Advertentie | |
|
![]() |
|
een musical over het milieu. een groep kinderen proberen het milieu te verbeteren, en is fel tegen een koelkastenfabricant bij hun in de buurt. 1 van de kinderen in die groep is Anna, de dochter van de koelkastenfabricant. De kinderen krijgen het voor elkaar dat de koelkastenfabriek weg moet uit dat gebied, maar dat houdt ook in dat anna moet verhuizen...en Anna en Bobby (= jongen uit die groep kinderen) zijn verliefd op elkaar en moeten afscheid nemen.
Ik speelde Ellen, een meisje uit die groep, en 'baas' van Duitsland op een topconferentie over het milieu. Alleen de naam van de musical weet ik niet meer ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Wij deden Koning van Katoren, een beetje vervormd weliswaar, maar toch...
Ik was één van de ministers. Minister van Eerlijkheid, geloof ik. Ik droeg zo'n zelfgemaakte pruik die adelmensen vroeger droegen, in elkaar geknutseld met wc-rollen en watten. Hihi, was best leuk!
|
![]() |
windkracht 8...die heb ik ook gedaan...bij gebrek aan belangstelling van anderen had ik zo'n tien rollen...in bijna iedere scene had ik een (redelijk) grote rol ;-) niemand anders wilde...wat ik nou niet zo gek vind, maar ik moest en zou op dat toneel staan...:-D
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() wat vond je ervan? welke rol had jij?
|
![]() |
wij speelde: facelift.
gingmover een school zelf die ook een musical moest doen was wel leuk dat we onze vleugels gingen uitslaan en dat soort shit ik heb het nog op video staan haha. als ik terug kijk schaam ik me dood! een meisje moest in het half donker in een bed weg gedragen worden haha klapte die stretcher in elkaar was wel lachen en we deden een stuk van jerry springer na mocht ik lekker slaan en schreeuwen enzo, en een jongen ging verkleed als moeder in een bruidsjurk en een meisje als de vader oh oh wat heb ik toen gelachen zeg. die musical was absoluut niet serieus bedoeld
|
![]() |
||
Citaat:
en met de kerst heb ik... opzoek naar het licht (ofzo) gedaan. |
![]() |
|
![]() |
Wij deden Alles Kidts
Over twee loodgieters die gingen invallen op een basisschool. Ik was de loodgieter... Het leukste was dat op het laatst ruimte was om zelf iets te bedenken. 3 jongens hebben toen Sugar Lee Hooper nagedaan, echt onwijs gelachen!!!
|
![]() |
Wij deden 'De Allerlaatste Nieuwsshow' over een krant ofzo die ging stoppen. Ik speelde de striptekenares en ging nog trouwen met een journalist. Moest een duet met hem zingen...ging op zich wel redelijk
![]() Mir
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wij deden iets met confettiespektakel.. zo ging dat laatste liedje.. kweenie meer hoe ie precies heet... |
![]() |
|
WOW! over een koning en een koningin die te veel geld uitgaven en ze wilden nog meer geld uitgeven en daarvoor hielden ze een feest ofzo. ik had echt een superkleine rol, maar ik mocht tussendoor wel een playbackoptreden doen!
![]()
|
Het wassenbeeldenmuseum van meneer Plumeau
Het gaat over een wassenbeeldenmuseum waar de beelden snachts tot leven komen dankzij een of andere speciale was waarmee ze gepoetst worden. Volgens mij komen er dan inbrekers, en worden die gevangen, maar dat kan ik me eigenlijk niet zo herinneren. |
![]() |
|
![]() |
ahha leuk
![]() wij speelden Confette Spektatel ![]() pff waar ging et ook al weer over?żowja ![]() ![]() ik was de assistente van de goochelaar ![]() ![]() ![]() ![]() pfff grappig ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Niet goed, geld terug!!!
Ging over een warenhuis, de eigenaren daarvan en de mensen die daar werkten, het waren huis werd tijdelijk gerunt door de kinderen van de twee eigenaren (omdat die met vakantie waren) en dat zorgde voor nogal wat ruzie e.d.. Ik was Bea Blader, ik werkte op de boekenafdeling. Titel komt van als iets niet goed is de klanten hun geld terug krijgen, was zeg maar de slogan van het warenhuis. In de musical werden de relatieperikelen van medewerkers en eigenaren en klanten behandeld en de klachten van klanten en de opstand van de werknemers (omdat het warenhuis tijdelijk gerunt werd door de kinderen van de eigenaren en dat ging niet helemaal goed). |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Wij deden in groep acht BINGO!!!
het was een reclamebureau en daar volgde je het wel en wee van... Mijn dchter was een van de atrice (heel aso typetje) en ik was dus haar moeder en die was ook echt aso.. was echt leuk om te spelen ![]()
||
![]() |
Citaat:
had iets van 3 rollen....kleuter,bad meester,juf ![]() ging over een klas die terug keek naar vroeger van groep 1 t/m 8 allemal rare scenes..maja ![]() =xxx= me [Dit bericht is aangepast door Butterfly007 (30-06-2001).]
||
![]() |
Citaat:
Ik was blerder bij de liedjes, een kleuter in groep 2 met dat versje, en een ventje dat meedeed bij het fietsexamen in groep 7 en nog iets... Kheb et script nog ![]() Scenes waren idd raar soms ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
in klas 3 (geloof ik) zo'n slisser ![]() =xxxx= moi
|
![]() |
in groep een speelde ik de juf, in groep twee Tobias, in groep vier Marcel, in groep zeven een van die agenten en in groep acht de moeder...alleen hadden we de meeste jongensnamen in meisjesnamen moeten veranderen, want er was nou niet zoveel belangstelling...:-D
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Wij deden DE PAREL.
Hadden onze dramalerares, en muziekleraar in elkaar geknutseld...ging echt nergens over. Niemand snapte het, zelfs de spelers niet... T Was ongveer zo: Een schilder, veranderd in een norse veilingmeester, maar zijn schilderhelft blijft als geest/in zijn gedachten voortbestaan. Als veilingmeester krijgt hij een schilderij in handen van pandora, een schilderij dat hij zelf heeft geschilderd. Je volgt de levens van verschillende mensen die elkaar uiteindelijk allemaal ontmoeten bij de veiling. Na de veiling worden de veilingmeester en zijn wederhelft weer samen de schilder... vat je hem? ik niet... Mijn rol sloeg ook nergens op. Ik was een meisje dat precies leek op die pandora uit het schilderij. En ik zorgde er voor dat de Veilingmeester weer samenging met zijn andere helft... |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 |