|
|
Bekijk resultaten poll: Onafhankelijkheid voor de Antillen? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
41 | 66.13% |
Nee |
![]() ![]() ![]() ![]() |
21 | 33.87% |
Aantal stemmers: 62. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vind dat ze dat suffe dorre eilandje moeten dumpen en Suriname weer moeten inlijven ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Zo flauw om nu nog Nederland voor het grootste deel schuldig te achten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En waarom al die probleemjongeren hier dumpen. Heel snel maar onafhankelijk worden! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
niet meer verbonden zijn kan prima, maar op het moment dat dat gebeurd gaan al die negertjes en kontelikkers overal zielig lope protesteren en daar zit men hier niet op te wachten dus doen ze het ook niet |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
mensen in dit land protesteren toch al tegen alles dus iets nuttigs zoals dit zullen ze ook wel weer afkeuren nee ik ben niet rechts, ik vind zeker niet dat IEDEREEN dan weg moet ik vind alleen dat al dat tuig maar weg mag gaan, ze lopen toch elke dag te zijken over dit land, maar profiteren doen ze wel. werken ho maar, maar wel allemaal dikke slee voor de deur en van die "bling"-rommel en zulk soort mensen moet ik nie hebben, das alles (meerendeel antilianen zijn dat btw). En als de onafhankelijkheid van antillen ervoor zorgt dat minder van dat tuig hierheen komt benk er zeker vóór. Laatst gewijzigd op 27-08-2006 om 21:39. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Bovendien zijn die eilandjes geen koloniën, maar zelfstandige rijksdelen en dat is toch heel wat anders. En als we de Antillen volgend jaar opheffen en de kleine eilanden worden Rijkseilanden, zijn ze evengoed een kolonie van Nederland als Texel of Schiermonnikoog. En welke landen nog, om jouw benaming te gebruiken, koloniën hebben? Wat dacht je van Frankrijk (o.a. Réunion en Frans-Guyana), Spanje (Canarische Eilanden), Portugal (Azoren en Madeira), Groot-Brittannië (o.a. Montserrat, Bermuda en de Kanaaleilanden), Noorwegen (Spitsbergen en een onbewoonde vulkaan in de Atlantische Oceaan), Denemarken (Færøer en Groenland) en de VS (o.a. Puerto Rico)? |
![]() |
||
Citaat:
Prove me wrong zou ik zeggen, ik verander geheid van mening als je met beter onderbouwde posts zou komen. ![]()
Laatst gewijzigd op 28-08-2006 om 00:13. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Pas daarmee op want zo een ontstaan racistische/discriminatieve gevoelens. Probeer dingen in perspectief te zien. Het feit dat antillianen misschien procentueel meer gebruik maken van een uitkering dan andere bevolkingsgroepen is niet zo gek. Gezien het feit dat het momenteel erg slecht gaat op de antillen. Er zijn enorm veel schoolverlaters en de criminaliteit is erg hoog, reken daarbij ook nog dat ze het nederlands niet altijd even goed beheersen, en je kan zelf wel begrijpen waarom velen in de uitkering zitten. Ze komen door deze factoren moeilijker aan een baan. En tuurlijk zijn er altijd mensen die liever niet werken en profiteren van een uitkering, maar dat geldt voor personen van alle bevolkingsgroepen. De oplossing begint op de antillen zelf. Als ik Nederland was zou ik ze een duidelijk voorstel doen, waarin zij mee kunnen gaan of niet met alle gevolgen van dien. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Een volledige onafhankelijkheid van Nederland lijkt me een slecht plan, hierdoor zal de Antillen alleen nog maar meer afzakken, eerst weer enigzins opbouwen, Curacao en Sint Maarten op eigen poten laten staan, en dan maar weer s verder zien. En of Nederland nog schuld heeft aan de Antillen is een gevoelskwestie, wmb wel. |
![]() |
||||||
Citaat:
Jij stikt echt van de vooroordelen.. En dat "tuig" van jou zijn nog steeds mensen. Ik weet niet wat jij allemaal meegemaakt hebt met antillianen, maar ik weet zeker dat ze niet allemaal zo zijn. En degenen die wel zo zijn, tja.. je weet niet wat ze meegemaakt hebben. Je weet niet wat hun verleden is. Misschien dat als jij hetzelfde meegemaakt zou hebben jij nog erger zou zijn. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Veel van jullie zien de Antillen gewoon als Curacao. Die zou misschien nog maar net aan voor zichzelf kunnen zorgen. Maar de andere kleine eilanden zoals Bonaire en Saba zouden dat waarschijnlijk niet kunnen. En dan zou Curacao voor hun moeten gaan zorgen, en ja dan gaat het mis.. akumabito: Citaat:
|
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
En als je dan naar ander land gaat, gedraag je dan daar beetje. Sorry maar ik heb hele negatieve ervaringen met Antillianen! Helaas! Citaat:
En als die Antillianen zo balen van situatie in hun land, waarom breken ze dan niet met die ghetto / slachtoffercultuur. Waarom zijn velen zo materialistisch? Als je niks hebt, dan wordt je toch acuut zo links als de pest? Weetje, Antillianen hebben het zo slecht. Nou, misschien? Waarom veranderen ze dan niet acuut in mengeling van SP en Christenunie ( ![]() In die problemen? DOE HET DAN ZELF BETER! En investeer in jezelf en niet in bling-bling! En ja, dan zal ik wel dom zijn, maar ik snap echt niet, om het te verbreden, dat hele ghetto's niet orthodox communistisch zijn. Juist de slachtoffers van het kapitalisme perverteren zichzelf met een op materialisme wat ik niet anders kan kenschetsen als zelf-destructief! Waarom zijn al die ghetto-nigga's (hun term) niet allemaal lid van de Communist Party of the USA? Als je zo slachtoffer bent, bestrijdt dan het systeem en ga er niet mee mee. Toch?! |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Man, ga je druk maken over dat niet-moslims bij de nieuwe paspoorten gediscrimineerd worden ofzo, in dit geval zie je echt spoken, iedereen weet dat Nare Man zijn lidmaatschap van Nieuw Rechts al een tijdje terug opzegde. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ON TOPIC: Antillen, jullie hebben het zo slecht met Nederland. Begin lekker voor jezelf. Of wordt model-Nederlander en blijf lekker bij ons! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wederom on-topic: Waarom investeren veel Antillianen wel in bling-bling maar niet in vaardigheden om verder te komen? Waarom zijn de armste mensen het meest materialistisch? Waarom zijn deze slachtoffers van de witte man zelf niet hyperpolitiek correct geworden... Wil men soms wel de lusten van de Westerse Cultuur, maar niet de lasten! In that case: vaarwel!!! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ooh pls de enigste die hier hypocriet zijn, zijn jullie!
Er zijn wel meerdere reacties met daarin dezelfde mening als Nare man, echter in wat nettere verwoordingen. En Chimera quote psies die van Nare man, met daarin aap. Tuurlijk kan je verwachten dat men ervan uitgaat dat het racistisch is bedoeld. Het is algemeen bekend dat aap als beledigende term naar zwarten wordt gebruikt (zie voetbalwedstrijden met aapgeluiden). Misschien is het niet zo bedoeld, maar het is niet zo ver gezocht dat men het zo interpreteerd. Dus doen jullie alsjeblieft niet zo schijnheilig.... Bovendien vind Nare man het geloof ik leuk om negergapjes te maken? Ik heb hem dat ooit zien posten. Ik heb dat trouwens met koelies ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
China neemt bijbels Amerikanen in beslag Love & Peace | 114 | 28-08-2008 18:39 |