Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-07-2006, 22:34
Dotcom
Dotcom is offline
Als je vriend je echt leuk had gevonden en verliefd was, had hij zeker aan je gedacht en wilde zo snel mogelijk bij je zijn. Dan had hij je zeker gesmst.

Ik vermoed dat hij je gewoon voor "erbij" heeft maar verder geen ruk om je geeft. Dat hij verzekerd is van iemand met wie hij af en toe kan neuken.

Ik ken die mannen.
Oud 03-07-2006, 22:37
zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Lilything schreef op 02-07-2006 @ 17:45 :
ja sorry iets subtielers kon ik er niet van maken

maar fijn dat het goed is enzo en als jullie gelukkig zijn dan is t toch goed

Citaat:
Dotcom schreef op 03-07-2006 @ 23:34 :
Als je vriend je echt leuk had gevonden en verliefd was, had hij zeker aan je gedacht en wilde zo snel mogelijk bij je zijn. Dan had hij je zeker gesmst.

Ik vermoed dat hij je gewoon voor "erbij" heeft maar verder geen ruk om je geeft. Dat hij verzekerd is van iemand met wie hij af en toe kan neuken.

Ik ken die mannen.
en jij kan echt beter je mond houden als er alleen maar dit soort onzin uit komt
Je kan goed een avondje zonder je vriendin mag ik hopen
en als dit sarcastisch was *wat ik stiekem hoop* dan heb ik niets gezegd

Laatst gewijzigd op 03-07-2006 om 22:40.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2006, 23:02
Fine
Fine is offline
Ik vind het ook echt niet leuk hoor, als je een afspraak met iemand hebt en die komen later/niet en laten niks van zich horen.
Oud 04-07-2006, 01:19
Verwijderd
Citaat:
Trinity schreef op 02-07-2006 @ 02:27 :
Om 01:45 kreeg ik een hele vrolijke sms met daarin de vraag van hem of ik nog naar de stad kwam. Ik heb te kennen gegeven dat ik al lag te slapen en geen behoefte meer had me helemaal aan te kleden om in de stad te hangen.

MAAR DIT IS WAT IK ECHT VOELDE: boosheid en verdriet,
Vanaf die passage nam ik je niet meer serieus :')
Met citaat reageren
Oud 04-07-2006, 10:08
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 02-07-2006 @ 08:45 :
en jij kan hem niet even sms-en om te vragen hoe of wat? Je doet dit jezelf aan hoor...
mee eens.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2006, 12:53
pyres
pyres is offline
Citaat:
bumhug schreef op 02-07-2006 @ 04:13 :

MAAR DIT IS WAT IK ECHT DENK: je bent labiel en je vriend heeft alle recht je te behandelen als de hond die je bent. Je hoort je plaats te kennen en dankbaar te zijn dat je uberhaupt nog een smsje krijgt want voor hetzelfde geld verlaat hij je voor een van de honderden knappere vrouwen bij het uitgaan.
Tsss vrouwen van tegenwoordig, niet normaal. Ik stel ook voor dat je je abonnement van de Yes! opzegt en wordt het onderhand nog geen tijd om zwanger te worden?
Oud 04-07-2006, 13:29
Amaranthe
Amaranthe is offline
Verwachtte je vriend dat je om één uur helemaal klaar stond om naar de stad te gaan?
Nou, blij dat alles weer oké is en in het vervolg kan je zelf een sms sturen als je duidelijkheid wil.
Oud 04-07-2006, 14:03
Verwijderd
Ik dacht wel meteen toen ik las van die barbeque en daarna nog de stad in, van: "hmm.. na zo'n barbeque wordt het toch meestal vrij laat? Dan ga je dus blijkbaar laat nog de stad in."

Dus in het vervolg zou ik wel even vragen van "Denk je dan niet dat het (te) laat zal worden met die barbeque? Laat even op tijd weten of we nog de stad in gaan."
Met citaat reageren
Oud 04-07-2006, 14:24
Verwijderd
ik zit me af te vragen waarom ik dit allemaal gelezen heb
Met citaat reageren
Oud 04-07-2006, 16:46
Verwijderd
ja ik ook eigenlijk. hoewel ik de 'MAAR DIT IS WAT IK ECHT VOEL' wel pakkend vond.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2006, 18:03
***ailá***
***ailá*** is offline
nou... even een vraagje dan... mij is iets soortgelijks overkomen, en het liep een beetje uit de hand, nu hebben we vreselijke ruzie. Ik heb mijn excuses aangeboden, geprobeerd dingen uit te leggen, maar hij wil niet meer. Voorlopig, althans hij zegt: De tijd zal het uitwijzen. Wat moet ik doen? En het kan toch niet zo zijn dat alles voorbij is na iets als dit? Als je om elkaar geeft kun je er toch uitkomen....
Met citaat reageren
Oud 06-07-2006, 18:40
Estar
Estar is offline
Citaat:
***ailá*** schreef op 06-07-2006 @ 19:03 :
nou... even een vraagje dan... mij is iets soortgelijks overkomen, en het liep een beetje uit de hand, nu hebben we vreselijke ruzie. Ik heb mijn excuses aangeboden, geprobeerd dingen uit te leggen, maar hij wil niet meer. Voorlopig, althans hij zegt: De tijd zal het uitwijzen. Wat moet ik doen? En het kan toch niet zo zijn dat alles voorbij is na iets als dit? Als je om elkaar geeft kun je er toch uitkomen....
Ik ben het met je eens dat het niet voorbij kan zijn door dit, ik denk dat er meerdere dingen hem erg dwars zit.
Vraag een goed gesprek met hem aan, als hij van je houd doet hij dit wel.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2006, 18:45
Haligh
Haligh is offline
zeikerd.
ga voortaan wat doen met iemand anders en als hij belt bepaal je dan maar of je nog meegaat of wat.
ga niet thuis als een hondje zitten wachten zeg, muts.
Oud 09-07-2006, 12:10
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Citaat:
***ailá*** schreef op 06-07-2006 @ 19:03 :
Nobody likes a quitter! (en dan heb ik het nu over hem) Je hebt je excuses aangeboden! Wat wil hij nou nog meer?
Voorlopig? There's no time like the present! Ik hou zelf niet van mensen die het morgen of volgende week of over een maand willen uitpraten. De tijd zal het uitwijzen zegt hij. Yeah right! OVer een tijdje weet jij alle details niet meer. MAW kan je nog lekker 500 keer je excuses maken. Nee hoor, we praten het NU uit en anders bekijkt hij het maar. Je wilt toch wel iemand die je serieus neemt??
Als je om elkaar geeft kun je er toch uitkomen? Als je om elkaar geeft, praat je het ook gelijk uit, want je wil helemaal geen ruzie met je vriend of vriendin! Zeker niet over zoiets kleins als dit!
Reageren

Regels voor berichten