Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-07-2006, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 28-07-2006 @ 19:46 :
Oh nou, oeh... wel 2,5 uur per dag!
Doe dan geen vakantiewerk
Ik zoek leuk vakantiewerk
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-07-2006, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Kenjirro schreef op 28-07-2006 @ 23:08 :
Succes
Met citaat reageren
Oud 28-07-2006, 22:41
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 28-07-2006 @ 23:22 :
Succes
Toevallig werk ik ook als enqeteur buiten, mensen vragen of ze binnen smaaktestjes doen. Tis maar dat het op oproepbasis is, anders deedk het elke dag
Met citaat reageren
Oud 29-07-2006, 07:14
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 28-07-2006 @ 23:04 :
Ik heb geen zin 3 uur huiswaarts te gaan om te werken. Ik sta 12 uur op. dus kank maar 3 uur overdag chillen (kkan zelfs niet naar het strandje) en savonds benk vaak te moe iets te doen. Later zorgk echt wel, datk een beter baantje heb en voldoende vakantie hoor
misschien kun je op normale tijden opstaan. 'tussen 5 en 7' is NIET midden op de dag, schoonmaakwerk is nuttig werk, 2,5 uur werk is hartstikke kort en ja, het is asociaal om daarmee zomaar te stoppen 'omdat je het niet leuk vindt'.

het is werk, weet je.

denk de volgende keer eens na voordat je aan werk begint.
Oud 29-07-2006, 09:47
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 28-07-2006 @ 23:08 :
Ik ook, maar dan was ik dus werkloos gebleven.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2006, 10:14
Verwijderd
Citaat:
MightyMarcel schreef op 29-07-2006 @ 08:14 :
schoonmaakwerk is nuttig werk

Tis ook echt heel nuttig een wc schoon te maken, waarop je vervolgens 2 a 3 mensen diezelfde wc naar binnen ziet gaan, om eens een lekker potje te schijten
Met citaat reageren
Oud 29-07-2006, 10:30
Kali
Kali is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 29-07-2006 @ 11:14 :
Tis ook echt heel nuttig een wc schoon te maken, waarop je vervolgens 2 a 3 mensen diezelfde wc naar binnen ziet gaan, om eens een lekker potje te schijten
Ach , na de wc's in China gezien te hebben is zelfs DAT heel nuttig.
En sta om 8u op, dan heb je de hele dag , en voor mij is van 17-19u niet midden op de dag maar AVOND.
Neem eens een normaal levensritme aan en stel je neit aan, het is maar 2u30, veel vrienden van mij werken van 6-14u of 14-22u , 8uur aan een stuk, ook doelloos werk maar die zijn ECHT een deel van hun dag kwijt, hoewel ze nog steeds genoeg leuke dingen kunnen doen.
Oud 29-07-2006, 12:08
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 29-07-2006 @ 11:14 :
He, ze betalen je om het ding schoon te maken, niet om het schoon te houden. Zie het als werkverschaffing.
Oud 29-07-2006, 12:58
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 29-07-2006 @ 13:08 :
He, ze betalen je om het ding schoon te maken, niet om het schoon te houden. Zie het als werkverschaffing.
Ja ik heb er verder ook niets meer mee gedaan, maargoed je doet er toch je 'best' op
Met citaat reageren
Oud 29-07-2006, 13:16
reine claude
reine claude is offline
Had je je niet eerder kunnen bedenken dat je geen 2.5 uur 'midden' op de dag wilde werken, en dat je eigenlijk geen schoonmaakwerk wilde doen en dat je eigenlijk uberhaupt niet wilde werken?
Met citaat reageren
Oud 29-07-2006, 14:42
Verwijderd
We vinden je allemaal een watje, dus
Met citaat reageren
Oud 29-07-2006, 15:09
Verwijderd
Pff
Met citaat reageren
Oud 29-07-2006, 16:49
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 29-07-2006 @ 16:09 :
Pff
Huilie,

Mag ik je volledige naam?
Mocht ik in de toekomst ooit sollicitaties moeten doornemen kan ik die van jou meteen in de papierbak gooien.
Als je tegen die tijd tenminste nog de moeite neemt om te solliciteren, je bent immers toch te lui om een poot uit te steken.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2006, 18:06
Verwijderd
Citaat:
paultjuhhhh schreef op 29-07-2006 @ 17:49 :
Huilie,

Mag ik je volledige naam?
Mocht ik in de toekomst ooit sollicitaties moeten doornemen kan ik die van jou meteen in de papierbak gooien.
Als je tegen die tijd tenminste nog de moeite neemt om te solliciteren, je bent immers toch te lui om een poot uit te steken.
Dream on buddy. Ik ga later niet solliciteren maar men zal solliciteren bij mij. Tis nu al een doorn in het oog, om te werken onder een 'baas' .

En het heeft niets met luiheid te maken, maar met persoonlijke voorkeur. Als jij 5 dagen in de week wcs schoon wilt maken, houd ik je niet tegen. Ik heb mijn waardigheid, die me in de weg zit
Met citaat reageren
Oud 29-07-2006, 18:54
naam ingebruik
naam ingebruik is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 29-07-2006 @ 19:06 :
Dream on buddy. Ik ga later niet solliciteren maar men zal solliciteren bij mij. Tis nu al een doorn in het oog, om te werken onder een 'baas' .

En het heeft niets met luiheid te maken, maar met persoonlijke voorkeur. Als jij 5 dagen in de week wcs schoon wilt maken, houd ik je niet tegen. Ik heb mijn waardigheid, die me in de weg zit
om eigen baas te worden zul je toch eerst hard moeten werken

en dan als je eigen baas bent en zelf je solicitanten aan neemt zul je veel meer en harder moeten werken dan een 40 urige werk week en geen baas die je extra betaald voor je overuren...
Oud 29-07-2006, 18:57
reine claude
reine claude is offline
Citaat:

Met citaat reageren
Oud 29-07-2006, 20:58
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Dan had je dat ook kunnen besluiten voordat je het baantje aannam. Maar goed, ik zou gewoon nog een poosje doorzetten. Zo erg is het niet om 2,5 uur per dag rond etenstijd te moeten werken en het is natuurlijk altijd fijn om wat te verdienen in de vakantie. Het is in ieder geval een goede les dat je andere baantjes in ieder geval leert waarderen.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2006, 23:20
Vice
Vice is offline
Citaat:
Knul, je bent echt niet de enige die er zo over denkt.
Oud 30-07-2006, 00:03
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Jij bent bij nader inzien zo'n verwent jochie dat niks wil doen.

Ik erger me altijd aan dat soort mensen op me werk. Man dit had je je vast ook wel eens eerder kunnen bedenken. Blijf thuis en werk gewoon niet dan he. Zeurpiet.
Oud 30-07-2006, 12:22
juno
juno is offline
Neem, het is niet asociaal om na een dag al op te zeggen. Daar is die proeftijd voor. En denk maar zo: als zij over jou niet tevreden zijn, is wat hen betreft ook daar het gat van de deur.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2006, 12:45
ikbenschipper1
Citaat:
juno schreef op 30-07-2006 @ 13:22 :
Neem, het is niet asociaal om na een dag al op te zeggen. Daar is die proeftijd voor. En denk maar zo: als zij over jou niet tevreden zijn, is wat hen betreft ook daar het gat van de deur.
Dat ben ik met je eens, alleen de manier van doen in dit otpic van hem staat me al niet aan
Oud 30-07-2006, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Vice schreef op 30-07-2006 @ 00:20 :
Knul, je bent echt niet de enige die er zo over denkt.
Ik doe niets voor niets WO

Laatst gewijzigd op 30-07-2006 om 12:58.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2006, 12:54
Verwijderd
Citaat:
ikbenschipper1 schreef op 30-07-2006 @ 01:03 :

Ik erger me altijd aan dat soort mensen op me werk. Man dit had je je vast ook wel eens eerder kunnen bedenken. Blijf thuis en werk gewoon niet dan he. Zeurpiet.
Hoewel het maar een bijbaantje is, zou je toch zeker wel mogen kiezen en afwijzen?
Met citaat reageren
Oud 30-07-2006, 13:10
Vice
Vice is offline
Citaat:
ikbenschipper1 schreef op 30-07-2006 @ 01:03 :

Als je zo aan dat soort mensen ergert, wees dan blij dat ze in hun proeftijd weer vertrekken.
Oud 30-07-2006, 15:57
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
naam ingebruik schreef op 29-07-2006 @ 19:54 :
om eigen baas te worden zul je toch eerst hard moeten werken

en dan als je eigen baas bent en zelf je solicitanten aan neemt zul je veel meer en harder moeten werken dan een 40 urige werk week en geen baas die je extra betaald voor je overuren...
nou, iedereen kan wel eigen baas worden hoor - dat is het probleem niet.

maar als je dacht dat je hard moest werken voor de baas, wacht dan maar af hoe hard het werken is zonder baas...
Oud 30-07-2006, 17:15
Verwijderd
Jemig wat zijn er toch domme idioten in dit topic. Ik heb nergens gezegd dat ik hard werken haat, ik heb gezegd dat ik schoonmaken haat. Dat bepaalde mensen nou zo kk dom zijn, om werken als werken te zien, wilt niet zeggen dat ik geen onderscheid maak.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2006, 18:53
ikbenschipper1
Citaat:
Kenjirro schreef op 30-07-2006 @ 18:15 :
Jemig wat zijn er toch domme idioten in dit topic. Ik heb nergens gezegd dat ik hard werken haat, ik heb gezegd dat ik schoonmaken haat. Dat bepaalde mensen nou zo kk dom zijn, om werken als werken te zien, wilt niet zeggen dat ik geen onderscheid maak.
Je wilt toch geld verdienen? Of krijg je alles van je ouders dat je zo makkelijk met iets stopt? En gewoon een poos weer moet zoeken, als je schoonmaakwerk haat haat je waarschijnlijk wel meer dingen.
Plus dat je ook al aangeeft dat je niet onder een baas wil werken eigelijk.

TIP: begin een eigen bedrijfje
Oud 30-07-2006, 19:15
Verwijderd
Citaat:
ikbenschipper1 schreef op 30-07-2006 @ 19:53 :
Je wilt toch geld verdienen? Of krijg je alles van je ouders dat je zo makkelijk met iets stopt? En gewoon een poos weer moet zoeken, als je schoonmaakwerk haat haat je waarschijnlijk wel meer dingen.
Plus dat je ook al aangeeft dat je niet onder een baas wil werken eigelijk.

TIP: begin een eigen bedrijfje
Ik heb al genoeg bijbaantjes gehad, en mn ouders betalen mij geen flikker, maar ik kom maandelijks toch altijd uit. En tging mij niet zozeer om geld te verdienen, maar om de bezigheid waar ik mijn geld mee kon verdienen.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2006, 23:57
FF4-Ever
FF4-Ever is offline
Hey ikbenschipper, niet om het een of ander hoor, maar je moet niet zo vooringenomen zijn.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 01:36
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Langharig werkschuw tuig!
Oud 31-07-2006, 01:57
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
nee je zegt niet dat je hard werken haat
maar tis meer dat je
- van te voren niet na lijkt te denken. Je haat schoonmaken. Je haat 2.5 begin van de avond werken. Na 1 dag.. Van te voren had je dit niet zelf kunnen bedenken ofzo??
- jezelf te goed voelt om naar jouw zeggen 'dom werk' te doen. Waardigheid enzo. Ga je in je eigen bedrijf dan ook alleen maar het leuke werk doen?
- nogal overtuigd bent van het feit dat je het helemaal gaat maken als je je eigen baas bent. Tja je doet immers wo...

Jah, das wel de instelling waarmee je het helemaal zult maken met je eigen bedrijfje..
Oud 31-07-2006, 02:16
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 30-07-2006 @ 13:52 :
Ik doe niets voor niets WO
Dus?
Ik heb ook zojuist mijn inschrijving aan de UvT rond..
Maar toch heb ik 4 bijbaantjes waarvan jij er 3 als 'kut', 'onwaardig' en 'beneden jouw niveau' zult bestempelen.
Maakt dit mij een slechter persoon dan jij? Of bevestigd dat het geldende beeld dat jij aardslui, ondoordacht en arrogant bent?
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 09:15
ikbenschipper1
Citaat:
FF4-Ever schreef op 31-07-2006 @ 00:57 :
Hey ikbenschipper, niet om het een of ander hoor, maar je moet niet zo vooringenomen zijn.
Voordat je iets kan bereiken in het leven zal je ook de kut dingen moeten doen zo simpel is dat nu eenmaal. Dat wil ik hem duidelijk proberen te maken.

Ben het dan ook met paultjuhh en Freestyler eens.
Oud 31-07-2006, 09:53
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 31-07-2006 @ 02:36 :
Langharig werkschuw tuig!
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 09:53
Verwijderd
Citaat:
Freestyler* schreef op 31-07-2006 @ 02:57 :

Jah, das wel de instelling waarmee je het helemaal zult maken met je eigen bedrijfje..
Oke, wat zeur je dan nog?
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 09:57
Verwijderd
Citaat:
paultjuhhhh schreef op 31-07-2006 @ 03:16 :
Dus?
Ik heb ook zojuist mijn inschrijving aan de UvT rond..
Maar toch heb ik 4 bijbaantjes waarvan jij er 3 als 'kut', 'onwaardig' en 'beneden jouw niveau' zult bestempelen.
Maakt dit mij een slechter persoon dan jij? Of bevestigd dat het geldende beeld dat jij aardslui, ondoordacht en arrogant bent?
Jochie, als jij zo graag je hele vakantie wilt werken, be my guest. maar houd je domme conclusies over mij voor je, aangezien je geen shit van mij weet.

Heb trouwens wel weer goed nieuws. Ik heb mijn oom gezegd, dat ik het werk zat was, en die vertelde mij, dat ze nog een voorman zochten in Almere, en dat ik die functie eventueel zou kunnen krijgen. Even afwachten dus
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 10:01
Verwijderd
Citaat:
ikbenschipper1 schreef op 31-07-2006 @ 10:15 :
Voordat je iets kan bereiken in het leven zal je ook de kut dingen moeten doen zo simpel is dat nu eenmaal. Dat wil ik hem duidelijk proberen te maken.

Ben het dan ook met paultjuhh en Freestyler eens.
Een studie doen lijkt me datgene die dat zorgt. Niet een vakantiebaantje.

En ik ben heus niet vies voor hard werken. Met mijn vorige baantje werkte ik eens van 06:00 tot 22:00. Het ligt er dus maar net aan, hoe leuk ik het werk vind. Al die domme mensen hier, die zich beledigd voelen, dat ik indirekt hun bijbaantjes minderwaardig vind, moeten eens zelf nadenken of ze niet beter kunnen. Of je moet het puur voor het geld doen. Begrijp echter wel, dat ik een leuke baan belangrijker vind dan geld verdienen. Geen leuke baan? Prima dan leef ik van het geld dat ik sort of verzameld heb. Maar ga allen niet zo doen, alsof ik een of andere luie donder ben. Want dat is zielig
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 10:42
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 31-07-2006 @ 11:01 :

En ik ben heus niet vies voor hard werken. Met mijn vorige baantje werkte ik eens van 06:00 tot 22:00. Het ligt er dus maar net aan, hoe leuk ik het werk vind. Al die domme mensen hier, die zich beledigd voelen, dat ik indirekt hun bijbaantjes minderwaardig vind, moeten eens zelf nadenken of ze niet beter kunnen. Of je moet het puur voor het geld doen. Begrijp echter wel, dat ik een leuke baan belangrijker vind dan geld verdienen. Geen leuke baan? Prima dan leef ik van het geld dat ik sort of verzameld heb. Maar ga allen niet zo doen, alsof ik een of andere luie donder ben. Want dat is zielig
gast, je maakt het er nogal zelf naar dat iedereen nu weet dat je een verwend jochie bent.

de meeste mensen hebben een bijbaantje overigens inderdaad puur voor het geld.

(overigens, leuk dat je denkt dat een wetenschappelijke opleiding ook maar iets te maken heeft met een goede basis om een bedrijf te kunnen beginnen. Laat ik het zo zeggen : als je nu al een baantje na een dag afzegt, zul je nooit eigen baas worden.)

Citaat:
Maar ga allen niet zo doen, alsof ik een of andere luie donder ben. Want dat is zielig
Je bent een luie donder. Dat is zielig. (ow, dat zeg je zelf ook al, geloof ik.)
Oud 31-07-2006, 10:43
ikbenschipper1
Citaat:
Kenjirro schreef op 31-07-2006 @ 11:01 :

Begrijp goed dat ik hetgeen ik doe leuk vind. En ik vooral leuke collega's heb.
En ach als ik wil zou ik best beter en leuker werk kunnen vinden met de opleiding waar ik nu mee bezig ben.
Maar waarom ik het niet doe? Omdat ik me collega's gezellig vind en het werk ook nog steeds. Okay dat zal wel komen omdat me werk heel afwisselend is en ik veel "leuke" dingen kan/mag doen.
Als ik nog steeds alleen maar vakkenvulde was ik denk ik al wel lang weg geweest, geen uitdaging.
Oud 31-07-2006, 10:46
Verwijderd
Citaat:
ikbenschipper1 schreef op 31-07-2006 @ 11:43 :
Begrijp goed dat ik hetgeen ik doe leuk vind. En ik vooral leuke collega's heb.
En ach als ik wil zou ik best beter en leuker werk kunnen vinden met de opleiding waar ik nu mee bezig ben.
Maar waarom ik het niet doe? Omdat ik me collega's gezellig vind en het werk ook nog steeds. Okay dat zal wel komen omdat me werk heel afwisselend is en ik veel "leuke" dingen kan/mag doen.
Als ik nog steeds alleen maar vakkenvulde was ik denk ik al wel lang weg geweest, geen uitdaging.
Ik heb niet eens collegas. Moet je voorstellen hoe saai dat is . Je geeft nu zelf toch ook toe, dat je dat werk doet, omdat je het naar je zin hebt? Wat is dan het grote verschil tussen onze meningen?
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 10:50
Verwijderd
Citaat:
MightyMarcel schreef op 31-07-2006 @ 11:42 :
gast, je maakt het er nogal zelf naar dat iedereen nu weet dat je een verwend jochie bent.

de meeste mensen hebben een bijbaantje overigens inderdaad puur voor het geld.

(overigens, leuk dat je denkt dat een wetenschappelijke opleiding ook maar iets te maken heeft met een goede basis om een bedrijf te kunnen beginnen. Laat ik het zo zeggen : als je nu al een baantje na een dag afzegt, zul je nooit eigen baas worden.)
Oh dus je bent verwend, als je liever een leuke baan hebt, dan geld verdiend. Dat dat nou dé mentaliteit is in jouw christelijk dorp, wil niet zeggen dat iedereen die deze mentaliteit niet heeft, maar verwend en lui moet zijn.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 12:08
ikbenschipper1
Citaat:
Kenjirro schreef op 31-07-2006 @ 11:46 :
Ik heb niet eens collegas. Moet je voorstellen hoe saai dat is . Je geeft nu zelf toch ook toe, dat je dat werk doet, omdat je het naar je zin hebt? Wat is dan het grote verschil tussen onze meningen?
Dat ik me in 6 jaar heb opgewerkt naar wat ik in een supermarkt nu heb bereikt, anders was het lang niet zo leuk hoor.
Ik had het er nou niet meteen naar me eerste dag naar me zin. Dus ik had als ik jou was gewoon wat langer aangekeken of het toch wat kon worden.
Ik denk wel dat je het van te voren had kunnen bedenken, maar opzich is het niet raar dat je liever iets leuks doet, wel dat je oude schoenen weg gooit voor je nieuwe hebt. Ofwel eerst nieuw werk dan het oude opzeggen is mijn motto , maar goed ook daar verschilt een ieder in.

Laatst gewijzigd op 31-07-2006 om 12:11.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 15:28
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 31-07-2006 @ 11:50 :
Oh dus je bent verwend, als je liever een leuke baan hebt, dan geld verdiend. Dat dat nou dé mentaliteit is in jouw christelijk dorp, wil niet zeggen dat iedereen die deze mentaliteit niet heeft, maar verwend en lui moet zijn.
waar is die leuke baan dan ? je wilt alleen maar je niet-zo-heel-geweldig-leuke vakantiebaantje afzeggen omdat je dr geen zin meer in hebt. die mentaliteit is inderdaad verwend en lui.

leuk overigens dat je ervan uitgaat dat ik in een christelijk dorp woon. het heeft er geen ene fuck mee te maken - het is ook niet zo, maar dan nog - en het zegt iets over je bekrompen wereldbeeldje waarin alleen superleuk werk de moeite waar is om gedaan te worden.

ik ben benieuwd of het jou ooit zal lukken om een bedrijf te beginnen. dan kun je echt niet na 1 dag zeggen, 'o, ik vind t niet leuk' en weglopen. echt niet.
Oud 31-07-2006, 21:56
Vice
Vice is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 31-07-2006 @ 10:57 :
Heb trouwens wel weer goed nieuws. Ik heb mijn oom gezegd, dat ik het werk zat was, en die vertelde mij, dat ze nog een voorman zochten in Almere, en dat ik die functie eventueel zou kunnen krijgen. Even afwachten dus
Dat zou natuurlijk wel leuk zijn. Verder begrijp ik sommige niet dat ze alleen maar werken voor het geld. Geloof me, met je plezier naar je werk gaan is toch echt wat belangrijker dan een goed salaris.
Oud 31-07-2006, 22:19
Verwijderd
Citaat:
MightyMarcel schreef op 31-07-2006 @ 16:28 :
waar is die leuke baan dan ? je wilt alleen maar je niet-zo-heel-geweldig-leuke vakantiebaantje afzeggen omdat je dr geen zin meer in hebt. die mentaliteit is inderdaad verwend en lui.

leuk overigens dat je ervan uitgaat dat ik in een christelijk dorp woon. het heeft er geen ene fuck mee te maken - het is ook niet zo, maar dan nog - en het zegt iets over je bekrompen wereldbeeldje waarin alleen superleuk werk de moeite waar is om gedaan te worden.

ik ben benieuwd of het jou ooit zal lukken om een bedrijf te beginnen. dan kun je echt niet na 1 dag zeggen, 'o, ik vind t niet leuk' en weglopen. echt niet.
Oke, ik heb dankzij jou het licht gezien. Bedankt. Vaarwel.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 22:20
Verwijderd
Citaat:
Vice schreef op 31-07-2006 @ 22:56 :
Dat zou natuurlijk wel leuk zijn. Verder begrijp ik sommige niet dat ze alleen maar werken voor het geld. Geloof me, met je plezier naar je werk gaan is toch echt wat belangrijker dan een goed salaris.
Inderdaad, dat probeer ik men uit te leggen, maar in plaats daarvan ben ik lui en verwend
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 22:20
SuperSanne
SuperSanne is offline
*leest berichten*

Waarom valt iedereen Kenjirro zo aan? Als je niet normaal kan reageren in plaats van alleen maar klagen hoe vreselijk zwaar je het zelf wel niet hebt in een poging het "verwende knulletje" een "wijze levensles" bij te brengen, reageer dan niet. Alsof jullie nooit eens impulsief iets hebben gedaan, om je vervolgens toch te bedenken. Ze hebben die proeftijd niet alleen voor de veiligheid van de werkgevers ingevoerd, ook werknemers hebben het recht om 'm te peren als bijvoorbeeld het werk niet was wat ze hadden verwacht.

Ik heb zelf liever een leuke baan en een zevendehands fiets, dan een een rotbaan en een gigantisch huis waar ik door de stress niet eens van kan genieten.

Het zou leuk zijn als je die voorman functie kreeg

Laatst gewijzigd op 31-07-2006 om 22:24.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 22:25
Verwijderd
Dankje voor de ondersteuning . Ja zou ook leuk zijn, maargoed ik moest even ervoor wachten
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 22:52
ikbenschipper1
Citaat:
Kenjirro schreef op 31-07-2006 @ 23:20 :
Inderdaad, dat probeer ik men uit te leggen, maar in plaats daarvan ben ik lui en verwend
Je mag best kieskeurig zijn, dat begrijp ik best, maar zoals ik al zei doe geen oude schoenen weg voordat je nieuwe hebt.
Oud 31-07-2006, 23:00
Verwijderd
Citaat:
ikbenschipper1 schreef op 31-07-2006 @ 23:52 :
Je mag best kieskeurig zijn, dat begrijp ik best, maar zoals ik al zei doe geen oude schoenen weg voordat je nieuwe hebt.
Ik kan het nog 2 maanden uithouden zonder baantje, dus dat is geen probleem voor mij
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten