Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Godfather Part II, Lord of the Rings: Return of the King, Star Wars Episode V, Indiana Jones and the Last Crusade, Terminator 2... Nouja, dat zijn dan wel bijna allemaal trilogie-delen, maar dan nog. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Nog een leuk Saw parodietje:
http://www.mastermovies.nl/indexx.php?p=zaag |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik wou dat ik erop gekomen was, ik had het beter gedaan.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Gisteravond gekeken, maar ik had toch wel wat meer verwacht. Het lijkt wel alsof ze alleen maar een film hebben willen maken om de goorheid en niet om een verhaal te laten zien. Beetje jammer. Dus als je van gore films houdt met een oppervlakkige inhoud ![]() Maar als je liever een film met een goed plot ziet ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() 1 en 2 waren leuk, maar ik ga 3 niet speciaal huren ofzo. Ik zie wel of ik hem ga kijken
||
Citaat:
En je moet ook in je achterhoofd houden dat het een low-budget film was. Ze hadden het alleen bij die ene moeten houden, het wordt nu alleen maar meer van hetzelfde, beetje jammer.
||
Citaat:
![]() Met die detective die vast werd gezet door Amanda in deruime van Saw I Anyway, kben net terug van Saw III en vond m vele malen sterker dan 2. 2 sloeg eigenlijk totaal nergens op, het hoe waarom wanneer en hoezo was verdomd slecht uitgewerkt, en in deel III is dit al veel beter.
Spoiler
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik vond het dom dat het einde zo open is gelaten. Ik hoef geen saw4 meer, dat wordt toch alleen nog meer viezigheid. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat viel er niet te snappen aan het einde? ![]() 1 vraag van mij: Wat stond er op het papier van Amanda? Uit de envelop? Ik weet niet hoe je spilertags doet, dus dan maar zo.. Antwoord kan wel tussen spoilertags. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat ben jij aan het downloaden? Melkfles | 54 | 14-01-2009 16:50 | |
Films, TV & Radio |
Kopen kopen kopen die DVDs. DanielC | 500 | 02-11-2008 17:06 | |
Films, TV & Radio |
Saw IV Crimson | 13 | 12-01-2008 21:20 | |
Films, TV & Radio |
A quel film avez-vous vu dure et qu'avez-vous le pensé ? (een welke film topic) Uice | 500 | 18-01-2007 13:54 | |
Films, TV & Radio |
wilke film je het laatst gezien hebt en wat je dr van vond, deel nummero twintig Uice | 500 | 05-03-2006 16:38 | |
Films, TV & Radio |
Saw 2 Carn | 83 | 09-01-2006 17:14 |