Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-07-2006, 09:30
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 30-06-2006 @ 16:33 :
Niet altijd natuurlijk, als beiden lelijk zijn en een natuurlijke afkeer van elkaar hebben, dan kan het best goed gaan. In de praktijk zal dat echter niet zo vaak voorkomen, tenzij de vriendschap heel oppervlakkig is.
Mwah je hoeft niet eens allebei echt lelijk te zijn. Zolang er maar geen seksuele spanning hangt.
Oud 05-07-2006, 09:34
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 05-07-2006 @ 10:30 :
Mwah je hoeft niet eens allebei echt lelijk te zijn. Zolang er maar geen seksuele spanning hangt.
Ja, maar in 99% van de gevallen zal er een een-op-een relatie zitten tussen seksuele spanning en uiterlijk.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2006, 09:43
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 05-07-2006 @ 10:34 :
Ja, maar in 99% van de gevallen zal er een een-op-een relatie zitten tussen seksuele spanning en uiterlijk.
Jawel. Toch ken ik genoeg mannen die in het algemeen als knap worden beschouwd waar ik een prima vriendschap mee kan hebben en toch echt niet iets anders wil. (waarmee ik niet bedoel dat ik die andere 1% ben, maar dat knap zijn en aantrekkelijk zijn, niet helemaal 100% aan elkaar gelinkt zijn)

Daarnaast als we uit gaan van seks in een vriendschap, gaan we uit van een vriendschap waar die aantrekkingskracht wel bestaan neem ik aan. Stel nou dat die wel bestaat op een vrij onschuldig niveau, so what? Dat maakt een vriendschap nog niet onmogelijk imo. ('t is ook maar wat je onder "normale vriendschap" verstaat natuurlijk) Maar goed, dan heb je die aantrekkingskracht sowieso al.. en kies je ervoor om seks met diegene te hebben.. tja, dat kan inderdaad minder goed uitpakken dan gehoopt. 't Hoeft niet. Zoals met vrijwel alles. Typisch zo'n onderwerp waarbij er dan 10 zeggen: niet geprobeerd, 10 zeggen: werkte slecht en 10 zeggen: werkte goed. *shrug*
Oud 05-07-2006, 10:03
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 05-07-2006 @ 10:43 :
Jawel. Toch ken ik genoeg mannen die in het algemeen als knap worden beschouwd waar ik een prima vriendschap mee kan hebben en toch echt niet iets anders wil. (waarmee ik niet bedoel dat ik die andere 1% ben, maar dat knap zijn en aantrekkelijk zijn, niet helemaal 100% aan elkaar gelinkt zijn)
Idd... Een vriend van mij is echt zo'n typetje waar de meeste meisjes wel op vallen. En dat bevestigt hij dan ook door met veel meisjes te zoenen. Nu heb ik een keer met hem gezoend en dat heeft mij dus bevestigd dat ik absoluut nulkommanadanoppesniks voor hem voel wat meer dan vriendschap is. Ik moest dan ook op een gegeven moment gewoon lachen omdat het zo raar was.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten