![]() |
||
Citaat:
Het 'genezen' van een ziekte doormiddel van gentherapie lijkt me wel degelijk een vorm van GM toegespitst op menselijke behoefte dunkt me. Tja, je kennis van gentherapie is al niet echt het je van het dus over de rest van je kennis omtrent GM heb ik dan ook zo mijn twijfels.
|
![]() |
||
Citaat:
Een mens zonder agressie, ego, lust en wraakmotieven is ten dode opgeschreven zolang er mensen zijn die die eigenschappen wel hebben. Een agressieloos & egoloos persoon zonder wraakmotieven is het ideale slachtoffer. Daarnaast lijkt een leven zonder lust me ook geen pretje.
|||
![]() |
Citaat:
![]() Kom dan met een concreet voorbeeld aan waar gentherapie nu, op het ogenblik, wordt toegepast. Als je zoveel feiten achter de hand hebt. Aangezien er tijdens mijn cursus door diverse practicumleiders en docenten werd beweerd dat gene therapy niet wordt toegepast. Bovendien weet ik wel degelijk waar ik over praat, en heb jij m'n posts(vooral die specifiek over de werking van genen) niet zo goed begrepen, maar goed daar hoef ik jou niet van te overtuigen ![]() ![]() EDIT: Citaat:
http://www.ornl.gov/sci/techresource...etherapy.shtml over human genomics ziezo ![]() Laatst gewijzigd op 21-09-2006 om 13:00. |
![]() |
|||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Het is trouwens wel degelijk van toepassing op GM. Het maakt namelijk enorm verschil uit wat het uitgangsmateriaal is. De genetische informatie van één enkele cel manipuleren is andere koek dan het modificeren van de genetische informatie van een volwassenen. Dat laatste vergt namelijk een vector voor de insertie van het genetisch materiaal en dat is wat men doet bij gentherapie. Dat het inderdaad erg moeilijk zo niet bijna ondoenlijk is om heden ten dage doelbewust ingrijpende en grote veranderingen in het genetische materiaal van mensen voor elkaar te krijgen. Wat dat betreft zitten wij toch meer op één lijn dan jij denkt. Tot slot: Dit is verre van mijn studie en toch schud ik de zinloze feitjes anders wel zo uit mijn mouw.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Zie jij God als: Verwijderd | 86 | 24-01-2011 18:01 | |
Psychologie |
HOOP jij dat God bestaat? SellaYoung | 131 | 20-12-2005 22:47 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |