Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Bekijk resultaten poll: Bang om het kwijt te raken of niet
Ja, ik heb een relatie & ik ben bang om het kwijt te raken omdat... 38 26.03%
Ja, ik heb een relatie & ik ben niet bang om het kwijt te raken omdat... 58 39.73%
Nee, ik heb geen relatie maar wel eens bang geweest om mijn toenmalige vriend(in) kwijt te raken omdat... 34 23.29%
Nee, ik heb geen relatie & ook nooit bang geweest om mijn toenmalige vriend(in) kwijt te raken omdat... 16 10.96%
Aantal stemmers: 146. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-08-2006, 15:26
Whateverrr
Whateverrr is offline
Ik heb; Nee, ik heb geen relatie & ook nooit bang geweest om mijn toenmalige vriend(in) kwijt te raken omdat... aangeklikt..

Maar eigenlijk klopt dit niet helemaal.. Ik ben niet nooít bang geweest, maar het is niet zo dat ik mijn hele relatie bang was dat hij mij zou verlaten. Tuurlijk heb ik wel eens momenten gehad dat ik bang was dat er iemand leuker was dan ik of dat hij het uit zou maken tijdens ruzies..

Maar je relatie zit, denk ik pas echt goed, wanneer je zeker van elkaar bent en denkt; niemand kan ons wat maken, we zijn op dit moment voor elkaar gemaakt, samen staan we sterk .. al klinkt dit weer overdreven

Want wanneer je constant twijfelt en bang bent om te verliezen wat je hebt.. wat voor relatie heb je dan..
Oud 05-08-2006, 09:06
Verwijderd
Wederzijdse liefde + vertrouwen en nog geen problemen tegengekomen. Nee, ik ben niet bang dat het ineens kwijt is.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2006, 12:30
divindae
divindae is offline
Jah ik heb een relatie en ja ik ben bang om hem kwijt te raken, maar ik besef wel dat dit ooit zal gebeuren en ik leef gewoon met de dag, zolang het leuk is is het prima, als het minder wordt zien we wel verder. Maar dit neemt niet weg dat ik het erg jammer zou vinden en daar soms wel "bang" voor ben.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2006, 21:43
Roosje
Roosje is offline
Ik heb wel een relatie maar ben niet bang om deze kwijt te raken. Ik bedoel, kom op, ik ben vijftien, natuurlijk heb ik af en toe onzekere buien en vlagen van De hele wereld is tegen mij en zo, maar over het algemeen weet ik best dat het allemaal gewoon goed zit.
Oud 07-08-2006, 15:18
ilse
ilse is offline
ja ik heb een relatie en ja ik ben bang om hem kwijt te raken. de reden daarvan.. volgens mijn hele therapeuten onzin zal t iets zijn met mijn opvoeding blablabla.

maar voor mezelf denk ik gewoon dat ik niet zeker genoeg van mezelf ben, en overal wat achter zoek als bevestiging da tei toch weg gaat..

weet niet, tis alleen irritand.

t gaatnu wel beter..
Oud 08-08-2006, 08:54
OceanEye
OceanEye is offline
Citaat:
Roos schreef op 31-07-2006 @ 09:08 :
Nee ik ben niet bang om hem kwijt te raken. Tenminste niet zo actief zoals de vorige dames. Natuurlijk zou ik het heel rot vinden om hem kwijt te raken, maar ik pieker er nooit over.
Ik geniet gewoon van wat ik heb
Daar sluit ik me volledig bij aan.
Oud 14-08-2006, 02:05
Optima
Optima is offline
Ja, ik heb een relatie & ik ben niet bang om het kwijt te raken omdat...

...je bangmaken over het verlies van een partner verspilde tijd is. Geniet liever van de tijd die je met elkaar hebt, dan dat je je nu al loopt op te fokken van "oh, als hij me maar niet verlaat. Oh wat zal ik me ellendig voelen. Oh wee mij!"

choose love
Oud 14-08-2006, 11:40
martina1991
martina1991 is offline
Ik ben meestal wel bang om iemand kwijt te raken, en dat is erg irritant want kmoet dan juist genieten met wat ik heb. Maar, zeg dat maar eens tegen jezelf. Dit heb ik gelukkig niet vaak.
Oud 14-08-2006, 14:04
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Ja, ik heb een relatie & ik ben bang om het kwijt te raken omdat...

Het met mijn ex ook misging terwijl ik dat niet verwacht had. En nu gaat alles zo goed mischien soms wel te goed. En ik wil het niet kwijt maar ik blijf er wel bang voor
Oud 16-08-2006, 20:38
Graph
Graph is offline
Ja, ik heb een relatie & ik ben bang om het kwijt te raken omdat ... hij ongeveer een jaar geleden heeft gezegd dat als hij vreemd gaat het niet tegen me zou zeggen (ik had net gezegd dat als ie vreemd zou gaan ik het uit zou maken) dus vertrouw ik 'm nou moeilijk als het om dat soort dingen gaat ... en ben dus bang om het kwijt te raken
Met citaat reageren
Oud 16-08-2006, 20:59
Iduna
Iduna is offline
Ik denk dat wanneer je bang bent om de ander kwijt te raken, je er op moet letten hoe je daarmee omgaat. Want aan iemand vastklampen is erg vervelend voor de ander (en werkt averechts). Claimen en elkaar traceren valt ook niet goed te praten.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2006, 17:56
KiMZz
KiMZz is offline
Ja ik heb een relatie en ben bang hem kwijt te raken omdat...
Mjah min of meer uitgelegd in topic 'hoe voel jij je op relationeel gebied'.. Stagelopen, bang dat ik depri wordt en het op hem afreageer, ruzie etc..
Oud 18-08-2006, 08:02
WolterB
WolterB is offline
Ik ben ontzettend blij met de relatie die ik heb en probeer van elk moment genieten. Het gevoel van zekerheid is er van twee kanten, maar je weet natuurlijk nooit wat er in de toekomst kan gebeuren en daar wil ik me ook niet te druk om maken.

Overal spoken zien en 'als... dan' redenaties, maken het niet makkelijker en zijn in mijn ogen ook niet echt nodig. Ik zie wel wat de toekomst brengt en geniet van het moment van nu.
Oud 18-08-2006, 09:05
Verwijderd
Heb een relatie, niet echt bang om hem kwijt te raken. Het zit echt goed en het wordt alleen maar beter.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2006, 10:34
Lynn
Lynn is offline
Ik heb een relatie en ik ben niet bang om deze kwijt te raken, omdat ik daar geen reden toe heb.
Oud 25-08-2006, 13:28
Badmutssssss
Badmutssssss is offline
... omdat het goed gaat
Oud 25-08-2006, 17:54
Silvie
Silvie is offline
Ja, ik heb een relatie & ik ben niet bang om het kwijt te raken omdat...

Ik dat bij mijn vorige relaties wel heb gedaan en uiteindelijk niet echt heb kunnen genieten van de relatie zelf. Dus nu heb ik geleerd om me niet druk te maken. Zolang het goed gaat gaat het goed. En zo niet, dan niet. Maar tot die tijd geniet ik gewoon van elke dag die we samen zijn.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2006, 17:23
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Ik zei eerder in dit topic dat ik bang was hem kwijt te raken, maar ik geloof dat dat gevoel heel ver weg aan het gaan is...
Met citaat reageren
Oud 27-08-2006, 23:24
Iveauh
Iveauh is offline
ja, want ze gaat nu studeren in Utrecht, en ze heeft al een kamer en kan ik haar veel minder zien, en gaat ze waarsschijnlijk wel veranderen, want daar is de omgeving heel anders.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten