Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-06-2006, 13:29
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 26-06-2006 @ 14:09 :
Dat bedoel ik en let op je bloeddruk, het was immers maar een grapje
Het is zo vervelend als hetzelfde grapje door verschillende nitwits gemaakt wordt welke blijkbaar duidelijk niet het topic lezen, en zodoende het topic ernstig vervuilen.

maw, als je niks nuttigs in te brengen hebt, kijk dan voortaan even of het domme grapje van je toevallig neit al enkele keren gemaakt is. Met het niveau van lui die dit soort grapjes posten in gedachte, is de kans zeer groot dat je gewoon weer het zoveelste kudde schaap bent wat even moet blaten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-06-2006, 13:43
Verwijderd
Het zijn gewone jongens op een avondje uit, daar hoort dit soort plezier bij. Geef ze een lolly en volgende week kunnen ze weer.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2006, 13:49
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 26-06-2006 @ 14:43 :
Het zijn gewone jongens op een avondje uit, daar hoort dit soort plezier bij. Geef ze een lolly en volgende week kunnen ze weer.
Maar waarom moeten ze dan leeftijdsgenoten pakken? Als ze dan nog bejaarden zouden vermoorden zou dat goed zijn tegen de vergrijzing, maar dit...
Oud 26-06-2006, 18:40
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 26-06-2006 @ 14:49 :
Maar waarom moeten ze dan leeftijdsgenoten pakken? Als ze dan nog bejaarden zouden vermoorden zou dat goed zijn tegen de vergrijzing, maar dit...
Ja hee, die hebben het land groot gemaakt hoor
Met citaat reageren
Oud 26-06-2006, 20:17
MB
MB is offline
Citaat:
MTpower schreef op 26-06-2006 @ 02:06 :
Het zou je kind maar zijn...
Doodmartelen die gasten
Hahaha, dat is inderdaad de meest eerlijke manier van rechtsspraak...
Oud 26-06-2006, 23:48
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 26-06-2006 @ 19:40 :
Ja hee, die hebben het land groot gemaakt hoor
Welk land hebben ze Groot gemaakt? Great Britain? Misschien moet je even in het achterhoofd houden hoe groot GB was toen de Britse bejaarden geboren werden en hoe groot het nu is
Oud 27-06-2006, 00:20
Verwijderd
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 27-06-2006 @ 00:48 :
Welk land hebben ze Groot gemaakt? Great Britain? Misschien moet je even in het achterhoofd houden hoe groot GB was toen de Britse bejaarden geboren werden en hoe groot het nu is
Allemaal de schuld van de communisten
Met citaat reageren
Oud 27-06-2006, 00:32
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
MB schreef op 26-06-2006 @ 21:17 :
Hahaha, dat is inderdaad de meest eerlijke manier van rechtsspraak...
Ik weet niet wat hij heeft gekregen, maar zwaar genoeg kan het niet geweest zijn.
Moordenaar straks weer vrij, kan vrolijk verder met zijn leventje terwijl hij het leven van toch minimaal 3 mensen totaal verwoest heeft.
Waarschijnlijk zal die vriend die erbij was ook nog wel (flink) wat emotionele schade op hebben gelopen.
Oog om oog tand om tand, afmaken die lui
Oud 27-06-2006, 11:38
JJB
JJB is offline
Beetje walgelijk op tv, maarja je hoeft er niet naar te kijken..

Wel een brute moord overigens, die jongens verdienen straf!
Met citaat reageren
Oud 27-06-2006, 12:26
The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Ik hoop dat die gasten echt door de hel gaan daar in die gevangenis. Hopelijk worden ze daar echt hard afgeslagen en slecht behandeld.
Oud 27-06-2006, 14:01
Inga
Inga is offline
Sjuusj dat soort mensen moet dus echt voorgoed opgesloten worden .. Ze slaan uit het niets op die jongens in!
Verder vind ik het wel goed dat dit soort beelden (mits niet te vaak) uitgezonden worden, omdat hierdoor de discussie sneller op zal laaien. Zo zullen andere (jongeren) zien dat dit echt niet kan (ik kan me niet voorstellen dat iemand dit soort beelden stoer vindt ofzo) én dat ze in de gaten gehouden worden
Oud 27-06-2006, 17:56
Verwijderd
Tuurlijk mag dit uitgezonden worden als de familie hier zelf om vraagt. Die lui mogen van mij aan het gas en ik hoop inderdaad dat ze het erg zwaar krijgen in de gevangenis. Ik vraag me overigens wel af of die andere twee jongens zich er van bewust waren dat die eikel zou gaan steken met een mes, want het lijkt mij alsof het in eerste instantie niet het idee was om te gaan moorden..

Anyway, ophangen die handel. Of misschien is dat human-antfarm idee ook wel mooi.. Dan leren we er ook nog iets van.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2006, 21:56
Jazzy-me
Jazzy-me is offline
Goed dat ze deze beelden uitzenden om zo de bevolking te confronteren met hoe het echt gaat. Aan de andere kant ook weer niet i.v.m. criminal minds die hier juist hun inspiratie uit halen...
Oud 27-06-2006, 22:04
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Jazzy-me schreef op 27-06-2006 @ 22:56 :
i.v.m. criminal minds die hier juist hun inspiratie uit halen...
Ik denk dat dat een verwaarloosbaar risico is.

Echter wat het wel doet is het allemaal wat normaler maken. De stille mars is allang niet meer vanzelfsprekend.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2006, 06:40
juno
juno is offline
Copycat gedrag is helaas wel degelijk een factor die je mede in overweging moet nemen als je besluit om dit soort beelden wereldkundig te maken.

Het is nu een trend om je kinderen te vermoorden en jezelf van kant te maken als je het niet meer ziet zitten. Steeds vaker lees je een dergelijk verhaal in het nieuws. Voor mensen die in een dergelijke situatie zitten wordt de drempel om zoiets te doen op die manier lager. Waar een schaap over de dam is, volgen er meer.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten