Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Moet nog steeds is uitzoeken wat ze allemaal tijdens die introweek gaan doen. Nog geen tijd gehad (zin) om t allemaal te lezen... Heb nogal een hekel aan een bepaald aantal dingen, dus anders sla ik t maar over ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() En dat krijg ik ook per 1 september ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Niks belachelijks aan, als jij de reistijd zo'n probleem vindt, ga je maar lekker aan een andere universiteit studeren. ![]() En ik moet sowieso wat langer wachten vrees ik.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Hoezo moet je sowieso langer wachten dan? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En tja, studentenwoningweb zet af en toe maar 1 zo'n woning per week op de site en daar reageren dan 200 mensen op en dan kom ik wel in de top 10, maar daar heb je dan ook niet zoveel aan.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ja, ik heb inderdaad die UvA voorrangsregeling.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Na 1,5 jaar in osdorp kwam ik midden in het centrum terecht ![]() Maar qua woningnood vergelijkbaar met nu, geloof ik.
||
Citaat:
Ik mag er maandag één komen bezichtigen, maar ik sta 8e voor die woning, dus dat wordt ook vast niks ![]() Voor een andere sta ik 5e maar die komt pas 3 oktober vrij, dus ik denk dat ik daar ook wel voor uitgenodigd zal worden. Daar stond ik eerst 10e voor, dus wie weet weigeren er weer 4 mensen. Hoop doet leven ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Nouja, zolang ze geen voorrang op de Stavangerweg woningen krijgen vind ik het best. hehe
||
![]() |
Citaat:
![]() Op de volgende woningen wel: Rode Kruislaan 10100-1535 H. Cleyndertweg 1-63 Meer & Vaart 332-534 |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Daarmee kan je trouwens ook overdrijven. Ik heb vier (!) bewijzen van inschrijving gekregenvan de VU. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
De kans zal idd wel klein zijn, maar ik zal het ff opzoeken ![]()
||
Citaat:
![]() Ik stond er eerst zelfs 13e voor, dus 12 mensen hebben geweigerd. Het is alleen niet zo voordelig wat betreft de ramen (twee van die horizontale, dus weinig licht) en het uizicht (pal voor die van mij staat een ander blok huizen). Maarja, mij boeit het niet. Helaas ben ik nu ziek terwijl ik spullen wil kopen en inpakken enzo ![]() Maarre, sorry Chloe Siere ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ik wil ooooook ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wat raar dat je dan opeens niet die regeling krijgt ![]() Maar het duurt nu vast niet lang meer voordat je er één krijgt hoor ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Het was maar een grapje hoor, meneer de moraalridder.
||
Citaat:
ga wel pas vanavond naar mn kamer toe, waar de brief zou moeten zijn. ik heb alleen weinig vertrouwen erin
||
Verwijderd
|
Citaat:
Volgens de website. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Inschrijven Vakken (UVA) *** Sido *** | 5 | 11-08-2011 09:13 | |
Studeren |
Master Journalistiek aan de UvA newmapsofhell | 1 | 15-01-2009 10:53 | |
Studeren |
Amsterdam: VU of UVA? Kevin1111 | 20 | 26-12-2008 10:51 | |
Studeren |
Kom naar de UvA Open Dag voor Medische Informatiekunde! UvA-AMC | 2 | 03-03-2008 16:45 | |
Algemene schoolzaken |
UvA Webklassen - online proefstuderen! UvA Webklassen | 13 | 12-02-2005 10:44 | |
Algemene schoolzaken |
EUR vs UVA vs VU voor Informatica&eco Wekko | 7 | 07-01-2002 18:11 |