![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
het is werk, weet je. denk de volgende keer eens na voordat je aan werk begint.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tis ook echt heel nuttig een wc schoon te maken, waarop je vervolgens 2 a 3 mensen diezelfde wc naar binnen ziet gaan, om eens een lekker potje te schijten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En sta om 8u op, dan heb je de hele dag , en voor mij is van 17-19u niet midden op de dag maar AVOND. Neem eens een normaal levensritme aan en stel je neit aan, het is maar 2u30, veel vrienden van mij werken van 6-14u of 14-22u , 8uur aan een stuk, ook doelloos werk maar die zijn ECHT een deel van hun dag kwijt, hoewel ze nog steeds genoeg leuke dingen kunnen doen.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mag ik je volledige naam? Mocht ik in de toekomst ooit sollicitaties moeten doornemen kan ik die van jou meteen in de papierbak gooien. Als je tegen die tijd tenminste nog de moeite neemt om te solliciteren, je bent immers toch te lui om een poot uit te steken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En het heeft niets met luiheid te maken, maar met persoonlijke voorkeur. Als jij 5 dagen in de week wcs schoon wilt maken, houd ik je niet tegen. Ik heb mijn waardigheid, die me in de weg zit ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en dan als je eigen baas bent en zelf je solicitanten aan neemt zul je veel meer en harder moeten werken dan een 40 urige werk week en geen baas die je extra betaald voor je overuren...
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 30-07-2006 om 12:58. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
maar als je dacht dat je hard moest werken voor de baas, wacht dan maar af hoe hard het werken is zonder baas...
||
![]() |
Citaat:
Plus dat je ook al aangeeft dat je niet onder een baas wil werken eigelijk. TIP: begin een eigen bedrijfje ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
maar tis meer dat je - van te voren niet na lijkt te denken. Je haat schoonmaken. Je haat 2.5 begin van de avond werken. Na 1 dag.. Van te voren had je dit niet zelf kunnen bedenken ofzo?? - jezelf te goed voelt om naar jouw zeggen 'dom werk' te doen. Waardigheid enzo. Ga je in je eigen bedrijf dan ook alleen maar het leuke werk doen? - nogal overtuigd bent van het feit dat je het helemaal gaat maken als je je eigen baas bent. Tja je doet immers wo... Jah, das wel de instelling waarmee je het helemaal zult maken met je eigen bedrijfje..
||
![]() |
Citaat:
Ik heb ook zojuist mijn inschrijving aan de UvT rond.. Maar toch heb ik 4 bijbaantjes waarvan jij er 3 als 'kut', 'onwaardig' en 'beneden jouw niveau' zult bestempelen. Maakt dit mij een slechter persoon dan jij? Of bevestigd dat het geldende beeld dat jij aardslui, ondoordacht en arrogant bent? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ben het dan ook met paultjuhh en Freestyler eens.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heb trouwens wel weer goed nieuws. Ik heb mijn oom gezegd, dat ik het werk zat was, en die vertelde mij, dat ze nog een voorman zochten in Almere, en dat ik die functie eventueel zou kunnen krijgen. Even afwachten dus ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik ben heus niet vies voor hard werken. Met mijn vorige baantje werkte ik eens van 06:00 tot 22:00. Het ligt er dus maar net aan, hoe leuk ik het werk vind. Al die domme mensen hier, die zich beledigd voelen, dat ik indirekt hun bijbaantjes minderwaardig vind, moeten eens zelf nadenken of ze niet beter kunnen. Of je moet het puur voor het geld doen. Begrijp echter wel, dat ik een leuke baan belangrijker vind dan geld verdienen. Geen leuke baan? Prima dan leef ik van het geld dat ik sort of verzameld heb. Maar ga allen niet zo doen, alsof ik een of andere luie donder ben. Want dat is zielig ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
de meeste mensen hebben een bijbaantje overigens inderdaad puur voor het geld. (overigens, leuk dat je denkt dat een wetenschappelijke opleiding ook maar iets te maken heeft met een goede basis om een bedrijf te kunnen beginnen. Laat ik het zo zeggen : als je nu al een baantje na een dag afzegt, zul je nooit eigen baas worden.) Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En ach als ik wil zou ik best beter en leuker werk kunnen vinden met de opleiding waar ik nu mee bezig ben. Maar waarom ik het niet doe? Omdat ik me collega's gezellig vind en het werk ook nog steeds. Okay dat zal wel komen omdat me werk heel afwisselend is en ik veel "leuke" dingen kan/mag doen. Als ik nog steeds alleen maar vakkenvulde was ik denk ik al wel lang weg geweest, geen uitdaging.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik had het er nou niet meteen naar me eerste dag naar me zin. Dus ik had als ik jou was gewoon wat langer aangekeken of het toch wat kon worden. Ik denk wel dat je het van te voren had kunnen bedenken, maar opzich is het niet raar dat je liever iets leuks doet, wel dat je oude schoenen weg gooit voor je nieuwe hebt. Ofwel eerst nieuw werk dan het oude opzeggen is mijn motto , maar goed ook daar verschilt een ieder in.
Laatst gewijzigd op 31-07-2006 om 12:11. |
![]() |
||
Citaat:
leuk overigens dat je ervan uitgaat dat ik in een christelijk dorp woon. het heeft er geen ene fuck mee te maken - het is ook niet zo, maar dan nog - en het zegt iets over je bekrompen wereldbeeldje waarin alleen superleuk werk de moeite waar is om gedaan te worden. ik ben benieuwd of het jou ooit zal lukken om een bedrijf te beginnen. dan kun je echt niet na 1 dag zeggen, 'o, ik vind t niet leuk' en weglopen. echt niet.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|