Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-08-2006, 03:06
Verwijderd
Citaat:
vosje16 schreef op 01-08-2006 @ 22:09 :
Je kunt toch ook gewoon bij je vriend blijven, maar tegelijkertijd die andere jongen (A.) beter leren kennen, zonder dat je daarvoor vreemd gaat...?

Spreek eens af met A. Leer hem kennen. En je ziet dan wel of je hem echt zo leuk vindt of niet. Dan kun je het eventueel nog altijd uitmaken met je huidige vriend hé.
Iemand zei net tegen mij dat, dat aan het lijntje houden is...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-08-2006, 12:24
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Shredder schreef op 02-08-2006 @ 18:26 :
Als je echt van iemand houdt, helemaal voor diegene gaat en er echt zeker van bent. Dan krijg je geen gevoelens voor anderen. Dus als dat wel gebeurd zegt dat voor mij meer dan genoeg, dan was ik als vriend kennelijk niet goed genoeg en hield ze niet genoeg van mij om volledig voor mij te gaan. Dus dan heb ik er ook geen behoefte meer aan om er energie in te steken.
Daar ben ik het niet mee eens. Het maakt niet uit of je echt verliefd bent of niet, gevoelens krijg je gewoon. Het is alleen aan jou om te beslissen wat je met die gevoelens doet. Als ik haar vriend zou zijn geweest had ik haar zeker weten niet 'gedumpt'. Ik zou het eerder prijzen dat ze eerlijk is over wat ze voelt. Aan de andere kant raak je misschien wat vertrouwen kwijt, maar als zij jou verzekert dat ze voor je relatie gaat, dan zou ik dat geloven.

Als ze er vervolgens toch vandoor gaat met A. heeft ze dus gelogen, en dan is het wat anders. En als eerst de relatie op de klippen loopt en daarná krijgt ze wat met A., dan zou ik dat denk ik niet zo erg vinden.

Citaat:
mara18 schreef op 02-08-2006 @ 23:04 :
Tien maand is wel relatief kort om dan al gevoelens te krijgen voor een ander.
Dat is misschien wel waar, maar ze had al gevoelens voor A. nog voordat ze uberhaupt bij haar huidige vriend was. Dus dat vind ik ook wel wat zeggen.
Oud 03-08-2006, 12:36
Lavastus
Lavastus is offline
Citaat:
Chalyneoin schreef op 03-08-2006 @ 04:06 :
Iemand zei net tegen mij dat, dat aan het lijntje houden is...
is t ook. ik ken jou situatie niet helemaal, maar tis wel een naaistreek om 't met 2 jongens tegelijk te doen. daten, zoenen, neuken, i don't give a fuck, maar om 2 jongens (of meiden for that matters) te houden is niet fair.

@ t.s.: hoppa! afkappen die hap met A! niet van 2 walletjes snoepen! You can't bake your cake and eat it too!
Met citaat reageren
Oud 03-08-2006, 15:29
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
vosje16 schreef op 01-08-2006 @ 21:52 :
Ik zou ook voor mijn relatie vechten. Maar dat wil niet zeggen dat jij dat ook per se moeten doen...
Zoiets. A is nieuw voor je, en dus interessant. Je zal doorgaan tot je met hem gezoend hebt of wat dan ook, maar dat heb je zelf ook wel door. A zou nog wel eens kunnen tegenvallen, en voor je het weet wordt je weer in een nieuwe relatie gesleurd terwijl je nu al aangeeft dat je dat liever niet hebt.
Reageren

Regels voor berichten