Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-08-2006, 16:47
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
evil_angel schreef op 08-08-2006 @ 16:38 :
Ik zoek ook een liedje... het is al oud. Ik denk zo rond 1970 zelfs.

Het is eens gebruikt in een reclame van een radiostation waarvan ik de naam niet onthouden heb. Die reclame komt ondertussen al een hele tijd niet meer op tv, maar er kwam een hond in voor die op het einde van het spotje nog even te zien is. En min of meer headbangt (wat een woord ) op de maat van de muziek. De hond is in het midden van het scherm dan te zien in een soort van venstertje ( of het logo van het radiostation of iets dergelijks)

Ik dacht dat het Queen was, maar na een flinke zoektocht op Internet heb ik nog niets gevonden. (het komt wel uit die tijd in ieder geval)

Wie kan mij helpen? Ik hoop dat ik het zo duidelijk mogelijk omschreven heb..

was het niet het logo van 3fm?
Oud 08-08-2006, 18:58
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dat is Radio2 en voor zover ik weet was die hond aan het headbangen op 'Bohemian Rhapsody."

Als je dat niet weet te herkennen is er toch wel iets mis met je algemene ontwikkeling lijkt mij.
Oud 08-08-2006, 18:59
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
llell schreef op 06-08-2006 @ 09:11 :
NU in de reclame van pukkelpop op MTV. Tijdens de aankondiging van radiohead speelt er een liedje, en het komt me zo bekend voor, maar welke is het?
2+2=5
Oud 08-08-2006, 21:33
tuinon
tuinon is offline
je hebt op veronica een nieuwe serie :invaders ofzo, in ieder geval hebben ze in de aankondiging van die serie een liedje van Radiohead er onder gezet. Nou is mijn vraag van welke liedje, ik word er helemaal gestoord van dat ik niet op die titel kan komen dus help me asjeblieft
Oud 08-08-2006, 21:47
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Die nieuwe reclame van Toyota. Het liedje wordt gezongen door een meisje en een jongen!!
Oud 08-08-2006, 22:16
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 08-08-2006 @ 19:58 :
Dat is Radio2 en voor zover ik weet was die hond aan het headbangen op 'Bohemian Rhapsody."

Als je dat niet weet te herkennen is er toch wel iets mis met je algemene ontwikkeling lijkt mij.
Ik luister normaal gesproken nooit muziek uit die tijd.
Oud 08-08-2006, 22:18
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dat heeft er niks mee te maken. Bohemian Rhapsody staat al 20 jaar nr. 1 als beste nummer aller tijden, word ook op alle grote radiostations nog vaak gedraait en zelfs op MTV.
Sorry, maar voor het niet kennen van dit nummer is er echt geen excuus.
Oud 08-08-2006, 22:23
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 08-08-2006 @ 23:18 :
Dat heeft er niks mee te maken. Bohemian Rhapsody staat al 20 jaar nr. 1 als beste nummer aller tijden, word ook op alle grote radiostations nog vaak gedraait en zelfs op MTV.
Sorry, maar voor het niet kennen van dit nummer is er echt geen excuus.
Ik luister nooit radio, en MTV kijk ik al helemaal niet. Ik ken wel andere nummers van Queen maar deze kende ik toevallig niet

edit: Het is trouwens wel het liedje wat ik bedoelde ja thx Heb vanmiddag het Internet afgespeurd maar nergens kunnen vinden dat het deze was. Reclame is al best oud.

Laatst gewijzigd op 08-08-2006 om 22:25.
Oud 09-08-2006, 10:53
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik zoek een liedje uit die reclame van sprite, als ik me niet vergis. Je ziet hem wel eens op mtv, met die mensen die basketballen in het water, zeg maar.
Het liedje gaat van "I'm falling away, with you..."
Meer weet ik er niet van. Weet iemand van wie hij is en hoe hij heet?
Oud 09-08-2006, 11:16
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
tuinon schreef op 08-08-2006 @ 22:33 :
je hebt op veronica een nieuwe serie :invaders ofzo, in ieder geval hebben ze in de aankondiging van die serie een liedje van Radiohead er onder gezet. Nou is mijn vraag van welke liedje, ik word er helemaal gestoord van dat ik niet op die titel kan komen dus help me asjeblieft
Karma Police?
Oud 09-08-2006, 11:17
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Tsu schreef op 06-08-2006 @ 14:01 :
Ik heb een vraag; het liedje "Come on Come over" van Jaco Pastorius is volgens mij in een tv serie of ander programma gebruikt. Ik vraag me af of iemand misschien weet welke dat geweest zou kunnen zijn?
Oud 09-08-2006, 16:00
llell
llell is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 08-08-2006 @ 19:59 :
2+2=5
bedankt
Oud 09-08-2006, 16:31
Dramaqueen
Dramaqueen is offline
Hoe heet het liedje / de artiest van de volgende clip:
Een kerel die op een fiets allerlei trucjes doet terwijl hij door new york (of iets dergelijks) rijdt. De kerel vertoont gelijkenissen met Jezus...eigenlijk lijkt hij wel op de langharige kerel van de Red Hot Chili Peppers. En er zit ook een Beethoven-sample in.
Oud 09-08-2006, 17:00
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Thicke - When I Get You Alone
Oud 09-08-2006, 18:25
tuinon
tuinon is offline
Citaat:
Tsu schreef op 09-08-2006 @ 12:16 :
Karma Police?
aah je bent een held, that is the one

merci
Oud 09-08-2006, 18:44
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
tuinon schreef op 09-08-2006 @ 19:25 :

merci
no thanx
Oud 09-08-2006, 21:26
niamen
niamen is offline
Citaat:
Dramaqueen schreef op 09-08-2006 @ 17:31 :
Hoe heet het liedje / de artiest van de volgende clip:
Een kerel die op een fiets allerlei trucjes doet terwijl hij door new york (of iets dergelijks) rijdt. De kerel vertoont gelijkenissen met Jezus...eigenlijk lijkt hij wel op de langharige kerel van de Red Hot Chili Peppers. En er zit ook een Beethoven-sample in.
thicke geloof ik met when I get you alone
Oud 10-08-2006, 12:19
halloikbenpaap
halloikbenpaap is offline
ik zoek een nummer dat begint met het melodietje van sunclub - fiesta. Daarna zingen ze alleen maar nananananananananana

kan iemand mij helpen?
Oud 10-08-2006, 12:51
SuperSonicSound
SuperSonicSound is offline
ik zoek een liedje, naja ik heb het gedeeltelijk al gevonden maar alleen is het een afgrijselijke versie

het gaat iig om de theme van er was eens de mens (unoce upon a time life; Il était une fois...) die oude franse serie die op ketnet o.i.d. werdt vertoont

hier iig de link voor de midi file:
http://www.culttelly.co.uk/lyrics/ouats.html

en waarschijnlijk is het nummer van ene Michel Legrand, maar ik weet niet hoe het heet

hier de tvserie zelf
oh en ik ben dus niet op zoek naar toccata en fuga in b mineur, zoals in de bovenstaande site van wordt beweerd dat het de theme is.

na wat verder zoeken blijkt het idd de toccata en duga in d mineur te zijn maar die zoek ik niet dus dan zoek ik de theme van er was eens de ruimte (o.i.d.) iig dus waarvan ik de midi heb gepost

Laatst gewijzigd op 10-08-2006 om 13:49.
Oud 10-08-2006, 13:59
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
halloikbenpaap schreef op 10-08-2006 @ 13:19 :
ik zoek een nummer dat begint met het melodietje van sunclub - fiesta. Daarna zingen ze alleen maar nananananananananana

kan iemand mij helpen?
Summerlove - Remember misschien?
Oud 10-08-2006, 14:24
TLO
TLO is offline
Citaat:
Cherry Springs schreef op 09-08-2006 @ 11:53 :
Ik zoek een liedje uit die reclame van sprite, als ik me niet vergis. Je ziet hem wel eens op mtv, met die mensen die basketballen in het water, zeg maar.
Het liedje gaat van "I'm falling away, with you..."
Meer weet ik er niet van. Weet iemand van wie hij is en hoe hij heet?
Dit nummer is exclusief gemaakt voor deze reclame, door een beginnende band.
Deze band heet 'Sametyalchin', en het nummer - of een cd - is niet verkrijgbaar...

Wel heb ik een mp3'tje van dit nummer (29 seconden maar), waar het gedeelte van de reclame in is te horen.
Als je hem wil hebben hoor ik het wel
Oud 10-08-2006, 16:29
halloikbenpaap
halloikbenpaap is offline
Citaat:
KiMZz schreef op 10-08-2006 @ 14:59 :
Summerlove - Remember misschien?
dat was hem...super bedankt!
Oud 11-08-2006, 10:35
Elkana.nl
Elkana.nl is offline
Ik zoek een liedje met die lange mooie uithaal..

"And why-y-y-y-y-y-y-ai doe doe doe doe doe....
And you-ou-ou-ou-ou-ou-ou-ou doe doe doe doe doe..."

Iets in die trant... Weet niet hoe ik het uit moet leggen, maar hij wordt vaak op Q-Music gedraaid.
Oud 11-08-2006, 10:48
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Elkana.nl schreef op 11-08-2006 @ 11:35 :
Ik zoek een liedje met die lange mooie uithaal..

"And why-y-y-y-y-y-y-ai doe doe doe doe doe....
And you-ou-ou-ou-ou-ou-ou-ou doe doe doe doe doe..."

Iets in die trant... Weet niet hoe ik het uit moet leggen, maar hij wordt vaak op Q-Music gedraaid.
Maria Mena - Just Hold Me
Oud 11-08-2006, 11:35
Elkana.nl
Elkana.nl is offline
Ok! thanx!
Oud 11-08-2006, 14:48
Shadyboy-Ray
Shadyboy-Ray is offline
Hm ik weet de titel van het nummer wel, "O". Maar daar vind je natuurlijk niets op bij limewire, dus ik heb een artiestennaam nodig. Ik kan verder er alleen bij vertellen dat die gozer om de zoveel tijd oooooooooohoooo enz zingt, en dat het nummer erg bekend is.
Oud 11-08-2006, 15:23
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Shadyboy-Ray schreef op 11-08-2006 @ 15:48 :
Hm ik weet de titel van het nummer wel, "O". Maar daar vind je natuurlijk niets op bij limewire, dus ik heb een artiestennaam nodig. Ik kan verder er alleen bij vertellen dat die gozer om de zoveel tijd oooooooooohoooo enz zingt, en dat het nummer erg bekend is.
als je nou een beetje meer vertelt, want hier kan niemand iets mee. Wat voor soort muziek, is oud of nieuw dat soort dingen
Oud 11-08-2006, 16:16
Shadyboy-Ray
Shadyboy-Ray is offline
Citaat:
Tsu schreef op 11-08-2006 @ 16:23 :
als je nou een beetje meer vertelt, want hier kan niemand iets mee. Wat voor soort muziek, is oud of nieuw dat soort dingen
Dat valt toch wel een beetje mee? Hoeveel nummers zijn er nou met als titel "O"?
Om dan nog te proberen wat meer info te geven: Het nummer dat ik bedoel is nederlands gesproken, hij is redelijk nieuw( 1-2 jaar max), ik weet niet zeker of er ook een engelse versie van is. Verder gaat het liedje over een gozer die nogal wicked dingen doet, en de dag erna (of iets dergelijks) dus denkt: Ooooo.
Meer kan ik er echt niet over zeggen...
Oud 11-08-2006, 18:42
Love_Fulfilled
Citaat:
Shadyboy-Ray schreef op 11-08-2006 @ 15:48 :
Omarion - O ?????
Oud 11-08-2006, 19:39
Shadyboy-Ray
Shadyboy-Ray is offline
Nee srry, de versie en het nummer dat ik zoek is nederlands gesproken, en een heel ander genre, wat ik niet zo 123 kan benoemen.
Oud 11-08-2006, 19:47
Shadyboy-Ray
Shadyboy-Ray is offline
Ah laat maar, ik heb 'm al gevonden: Melrose - O .
Ik wist dat het iets met mel- was. Er kwam toevallig een zinnetje bij me op en die heb ik gegoogled. Toch bedankt voor de moeite .
Oud 12-08-2006, 20:02
Love_Fulfilled
Nogmaals: liedje van die nieuwe Toyota reclame die gezongen wordt door een meisje en een jongen!!
Oud 13-08-2006, 15:08
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 12-08-2006 @ 21:02 :
Nogmaals: liedje van die nieuwe Toyota reclame die gezongen wordt door een meisje en een jongen!!
Welke Toyota dan?
Oud 13-08-2006, 15:36
Love_Fulfilled
Citaat:
Tsu schreef op 13-08-2006 @ 16:08 :
Welke Toyota dan?
Volgens mij is het niet specifiek een reclame voor een nieuwe auto van Toyota, maar gewoon het merk Toyota opzich.
Oud 13-08-2006, 16:55
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 13-08-2006 @ 16:36 :
Volgens mij is het niet specifiek een reclame voor een nieuwe auto van Toyota, maar gewoon het merk Toyota opzich.
hmm ok
Oud 13-08-2006, 17:28
Tim
Tim is offline
Hey ik zoek ook een liedje

dat liedje van die Coca cola reclame met dat 4 pack. Wel een leuk nummer zou graag willen weten hoe die heet

Alvast bedankt
Oud 13-08-2006, 19:02
asjdfl
asjdfl is offline
Citaat:
TimSengOng schreef op 13-08-2006 @ 18:28 :
Hey ik zoek ook een liedje

dat liedje van die Coca cola reclame met dat 4 pack. Wel een leuk nummer zou graag willen weten hoe die heet

Alvast bedankt
ew, dat was van the new seekers
Oud 13-08-2006, 19:26
Verwijderd
Citaat:
tuinon schreef op 09-08-2006 @ 19:25 :

merci
Eh, helemaal niet . Het is Paranoid Android.
Oud 13-08-2006, 19:29
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Tsu schreef op 06-08-2006 @ 14:01 :
Ik heb een vraag; het liedje "Come on Come over" van Jaco Pastorius is volgens mij in een tv serie of ander programma gebruikt. Ik vraag me af of iemand misschien weet welke dat geweest zou kunnen zijn?
Weet niemand het
Oud 13-08-2006, 20:18
Love_Fulfilled
Citaat:
asjdfl schreef op 13-08-2006 @ 20:02 :
Nietes, die van de reclame is Berget Lewis ft. Leona - I'd Like To Teach The World To Sing.
Oud 13-08-2006, 20:33
Tim
Tim is offline
Citaat:
asjdfl schreef op 13-08-2006 @ 20:02 :
Gracias
Oud 13-08-2006, 20:58
asjdfl
asjdfl is offline
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 13-08-2006 @ 21:18 :
Nietes, die van de reclame is Berget Lewis ft. Leona - I'd Like To Teach The World To Sing.

stfu gay iets kopieren van ster.nl

1975
Oud 14-08-2006, 18:47
Kayleigh
Kayleigh is offline
Hoi, ik zoek een liedje (verrassend )

Tis een beetje een dancenummer en wordt nu vrij veel gedraaid..
Je hoort zo'n vrouwenstem steeds zingen (iets van)

'I think i go craaaaaazy, you think i go craaaazy'

Ja, tis n btje een beperkte omschrijving, maar meer herinner ik me niet. Had al op google gezocht, maar dan krijg ik Queen en die vrouw klonk niet bepaald naar Freddy.. Via Ares kom ik op Ultrabeat feat. Scott Brown - Elysium (I go crazy) maar die is het helaas ook niet

Weet iemand welk nr ik bedoel??
Oud 14-08-2006, 19:55
MrClay
MrClay is offline
Citaat:
Kayleigh schreef op 14-08-2006 @ 19:47 :
Hoi, ik zoek een liedje (verrassend )

Tis een beetje een dancenummer en wordt nu vrij veel gedraaid..
Je hoort zo'n vrouwenstem steeds zingen (iets van)

'I think i go craaaaaazy, you think i go craaaazy'

Ja, tis n btje een beperkte omschrijving, maar meer herinner ik me niet. Had al op google gezocht, maar dan krijg ik Queen en die vrouw klonk niet bepaald naar Freddy.. Via Ares kom ik op Ultrabeat feat. Scott Brown - Elysium (I go crazy) maar die is het helaas ook niet

Weet iemand welk nr ik bedoel??
Gnarls Barkley - Crazy?
Oud 15-08-2006, 12:21
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ik zoek het nummer dat bij dit filmpje op de achtergrond speelt:

http://www.youtube.com/watch?v=6l9DiKUzGas

Kan het maar niet te pakken krijgen ik dacht eerst aan Love the one you're with van Crosby, Stills, Nash en Young maar daarmee kreeg ik geen goede versie
Oud 15-08-2006, 13:15
Rodion
Rodion is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 08-08-2006 @ 19:58 :

forever young van alphaville is ook wel gebruikt, geloof ik
Oud 15-08-2006, 13:52
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Ik ben op zoek naar het liedje van Sixpence None The Richer genaamd "It Came Upon A Midnight Clear". Het staat op het album 'A Winter's Night' van Various Artists.

Ik heb overal op internet gezocht, op Google, op sites van Sixpence zelf, op Free MP3 Downloads-sites....ik kan NIX vinden!
Ja hooguit van die samples, maar ik zoek dus het complete nummer.

Kan iemand mij helpen?

ps: als je wilt luisteren naar het nummer ga dan naar onderstaande link en klik op de titel van het nummer *zie boven*

http://www.emusic.com/album/10881/10881360.html
Oud 15-08-2006, 14:16
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
XQseMe2 schreef op 15-08-2006 @ 14:52 :
Ik ben op zoek naar het liedje van Sixpence None The Richer genaamd "It Came Upon A Midnight Clear". Het staat op het album 'A Winter's Night' van Various Artists.

Ik heb overal op internet gezocht, op Google, op sites van Sixpence zelf, op Free MP3 Downloads-sites....ik kan NIX vinden!
Ja hooguit van die samples, maar ik zoek dus het complete nummer.

Kan iemand mij helpen?

ps: als je wilt luisteren naar het nummer ga dan naar onderstaande link en klik op de titel van het nummer *zie boven*

http://www.emusic.com/album/10881/10881360.html
Waarom download je het dan niet via limewire ofzo?
Oud 15-08-2006, 14:18
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 15-08-2006 @ 13:21 :
Ik zoek het nummer dat bij dit filmpje op de achtergrond speelt:

http://www.youtube.com/watch?v=6l9DiKUzGas

Kan het maar niet te pakken krijgen ik dacht eerst aan Love the one you're with van Crosby, Stills, Nash en Young maar daarmee kreeg ik geen goede versie
Lees je soms niet goed?

Op die site die je geeft staat: The one I love - David Gray...
Oud 15-08-2006, 16:20
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Hmm waarschijnlijk te gefocusd op het filmpje, ik zag het in ieder geval niet en nu is de site even down...Maar goed, bedankt ik heb het nummer nu

Regels voor berichten