![]() |
||
Citaat:
Ik snap ook best wel dat dit maar word gedaan door een zeer klein percentage japanners. veel andere japanse dingen(manga, anime, katana's, de steden, het eten, hun lengte, bepaalde filosofische stromingen etc.) spreken mij best aan en ik zal dan misschien ook best een keer naar japan gaan. Ik denk dat door het tekort aan emoticons in mijn eerste post mensen hier mij iets te serieus namen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je iemand 'ziek' noemt dan diskwalificeer je hem meteen, je beëindigt dan gewoon de discussie. Dat vind ik irritant. In het bijzonder omdat veel mensen die snel dingen als 'ziek' bestempelen vaak gewoon bedoelen 'ik ben het er niet mee eens', maar dat is niet wat je 'ziek' noemt. Op mijn werk heb je ook van die grappenmakers. Pedofielen zijn 'ziek', hop, einde discussie. Ja, zo lust ik er nog wel een paar. |
![]() |
||
Citaat:
Ik zei alleen wel dat dit mijn eigen mening was, ik vind dus niet dat je me kunt vergelijken met je collega's die zoiets als een feit zien. Ik snap wel degelijk dat dit slecht mijn mening is en dat andere mensen hier anders over kunnen denken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |