![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ook principieel gezien vind ik het erg lullig om als puber (die ik toendertijd was) een cliniclown op me af te sturen. Mss leuk voor iemand van de basisschool maar niet iemand dat al ontgroeid is en het bloed irritant vind als iemand je probeert aan het lachen te maken terwijl er helemaal niks te lachen valt. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En nee, ik probeer niet te zeiken met mijn vragen, ben gewoon echt nieuwsgierig waar het toch vandaan komt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik had wel een cliniclown... Die is een keer geweest en toen heb ik hem duidelijk gemaakt dat ik er niet van gedient was. Gelukkig was ik niet de enige op de kamer... Dit is overigens wel een paar jaar geleden. Maar ik hou verder ook niet van clowns.. Die dingen zijn nergens voor nodig.. De tweeling moet ook altijd om clowns huilen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Destijds vond ik het gewoon absoluut niet leuk. Ik vind het zo moeilijk te zeggen hoe 'haat' verandert is in 'angst'. Misschien de film 'It'? Maar dat niet alleen. Ik vind het moeilijk. En ik vind je niet zeiken. Ik kan wel tegen een beetje tegengas ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb gewoon het idee dat een fobie een bepaalde oorzaak moet hebben. Zo word een vriendin van mij gillend gek als ze ook maar een paard ruikt, hoort of ziet. Ze word dan echt vreselijk bang, maar dat komt omdat ze er een keer afgevallen was. En toen ze haar angst wilde overwinnen beet dat beest haar. Snap dus wel dat er een oorzaak is. Ik ben dus heel benieuwd naar de oorzaak (situatie, gedachte, film, boek wat dan ook) van deze angst bij de mensen hier. |
![]() |
||
Citaat:
maar clowns vind ik echt heel eng en stom en ik wil ze slaan. wat al gezegd werd, ze dringen hun zogenaamde grappigheid op, en ze zien er belachelijk uit en ik associeer clowns vreemd genoeg vaak met sexuele intimidatie en verkrachting, geen idee waarom. maar ik kan dus geen aandacht krijgen van een clown, dan wordt ik erg bang. ik ben ook een hele tijd bang geweest voor zwarte pieten, maar toen ik eenmaal door had dat het gewoon dorpsgenoten van me waren was het over. ik weet niet waar het vandaan komt maar het is zeker versterkt door pennywise the clown uit IT. maar daarvoor moest ik er ook al niet bijster veel van hebben. als ik in een ziekenhuis zou liggen en er zou ondanks mijn leeftijd een cliniclown op mijn kamer komen, zou ik denk ik best agressief kunnen reageren. ik krijg er nu al rillingen van. is iemand trouwens bekend met een fobie voor onderzeeers en duikboten en grote walvissen? ik wel, en ik heb geen idee hoe ik eraan kom of hoe het heet ![]()
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Het is dat het voor jullie (= de mensen die hier last van hebben) zo vervelend is, maar buiten dat vind ik het echt enorm intressant! Stiekem...sorry.... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|