![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Geef dan stukje Duitsland en Oostenrijk?! Toch? Dat hele 'maar de VN'-verhaal hangt me zo de keel uit!! |
![]() |
||
Citaat:
De Hezbollah viel Israëlisch grondgebied aan en kidnapte twee soldaten, nu is als reactie daarop een offensief bezig. Tevens totaal legitieme manier van handelen volgens het door jou zo bejubelde oorlogsrecht. Overigens. De laatste keer dat suggereerde dat de hamas de ontploffing op het strand op zijn geweten kon hebben (een voor hen logische actie waar ze motief en middelen voor hadden) was het huis te klein en schreeuwde je tunnelvisie. Nu schreeuw je echter van de daken dat Israël het op waarnemers heeft gemunt, terwijl die lezing onlogisch is en helemaal niet algemeen wordt aangenomen. Wat is dat dan wel niet?
|
![]() |
De volgende verklarings is, inmiddels, door 65 partijen ondertekend. Waaronder Israelische, Palestijnse en Libanese partijen.
http://www.ncpn.nl/ncpn/pal-leb-nl.htm
||
Citaat:
Ik post dan vervolgens wel weer de lijst van misdaden die de meeste van die partijen door de jaren heen gepleegd hebben zodat die petitie in zijn hemd staat, ok? ![]()
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
T_ID, ga nou eens hier op in: http://forum.scholieren.com/showthre...3#post22404233
En weerleg mijn visie aub?!! |
![]() |
||
Citaat:
Israel heeft overigens weldegelijk motief. Dat ze niet op pottekijkers zitten te wachten is niks nieuws toch? In combinatie met de berichten over fosfor-, en clusterbommen, en de aanscherping van het censuur beleid op het gebied van "special ammunitions" is dat helemaal geen gekke gedachte. Zie trouwens even Netwerk van gister avond (27 juli). Doorslag gevend bewijs dat Israel leugens verkondigt in dit soort gevallen. Laatst gewijzigd op 28-07-2006 om 01:34. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Israel mag alles onder het mom van terroristen bestrijden. Maar goed wie controleert Israel of zij zich schuldig maken aan terrorisme? IK kan heel goed begrijpen dat Palestijnen Israel evengoed als een terroristische staat zien. Om eerlijk te zijn hoe ik Israel nu te werk zie gaan begin ik steeds meer verhalen over het onterecht liquideren of arresteren (in het verleden) van burgers te geloven. Nu blijkt wel dat ze alles behalve secuur handelen. Zodra ze maar het lichste vermoeden hebben dat bijvoorbeeld een vrachtwagen of gebouw behoort tot hezbollah wordt het opgeblazen. Zijn er burgers in de buurt, zwa... KABOEM!!! 20 libaneze burgers voor 1 dooie hezbollah, sounds like a plan... KABOEM!!! Begrijp me niet verkeerd Hezbollah en hamas zijn terroristische organisaties dat staat buiten kijf, maar ik denk dat Israel prima in dit rijtje past. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik stel voor dat ze de volgende vakantie in Noord-Israël organiseren, het is prachtig daar afgezien van een kratertje of wat elke dag in vredestijd. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Je gaat verder er niet meer op in zie ik, dan zijn we het kennelijk tenminste eens over het feit dat de Hamas en Hezbollah de aanstichters zijn van het huidige geweld in hun respectievelijk thusigebieden. ![]() Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar je weet mijn geprefereerde variant voor heden ten dage: een twee staten oplossing. |
![]() |
||
Citaat:
De atlassen in de kinderklas hebben nog steeds niet Israël op de kaart, daar staat nog steeds Palestina, terwijl hun grootouders, (laat staan hun ouders) die oorspronkelijk in de Israëlische gebieden hebben gewoond waarschijnlijk al niet eens meer leven... Laatst gewijzigd op 28-07-2006 om 11:57. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je bent gestoord. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Sinds wanneer is een wereldoorlog helemaal in het teken van Joden-genocide een geschenk voor de Joden? Manipuleren van mensen, zou je me daarvan een concreet voorbeeld van willen geven? Volgens mij staan Joden nog altijd bekend als goede handelaren, grote bankieren etc. Bakken Geld verdienen..
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Nu kan je zeggen, "ja maar, dat was honderden jaren geleden, dat neemt toch niemand meer serieus?" Dat geldt misschien voor de verlichte christenen maar niet voor de erg strak gehouden koran, die wordt nog woord voor woord ingeprent; 5x per dag op straat, er is geen ontkomen aan. Ik ben van mening ben dat dit één van de belangrijkste oorzaken van de oorlogen daar is. Zodra men in Israël massaal tot de islam bekeert is de oorlog ook over... Wie zei dat (volgens mij T_ID), dat één van de doelen van Hezbollah was Libanon tot een islamitische staat te maken, maar dit doel had laten varen. Ik denk dat daar "voorlopig" tussen had gemoeten, het doel blijft, het is hun godsdienstige taak. Nu is wel te zien hoe ver de invloed van Hesbollah al reikt, in ieder geval veel verder dan de Libanese regering zelf in de gaten had. |
![]() |
|
Ik kan niks met die " kijk hoe zielig we zijn" propaganda van jou.
Trouwens, jij wil het ook niet leren? Die korancitaten horen bij een bepaalde periode van oorlog en hebben niks te maken met hoe men over het algemeen over andersgelovigen denkt. Kortom: het is uit de context gerukt. Ooit gehoord van de korancitaat "Er is geen haat in het geloof" ? Wil je alsjeblieft gewoon je klep dichthouden en dat soort onzin voor je houden. Doe alsjeblieft niet alsof jij hier de Korandeskundige bent. Moet ik citaten uit de Talmoed posten waaruit blijkt hoe de joden over andersgelovigen denken? Citaten als " Niet-joden zijn net honden" . Rot toch eens ff een eind op.
Laatst gewijzigd op 28-07-2006 om 12:50. |
![]() |
|||
Citaat:
Hezbollah heeft het goedrecht om israelische soldaten gevangen te nemen voor onderhandeling. Israel heeft het goed recht die soldaten te proberen terug te krijgen. Maar de manier waarop ze dat doen, die zal voor nog veel meer dooie joden en moslims zorgen. Israel reageert met emotie, en niet met verstand, en dat valt ze zeer kwalijk te nemen, want nu zijn ze niks anders dan laffe massamoordenaars. Overigens moet je serieus eens ophouden met je continue verspreiding van feitelijke onjuistheden; Anan reageerde namelijk naar aanleiding van de voorlopige conclusies van het onderzoek; Citaat:
(kijk Netwerk even van gisteren wil je). Laatst gewijzigd op 28-07-2006 om 13:05. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
@ Relief
" kijk hoe zielig we zijn" propaganda" ? Ik ben geen jood, en allerminst zielig. Die "uit de context gerukt" smoes ken ik. Inderdaad staat in de talmoed ook het één en ander, geen jood die er naar kijkt of handelt, net als de christenen zijn ze meegegaan in de tijd, de misstanden van hun voormalige tegenstanders vergeven en vergeten. Komt nog bij dat 95% van de joden misschien 3x in hun leven een synagoge van binnen heeft gezien. Ik zal erover ophouden, het was alleen maar om aan te geven dat voor de Palestijnen niet het land het probleem is maar het volk dat erin woont, de oorspronkelijke bewoners zijn inmiddels al aan ouderdom overleden. Zoals Gatara al zei, heeft er ooit één Palestein geklaagd bij Jordanië over de enorme lap Palestijnse grond die het toebedeeld heeft gekregen? Waarom niet? -----> er wonen moslims op. Geef me één andere reden. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dus zeur niet zo. |
![]() |
||
Citaat:
Israel is net zo'n schruken staat als het gemiddelde islamitische land. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
De extremistische moslim is echt niet minder erg dan de gemiddelde extremistische zionist. Pak de Talmud er maar bij en begin maar te blaren, kom je net zo veel rotzooi over anderen tegen als in de bijbel of in de koran. Op dezelfde manier dat jij continu moord en brand schreeuwt over moslims, valt hetzelfde te zeggen over joden. "Moed Kattan 17a . If a Jew is tempted to do evil he should go to a city where he is not known and do the evil there." Die vind ik vooral erg grappig, het is een bevestiging van eeuwen oude vooroordelen. Sanhedrin 57a . When a Jew murders a Gentile ("Cuthean"), there will be no death penalty. What a Jew steals from a Gentile he may keep. Met andere woorden, blader de Talmud door en je zal verschillende stukjes tegen komen over hoe goed het wel niet is om ongelovigen te vermoorden. Ook zal je stukjes tegen komen die anders beweren. Precies zoals in de Koran. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Laat staan dat je generaliserende gedoe over 'joden' klopt. Maar ja, het geld wel vaker dat extreem voorstander zijn van de Palestijnse zaak de mentale vermogens sterk doet teruglopen.
||
Citaat:
Wat jij zegt heeft geen enkele aansluiting op wat ik zei, en slaat eigenlijk gewoon nergens op. |
![]() |
||
Citaat:
Na WOII: "Joden weg uit Palestina" ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Overigens mag je van Israël verstand verwachten. Mag je van Israël na vijftig jaar van oorlogen, terreur en onderhandelingen die onbetrouwbaar bleken nog steeds even veel verstand verwachten? Uiteraard niet, want anders zouden we diezelfde hoge verwachtingen op alle partijen toe moeten passen en dat is iets dat je nog nergens hebt gedaan.
||
Citaat:
Mensen die incidenten aanhalen, mogen best met incidenten terug bestookt worden. 2) Ja, sterker nog, ik ben van mening dat Israel zich al 50 jaar als een beest gedraagt. Het valt niet te ontkennen dat Israel meermaals zelf onderhandelingen heeft afgebroken, of staakt het vuren naast zich heeft neergelegt. Zelf weigeren ze geweld af te zweren, maar eisen wel van anderen dat ze dat doen. Terreur is hun dagelijkse pressiemiddel en dat kan ik niet goedkeuren. 3) Dat mag je inderdaad verwachten ja. Zolang Israel echter door blijft gaan met politieke blokkades jegens democratisch gekozen regeringen, dan is het niet vreemd. Ze weigeren immers alle medewerking, en dat doen ze al jaren. Heb je netwerk van gister avond nou al gekeken? |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |