Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Die hebben wij ook gedaan ik moest een solo zingen ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
En ik was in groep zeven met die verkeersles Loes ofzo, moest een paar domme opmerkingen plaatsen, en ik sloeg bij dat liedje 'die pet past ons allemaal' nog de pet van het meisje naast me van haar hoofd. Blunder! Wel lachen, er komt meteen weer van alles boven. Ik vond m eigenlijk best wel leuk. Die slissertjes en die badmeester (was bij ons een badjuf). Er waait een wind Er waait een wind Er waait een windkracht 8 8 grote stappen op de lange ladder van de maatschappij beginnen als de kleinste weggaan als de grootste wat gaan de jaren hard o wat vliegt de tijd En daar stopt m'n geheugen... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Wij hadden een meester die elk jaar zelf een musical in elkaar draaide. Met zelf liedjes bedenken op bv top 40 liedjes en zo. Echt heel super.
Onze musical ging over een tijdmachine. Er zaten drie kinderen in een kast (waaronder ik) en die kwamen in de Middeleeuwen terecht. Daar gebeurde allerlei rare dingen en uiteindelijk kwamen ze weer terug in het jaar 1992. Toen voerden we hem op. Dat was echt heel erg leuk. Iedereen had een rol die bij hem of haar paste en dat is leuk. |
![]() |
|
Ik heb BTW ook een soort kerstoptreden gedaan in groep 8. Dat ging over twee jongetjes die wilden weten waar kerst vandaan kwam. Het begon m,et iets van : "wat een weer, geef mij maar de lente en de zomer. 's winters is het anders ook best fijn Sinterklaas, kerstfeest. Wat vind jij het leukste fweest, sint of kerst? Kerst!)
Dat was écht lachen... (ook omdat de halve groep opeens ziek was.)
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Verder had ik als groep 8 musical de musical: 'Vlieg op'. Ik had een bijgeschreven rol, waarin ik een heel lied solo moest zingen. Jippie! Tot de uitvoering. Jawel, Jasmijn had keelontsteking en kon haar liedje niet zingen. ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() meester ontvoerd door zijn neven ofzo .. heel vaag .. en daar komt die groep dan op 't eind achter .. mn zusje had hem ook en die gaat nu naar de 1e dus ik weet t nog ![]()
|||
![]() |
Citaat:
zo van "hakke takke , hakke takke in de Tokkie Tokkie show , mensen zitten wij te kakken in de Tokkie Tokkie show" ? zo ja .. die ken ik ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik vond het een vaag verhaal, maarjah, Wat speelduh jij eigenlijk>?
||
Citaat:
|
![]() |
Wij deden ook HELP...k'heb er nog ergens de cd van liggen geloof ik
![]() Ik speelde een meisje met een gebroken hart...toen liep ik met een hele sleep aanelkaargeknooptezakdoeken over het podium maar dat ging niet zo goed geloof ik... En in een of ander liedje speelde ik en nog wat meiden schoonmaaksters...moesten we ook stukje solozingen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Babs was het geloof ik.. kus Sanne
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
ohhhh als ik hier aan terugdenk...
![]() maar goed, wij deden Spoken op Griezelsteijn ![]() op zich harstikke leuk hoor, maar een beetje triest dat er 13 rollen waren voor een klas van 23 man... ik moest 3x 'oh tof' zeggen en ik ging de flinstones playbacken *schaaaaaam* whahahahaaaa ![]() wat ik er nog van kan herinneren ging het over een groep 8 die na een feest in een oud huis belandt en daar een nacht moet doorbrengen, er komen allemaal spoken tevoorschijn (dit blijken dan een groep andere leerlingen te zijn...) en iedereen is vreselijk bang ![]() ![]()
|
![]() |
Mijn Musical was een regelrechte ramp...
![]() ´t Kwam er uiteindelijk op neer dat we ons schoolpleintje moesten redden ofzowietsdergelijks ![]() Hoogtepunten: Zinnen als: "het is wetenschappelijk vastgesteld dat de meeste mensen een boehoefte hebben aan zoetigheid, toch is het de vraag of het altijd goed is aan deze behoefte toe te geven ![]() ![]() enne...natuurlijk met een hockeystick tussen je benen een beetje ronddansen op t toneel ![]()
|
![]() |
Mirakel...; 8 wonderkindertjes die de klas uit worden gestuurd en pas terug mogen komen als ze 5 vragen hebben beantwoord. Om die vragen te beantwoorden moeten ze in de tijd gaa reizen. Ik moest gaan kijken hoe vaak Marilyn Monroe erover deed om 'Honey' te zingen....best lachen musical eigenlijk...
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik was hoe heet ze ook maar weer cindy!@!!!! en ik moest zingen en die stomme griet moest hunkermans spelen en ze ging lachen (= bij haar echt stom, en het was de slappe lach) terwijl ze jankend moest wegrennen. HEt was VET COOL En we gingen allemaal dingen bij de liedjes bedenken. zo van ![]() HEt ging over een reclame bureau met secretaresses met eelt op d'r ziel en een manusje van alles met een crush voor de glazenwasser (gespeeld door mijn beste vriendin met kort haar!!!) [Dit bericht is aangepast door Acey (26-07-2001).] |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Ik was de presentatrice van 'n Talk Show! Mocht ruzie maken (dat meisje waarmee ik ruzie maakte (ik trok aan haar haar(te hard)) was ook nog 's de grootste bitch van de klas dus da was nie erg). Da was die opera zangeres waar mee ik ruzie mocht maken! En dan komt er inderdaad zo'n stukje van hakke takke hakke takke in de tokkie tokkie show of whatever [Dit bericht is aangepast door If I Could Fly (28-07-2001).]
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Wij deden Ze komen er wel achter, over een groep 8 met 3 groepen: de stoertjes (ikke was de 'baas' van de stoertjes ![]()
|
![]() |
Wij deden zo'n doe-het-zelf musical, zat een cd bij, met de alle liedjes één keer gezongen door zo'n kinderen voor kinderen-achtig koor en daarna alle liedjes instrumentaal.Hij heette 'De wijsneus en de snotneus', de musical was ter ere van onze juffrouw Ineke die 25 jaar int onderwijs zat, daar hebben we de musical omheen verzonnen terwijl we de liedjes er ook nog in moesten proppen,was best wel lachen, ik had een mega-solo van één heel liedje (ik ook altijd met m'n grote bek).Ik was zooooo zenuwachtig, maar 't ging wel goed, ik was een zielig Italiaans meisje met een vriendenboek waar niemand in wilde schrijven, daar ging dat liedje ook over
Ik ben op school heel vaak alleen; ik hoor er niet echt bij, want bij elke les en ook met gym zit ik steeds aan de zijkant (...) Aan Erik zei ik:"Jij bent lief, ecco libro d'amicizia," Toen zei hij "Rot op krullenkop, ga jij maar lekker fietsen ja" (...) Kijk hier is mijn vriendenboek, daar kun je wat in schrijven, zodat je vriendjes worden kan en ook vriendjes blijven. Zielig he! Juffrouw Ineke en de moeder van mijn beste vriendin zaten te huilen (misschien omdat m'n vriendin der text in een ander liedje vergat, dat kan ook). Was echt een leuke musical!Niemand heeft volgens mij een stel groep zessers, zeveners en achters zo slecht zien acteren ![]()
||
![]() |
Citaat:
soms denk je vlieg op in de luuuucht... Ennuh; Wij, U , zei, allemaal blij..... ZjaH, me broers hadduh VLIEG OP...maar ik ken de teksten( zo 6 jaar gelden) nog beter als hen...
||
![]() |
Citaat:
Ik was in ieder geval de domste van t stel met bijv n zin als>> Ik ken blauw geld, rood geld, groen geld, maar ZWART geld???? (en dan superdom kijken) Was wel lachuh.. vooral omdat de leerling die zichzelf zo slim vond van alles verkeerd deed.. ![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 |