Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-09-2006, 15:55
Verwijderd
Hmmm...een BEETJE herkenbare situatie, niet totaal, maar toch.

Bij mij is het net 2.5 week uit na 2 jaar en 4 maanden (waarvan 1,7 jaar samengewoond en een eigen kamer ingericht, etc. ) , en volgens mij hebben haar ouders er ook wel wat aan meegeholpen, een beetje de laatste zet gegeven ofzo, beetje gaar is dat.. .
En nu na 2 weken heeft ze ineens geen gevoelens meer voor me wat betreft houden van als in een relatie, of verliefd zijn. (zegt ze)

Dat is ook wel redelijk onmogelijk, dus volgens mij is ze er al een tijd mee bezig geweest, want zoiets sluit je niet ineens af, net zoals dat jouw ex ineens een ander al heeft en zich zo laat beinvloeden, en al helemaal in jullie huisje.
Dat zij dat 'kan' , zegt eigenlijk al genoeg....net als bij mij, dat zij er al zo'n beetje overheen is....rot toch op zeg...
Als ze echt zoveel van je gehouden had, als jij van haar, lag ze nu ook nog te janken elke dag, en had ze geen tijd of interesse voor een ander.
Ik heb echt 1 week compleet kapot in bed gelegen, want ik kon niet eens meer staan van het janken, en daarna dacht ik, ze is het niet waard.
Verdrietig zijn is oke, maar er aan onderdoor gaan, dat is een oude relatie niet waard die op zo'n manier eindigt.

Ik vind het ook lullig om te zeggen, want ik hield/hou ook veel van mijn ex, en gun haar ook veel geluk, maar wat dit betreft zeg ik toch echt over die meiden f*ck een eind heen, en bedankt...

Jammer maar helaas, je moet maar denken dat zij niet de ware is of was, en dat het zowiezo wel ergens was stuk gelopen, is het niet nu, dan was het over een jaar ofzo, omdat haar ouders toch zaten te stoken, of omdat ze wel iets anders had gehad.

Die gedachte helpt mij nu wel heel erg, voel me ook zwaar kut, maar terugkijken heeft echt totaal geen nut, je krijgt er enkel koppijn van en je zakt alleen maar verder weg.
Ik ga eigenlijk alle plekken af waar we samen zijn geweest, zoals plekken op het strand, dorpjes, weet ik het....ik haal gewoon alle herinneringen nog 1x op, moet ik er om janken, nouja dan maar, en dan ga ik weer verder, zo sluit ik het een beetje af...

Sterkte!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-09-2006, 17:57
Verwijderd
Citaat:
D1984 schreef op 25-08-2006 @ 19:14 :

En natuurlijk, ook zal het aan mij gelegen hebben, daar ben ik van overtuigd en durf het ook toe te geven maar als haar ouders niet zoveel invloed op haar hadden gehad dan waren we nu nog steeds samen en gelukkig geweest...
Sorry dat ik het zo bot zeg: dit meisje heeft geen ruggegraat.
Nu laat ze notabene haar nieuwe vriend in jullie huis wonen en laat hem smsen dat hij niet wil dat zij je nog ziet. Zou ze dat zelf niet kunnen vertellen?
Imho heeft zo'n relatie geen kans van slagen als zij iedereen voor haar laat bepalen wat ze moet doen. Dan wordt stoken in een relatie wel heel erg makkelijk.
Ik wens je veel sterkte
Met citaat reageren
Oud 02-09-2006, 14:08
Freestyler*
Freestyler* is offline
ja, D1984, hoe gaat het inmiddels met je?
Nog dingen voorgevallen?
Oud 23-01-2007, 15:41
wushuman
wushuman is offline
Komt echt wel goed.
Maakt je alleen maar sterker.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2007, 15:44
D1984
D1984 is offline
Ondertussen gaat het al een stuk beter, heb daarvoor wel alle herinneringen aan haar de deur uit moeten doen (foto's, brieven, werkelijk alles wat me herinnerde aan haar).

Maar: voel me momenteel goed, heb wel het gevoel dat ik wat mis maar het is lang niet zo sterk meer als voorheen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten