![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Of de uitsrpaak nu moord of doodslag was, dat laat ik in het midden. Het verhaal is serieus op tv geweest..
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar meestal ga ik rustig aan mijn gas loslaten, tot ik tien à twintig kilometer onder de maximum snelheid zit, en als ze er dan nog niet voorbij zijn kijken of ze door hebben dat ze afstand moeten nemen. Zo niet kan ik vaak nog veel langzamer.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die klever zit dan al links van je en heeft zo goed als géén ruimte om uit te wijken mocht dat nodig zijn om welke reden dan ook. Komt bij dat ook niemand dat verwacht, als je je er zo aan ergert, ga langzamer rijden en laat de klever voorbij, dan heb je er meteen geen last meer van. De manier die jij beschrijft kan, als ik het goed onthouden heb, gestraft worden omdat jij andere weggebruikers niet willens en wetens in gevaar mag brengen en dat is nou precies wat jij doet. |
![]() |
||
Citaat:
hij trapte immers niet op de rem, met het idee 'dan ga je dood'. (dus geen voorbedachte rade). ontopic : wat ik bij bumperklevers doe... 1) langzamer gaan rijden 2) gebruik maken van de middelste vinger ( ![]() 3) remmen of, als dr weer eens een lease-golfje denkt leuk te zijn door een alfa te gaan plagen 4) remmen, zodat de golf-rijder ook af moet remmen. dan ff een versnelling terug en vol gas. ghehe. (overigens niet als de klever me inhaalt, natuurlijk) overigens ben ik de meeste klevers wel kwijt bij de eerste bocht of rotonde; mensen in auto's die net zo vlot door een bocht kunnen rijden kleven over het algemeen niet, die hebben je allang ingehaald. overigens kun je WEL schuldig bevonden worden als je zonder reden HARD remt en daarbij een ongeluk veroorzaakt. een remtipje mag wel. (ook remmen voor een dier oid mag wel, trouwens.) laatste punt : het aantal mensen hier dat denkt dat je 'harder en zachter' kunt gaan rijden, is schrikbarend. Zacht, dat zeg je van een eitje, niet over snelheid. je kan wel langzamer gaan rijden, niet 'zachter'.
|
|