Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Bekijk resultaten poll: Voor de mannen: Draag je korte broeken?
Ja 33 27.50%
Nee 17 14.17%
Heel soms 11 9.17%
Ik ben geen man 59 49.17%
Aantal stemmers: 120. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-07-2006, 00:56
K-pax
K-pax is offline
Welke gek draagt in hemelsnaam geen korte broek als het 34/36 graden is in Nederland. Is dit een fashion-statement? Wat anders........? Vertel....

Ik draag dus wel een korte broek met dit weer. BendeBen en Trimm Trabb hebben het juiste idee

Ik ga kapot op dit moment aan de hitte, en het is 1.56!!!
Oud 27-07-2006, 01:03
botulismf
botulismf is offline
Ik krijg het belachelijk warm van t-shirts met dit weer, dus thuis heb ik geen shirt aan. Maar broeken maakt me niet veel uit qua warmte, dus ik draag lange broeken want dat vind ik mooi. Ik heb overigens geen problemen met korte broeken bij anderen, maar mensen die steeds blijven vragen waarom ik geen korte broeken draag wil ik altijd prikken met kleine scherpe voorwerpen.
Oud 27-07-2006, 01:08
capibara
capibara is offline
Een wijze boer sprak eens: As d´n thermostaat hoog steet, mo-j de boks kort holle.
Oud 27-07-2006, 01:25
Verwijderd
Citaat:
botulismf schreef op 27-07-2006 @ 02:03 :
Ik krijg het belachelijk warm van t-shirts met dit weer, dus thuis heb ik geen shirt aan. Maar broeken maakt me niet veel uit qua warmte, dus ik draag lange broeken want dat vind ik mooi. Ik heb overigens geen problemen met korte broeken bij anderen, maar mensen die steeds blijven vragen waarom ik geen korte broeken draag wil ik altijd prikken met kleine scherpe voorwerpen.
Ja, wtf is dat, iedereen die alsmaar aan je kop gaat zeuren over of je 't niet warm hebt en dat je andere kleren aan moet doen en wat al niet meer? Als ik het warm had dan trok ik ook wel een korte broek en een bikinitopje aan, maar aangezien ik dat niet doe kun je concluderen dat ik de kleren die ik draag fijn vind en niet na het goedhartige advies naar huis ren om iets anders aan te doen.

Laat mensen zich eens met zichzelf bemoeien, zeg.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2006, 01:44
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
botulismf schreef op 27-07-2006 @ 02:03 :
Oud 27-07-2006, 02:10
Vice
Vice is offline
Om eerlijk te zijn, als het buiten 36 graden celsius is en ik zie iemand met een lange broek en trui lopen, dan vraag me toch bij mezelf af wat de reden daarvan is. Niet dat ik het die persoon zou vragen, maar het is gewoon ongewoon. Net als iemand die een shirtje en een korte broek draagt, wanneer het buiten 10 graden celsius is.
Oud 27-07-2006, 08:02
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 27-07-2006 @ 02:25 :
Ja, wtf is dat, iedereen die alsmaar aan je kop gaat zeuren over of je 't niet warm hebt en dat je andere kleren aan moet doen en wat al niet meer? Als ik het warm had dan trok ik ook wel een korte broek en een bikinitopje aan, maar aangezien ik dat niet doe kun je concluderen dat ik de kleren die ik draag fijn vind en niet na het goedhartige advies naar huis ren om iets anders aan te doen.

Laat mensen zich eens met zichzelf bemoeien, zeg.
Volgens mijn moeder zul je nooit geaccepteerd worden in de maatschappij als je geen korte broeken draagt
Oud 27-07-2006, 12:53
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 26-07-2006 @ 22:26 :
Ik ben niet zo'n rokjes tiepje. Dat past niet bij m'n grote lompe schoenen.
hehe, mijn ouders hebben me een keer terug naar binnen geroepen omdat ik in rokje met docs eronder wou vertrekken.

Maar dat is lang geleden. Al kijken ze soms wel nog scheef.

En rokjestype, ach...
Met citaat reageren
Oud 27-07-2006, 13:19
Verwijderd
Citaat:
Broeder schreef op 27-07-2006 @ 09:02 :
Volgens mijn moeder zul je nooit geaccepteerd worden in de maatschappij als je geen korte broeken draagt
Gelukkig draag ik wel korte rokjes, maar dat is zeker niks voor jou
Met citaat reageren
Oud 27-07-2006, 13:31
Verwijderd
Ik draag langes, want ik werk in de airco.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2006, 14:40
Vice
Vice is offline
Citaat:
Mutant schreef op 27-07-2006 @ 13:53 :
hehe, mijn ouders hebben me een keer terug naar binnen geroepen omdat ik in rokje met docs eronder wou vertrekken.

Maar dat is lang geleden. Al kijken ze soms wel nog scheef.

En rokjestype, ach...
Mijn ouders zouden dat juist heel gaaf vinden.

??
Oud 27-07-2006, 16:56
Sirenie
Sirenie is offline
Citaat:
DNMB schreef op 26-07-2006 @ 13:50 :
ik vind ze leuk bij mannen want het getuigt van gezond verstand om je luchtig te kleden bij een hittegolf. Als hij ze niet wil dragen is het vast zo'n fashion-nicht en die zijn vreselijk.
Ik draag ze zelf trouwens ook, je benen zweten/schuren dan niet tegen elkaar.
Juist! Kom op zeg, het is zomer!
Doe mij maar mannen in korte broek hoor, geen probleem. Maar dan niet met winterschoenen en hoge sokken aub, doe dan maar lekker een lange broek aan en sterf van de hitte.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2006, 13:07
K-pax
K-pax is offline
Citaat:
Sirenie schreef op 27-07-2006 @ 17:56 :
......Maar dan niet met winterschoenen en hoge sokken aub, ......
Amerikaanse toeristen , en soms met sandalen.
Oud 28-07-2006, 22:58
Sirenie
Sirenie is offline
Geloof me, niet alleen Amerikaanse toeristen helaas... Bah.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2006, 20:50
Verwijderd
na enkele jaren geroepen dat ik het nooit zo doen... loop ik zodra het boven de 20 graden is, echt wel in korte broek. Maar natuurlijk wel met slippers eronder (L)
Met citaat reageren
Oud 04-08-2006, 21:19
duivelaartje
duivelaartje is offline
Leuke korte broeken en niet van die suffe survivaldingen (afritsbroeksoort) en daaronder geen hoog opgetrokken sokken bij dichte schoenen, of nog ergers, sandalen. 3/4 broeken zijn ook zeer oké, maar 5/6 (of die igg tussen de kuit en de enkel hangen) zijn bah. Doe dan gewoon een lange broek aan. (Maar waarom zou je, met 30 graden? Dat komt wel weer als de temperatuur rond de 20 hangt.)
Met citaat reageren
Oud 06-08-2006, 10:05
gewoonmax
gewoonmax is offline
Ik draag liever een korte als een lange broek. Wel een leuke natuurlijk dan. Maar een korte broek geeft veel meer bewegingsvrijheid en voelt veel frisser aan. En aangezien ik veel beweeg draag ik dus liever een korte broek als een lange. En met een korte broek kunnen jullie toch goed de beentjes bekijken, niet dan?
Oud 06-08-2006, 21:09
Verwijderd
Ik draag eigenlijk nooit korte broeken (afgezien van zwembroeken). Dunne katoenen en/of linnen broeken in lichte kleuren zijn fris genoeg; zelfs met 30 graden.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2006, 22:55
Allochthony
Allochthony is offline

Cargo/camo: Check

Timberlands: Check

Tube socks: Check

^ Zo hoort het.

Word up.

Den Bosch, Den Bosch rock tube socks and Timberlands/ cuz hip-hop ain't feelin' them flip-flops-- they feminine.

Laatst gewijzigd op 06-08-2006 om 22:57.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2006, 23:29
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Snuitermans schreef op 25-07-2006 @ 21:39 :
Surfshorts
Oud 06-08-2006, 23:37
Sjoerd
Sjoerd is offline
ik heb er een, een legergroene tot halverwege de knie. een beetje zoals in dit topic al gepost zijn, van de j&j
Met citaat reageren
Oud 07-08-2006, 00:07
Verwijderd
Ik hou niet zo van jongens in korte broeken..
Liever iets over de knie..

Tenzij de mussen echt dood van het dak vallen. Dan kan ik het nog wel door de vingers zien
Met citaat reageren
Oud 08-08-2006, 14:16
einstein19
einstein19 is offline
Ik draag korte broeken mits ik er een leuke mooie riem op kan dragen Dus een brede lederen riem
Met citaat reageren
Oud 08-08-2006, 14:29
Verwijderd
liever een broek tot de knie dan een driekwartbroek !!!!!
Met citaat reageren
Oud 08-08-2006, 18:34
Verwijderd
Citaat:
z0pperd schreef op 08-08-2006 @ 15:29 :
liever een broek tot de knie dan een driekwartbroek !!!!!
Idd. Een leuke zwem- of surfshort kan (afhankelijk van de gelegenheid) best leuk zijn, maar een driekwartsbroek is echt gruwelijk . Vooral van syntetisch materiaal en met van die leuke elastiekjes onderaan. Uiteraard gecomplenteerd met witte sportsokken, puma's uit 2000, een mouwloos hemdje, geblondeerde stekeltjes & een oorbel
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten