Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2006, 14:20
Sasbeest
Sasbeest is offline
Ergens in een dorpje hier in de buurt, eigen huisje en hopelijk een leuke vriend. Iedere dag reis ik naar Hilversum, waar ik als tolk Nederlandse gebarentaal werk bij het Jeugdjournaal.
Oud 19-07-2006, 15:29
Verwijderd
Als ik aan één opdracht een hekel had op de middelbare school, dan was het wel 'hoe zie je jezelf over 10 jaar'...
Met citaat reageren
Oud 19-07-2006, 15:31
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Over tien jaar dan leef ik waarschijnlijk nog steeds en over de rest ga ik nog even nadenken.
Oud 19-07-2006, 16:38
Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Dan ben ik ergens in de buurt van Haiti als het goed is, ik heb dan namelijk een oplossing gevonden voor het feit dat veel mensen last hebben van forum-verslaving en mijn medicijn loopt ZO goed dat ik 6 miljoen verdien en daarvan koop ik dan een eiland
Oud 19-07-2006, 16:54
Spoonie
Spoonie is offline
Dan zit ik bij defensie, waarschijnlijk als luitenant 1ste klas of kapitein bij de Marechaussee
Oud 19-07-2006, 17:13
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Spoonie schreef op 19-07-2006 @ 17:54 :
Dan zit ik bij defensie, waarschijnlijk als luitenant 1ste klas of kapitein bij de Marechaussee
Note to self: Kill Spoonie before that time.
Hoe minder Marechaussee hoe beter....
Oud 19-07-2006, 20:10
Verwijderd
Over 10 jaar zullen jullie allemaal aan mijn voeten liggen en smeken om jullie armzalige leventjes
Met citaat reageren
Oud 19-07-2006, 20:14
Spoonie
Spoonie is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 19-07-2006 @ 18:13 :
Note to self: Kill Spoonie before that time.
Hoe minder Marechaussee hoe beter....
what the hell is er mis met de Marechaussee
Oud 19-07-2006, 21:30
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Dan werk ik door de week van 9 tot 5 of later.
Voor de rest valt er nog weinig te zeggen, ligt er natuurlijk aan hoe dingen zich gaan ontwikkelen (de financiën, de woonsituatie, de liefde en de eventuele daaropvolgende relatie, nieuwe contacten / vrienden, hobby's). We'll see.
Oud 19-07-2006, 21:36
Verwijderd
Dan ben ik 28, afgestudeerd taalwetenschapper, waarschijnlijk werkloos, uhm... depressief omdat ik zie hoe het veel beter kan. En dan overleef ik het nog 70 jaar lang ofzo. :x
Met citaat reageren
Oud 19-07-2006, 21:44
DanielC
DanielC is offline
Bij Sylph in bed, slapen.

Ik weet het niet, ik zie wel wat er gebeurt.
Oud 19-07-2006, 21:58
Verwijderd
Waarschijnlijk denk ik vooruit en koop ik een éénpersoonsbed.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2006, 21:58
DanielC
DanielC is offline
Mooi, lekker knus.
Oud 19-07-2006, 22:01
Verwijderd
Ik trap hard en genadeloos.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2006, 22:06
DanielC
DanielC is offline
Kinky.

Laatst gewijzigd op 16-01-2010 om 13:39.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2006, 22:07
Verwijderd
Ik vind jou vervelend.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2006, 22:10
Magican
Magican is offline
Over 16 jaar ga ik gebukt onder de kosten van de vergrijzing, almaar stijgende energie rekening en belasting, wat weer door de vergrijzing komt.

Ook vrees ik steeds meer voor terrorisme en de economiën die nu opkomen maar dan groter zijn dan wij, waardoor de kosten voor ons nog groter worden.

Mijn moeder en ooms/tantes/kennisen zijn dan gestorven door de torenhoge kosten van de zorg en de vrienden van mij die níet vwo hebben gedaan, moeten het leger om Nederland een leger te geven waarmee we, samen met Europa/VS nog een beetje een tegenwicht bieden tegen de landen die ik in mijn vorige stukje noemde.

Verder ben ik depressief, heb ik een vrouw die me haat, drie kinderen die geen respect voor me hebben en een hond die het vertikt om buiten te schijten, maar in plaats daarvan in mijn bed schijt.

Wel heb ik dan mijn studie afgerond, maar door de neerwaartse spiraal waar de economie in zit, heb ik daar bijna niks aan.

Maar goed, dat is later.

Laatst gewijzigd op 19-07-2006 om 22:13.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2006, 22:12
Verwijderd
Oh, het scenario dus wanneer rechts aan de macht blijft.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2006, 22:24
Boate Bob
Boate Bob is offline
Over 10 jaar ben ik 28 en dus waarschijnlijk al 4 jaar dood. Dit is veroorzaakt door het volgende:

Ik ben wasmachinemonteur en raad mensen altijd calgonit aan voor iedere wasbeurt. Maar wat wil het toeval: ik word gebeld door een Duits castingbureau en gevraagd of ik niet in een van hun reclames wil spelen. Het probleem: zij vertegenwoordigen een nieuw, ander calgonit substituut, maar ze willen me er wel dubbel voor betalen.
Ik besluit het aanbod aan te nemen en ik moet in de reclame heel fake Nederlands praten zodat het net lijkt alsof iemand eroverheen praat, want dat is vertrouwd.
Net op dat moment vinden ze een machine uit waarmee mensen naar de toekomst kunnen reizen, en mijn 19 jarige zelf wordt als proefkonijn opgehaald.
Nadat ik door heb wat mijn toekomstige ik van plan is, koop ik een grote bijl en vermoord mezelf in koele bloede op de set.

Life's a bitch.

Laatst gewijzigd op 19-07-2006 om 22:28.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2006, 22:36
Verwijderd
Dat moge duidelijk zijn.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2006, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Boate Bob schreef op 19-07-2006 @ 23:24 :
Over 10 jaar ben ik 28 en dus waarschijnlijk al 4 jaar dood. Dit is veroorzaakt door het volgende:

Ik ben wasmachinemonteur en raad mensen altijd calgonit aan voor iedere wasbeurt. Maar wat wil het toeval: ik word gebeld door een Duits castingbureau en gevraagd of ik niet in een van hun reclames wil spelen. Het probleem: zij vertegenwoordigen een nieuw, ander calgonit substituut, maar ze willen me er wel dubbel voor betalen.
Ik besluit het aanbod aan te nemen en ik moet in de reclame heel fake Nederlands praten zodat het net lijkt alsof iemand eroverheen praat, want dat is vertrouwd.
Net op dat moment vinden ze een machine uit waarmee mensen naar de toekomst kunnen reizen, en mijn 19 jarige zelf wordt als proefkonijn opgehaald.
Nadat ik door heb wat mijn toekomstige ik van plan is, koop ik een grote bijl en vermoord mezelf in koele bloede op de set.

Life's a bitch.
voor niks heb ik gelezen
Met citaat reageren
Oud 19-07-2006, 22:42
Skilly
Skilly is offline
Dan ben ik 27 Dan woon ik lekker in Italië. Met een baan als analist in een chemische laboratorium. Verder weet ik niet.
Oud 19-07-2006, 22:42
fractuur
fractuur is offline
Ik hoop dat ik tegen die afstuderend arts ben, en verder.. geen idee. Ik heb in ieder geval een leuke 10 jaar achter de rug.
Oud 19-07-2006, 22:47
Severus
Severus is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 19-07-2006 @ 13:23 :
Ja, daar wonen we nu ook, en ik denk dat we niet meer weggaan
Maar we zijn een beetje aan het kijken naar huizen in de buurt, ipv een twee-kamer-appartement
Dat doet mij als Limburger deugd.
Oud 20-07-2006, 01:43
Verwijderd
Citaat:
Magican schreef op 19-07-2006 @ 23:10 :
Over 16 jaar...
Dus jij leeft nog in het jaar 2000?
Met citaat reageren
Oud 20-07-2006, 07:54
Tofke_H
Tofke_H is offline
Een beetje ouder, dikker,... maar voor de rest niet zoveel verschil.
Oud 20-07-2006, 12:31
Verwijderd
dan heb ik kinderen en rechte tanden
Met citaat reageren
Oud 20-07-2006, 12:38
Magican
Magican is offline
Citaat:
Sylph schreef op 19-07-2006 @ 23:12 :
Oh, het scenario dus wanneer rechts aan de macht blijft.
Vertel mij wat voor tovermiddel links heeft tegen een verouderende populatie, steeds minder natuurlijke hulpstoffen en andere opkomende economiën.
Oud 20-07-2006, 14:10
Hanneke
Hanneke is offline
Dan ben ik 27. Ik woon in Italie, heb een leuke baan, zwembad in de tuin. En het is altijd rond de 35 graden.
Oud 20-07-2006, 15:39
Verwijderd
Dan ben ik 28. Omg wat klinkt dat oud zeg.
Na een aantal jaar ontwikkelingswerk, reizen en studeren woon ik burgerlijk samen met de liefde van mn leven. Zijn we de bruiloft aan het plannen en stiekem al babykleertjes aan het uitzoeken.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2006, 15:42
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Dan ben ik een huurling die geen vragen stelt.
Oud 26-07-2006, 10:33
Nyawa
Dan ben ik bijna 28. Net getrouwd of verloofd, hopelijk samenwonend met mijn vriend in Groningen, nog geen kinderen. Eén of twee universitaire opleidingen achter de rug en veel verre reizen naar Australië, Azië en Zuid-Amerika. Ik hoop een baan te hebben als journaliste of redacteur, met een goed genoeg salaris om van rond te komen, af en toe uitstapjes te maken en één keer per jaar op vakantie te gaan.

Heerlijk, burgerlijke dromen .
Met citaat reageren
Oud 26-07-2006, 10:41
Verwijderd
Dan werk ik waarschijnlijk bij een of andere universiteit, ofzo.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2006, 11:04
Adgertic Z4
Adgertic Z4 is offline
Dan ben ik dus 29....
Dus dan ben ik ehm 8 jaar getrouwd. Heb waarschijnlijk al 2 kinderen.
Rij een nette peugeot. Doe zelf de boodschappen en een gedeelte van het huishouden. Zal ook wel full-time vegetariër zijn tegen die tijd...
Heb een burgelijk kutte kantoorbaan en hoop dan nog steeds op een doorbraak met m'n hardcore-band Fury of met Pop-Rock band Bulwark... Maar verder heb ik een heerlijk leven.

Huisje, boompje, beestje.
Alleen wat voor beestje... Dat weet ik niet.
Oud 27-07-2006, 19:50
Bonga
Bonga is offline
dan ben ik waarschijnlijk medewerker in het ministry of truth en besluit ik dat ik helemaal niet van Big Brother houd wat me in een lang verhaal brengt waar ik nu niet verder op in zal gaan. (het zal uiteindelijk tot mijn dood leiden..)
Oud 16-01-2010, 01:29
Verwijderd
Lieve forumbazen, gelieve niet te sluiten, het is ene serieuze up.

Hoe ver zijn jullie nu, met nog 6 jaar te gaan?
Citaat:
Dan ben ik ergens in de buurt van Haiti als het goed is, ik heb dan namelijk een oplossing gevonden voor het feit dat veel mensen last hebben van forum-verslaving en mijn medicijn loopt ZO goed dat ik 6 miljoen verdien en daarvan koop ik dan een eiland
Jij zit hopelijk nog niet op Haïti.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 01:31
Verwijderd
En dna over 6 jaar weer uppen en kijken wie gelijk heeft?

Ik hoop een wereldreis te hebben gemaakt en fulltime les te geven en misschien iets te doen in de politiek. Ligt er natuurlijk wel aan wat er allemaal op die wereldreis gebeurd.

Maar ik hoop bovenal gelukkig te zijn
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 01:32
Verwijderd
Citaat:
Ik schreef:
Als ik aan één opdracht een hekel had op de middelbare school, dan was het wel 'hoe zie je jezelf over 10 jaar'...
Pff, ik erger me aan mijn saaie antwoord van toen. Had ik nou maar wat leuks ingevuld, dan kon ik er nu commentaar opgeven.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 01:33
Verwijderd
Als ik deze pagina open krijg ik dit :

erver www.paardensportonline.nl op Protected Area vereist een gebruikersnaam en wachtwoord.

Waarschuwing: deze server vraagt om uw gebruikersnaam en wachtwoord op een onveilige manier te verzenden (basisverificatie zonder beveiligde verbinding).

Wtf is dat?

OH en ik durf voor virussen niet op die link te klikken
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 01:34
Verwijderd
Citaat:
in duitsland
Nou, dit niet dus. Ben afgekickt op Duits(land).
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 01:35
Verwijderd
Citaat:

erver www.paardensportonline.nl op Protected Area vereist een gebruikersnaam en wachtwoord.

Waarschuwing: deze server vraagt om uw gebruikersnaam en wachtwoord op een onveilige manier te verzenden (basisverificatie zonder beveiligde verbinding).

Wtf is dat?

Ik ook.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 01:43
Verwijderd
MM gemeldt.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 02:39
Verwijderd
Citaat:
*grinnik*
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 09:47
Verwijderd
Dan ben ik net een jaar weg op wereldreis, geen idee waar maar hopelijk in India of Amerika.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 10:37
Verwijderd
Citaat:
dan heb ik kinderen en rechte tanden
haha watt heb ik dit gezegd?

Nou, dat van de rechte tanden is gelukt.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 10:42
Verwijderd
Ik ben goed op schema, want ik werk nu bij een universiteit.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 11:39
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

Wtf is dat?

ik ook
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 11:41
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Over zes jaar zit ik waarschijnlijk in het laatste jaar van mijn master opera.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 11:47
Verwijderd
Citaat:
In 2010 ben ik de leider van de EU. (door staatsgreep)
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 11:51
Verwijderd
Pfoe, dan ben ik 26. Ik hoop in een leuk pandje te wonen in hartje Amsterdam, ik heb een spannende baan in het forensisch onderzoek, de leukste vriend van de wereld en 3 katten.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten