![]() |
||
Citaat:
![]() Zal wel komen doordat ik twee keer vogelpoep op mijn hoofd heb gekregen en laatst nog op mijn broek.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Spermatofobie of spermofobie - angst voor sperma.
Venustrafobia - angst voor mooie vrouwen. Stasibasifobie - angst om te lopen. Stasifobie - angst om op te staan. Sinistrofobie - angst voor linkshandigheid Phobofobie of phobofobia - fobie-fobie, angst voor fobieën. ![]() ![]() Optofobie - angst om te kijken. Logofobie - angst voor woorden. Levofobie - angst voor dingen aan de linkerkant van het lichaam. Hippopotomonstrosesquippedaliofobie - angst voor lange woorden ![]() ![]() Arachibutyrofobie - angst voor pindakaas die aan het gehemelte blijft plakken. Allodoxafobie: Angst voor opinies http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_fobie%C3%ABn Hoe verzin je het allemaal ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Anglofobie - afkeer of een gevoel van angst voor alles wat met Engeland of het Engels te maken heeft. Leuk als smoes tegen de leraar engels. ![]() Catoptrofobie - angst om zichzelf in de spiegel te zien, of angst voor spiegels; spiegelvrees. Clinofobie - angst voor bedden of om naar bed te gaan. Eibofobie - angst voor palindromen. ![]() Eufobie - angst voor goed nieuws. Francofobie - angst voor Frankrijk, Frans of de Franse cultuur. Kinesofobie of kinesiofobie - angst om te bewegen. Leukofobie - angst voor de kleur wit Onomatofobie - angst voor het uitspreken van bepaalde woorden. Wat lijkt me dat kut om te hebben zeg. Dan is d'r ook nog angst om te p00pen, plassen, leren, slapen enzovoort. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ontopic: stikken ook en telefoneren ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar, ik heb de laatste tijd een steeds grotere angst voor de telefoon, althans, als hij gaat. ![]() Ik ben altijd bang dat het m'n werk is, of dat er iets ergs gebeurd is in de familie ofzo. Verder spinnen en vast nog wel veel meer dingen. Hou ook niet zo van lopen in een drukke stad tijdens koninginnedag ofzo, maar dat noem ik gewoon 'verstand' denk ik. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar goed, ik was toen nog een stuk jonger. Ja.
||
Citaat:
||
Citaat:
Het is niet dat ik het niet zou durven, maar het staat stiekem ook niet bovenaan mijn lijstje van dingen die ik nog even wil trotseren ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Wij deden dat ook op de basischool bloody mary. En dan de volgende dag stoer op school komen dat je dat gezegd had ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Een jaar of honderd geleden leefde in een klein stadje in Engeland de mooie Mary Worth. Ze had prachtig blond haar, ze was slim maar ook ongelofelijk arrogant, egocentrisch en ijdel, en ze wist goed dat van alle vissen in de zee, zij een van de beteren was. Ze was geobsedeerd met haar haar. Iedere avond ging ze voor de spiegel zitten en borstelde haar lokken precies honderd keer. Op een avond ging ze daar zo in op dat ze niet doorhad dat er een man in haar kast zat verstopt. Ze had het ook niet door toen hij langzaam op haar afliep. Ze had het pas door toen de man haar bij de keel greep met een mes in zijn hand. Maar hij vermoordde haar niet, wat hij deed was voor Mary veel erger. Hij sneed al haar blonde haren af. Toen de man weer weg was, raakte Mary in schock. Ze was haar haren kwijt en dus was haar leven niets meer waard. Dus, in plaats van geduldig te wachten tot het weer was aangegroeid, sneed ze haar eigen polsen door. En als je om middernacht voor de spiegel gaat staan en je haar borstelt en dan zegt: "Mary Worth, Mary Worth, Mary Worth, are you there?" dan verschijnt ze achter je, onder het bloed, en met een mes in haar hand. En reken er maar op dat ze meer van je wilt dan je haar. Muhahahahaha. Een meisje uit mijn klas had dat verhaal in groep 5 zo verteld: 'Bloody mary was de koningin van engeland en ze vermoordde heel veel mensen en als je dan voor de spiegel gaat staan en om middernacht drie keer Bloody Mary zegt, dan komt ze je vermoorden.' Hoe ze zo 5 mensen aan het huilen kreeg is me nog een raadsel ![]() Ik was vroeger trouwens wel als de dood dat de plaaggeest uit bassie en adriaan onder mijn bed zat. ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Probleem met gym Ji-Hyun | 57 | 17-02-2013 21:25 | |
Psychologie |
Ontspannen Snebbeltje | 10 | 27-11-2012 00:06 | |
Psychologie |
enquete Judy2 | 69 | 16-05-2005 08:42 | |
Lifestyle |
meeting Verwijderd | 295 | 27-05-2004 08:23 | |
Verhalen & Gedichten |
[serieus manifest met lichte ironie] Zat Van De Wereld En Alle Mensen Erin juliettebinoche | 11 | 04-03-2004 18:16 | |
De Kantine |
Wat is jouw fobie? Multilot | 150 | 22-12-2003 14:47 |