Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-09-2006, 11:20
Magican
Magican is offline
Citaat:
Midget schreef op 01-09-2006 @ 11:04 :
Je zegt tegen hem tijdens het flyeren....

lieve meisjes krijgen een ijsje vind je niet?
als hij jou dan een ijsje geeft, dan heb je al halve bingo...
vervolgens vraag je of je aan zijn ijsje mag likken...en dat doe je dan...wulps en al....kijk hoe hij kijkt terwijl je dat doet. Vervolgens zoen je hem, of niet.

goed he?
velen variaties zijn mogelijk.
Damn heb je nog meer van die goeie trucen?!
Oud 01-09-2006, 13:00
Verwijderd
@ Topicstarter:

Ik zou wel willen dat meiden/vrouwen wat meer initiatief zouden tonen. Nu kom er vaak pas heel laat achter of ze me wél of niet leuk vind.

Ik ben zelf namelijk wat voorzichtig als het om dit soort dingen gaan.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2006, 15:33
Verwijderd
Goh, ik wou dat een meisje eens zo over mij dacht

Edit.

Ik weet zelf eigenlijk ook nooit wat het goede moment is, ik probeer het als ik denk 'oke...dit lijkt me wel een geschikt moment..'
En dan zie ik wel hoe het uitpakt ook al sta ik zelf te trillen op mijn benen hahaha...best erg eigenlijk.

Jongens vinden meisjes die zelf wat proberen ook wel leuk, altijd dat wachten word je soms ook gek van

Laatst gewijzigd op 01-09-2006 om 15:37.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2006, 16:41
Verwijderd
Citaat:
smvs schreef op 22-08-2006 @ 21:49 :
Als ik een meisje zie weet ik binnen hoogstens een seconde of 3 of ik ooit met haar wil zoenen of niet (factoren als drank en gebrek aan tl- of daglicht daargelaten) Volgens mij werkt het bij nagenoeg alle mannen jongens zo. Wat je doet of zegt maakt allemaal bar weinig uit. Je bent gewoon leuk of je bent niet leuk, hier doe je verder weinig aan. Aangezien dit zo simpel werkt bij jongens maakt je aanpak ongeveer nul komma nul uit. Bij meisjes spelen factoren als coolheid, wijsheid en status een veel grotere rol, en maakt het dus wel uit wat je doet want dit kun je als jongen veranderen door gedrag (bijvoorbeeld door iets meer tact aan de dag te leggen wat betreft iemand zomaar op zijn of haar bek pakken ) Enfin, conclusie is dat de methode die je wil toepassen er eentje is waar je natuurlijk wel mee op je bek kunt gaan (in het geval hij je niet wil) maar je kunt er ook weinig mee verprutsen. Gaat hij in op je genereuze toenadering dan vond hij je al leuk, gaat hij er niet op in dan vond hij je niet leuk genoeg en had het je ook niet gelukt op een meer tactvolle manier. Overigens lijken meisjes altijd te denken dat het iets uitmaakt wat ze zeggen of doen maar dat denken ze maar.

PS: je kan ook altijd nog zeggen dat je hem op zijn bek gaat pakken, misschien is die drempel lager. Of je kan samen een hoop gaan drinken, maar dan loop je wel het risico dat hij de volgende ochtend wat minder happig is, want met drank op wordt bijna alles mooier.
volledig mee eens..
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Midget schreef op 01-09-2006 @ 11:04 :
Je zegt tegen hem tijdens het flyeren....

lieve meisjes krijgen een ijsje vind je niet?
als hij jou dan een ijsje geeft, dan heb je al halve bingo...
vervolgens vraag je of je aan zijn ijsje mag likken...en dat doe je dan...wulps en al....kijk hoe hij kijkt terwijl je dat doet. Vervolgens zoen je hem, of niet.

goed he?
velen variaties zijn mogelijk.
hahaha, wat een uitgedacht plan, mja ik lik niet zo graag andermans ijsje . . .
Met citaat reageren
Oud 05-09-2006, 16:35
smvs
smvs is offline
Citaat:
beesje schreef op 04-09-2006 @ 22:08 :
hahaha, wat een uitgedacht plan, mja ik lik niet zo graag andermans ijsje . . .
Ehh, is het weleens bij je opgevallen dat als je iemand zoent er ook een kleine kans bestaat dat je zijn kwijl in je mond krijgt?
Met citaat reageren
Oud 09-09-2006, 13:15
madelief21
madelief21 is offline
Hey,

Nou er wordt in deze discussie dus gezegd dat het voor jongens niet uitmaakt wat voor aanpak een meisje heeft. Dat mag misschien zo zijn. Maar hoe moet een meisje zeker weten dat hij haar leuk genoeg vindt. Je kan nog zo leuk zijn. Je vriendinnen vinden dat en sommige andere jongens. Maar het is persoonlijk. Als meisje wil je niet alleen lekker worden gevonden maar je wil ook weten of hij je leuk vindt.
Maar goed even advies. Ik zou gewoon beetje subtiel gaan flirten, en op een flirterige manier kan je toch achterhalen of hij bezet is ja of nee. En als hij hierop ingaat weet je gelijk of hij wel of niet bezet is. Bouw gewoon spanning op dan gaat hij wel voor de bijl.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2006, 13:25
smvs
smvs is offline
Als ze al vies is van zijn kwijl wat heeft het dan nog voor zin?
Met citaat reageren
Oud 09-09-2006, 13:31
Ray
Ray is offline
Citaat:
beesje schreef op 11-08-2006 @ 23:33 :
Hallo,

Het zit zo: Ik werk gedurende 4 weken 3 dagen per week van 9 tot 5 (flyeren). Ik doe dit met 3 andere studenten, waarvan een een leuke jongen. Ik voel me op m'n gemak bij hem, ik kan goed met hem praten en... ik vind hem aantrekkelijk, dat is ie ook. Volgens mij klikt het wel een beetje, maar ik weet het niet zeker, we maken wel goed oogcontact. Maar hier komt het: ik wil hem zoenen. Niet wachten tot zijn eventuele initiatief, maar gewoon uit mezelf. Ik wil het proberen althans. Oh ja; ik heb nog nooit echt een jongen gezoend.

Is deze missie destined to fail of kan er nog iets goeds uitkomen?
Voor de jongens: wat vinden jullie van meisjes die het initiatief nemen?

alvast bedankt,

I3eesje
Meisjes die zelf initatief nemen zijn vet .
Oud 09-09-2006, 13:33
Ray
Ray is offline
Citaat:
smvs schreef op 05-09-2006 @ 17:35 :
Ehh, is het weleens bij je opgevallen dat als je iemand zoent er ook een kleine kans bestaat dat je zijn kwijl in je mond krijgt?
Misschien zoent zij wel met tongue-condom .
Oud 09-09-2006, 13:37
Verwijderd
Citaat:
X-Ray™ schreef op 09-09-2006 @ 14:33 :
Misschien zoent zij wel met tongue-condom .
Met citaat reageren
Oud 09-09-2006, 21:09
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
beesje schreef op 11-08-2006 @ 23:33 :
Voor de jongens: wat vinden jullie van meisjes die het initiatief nemen?
Mijn enige kans.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2006, 04:41
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 09-09-2006 @ 22:09 :
Mijn enige kans.
MA is back.
Oud 15-09-2006, 19:46
Perikles
Perikles is offline
Citaat:
*** schreef op 11-08-2006 @ 23:40 :
En een jongen zal je niet snel horen protesteren, mits ie niet al bezet is En als hij wat in je ziet, waarom zou hij dan bezwaar er tegen hebben als jij initiatief toont, de meeste vinden dat alleen maar mooi.
Oh god, ik hoop dat je gelijk hebt.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2006, 20:50
pvt. stengo
pvt. stengo is offline
Citaat:
Kamarazow schreef op 01-09-2006 @ 14:00 :
@ Topicstarter:

Ik zou wel willen dat meiden/vrouwen wat meer initiatief zouden tonen. Nu kom er vaak pas heel laat achter of ze me wél of niet leuk vind.

Ik ben zelf namelijk wat voorzichtig als het om dit soort dingen gaan.
Dit heb ik dus ook meestal voor.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2006, 21:02
Faerie
Faerie is offline
Een moeilijke combinatie, mannen die geen initiatief durven nemen, en vrouwen die juist wel willen dat de man initiatief neemt en het maar allemaal afwachten. Dat schiet echt niet op!
Ik neem meestal ook geen initiatief, als in, dat ik niet zomaar op iemand af stap enz. Ik denk dan vaak van: ok hij kijkt wel allemaal maar als hij me echt leuk genoeg vind begint hij heus wel met me te praten. Alleen als ik veel gedronken heb en alle remmen los zijn doe ik dat wel . Verder neem ik wel gewoon initiatief, als ik bijvoorbeeld graag met een jongen wil afspreken ofzo of iets dergelijks. Alhoewel de meeste jongens daar zelf al 20x in 1 (msn)gesprek over beginnen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten