nog bang dat bekenden dit gaan lezen... ![]() Kortom, je had dit niet moeten posten en gewoon even rustig moeten afwachten.
||
![]() |
Citaat:
![]() En waarom ik denk dat er iets aan de hand zou zijn; ik smste hem de vraag of ik zijn msnadres mocht. Daar heeft hij niet op geantwoord. Het dus niet dat ik het 'gewoon' raar vind dat hij niks meer uit zichzelf laat horen. @Vice: hij is geen homo, dat weet ik zeker. ![]() Anyway, als ik vandaag nog niks gehoord heb bel ik 'm even. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
+ echt NIET gaan smsen waarom hij niks terug stuurt. Dat is zo stom.
||
![]() |
Citaat:
En nogmaals: ik vind het echt niet raar om anderhalve dag niks van iemand te horen, maar wel als ik een smsje met een VRAAG heb gestuurd, en dan ook nog eens een vraag die inhoud heeft. Nou, een uurtje geleden kreeg ik van hem een smsje met: mijn mail is (z'n mailadres). Beetje kortaf, maar goed. Ik voeg 'm vanavond wel toe en dan zie ik wel wat er van komt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Anyway, hij is nog niet online geweest. Begin steeds meer te denken dat er iets is met een eventuele vriendin, misschien dat z'n huidige relatie bijvoorbeeld net uit is. Maargoed. Ik wil 'm iig meevragen naar een concert, als het tenminste 'klikt' op msn én als hij geen vriendin heeft. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
niet doen, dat is echt behoorlijk kansloos je moet gewoon dat concert voorstellen (maar dattie wel zn eigen kaartje betaald!) en dan btje tactisch checken of die eigenlijk vriendin heeft ofzo.......als je er speciaal voor belt, nee dat kan echt niet ![]()
||
Citaat:
Ik zeg het zit wel goed ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied topic #63 WolterB | 500 | 10-06-2007 19:55 | |
Liefde & Relatie |
Een relatie, maar niet echt Crimson | 27 | 07-07-2006 21:52 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #37 Verwijderd | 500 | 29-06-2006 09:36 | |
Lifestyle |
Wow Back Door Man | 500 | 14-06-2006 14:24 | |
Software & Hardware |
Daar is-ie weer! De IRC-funnies! Verwijderd | 40 | 28-06-2002 07:48 |