Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Verkeer & Vervoer
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2006, 13:20
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
MTpower schreef op 17-06-2006 @ 23:38 :
Als ik een auto heb haal ik die 10.000 op een jaar nooit
Dat dacht ik ook toen ik m'n Polo (benzine) kocht...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-07-2006, 22:06
Verwijderd
langzaamlopende scheepsdieselmotor
Met citaat reageren
Oud 01-08-2006, 19:54
Bonga
Bonga is offline
een tdi'tje
Oud 06-08-2006, 19:30
Pierreke
Pierreke is offline
Heb nu een VW Polo 1.9 Sdi sinds een paar dagen. Wat ik hier veel lees is dat het 'spook der traagheid' zou zijn.. Ik vind dat eigenlijk wel meevallen. De motor trekt behoorlijk soms...natuurlijk kan het niet tippen aan een benzinemotor of zware Tdi; maar spook der traagheid is absoluut niet waar!
Met citaat reageren
Oud 06-08-2006, 21:59
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Pierreke schreef op 06-08-2006 @ 20:30 :
Heb nu een VW Polo 1.9 Sdi sinds een paar dagen. Wat ik hier veel lees is dat het 'spook der traagheid' zou zijn.. Ik vind dat eigenlijk wel meevallen. De motor trekt behoorlijk soms...natuurlijk kan het niet tippen aan een benzinemotor of zware Tdi; maar spook der traagheid is absoluut niet waar!
dat hangt nogal af van wat je gewend bent, denk ik. Als je dagelijks rijdt in een auto die in 10 seconden of minder op de 100 zit, dan vind je zo'n sdi gewoon traag.

als ik een week in mn moeders auto - 3 cilinder swift automaat - gereden heb, en ik stap dan weer in mn eigen auto, schrik ik me rot van de reactie op t gaspedaal. Andersom ook, snelheid en traagheid wennen allebei, lijkt me.

Overigens is zo'n SDI best een goede keuze hoor. Maar toch, als ik invoeg achter een sdi dan zit ik meestal heel erg vlot op de linkerbaan.
Oud 07-08-2006, 12:51
Pierreke
Pierreke is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 06-08-2006 @ 22:59 :
dat hangt nogal af van wat je gewend bent, denk ik. Als je dagelijks rijdt in een auto die in 10 seconden of minder op de 100 zit, dan vind je zo'n sdi gewoon traag.

als ik een week in mn moeders auto - 3 cilinder swift automaat - gereden heb, en ik stap dan weer in mn eigen auto, schrik ik me rot van de reactie op t gaspedaal. Andersom ook, snelheid en traagheid wennen allebei, lijkt me.

Overigens is zo'n SDI best een goede keuze hoor. Maar toch, als ik invoeg achter een sdi dan zit ik meestal heel erg vlot op de linkerbaan.
Daar heb je denk ik wel gelijk in..
Met citaat reageren
Oud 08-08-2006, 00:48
LB06
LB06 is offline
Citaat:
Pierreke schreef op 07-08-2006 @ 13:51 :
Daar heb je denk ik wel gelijk in..
Snelheid is relatief...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren