Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Vorige keer, dinsdagavond, had ik beloofd kwart over 10 thuis te zijn (Jaa, het mocht een kwartiertje later) maar ik kwam half 11 thuis. Ze waren best nijdig en de volgende keer moest ik gewoon weer om 10 uur thuis zijn. Gisteravond was ik alleen met m'n pa in de tuin. Ik: 'Pa? Mag ik morgenavond iets later thuiskomen? We gaan voetbal kijken op tv en dat word later dan 10 uur.' Pa: 'Nee, daar hebben we het al over gehad, je moet 10 uur thuis zijn, punt uit.' Ik: 'Ja maar, ik word thuis gebracht, kheb m'n mobiel bij me, en de volgende dag kan ik uitslapen. Wat is daar dan nog op tegen?' Pa: 'De vorige keer was je ook al laat, je moet blij zijn dat je nog weg màg.' Ik kon nog wel meer tegenspreken maar dat had toch geen nut. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als die jongen het stom vindt, gewoon je ouders de schuld geven (is toch ook zo?) |
![]() |
||
Citaat:
'k Weet zeker dat als ik vanavond en andere keren gewoon goed op tijd kom, ze later (hopelijk) wat soepeler worden! ![]() Kheb zin in vanavond, ben echt zo benieuwd..!! ![]() Hij heeft geen mobiel trouwens en geen msn, anders kon ik hem er nog aan herinneren.. Maar hij zal het wel niet vergeten denk ik. P.s over iets heel anders; Hoe doe je zo'n foto van jezelf bij je gebruikersnaam (beetje vaag uitgelegd)? ![]() xxxKUsJe.xxX
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Veel succes verder, volgens mij komt het allemaal wel goed ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
aangezien je hem nu al een poosje kent er toch duidelijk wel wederzijdse interesse is (anders zou hij je niet telkens opnieuw willen zien ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() @Martina: Maak je er maar niet te druk om, zoiets kan toch gebeuren? Zijn moeder zal je nou echt niet ineens als een mafkees gaan bekijken en hij zelf al helemaal niet. Bel hem gewoon weer eens op en vertel (wat vedetje al zegt) dat je je vergist hebt en dat je dat een beetje dom vond van jezelf. Hij vindt dat waarschijnlijk alleen maar schattig. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
bel gewoon.. ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Natuurlijk zou ik, als hij zoiets zou doen, niet erg vinden. Ik zou het schattig vinden. Maarja, misschien zijn jongens daarin sneller beledigd. ![]()
Laatst gewijzigd op 10-07-2006 om 17:54. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Haha, no worries.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Mag niet met ze omgaan foreveryoung16 | 4 | 22-07-2015 22:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Doorschrijven of niet? l-i-e-n-n-e | 7 | 30-06-2008 19:02 | |
Liefde & Relatie |
Vervolg op: 'Vanavond gaan of niet?' martina1991 | 54 | 05-09-2006 11:00 | |
Liefde & Relatie |
Zou ik gaan of niet...? Soms | 28 | 01-10-2005 20:24 | |
Liefde & Relatie |
ligt dit nou aan mij of? Aguy | 24 | 21-07-2003 14:23 | |
Films, TV & Radio |
vanavond (23/12) Dirty Dancing, moeite waard of niet? marlies | 19 | 27-12-2002 20:06 |