Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-07-2001, 07:48
*lotus*
*lotus* is offline
Nou bij ons was het helemaal een pretje. Wij kregen 6 weken van te voren te horen dat we niet echt een musical gingen doen, maar dat we als thema "circus" hadden, en dan moesten we zelf maar wat acts bedenken, voor 'rollen' zorgen ed.. Jippie! Niet dus

Anyway, ik was een van de twee presentatoren (de ander was een jongen die alles uit z'n hoofd had geleerd, ik stond daar elke keer er op los te improviseren) en werd gedwongen in een paars glitterrokje met bijpassend bloesje rond te huppelen. Verder deed ik nog mee aan een clownsact, een dans (op de backstreet boys! ) en een of andere zogenaamde acrobatenact.
Het was bij elkaar zo een hele zielige vertoning en geen van de achtstegroepers vond het leuk. Maar goed...

Ik heb verder met een of ander jeugdmusical verenigingetje wel een paar groep 8 musicals gedaan; (even kort naam+mijn rol)
Drama op diamantplein (Rosalinde Hoogmoed), Alles Kidts (Roodkapje), Ja Schat Nee Schat (Juffrouw), Bingo! (Cindy)

~Indra

[Dit bericht is aangepast door *lotus* (03-07-2001).]
Oud 03-07-2001, 10:41
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Citaat:
~Catherina~ schreef:
HELP speelde wij,
het ging over een ziekenhuis,was wel grappig.
Alleen het nadeel was dat het allemaal fout ging,de cd sloeg over,de plant viel om,teksten vergeten enz. Maar het was wel een prachtjaar
Die hadden wij ook! Ik was Pam alleen de musical ging niet door omdat we de teksten maar niet wilden leren (zat in een eigenwijze klas met aso's enzo)
En er was een voorval met een leraar gebeurd was jammer, ik vond het nl. allemaal heelleuk!-x-

Oud 03-07-2001, 15:36
femme
femme is offline
BINGO!!!!
was heel leuk
Oud 03-07-2001, 17:17
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Tampert schreef:

Groep 7 speelde ik in een musical over een hotel waar een of andere crimineel zat en er kwamen amerikanen op bezoek en eehm... De lift was stuk en ik was de agent en de liftmonteur (bij elkaar wel 2 zinnen)

Paniek in de Luie Lift
Die hebben wij ook gedaan
ik moest een solo zingen waarom???

Oud 04-07-2001, 14:31
fleurtje
fleurtje is offline
Wij deden ook alles Kidts
Oud 04-07-2001, 16:03
Ingemar
Ingemar is offline
Citaat:
Moureen schreef:
Wij deden in groep acht BINGO!!!

het was een reclamebureau en daar volgde je het wel en wee van...

Mijn dchter was een van de atrice (heel aso typetje) en ik was dus haar moeder en die was ook echt aso.. was echt leuk om te spelen

Ja die deden wij ook, en ik geloof dat ik dus nog de zelfde rol als jou had ook. Ik was ook de moeder van dat meisje, ik vond het een stomme musical trouwens. Wel leuk om te izen, maar ik vond mijn rol echt stom.
Oud 04-07-2001, 17:13
laula
laula is offline
Citaat:
dystopia schreef:
Windkracht 8..

Heb ik ook gedaan! Ik was de kleuter die als eerste op moest komen, met m'n pappie, en die niet wou.
En ik was in groep zeven met die verkeersles Loes ofzo, moest een paar domme opmerkingen plaatsen, en ik sloeg bij dat liedje 'die pet past ons allemaal' nog de pet van het meisje naast me van haar hoofd. Blunder!
Wel lachen, er komt meteen weer van alles boven. Ik vond m eigenlijk best wel leuk. Die slissertjes en die badmeester (was bij ons een badjuf).
Er waait een wind
Er waait een wind
Er waait een windkracht 8

8 grote stappen op de lange ladder van de maatschappij
beginnen als de kleinste
weggaan als de grootste
wat gaan de jaren hard
o wat vliegt de tijd

En daar stopt m'n geheugen...

Oud 04-07-2001, 17:16
laula
laula is offline
Citaat:
Pebbles schreef:

Wij deden iets met confettiespektakel.. zo ging dat laatste liedje.. kweenie meer hoe ie precies heet...

[/B]
Had de klas voor ons, was inderdaad confettispektakel. Met die talkshow toch met die operazangeres? Tja dat is me bijgebleven, omdat die rol toevallig gespeeld werd door een meisje dat ik ken.

Oud 04-07-2001, 19:53
SuperNyn
SuperNyn is offline
gna!

wij hadden hoera,we zijn gestrand!

hihi, dikke lol was dat man!
vet koel.
Kat de hoofdrol!(gna!)

verder vonk t eigenlijm niet echt boeie, kwist me tekst altijd enzoow, alleen het zingen was kut!
Oud 05-07-2001, 12:10
imre
imre is offline
Wij hadden een meester die elk jaar zelf een musical in elkaar draaide. Met zelf liedjes bedenken op bv top 40 liedjes en zo. Echt heel super.
Onze musical ging over een tijdmachine. Er zaten drie kinderen in een kast (waaronder ik) en die kwamen in de Middeleeuwen terecht. Daar gebeurde allerlei rare dingen en uiteindelijk kwamen ze weer terug in het jaar 1992. Toen voerden we hem op.
Dat was echt heel erg leuk.
Iedereen had een rol die bij hem of haar paste en dat is leuk.
Oud 05-07-2001, 15:02
Tampert
Tampert is offline
Ik heb BTW ook een soort kerstoptreden gedaan in groep 8. Dat ging over twee jongetjes die wilden weten waar kerst vandaan kwam. Het begon m,et iets van : "wat een weer, geef mij maar de lente en de zomer. 's winters is het anders ook best fijn Sinterklaas, kerstfeest. Wat vind jij het leukste fweest, sint of kerst? Kerst!)

Dat was écht lachen... (ook omdat de halve groep opeens ziek was.)
Oud 06-07-2001, 09:35
Moureen
Moureen is offline
Citaat:
femme schreef:
BINGO!!!!
was heel leuk
Die had ik lekker ook.... die was echt lachen
Oud 06-07-2001, 16:13
puella
puella is offline
Citaat:
tampaszta schreef:
Wij deden Koning van Katoren, een beetje vervormd weliswaar, maar toch...
Ik was één van de ministers. Minister van Eerlijkheid, geloof ik. Ik droeg zo'n zelfgemaakte pruik die adelmensen vroeger droegen, in elkaar geknutseld met wc-rollen en watten. Hihi, was best leuk!

Die deden wij ook. de ministers bij ons hadden ook van die wc-rollen pruiken. Ik was: tara, kerkbestuurder, vogel (van decibel ofzo) en ik was de stem van de troon waar Stach op moest gaan zitten....niet zo'n boeiende rol dus.
Oud 06-07-2001, 21:38
anoukje
anoukje is offline
Citaat:
the only one schreef:
AUDITIE!!

een musical die ging over een klas die auditie moest doen voor de rollen van de eindmusical van groep 8....
me too!!! ik moest baletten
Oud 07-07-2001, 07:03
Piccola
Piccola is offline
Facelift [geloof ik of was dat de musical van m'n broer?!]
Maar goed, ik heb niet meegedaan met de musical.. Want ik ben 4 weken eerder van school gegaan, werd namelijk heel erg gepest dus vandaar...

Oud 08-07-2001, 09:01
*sterretje*
*sterretje* is offline
Citaat:
*lotus* schreef:

Ik heb verder met een of ander jeugdmusical verenigingetje wel een paar groep 8 musicals gedaan; (even kort naam+mijn rol)
Drama op diamantplein (Rosalinde Hoogmoed),

[Dit bericht is aangepast door *lotus* (03-07-2001).]
Ik ook, precies dezelfde rol. Maar dat wist je al
Verder had ik als groep 8 musical de musical: 'Vlieg op'.
Ik had een bijgeschreven rol, waarin ik een heel lied solo moest zingen. Jippie! Tot de uitvoering. Jawel, Jasmijn had keelontsteking en kon haar liedje niet zingen.

Oud 10-07-2001, 21:27
silverrain
silverrain is offline
Citaat:
bubbeltjes schreef:
Uhm....wij deden iets van ehhhh....ohja.....'Het spoor van bijster' geloof ik....kweet niet meer precies waar ie over ging maar ik weet wel nog dat ik met een paar vriendinnen onze eigen rollen erbij hadden geschreven....van die bitchiewijven....echt leip maar ok.....wat wil je in groep 8 he.....

mja .. die had ik ook .. over een groep 8 die gaat op schoolreisje/kamp dat word die
meester ontvoerd door zijn neven ofzo .. heel vaag .. en daar komt die groep dan op 't eind achter .. mn zusje had hem ook en die gaat nu naar de 1e dus ik weet t nog
Oud 10-07-2001, 21:30
silverrain
silverrain is offline
Citaat:
Pebbles schreef:
Citaat:
Heelduh schreef:
Wij deden Alles Kidts

Over twee loodgieters die gingen invallen op een basisschool. Ik was de loodgieter...

Het leukste was dat op het laatst ruimte was om zelf iets te bedenken. 3 jongens hebben toen Sugar Lee Hooper nagedaan, echt onwijs gelachen!!!
hey! Die heeft mn zusje ook gedaan! En buurmeisje dit jaar ook nog..

Wij deden iets met confettiespektakel.. zo ging dat laatste liedje.. kweenie meer hoe ie precies heet...

hey .. komt daar ook een rapstukje in voor ?
zo van
"hakke takke , hakke takke in de Tokkie Tokkie show , mensen zitten wij te kakken in
de Tokkie Tokkie show" ? zo ja .. die ken ik
Oud 11-07-2001, 20:33
girlynn13
girlynn13 is offline
le bosoulei over een camping bla bla bla kei boring!
Oud 11-07-2001, 21:10
sillysi
sillysi is offline
ik weet echt niet meer hoe die heet, het was van het wereldnatuur fonds het ging over een aap als erfenis maar uiteindelijk was het geen aap, beetje strange maar ja.....
Oud 14-07-2001, 10:29
ikke15!
ikke15! is offline
Feestlift

Die ging over van alles, maar ik vond hem wel leuk!
Oud 22-07-2001, 12:14
MyssY
MyssY is offline
Citaat:
the only one schreef:
AUDITIE!!

een musical die ging over een klas die auditie moest doen voor de rollen van de eindmusical van groep 8....
Hee die had groep 8 gedaan toen ik in groep 7 zat....was wel leuwk..
Oud 22-07-2001, 12:16
MyssY
MyssY is offline
Citaat:
rabecca schreef:
wij speelde: facelift.
gingmover een school zelf die ook een musical moest doen was wel leuk
dat we onze vleugels gingen uitslaan en dat soort shit ik heb het nog op video staan haha.
als ik terug kijk schaam ik me dood!
een meisje moest in het half donker in een bed weg gedragen worden haha
klapte die stretcher in elkaar was wel lachen en we deden een stuk van jerry springer na mocht ik lekker slaan en schreeuwen enzo, en een jongen ging verkleed als moeder in een bruidsjurk en een meisje als de vader oh oh wat heb ik toen gelachen zeg.
die musical was absoluut niet serieus bedoeld
!!! die hadduh wij ook...
Ik vond het een vaag verhaal, maarjah,
Wat speelduh jij eigenlijk>?
Oud 22-07-2001, 18:21
*maai*
*maai* is offline
Citaat:
CodeName Egg schreef:
WOW! over een koning en een koningin die te veel geld uitgaven en ze wilden nog meer geld uitgeven en daarvoor hielden ze een feest ofzo. ik had echt een superkleine rol, maar ik mocht tussendoor wel een playbackoptreden doen!
ik heb in groep acht ook die musical gedaan, maar ik had de bijna hoofdrol (ik was die kleermaker!)
Oud 22-07-2001, 20:47
MilieuGaatVoor
MilieuGaatVoor is offline
Mijn school toen (drooooge school) liet ons griekse tragedies opvoeren. Gáááááp, nooit eens iets leuks
Oud 22-07-2001, 21:12
Vempire Kisses
Vempire Kisses is offline
Wij deden ook HELP...k'heb er nog ergens de cd van liggen geloof ik
Ik speelde een meisje met een gebroken hart...toen liep ik met een hele sleep aanelkaargeknooptezakdoeken over het podium maar dat ging niet zo goed geloof ik...
En in een of ander liedje speelde ik en nog wat meiden schoonmaaksters...moesten we ook stukje solozingen.
Oud 23-07-2001, 00:14
highlight
highlight is offline
Wij deden 'op naar de top'. Was een saaie musical, en alle hoofdrollen werden gespeeld door mensen uit groep zeven, omdat onze groep 8 te klein was, moesten zij ook meedoen...
Oud 23-07-2001, 10:04
Ska-nne
Ska-nne is offline
Citaat:
Vempire Kisses schreef:
Wij deden ook HELP...k'heb er nog ergens de cd van liggen geloof ik
Ik speelde een meisje met een gebroken hart...toen liep ik met een hele sleep aanelkaargeknooptezakdoeken over het podium maar dat ging niet zo goed geloof ik...
En in een of ander liedje speelde ik en nog wat meiden schoonmaaksters...moesten we ook stukje solozingen.
Wij deden ook HELP Ik was 1 zo'n zuster die iedereen een prik moest geven.
Babs was het geloof ik..

kus
Sanne

Oud 23-07-2001, 12:27
Wasp
Wasp is offline
'Paviljoen de Lange Pier' ofzo. Was wel grappig.
Oud 23-07-2001, 14:20
Verwijderd
Citaat:
SuperNyn schreef:
gna!

wij hadden hoera,we zijn gestrand!

hihi, dikke lol was dat man!
vet koel.
Kat de hoofdrol!(gna!)

verder vonk t eigenlijm niet echt boeie, kwist me tekst altijd enzoow, alleen het zingen was kut!
die hadden we ook!! ik was daar Roos (of was het nou nance?..een van die 2 althans) en da was ook een grote rol
Oud 23-07-2001, 15:22
Sizzm
Sizzm is offline
ohhhh als ik hier aan terugdenk...

maar goed, wij deden Spoken op Griezelsteijn
op zich harstikke leuk hoor, maar een beetje triest dat er 13 rollen waren voor een klas van 23 man... ik moest 3x 'oh tof' zeggen en ik ging de flinstones playbacken *schaaaaaam* whahahahaaaa

wat ik er nog van kan herinneren ging het over een groep 8 die na een feest in een oud huis belandt en daar een nacht moet doorbrengen, er komen allemaal spoken tevoorschijn (dit blijken dan een groep andere leerlingen te zijn...) en iedereen is vreselijk bang tja, erg geloofwaardig met omvallende decorstukken
Oud 24-07-2001, 07:55
Adrenaline
Adrenaline is offline
Mijn Musical was een regelrechte ramp...
"SOEZ" heette het ofzow.Ging over een alien die uit de ruimte kwam om tranformatiebrillen uit de delen en de hebberigheid af te leren ofzo.
´t Kwam er uiteindelijk op neer dat we ons schoolpleintje moesten redden ofzowietsdergelijks

Hoogtepunten:
Zinnen als: "het is wetenschappelijk vastgesteld dat de meeste mensen een boehoefte hebben aan zoetigheid, toch is het de vraag of het altijd goed is aan deze behoefte toe te geven HOE KOMEN ZE EROP?

enne...natuurlijk met een hockeystick tussen je benen een beetje ronddansen op t toneel
Oud 25-07-2001, 20:50
Flodder
Flodder is offline
Mirakel...; 8 wonderkindertjes die de klas uit worden gestuurd en pas terug mogen komen als ze 5 vragen hebben beantwoord. Om die vragen te beantwoorden moeten ze in de tijd gaa reizen. Ik moest gaan kijken hoe vaak Marilyn Monroe erover deed om 'Honey' te zingen....best lachen musical eigenlijk...
Oud 26-07-2001, 20:51
Verwijderd
Citaat:
femme schreef:
BINGO!!!!
was heel leuk
DIE HEB IK OOOK GEDAAAN.
Ik was hoe heet ze ook maar weer cindy!@!!!!

en ik moest zingen en die stomme griet moest hunkermans spelen en ze ging lachen (= bij haar echt stom, en het was de slappe lach) terwijl ze jankend moest wegrennen. HEt was VET COOL
En we gingen allemaal dingen bij de liedjes bedenken. zo van ik zit hier alleen met mijn parkiet (?????) en dan het koor keihard TWIET TWIET) wie zit er op mij te wachten koor: IK NIET!!!

HEt ging over een reclame bureau met secretaresses met eelt op d'r ziel en een manusje van alles met een crush voor de glazenwasser (gespeeld door mijn beste vriendin met kort haar!!!)

[Dit bericht is aangepast door Acey (26-07-2001).]
Oud 27-07-2001, 00:32
Eva*
Eva* is offline
Citaat:
ikke15! schreef:
Feestlift

Die ging over van alles, maar ik vond hem wel leuk!
Die heb ik ook gedaan! Er zat inderdaad niet echt een verhaal in. Ik heb ´m nog op video.
Wie speelde jij? Ik een leerling: Eva
Oud 27-07-2001, 08:55
$priscilla$
$priscilla$ is offline
Citaat:
dystopia schreef:
Windkracht 8..

mn broer ook!!

er waait de wind, er waait de wind, er waait de windtkraaaaaacht 8!...

dat k*tlied
Oud 27-07-2001, 12:03
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
E.v.a schreef:
Die heb ik ook gedaan! Er zat inderdaad niet echt een verhaal in. Ik heb ´m nog op video.
Wie speelde jij? Ik een leerling: Eva

ik was Els, die dochter die ochtendgym ging doen ofzo, geloof ook dat die zo heette
Oud 27-07-2001, 20:05
Sacha
Sacha is offline
Wij deden een musical over een reisburo...hoe heette die nou???

VLIEG OP!!!!!!!!!!

En dan had je drie medewerkers die de grootste rollen hadden en dan was ik Simone!
Oud 28-07-2001, 19:02
ikbenik
ikbenik is offline
Citaat:
~Catherina~ schreef:
HELP speelde wij,
het ging over een ziekenhuis,was wel grappig.
Alleen het nadeel was dat het allemaal fout ging,de cd sloeg over,de plant viel om,teksten vergeten enz. Maar het was wel een prachtjaar
Die speelde ik ook!! Ik was een één of andere (zuster) tina die steeds koekjes uitdeelde.
Oud 28-07-2001, 19:19
If I Could Fly
If I Could Fly is offline
Citaat:
pia schreef:
Citaat:
waaromniet? schreef:
Ik ook confetti

BORING

Was echt een domme musical, maar volgens mij zijn al die standaard groep 8 musicals niet echt interessant.

ik had ook confetti spektakel in groep 8! nou, ik ken me er eigenlijk weinig van herinneren, het enige dat ik nog wel weet is dat ik de hele tijd moest zingen met de rest van de klas...en we moesten ook een zelfgemaakt confetti t-shirt aan...ik denk dat ze ons gewoon voorlul wilden laten staan!

Ik ook Confetti...Ik was Katrien Hak (die naam alleen al)
Ik was de presentatrice van 'n Talk Show! Mocht ruzie maken (dat meisje waarmee ik ruzie maakte (ik trok aan haar haar(te hard)) was ook nog 's de grootste bitch van de klas dus da was nie erg).
Da was die opera zangeres waar mee ik ruzie mocht maken!
En dan komt er inderdaad zo'n stukje van hakke takke hakke takke in de tokkie tokkie show of whatever

[Dit bericht is aangepast door If I Could Fly (28-07-2001).]
Oud 29-07-2001, 22:21
*Rupsje*
Citaat:
sillysi schreef:
ik weet echt niet meer hoe die heet, het was van het wereldnatuur fonds het ging over een aap als erfenis maar uiteindelijk was het geen aap, beetje strange maar ja.....
volges mij hep ik die ook gedaan, heette die niet de vreemde kist ofzow? ik was 1 van de zoveel kinderen

Oud 30-07-2001, 02:55
Skatertjuh13
Skatertjuh13 is offline
Citaat:
If I Could Fly schreef:
Ik ook Confetti...Ik was Katrien Hak (die naam alleen al)
Ik was de presentatrice van 'n Talk Show! Mocht ruzie maken (dat meisje waarmee ik ruzie maakte (ik trok aan haar haar(te hard)) was ook nog 's de grootste bitch van de klas dus da was nie erg).
Da was die opera zangeres waar mee ik ruzie mocht maken!
En dan komt er inderdaad zo'n stukje van hakke takke hakke takke in de tokkie tokkie show of whatever

[Dit bericht is aangepast door If I Could Fly (28-07-2001).]
Die heb ik gezien, toen ik in de eerste zat deed de nieuwe groep 8 die. Ik vond d'r eerlijk gezegd geen fuck aan...Confetti, Confetti, Confetti overal...blabla

Wij deden Ze komen er wel achter, over een groep 8 met 3 groepen: de stoertjes (ikke was de 'baas' van de stoertjes ), de strebers en de softies. En die gingen dan met elkaar op schoolkamp...mmh het was wel leuk..we hebben er met de klas een scene bijgeschreven enzo en de musical helemaal aangepast zodat ie bij onze groep pastte.

Oud 30-07-2001, 20:17
NxDgurl
NxDgurl is offline
Wij deden zo'n doe-het-zelf musical, zat een cd bij, met de alle liedjes één keer gezongen door zo'n kinderen voor kinderen-achtig koor en daarna alle liedjes instrumentaal.Hij heette 'De wijsneus en de snotneus', de musical was ter ere van onze juffrouw Ineke die 25 jaar int onderwijs zat, daar hebben we de musical omheen verzonnen terwijl we de liedjes er ook nog in moesten proppen,was best wel lachen, ik had een mega-solo van één heel liedje (ik ook altijd met m'n grote bek).Ik was zooooo zenuwachtig, maar 't ging wel goed, ik was een zielig Italiaans meisje met een vriendenboek waar niemand in wilde schrijven, daar ging dat liedje ook over

Ik ben op school heel vaak alleen;
ik hoor er niet echt bij, want
bij elke les en ook met gym
zit ik steeds aan de zijkant
(...)
Aan Erik zei ik:"Jij bent lief, ecco libro d'amicizia,"
Toen zei hij "Rot op krullenkop,
ga jij maar lekker fietsen ja"
(...)
Kijk hier is mijn vriendenboek,
daar kun je wat in schrijven,
zodat je vriendjes worden kan
en ook vriendjes blijven.

Zielig he! Juffrouw Ineke en de moeder van mijn beste vriendin zaten te huilen (misschien omdat m'n vriendin der text in een ander liedje vergat, dat kan ook).

Was echt een leuke musical!Niemand heeft volgens mij een stel groep zessers, zeveners en achters zo slecht zien acteren
Oud 31-07-2001, 21:53
MyssY
MyssY is offline
Citaat:
Sacha schreef:
Wij deden een musical over een reisburo...hoe heette die nou???

VLIEG OP!!!!!!!!!!

En dan had je drie medewerkers die de grootste rollen hadden en dan was ik Simone!
Soms denk je vlieg op, vlieg allemaal op,
soms denk je vlieg op in de luuuucht...

Ennuh;
Wij, U , zei, allemaal blij.....

ZjaH, me broers hadduh VLIEG OP...maar ik ken de teksten( zo 6 jaar gelden) nog beter als hen...
Oud 01-08-2001, 15:14
Signy
Signy is offline
Ik weet echt niet meer waar mijnes over ging...
Oud 01-08-2001, 23:57
AviBoY
AviBoY is offline
wij deden le beau soleil ofzo
was best wel saaie en vage musical over een gezin dat naar de camping ging en toen blablabla gebeuren er allemaal dingen blablabla
maarja...het was wel leuk....
Oud 02-08-2001, 07:27
TranceBoyMC
TranceBoyMC is offline
Ik heb Bingo gedaan!

[Dit bericht is aangepast door TranceBoyMC (02-08-2001).]
Oud 02-08-2001, 14:07
Verwijderd
Citaat:
dystopia schreef:
Windkracht 8..

Oud 03-08-2001, 12:01
Verwijderd
Citaat:
aquafemme schreef:
eum in groep 8:

"Flits"

ik was hoofrolspeelster... De charmante secretaresse!

Hehe, die hebben wij ook gespeeld. Ik heb nog een bandje met de muziek en ook het script heb ik nog

"flits, flits, het beste wat er is, flits!"
Oud 04-08-2001, 14:06
star9
star9 is offline
Citaat:
MyssY schreef:
Soms denk je vlieg op, vlieg allemaal op,
soms denk je vlieg op in de luuuucht...

Ennuh;
Wij, U , zei, allemaal blij.....

ZjaH, me broers hadduh VLIEG OP...maar ik ken de teksten( zo 6 jaar gelden) nog beter als hen...
Die heb ik ook gedaan.. Ik was 1 van de boeven... ehm hoe heetten ze ook alweer??
Ik was in ieder geval de domste van t stel met bijv n zin als>>
Ik ken blauw geld, rood geld, groen geld, maar ZWART geld???? (en dan superdom kijken)

Was wel lachuh.. vooral omdat de leerling die zichzelf zo slim vond van alles verkeerd deed..

Regels voor berichten