Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-08-2006, 23:00
Verwijderd
Proloog: Mijn ouders zijn op vakantie. Een van mijn ouders is mijn vader. Mijn vader heeft een telefoon.

Voetnoot: Elke telefoon heeft toetsenblokkering.

Belangrijk feit: De vader vergat die van hem vanmiddag aan te zetten.

Verhaal: De telefoon zat in mijn vaders tas terwijl hij en mijn moeder aan het joggen of snelwandelen of whatever waren. In die tas zaten meer items, die in dubieus contact kwamen met bovengenoemde telefoon, waardoor schijnbaar enkele knoppen werden ingedrukt.

Clue: Hierdoor zijn op zijn minst tachtig smsjes verstuurd naar mijn huisnummer.

Conclusie: Kennelijk slaap ik vannacht niet.

Epiloog: Dat is jammer.
Advertentie
Oud 23-08-2006, 23:02
Verwijderd
telefoon van de haak?
Oud 23-08-2006, 23:11
Verwijderd
ik heb liefdesverdriet
Oud 23-08-2006, 23:17
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 23-08-2006 @ 23:00 :
Proloog: Mijn ouders zijn op vakantie. Een van mijn ouders is mijn vader. Mijn vader heeft een telefoon.

Voetnoot: Elke telefoon heeft toetsenblokkering.

Belangrijk feit: De vader vergat die van hem vanmiddag aan te zetten.

Verhaal: De telefoon zat in mijn vaders tas terwijl hij en mijn moeder aan het joggen of snelwandelen of whatever waren. In die tas zaten meer items, die in dubieus contact kwamen met bovengenoemde telefoon, waardoor schijnbaar enkele knoppen werden ingedrukt.

Clue: Hierdoor zijn op zijn minst tachtig smsjes verstuurd naar mijn huisnummer.

Conclusie: Kennelijk slaap ik vannacht niet.

Epiloog: Dat is jammer.
mijn vader belt me ook geregeld tijdens zijn nachtdienst op die manier wakker, echt irritant.
Oud 23-08-2006, 23:37
Verwijderd
Citaat:
Bardamu schreef op 23-08-2006 @ 23:02 :
telefoon van de haak?
Dubbele lijn, drie telefoons aangesloten op dat nummer, de wetenschap dat die 230423984 smsjes toch óóit moeten aankomen als ik óóit nog de telefoon wil gebruiken. Hehe.

Maar ik heb nu inderdaad alle drie de telefoons van de haak, het enige wat je dan hoort is om de paar seconden wat klikjes bij ehh het zwarte telefoondoosjedingetje aan de muur in de woonkamer. Dus slapen kan wel.
Oud 23-08-2006, 23:41
Verwijderd
Citaat:
Urm schreef op 23-08-2006 @ 23:17 :
mijn vader belt me ook geregeld tijdens zijn nachtdienst op die manier wakker, echt irritant.
Heh, maar dan is je vader gewoon flauw.

Gewoonlijk is smsjes krijgen op de vaste telefoon wel heel gaaf, want dan krijg je zo'n gaaf wijf dat ooit de hele Van Dale heeft moeten inspreken. En dat ze dan de woorden die in 't smsje staan bij elkaar plukken uit die verzameling. Tenzij ze er niet in staan, dan krijg je iets compleet gaars. Sowieso wordt het iets compleet gaars, want alle woorden hebben een andere intonatie die helemaal niet klopt met wat er oorspronkelijk bedoeld is. "Hallooo, IK ZIT in Spáánje en .. het .. weer is móói, vergeetdekat niet té voeren. Ks-ks-ks Liiinda." Zulk soort dingen krijg je dan.
Oud 23-08-2006, 23:58
Verwijderd
nee ook per ongeluk, gelukkig want anders zou ik wel een suffe vader hebben maar helaas want ik word er toch wakker van. en ik wil ook een vaste telefoon met een mens die dan smsjes gaat voorlezen
Oud 24-08-2006, 00:14
Verwijderd
Citaat:
Urm schreef op 23-08-2006 @ 23:58 :
nee ook per ongeluk, gelukkig want anders zou ik wel een suffe vader hebben maar helaas want ik word er toch wakker van. en ik wil ook een vaste telefoon met een mens die dan smsjes gaat voorlezen
Woon je op jezelf zonder vaste telefoon oid?

Anders moet je 'n keer als je bij je ouder(s) of vrienden zit, een smsje sturen naar hun vaste nummer. Is echt hilarisch.
Oud 24-08-2006, 00:16
zeehond23
zeehond23 is offline
met veel afkortingen
Oud 24-08-2006, 00:20
Verwijderd
ja woon op mezelf, maar ga het dan binnenkort maar eens uitproberen ik wist niet dat dat op elke vaste telefoon kon
Oud 24-08-2006, 00:21
zeehond23
zeehond23 is offline
alleen met kpn geloof ik Maar pin me er niet op vast
Oud 24-08-2006, 00:25
Verwijderd
ah, ook prima
Oud 24-08-2006, 14:20
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 23-08-2006 @ 22:24 :
oh goed te weten dat ik niet de enige ben ik heb trouwens ook een koortslip en ik verdenk de met white russian en water gevulde pakken. ik hoop dat ik verder niemand heb besmet maar ik moet het natuurlijk ook van iemand gekregen hebben nouja ik ben in elk geval echt strontverkouden en goed brak maar ik verwacht dat het met vijf dagen wel weer over zal ziojn. ik heb in elk geval geen keelpijn meer, maar nog wel een bovengemiddeld zwaar opgezette klier in m'n hals. noujaaaa, het is het waard.

het is trouwens niet het belgische water maar de grote vgerschillen tussen heel koude avonden en superhete ochtenden.
Ik weet van niets, ik heb nog nooit een koortslip gehad en ook nu niet. Mijn keelpijn is ook weg maar mijn hoofd is voor zo'n 87% gevuld met slijm. Dus vandaag maar de hele dag thee drinken en fishermans friends eten en tijgerbalsem snuiven.

En die sms'jes naar vaste lijnen zijn te gaaf, ik heb er nog nooit ook maar IETS van begrepen.
Oud 24-08-2006, 14:24
Larry Flint
Larry Flint is offline
mn muizen doen vreemd en ik wil niet dat ze dood gaan
Oud 25-08-2006, 12:05
botulismf
botulismf is offline
Ik heb een complete CD van psapp gedownload en nu baal ik dat ik ze niet gezien heb op pukkelpop.
Oud 25-08-2006, 12:31
capibara
capibara is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 24-08-2006 @ 00:16 :
met veel afkortingen
Te gaaf is dat. Als je veel "t´s" erin gooit maakt dat mens een "tuh" geluidje. Na wat geklooi lukte het om een soort hi-hat deuntje te krijgen met rare bijgeluiden.
Oud 25-08-2006, 12:51
June bug
June bug is offline
Volgens mij is er niks mis met dat belgische water want ik was op lowlands en ben ook zwaar brak. Ik had vannacht ineens koorts en dus van die vage koortsdromen, ik ben vannacht dus in het ziekenhuis geweest, bij de dierenarts om foto's te laten ontwikkelen , in de supermarkt waar ik de nectarines moest wegen, op straat, in een studentenhuis, in de schoolkantine waar ik 2 broodjes kroket wilde maar zonder curry want dat is ranzig en toen kreeg ik toch curry en ging ik het eraf schrapen met dekseltjes van koffiebekers en het was erg verwarrend en kut en niet leuk
Oud 25-08-2006, 12:54
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
June bug schreef op 25-08-2006 @ 12:51 :
Volgens mij is er niks mis met dat belgische water want ik was op lowlands en ben ook zwaar brak. Ik had vannacht ineens koorts en dus van die vage koortsdromen, ik ben vannacht dus in het ziekenhuis geweest, bij de dierenarts om foto's te laten ontwikkelen , in de supermarkt waar ik de nectarines moest wegen, op straat, in een studentenhuis, in de schoolkantine waar ik 2 broodjes kroket wilde maar zonder curry want dat is ranzig en toen kreeg ik toch curry en ging ik het eraf schrapen met dekseltjes van koffiebekers en het was erg verwarrend en kut en niet leuk
ik dacht dat je echt naar het ziekenhuis was geweest dat het zo erg was, en ik verbaasde me over de dierenarts.. En toen kwam ik er pas achter dat je dromen beschreef
Oud 25-08-2006, 13:40
June bug
June bug is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 25-08-2006 @ 12:54 :
ik dacht dat je echt naar het ziekenhuis was geweest dat het zo erg was, en ik verbaasde me over de dierenarts.. En toen kwam ik er pas achter dat je dromen beschreef
haha :')
Oud 25-08-2006, 13:53
Verwijderd
Citaat:
botulismf schreef op 24-08-2006 @ 14:20 :
Ik weet van niets, ik heb nog nooit een koortslip gehad en ook nu niet.
QFT
Oud 25-08-2006, 14:02
Back Door Man
Back Door Man is offline
Citaat:
botulismf schreef op 25-08-2006 @ 12:05 :
Ik heb een complete CD van psapp gedownload en nu baal ik dat ik ze niet gezien heb op pukkelpop.
ik vond ze erg vet op pukkelpop
Oud 25-08-2006, 15:27
Verwijderd
Aangezien mijn fiets tot dinsdag bij de fietsenmaker is (en het waarschijnlijk 100 euro gaat kosten om te repareren, omg ) moet ik nu te voet naar mijn werk en dat willik niet .
Oud 25-08-2006, 15:29
Verwijderd
daarmee kan je minstens 3 nieuwe fietsen kopen
Oud 25-08-2006, 15:32
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
botulismf schreef op 24-08-2006 @ 14:20 :
Ik weet van niets, ik heb nog nooit een koortslip gehad en ook nu niet. Mijn keelpijn is ook weg maar mijn hoofd is voor zo'n 87% gevuld met slijm. Dus vandaag maar de hele dag thee drinken en fishermans friends eten en tijgerbalsem snuiven.

En die sms'jes naar vaste lijnen zijn te gaaf, ik heb er nog nooit ook maar IETS van begrepen.
ja nouja ik heb bij het minste of geringste al een koortslip dus ik krijg dat vrijwel direct als ik een fles heb gedeeld. ik moet daar maar beter op letten
Oud 25-08-2006, 16:04
Heroďn Chique
Heroďn Chique is offline
ik ben godverdomme mn mp3speler verloren en hij was net nieuw en duur ghngggg
Oud 25-08-2006, 21:14
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 25-08-2006 @ 15:32 :
ja nouja ik heb bij het minste of geringste al een koortslip dus ik krijg dat vrijwel direct als ik een fles heb gedeeld. ik moet daar maar beter op letten
Ja maar het blijft wel kut en één van ons moet toch de boosdoener zijn!

Mijn slijm is overigens grotendeels weg maar ik heb wel de hele dag keelpijn en af en toe buikpijn maar dat komt denk vooral omdat ik teveel keelpastilles eet.
En verder heb ik vandaag laten zien dat ik niet kan bowlen en niet kan pokeren.
Oud 25-08-2006, 22:51
Metal
Metal is offline
Ja GODVERDOMME nog wat heb ik aan dat klere bittorrent als niemand de complete file shared?
Oud 25-08-2006, 23:57
zeehond23
zeehond23 is offline
lalalala usenet ftw lalalalalala
Oud 26-08-2006, 20:09
Verwijderd
Ik heb allemaal gave dingen in huis voor allemaal gaaf eten maar ik kan geen eten maken want ik heb geen honger AL DE HELE DAG LANG.
Oud 26-08-2006, 20:15
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
zielig: ik sta in het "jij en je geliefde topic" op liefde en relatie

plus ik heb examens verdoemme
Oud 26-08-2006, 20:15
Verwijderd
ikkkkk stuur veel te veel smsjes en nou wordt m'n telefoonrekening veel te hoog.
Oud 26-08-2006, 20:23
Heroďn Chique
Heroďn Chique is offline
ik heb koppijn
Oud 26-08-2006, 22:34
Verwijderd
ik ben in slaap gevallen in de trein, daarnet.
MAAR gelukkig heeft een omaatje me wakker gemaakt, omdat ik dat vroeg.. dat vind ik wel tof.
dus eigenlijk ben ik helemaal niet zielig..
Oud 28-08-2006, 00:37
Verwijderd
Ik wil afwassen maar ik heb geen afwasmiddel
Oud 28-08-2006, 00:39
zeehond23
zeehond23 is offline
spuug werkt ook, of muscle oid, of cillit bang! Of bloed, probeer bloed!
Oud 28-08-2006, 01:26
Metal
Metal is offline
Oud 28-08-2006, 01:46
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 28-08-2006 @ 00:37 :
Ik wil afwassen maar ik heb geen afwasmiddel
Ik heb dat ook, maar dan net andersom.
Oud 28-08-2006, 01:50
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
Voel me een beetje ziek/misselijk en heb ontzettende hoofdpijn . Ik denk dat ik maar mijn bed in ga...
Oud 28-08-2006, 01:52
Carn
Carn is offline
doe dat eens.
Oud 28-08-2006, 02:50
Verwijderd
Citaat:
zeehond23 schreef op 28-08-2006 @ 00:39 :
spuug werkt ook, of muscle oid, of cillit bang! Of bloed, probeer bloed!
Ik heb het al opgelost door niet te gaan afwassen
Oud 28-08-2006, 08:52
Verwijderd
ik ben ziek en mn vakantie was kut en ik moet zo naar school maar ik wil neit AHRHRHGGAHRRFFF
Oud 28-08-2006, 08:57
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik ben twee weken geleden op 'n pieterman gaan staan en heb nog steeds last en volgens de dokter zal dat ook nog wel een paar weken duren aangezien die haartjes ofzo nog onder m'n huid zitten
Oud 28-08-2006, 11:36
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 28-08-2006 @ 08:57 :
ik ben twee weken geleden op 'n pieterman gaan staan en heb nog steeds last en volgens de dokter zal dat ook nog wel een paar weken duren aangezien die haartjes ofzo nog onder m'n huid zitten
with the who and the what now?
Oud 28-08-2006, 11:51
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 28-08-2006 @ 11:36 :
with the who and the what now?
Pieterman is de naam voor een familie van vissen uit de familie der Trachinidae, in de orde van Baarsachtigen (Perciformes).

Pietermannen behoren tot de giftigste dieren van Europa. De eerste rugvin van de pieterman bevat 5 of 6 doornige vinstralen, die in verbinding staan met een gifklier aan de basis van deze vinstralen.

Pietermannen graven zich in in het zand in ondiep water, loerend op prooivissen. Zwemmers in deze wateren lopen een gerede kans op een pieterman te trappen, hetgeen meestal een steek in de voet zal opleveren. Een steek van een pieterman is in het algemeen niet dodelijk, echter wel zeer pijnlijk. Indien niet snel behandeld kan deze pijn maanden aanhouden. De behandeling is echter simpel: het gestoken lichaamsdeel dient ongeveer een kwartier a twintig minuten in zo heet mogelijk water gedompeld te worden (natuurlijk zonder verbranding te veroorzaken). Het gif van de pieterman bestaat namelijk uit eiwitten die bij temperaturen boven 40 graden Celsius instabiel zijn en snel afgebroken worden.

ja dus dat
Oud 28-08-2006, 11:57
zeehond23
zeehond23 is offline
pwnd
Oud 28-08-2006, 11:58
RockaholiC
RockaholiC is offline
Oud 28-08-2006, 12:02
Verwijderd
ik las nog wat over die pietermannen laatst, akelige shit is dat sterke ermee.
Oud 28-08-2006, 12:08
Sjoerd
Sjoerd is offline
ik heb het koud, het is kkweer en m'n laatste vakantiedag
Oud 28-08-2006, 17:06
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
Damn, ik heb nog steeds ontzettend veel hoofdpijn
Oud 28-08-2006, 18:07
Ryan.
Ryan. is offline
Morgen moet ik om 6 uur 's ochtends in de trein zitten naar Brussel. Alwaar ik de rest van de dag kenkermoeilijke toetsen moet maken. Dit alles om toegelaten te worden tot geneeskunde in België.
En ik heb er geen zin in en ik ga het ook niet halen!

Regels voor berichten