|
|
Bekijk resultaten poll: Wie wint de Champions League 2006-2007 | |||
Barcelona |
![]() ![]() ![]() ![]() |
13 | 14.29% |
Real Madrid |
4 | 4.40% |
Arsenal |
4 | 4.40% |
Chelsea |
21 | 23.08% |
Manchester United |
7 | 7.69% |
Internazionale |
8 | 8.79% |
Olympique Lyon |
9 | 9.89% |
Bayern München |
2 | 2.20% |
Andere club |
23 | 25.27% |
Aantal stemmers: 91. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
net goed voor die portugezen ... nee ik ben er nog steeds niet overheen ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar ik vermoed dat dat er niet inzit...
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Neemt niet weg dat het belachelijk is dat de FIFA én UEFA zich boven de wet opstellen en regels in hun statuten opnemen die echt belachelijk zijn. Om al helemaal niet te spreken over de daaraan verbonden consequenties.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
0-0, ach ja, niet vekeerd tegen de op papier sterkste tegenstander van de poule. Beide ploegen konden niet overtuigen, maar wat PSV bij vlagen liet zien was wel redelijk tot goed.
![]() Jammer genoeg niet aanwezig geweest trouwens. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mooi voor Lyon ja, maar ondanks de rijke historie en het sterrenelftal van Real Madrid vind ik het resultaat van deze wedstrijd niet superverrassend, Lyon is de laatste jaren op internationaal niveau goed op dreef, terwijl Real Madrid het internationaal gezien minder goed doet dan de jaren ervoor.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Omdat anders een clubje als Gil Vicente dat degradeert omdat het onrechtmatig een speler opstelt zich toch kan handhaven op het hoogste niveau.
Het beste voorbeeld van inmenging van politiek met voetbal is natuurlijk het bosman arrest waardoor het voor Nederlandse clubs onmogelijk is geworden om een Europese top club te zijn. Of zoals de Belg Defour vorige zomer zijn club naaide en praktisch gratis kon overstappen door de "wet van '78". Stel je voor dat Juventus tegen de burgerrechter onder hun straf uit was gekomen... Als je professioneel voetbal wilt spelen moet je maar gewoon de regels van de nationale bond, de FIFA en de UEFA respecteren. Edit: het is nu trouwens ook mogelijk om je geschillen voor de rechter te leggen; de consequentie alleen is dat geen enkel team van je land meer internationaal mag voetballen. Laatst gewijzigd op 15-09-2006 om 20:48. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar dan mag je plots niet bij dat nieuwe werk aan de slag, omdat je oude baas eerst geld van dat nieuwe werk wilt zien! Dat is toch compleet absurd. ![]() Ander voorbeeld: stel, ik heb een marktkraam, en ruzie met de eigenaar van het kraampje naast me. Het loopt hoog op, en ik stap naar de rechter. Als ik vervolgens van de marktmeester niet meer op de markt zou mogen komen, zou dat ook absurd zijn. Het zijn losstaande zaken. In ontwikkelde landen moet het altijd mogelijk zijn om naar de rechter te stappen. Wat jij je niet realiseert is dat de kans redelijk groot is dat de rechter in het geval van Juve zegt: "De Italiaanse bond heeft volgens zijn regels gehandeld, die regels hebben jullie altijd erkent, niets aan de hand, degradatie terecht." Maar ze moeten gewoon die kans krijgen, zonder dat de Fifa begint te dreigen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Speciaal voor onze bondscoach (al trekt-ie zich daar toch waarschijnlijk niets van aan
![]() ![]()
|
Vanavond Bordeaux - PSV. Eens kijken of PSV punten mee naar Eindhoven kan nemen. Het zal moeilijk worden zonder een paar vaste waarden (Cocu, Farfan, Kluivert, al heeft die nog niets bewezen) al is deze tegenstander op papier minder dan Liverpool. Kan me trouwens voor de geest halen dat PSV het op Frans grondgebied internationaal gezien bijna nooit wint. Maja, dat hoeft natuurlijk voor vanavond niets te zeggen...
||
Verwijderd
|
Citaat:
In het prinsdom Monaco wel eens, anderhalf jaar geleden. Als je dat tot Frans grondgebeid rekent, staan ze op één overwinning op Frans grondgebeid. Heeft hij dus groot gelijk met zijn "bijna nooit". Nette regelmatige overwinning van PSV, Bordeaux lijkt me de zwakste in deze groep. Galatasaray zal moeilijker worden, maar die hebben al punten tegen Bordeaux verspeeld, en als Galatasaray ook zijn tweede wedstrijd tegen Liverpool verliest, heeft PSV daar ook al een puntje extra. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Heb niets met Inter, maar voor het Nederlandse voetbal is het wel fijner als de Russen en Portugezen niet teveel punten pakken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar gister de tweede overwinning dan, dat hebben ze goed gedaan. Knappe overwinning, petje af. ![]() Liverpool ook weer gewonnen, mooi. Heerlijk doelpunt van Crouch. ![]() Inter zal echt alle zeilen moeten bijzetten om nog in de tweede ronde te komen.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|